MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 54
  1. #1
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default Melvin Manhoef vs Gokhan Saki

    Tyrone Spong definitief afgemeld voor de Amsterdam ArenA!


    Vandaag is Tyrone spong bij ons defintief afgemeld voor zijn gevecht op 29 mei in de Amsterdam ArenA tegen Melvin Manhoef. De eindconclusie was dat het voor Tyrone een race tegen de klok zou worden en indien hij het gehaald zou hebben dan zou hij nooit zijn normale niveau hebben kunnen etaleren. Wij vinden het voor Tyrone heel erg en wensen hem een goed herstel toe. De vervanger van Tyrone is zoals al eerder openbaar gemaakt: Gohkan Saki. Met de wedstrijd Melvin Manhoef vs Gohkan Saki denken wij een zeer waardige vervangende partij te hebben neergezet. Deze partij is afgesloten in de open gewichtsklasse.

    bron: www.fight.nl
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    easy win dus voor manhoef... saki samen met zimmerman de meeste overschatte k-1 vechters op deze wereld

  3. #3
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    saki is een goeie vervanger voor spong . manhoef vs saki wordt een mooie partij
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  4. #4
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Ik zeg, een mooie vervanger voor Spong!

    Maar ga wel m'n v-cash op Manhoef zetten..

  5. #5
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    341
    vCash
    126000

    Default

    nog meer reden om Manhoef te supporten

  6. #6
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Saki op TKO sorry boys.

  7. #7
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Saki op TKO sorry boys.
    Agree, Saki gaat winnen op TKO
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Saki op KO.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Jammer, Manhoef VS Spong was een partij die ik graag had gezien.

    Saki is een andere vechter dan Spong. Maar geef Saki VS Manhoef zeker een 50/50 als uitslag.

    Met Nieky Holzken vs Giorgio Petrosyan en Leroy Kaestner vs Drago de spannendste partijen.

    Vecht Andy Souwer ook niet meer in de Arena?

    Zie nu Sato vs Pajonsuk op fight.nl

    MATCHMAKINGEN
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  10. #10
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Breda
    Posts
    199
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    easy win dus voor manhoef... saki samen met zimmerman de meeste overschatte k-1 vechters op deze wereld

    en jij praat de meeste onzin van heel dit forum
    Last edited by BNP; 09-04-2010 at 19:54.

  11. #11
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    Gok op Saki met een TKO. (lowkicks). Herhaling van vorig jaar maar Saki maakt het wel af.

  12. #12
    Join Date
    May 2009
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    Denk echt dat dit een spetter van een partij gaat worden.

    Denk ook dat Manhoef het een stuk zwaarder tegen Saki krijgt als tegen Spong.
    Spong is meer een bokser en daar schat ik Manhoef toch beter in,Saki daar in tegen is bloedsnel en heeft geweldige lowkicks en ik vind Manhoef niet de beste in het blocken van lowkicks kijk bijvoorbeeld naar de partij Manhoef vs Leko daar had Manhoef het echt zwaar met de lowkicks van Leko.
    Ik ben echt een liefhebber van Manhoef en hoop dan ook dat ie het met een vernietigende stoten regen gaat winnen.
    Dit is denk ik de partij waar ik het meest naar uit kijk 2 mensen die er altijd vol voor gaan.


    WARRRRR MANHOEF!!!!!

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Saki gaat dit winnen. Hij is zo snel zo scherp zo gemotiveerd. die gaat gewoon winnnen

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Voor de mensen die denk dat Manhoef nu een makkelijkere tegenstander heeft; vergeet niet dat Saki Spong vorig jaar nog versloeg op (t)ko. Weliswaar in de verlenging, maar toch.

    Als ik moet gokken dan gok ik op Manhoef, maar ik zou er geen geld op durven zetten.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Ik durf ook geen voorspelling te doen, maar ik heb wel duidelijk een favoriet, en dat is Manhoef.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Jammer van Spong ik keek erg uit naar die partij.

    Manhoef - Saki, kunnen ze er niet meteen MMA regels van maken

  17. #17
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Ok, heel jammer voor Spong, Maar leuk voor Saki.
    Net als Saki bezit Manhoef ook snoeiharde lowkicks.

    Denk dat het boksend wordt beslist, tenzij Saki een onverwachte highkick uitdeelt waardoor Manhoef neergaat.

    We zullen zien.

    Wens ze beide succes.

  18. #18
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Waar baseert iedereen toch op dat Manhoef dit makkelijk gaat winnen? Denk toch echt dat Saki de betere papieren heeft om deze pot te winnen. Manhoef kan goed staand vechten voor een MMA-er. Maar op K-1 gebied is hij gewoon tegen elke K-1 finalist van de afgelopen twee jaar een underdog imo.

  19. #19
    Join Date
    May 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    484
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Manhoef wint, maar als Saki wint gebeurt het door een KO d.m.v. een linkerhoek (vraag me niet waarom ik dat denk ).

  20. #20
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Voor de mensen die denk dat Manhoef nu een makkelijkere tegenstander heeft; vergeet niet dat Saki Spong vorig jaar nog versloeg op (t)ko. Weliswaar in de verlenging, maar toch.

    Als ik moet gokken dan gok ik op Manhoef, maar ik zou er geen geld op durven zetten.

    Saki en Manhoef hebben beide van Kyotaro verloren. En daar heeft Spong van gewonnen. Dat zegt dus weinig.

    Ik vind Saki de slimmere vechter. Manhoef maakt hooguit kans in de eerste ronde, dan moet ie over Saki heen proberen te walsen. Als het op techniek aankomt is Saki gewoon de betere en conditioneel schat ik hem ook hoger in. Bovendien is de kin van Manhoef niet zo best en z'n dekking als hij begint te maaien al helemaal niet.

    Saki gaat winnen.

  21. #21
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Saki en Manhoef hebben beide van Kyotaro verloren. En daar heeft Spong van gewonnen. Dat zegt dus weinig.

    Ik vind Saki de slimmere vechter. Manhoef maakt hooguit kans in de eerste ronde, dan moet ie over Saki heen proberen te walsen. Als het op techniek aankomt is Saki gewoon de betere en conditioneel schat ik hem ook hoger in. Bovendien is de kin van Manhoef niet zo best en z'n dekking als hij begint te maaien al helemaal niet.

    Saki gaat winnen.

    hier zit wat in....

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Saki en Manhoef hebben beide van Kyotaro verloren. En daar heeft Spong van gewonnen. Dat zegt dus weinig.

    Ik vind Saki de slimmere vechter. Manhoef maakt hooguit kans in de eerste ronde, dan moet ie over Saki heen proberen te walsen. Als het op techniek aankomt is Saki gewoon de betere en conditioneel schat ik hem ook hoger in. Bovendien is de kin van Manhoef niet zo best en z'n dekking als hij begint te maaien al helemaal niet.

    Saki gaat winnen.
    Je hebt gelijk, het voorbeeld was slechts bedoeld om aan te geven dat Saki in beginsel een goede vervanger is voor Spong. Niets meer, niets minder

    Jouw redenering vind ik trouwens goed en ik denk dat ik mijn inschatting bijstel: 50/50.

  23. #23
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    Saki is een goede vervanger, ik vind het een gevaarlijke vechter; hij is snel, combineert en hij heeft ko power. Deze partij kan alle kanten op!

  24. #24
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    easy win dus voor manhoef... saki samen met zimmerman de meeste overschatte k-1 vechters op deze wereld
    LOL wat ben je ook een clown... als het maar anti gg is he ;-)

  25. #25
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Saki en Manhoef hebben beide van Kyotaro verloren. En daar heeft Spong van gewonnen. Dat zegt dus weinig.

    Ik vind Saki de slimmere vechter. Manhoef maakt hooguit kans in de eerste ronde, dan moet ie over Saki heen proberen te walsen. Als het op techniek aankomt is Saki gewoon de betere en conditioneel schat ik hem ook hoger in. Bovendien is de kin van Manhoef niet zo best en z'n dekking als hij begint te maaien al helemaal niet.

    Saki gaat winnen.

    Een losse partij draaien is wat anders dan een toernooi draaien.
    Saki moest tegen een frisse Kyotaro vechten.

    In een losse partij zou Saki ook kunnen winnen van Kyotaro.

    Wilt dat trouwens ook zeggen dat Spong ook makkelijk van Peter Aerts zou winnen ?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •