MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28
  1. #1
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default Penn-Edgar *Spoiler

    Sinds het debuut van Edgar tegen tyson Griffin roep ik al dat Edgar de volgende LW champ is...

    Maar dat het nu al zou gebeuren.. dat had ik zelf niet verwacht.

    Alle dikke reps voor Frankie Edgar...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  2. #2
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    1.844
    vCash
    72775

    Default

    hehehe wat wil je horen.... Je had gelijk tony
    Nou bij deze....

    Het was ook wel verdiend...
    ALL HAIL MARTYR FAKKA!!!!

  3. #3
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Daar gaat mijn vcash!

  4. #4
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Sinds het debuut van Edgar tegen tyson Griffin roep ik al dat Edgar de volgende LW champ is...

    Maar dat het nu al zou gebeuren.. dat had ik zelf niet verwacht.

    Alle dikke reps voor Frankie Edgar...
    dikke reps voor Edgar idd, maar wtf was er met BJ Penn, heb hem wel eens beter zien vechten.....maar goed, als ik twijfel aan BJ dan doe ik daarmee natuurlijk de prestatie van Edgar te kort en das zonde....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    vond het persoonlijk een saai pot.. respect dat edgar zijn gameplan gewoon 5 ronde uitvoerde.. maar BJ leek niet echt zichzelf.. maar toch knap van edgar.. alleen denk ik dat maynard makkelijk edgar weer domineert.. edgar is gewoon te klein..

  6. #6
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Penn had echt super dikke wallen onder zijn ogen.

  7. #7
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Het was niet eens een echt gevecht.

    BJ komt binnen met een knie band en een kop die leek of hij nachten niet had geslapen en net wakker was.
    From Best!

  8. #8
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Main events waren allebei behoorlijk saai !

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    180
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond geen van beide echt beter. Edgar beweegde veel in en uit, scoorde wel puntjes maar ontweek ook de confrontatie. Vond het gelijk opgaan. Ik vind dat als je tegen de kampioen vecht duideljk de betere moet zijn om te winnen. In dit geval had ik BJ Penn de overwinning gegeven!
    http://www.bjjapeldoorn.nl

    Check voor foto's en updates!

  10. #10
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Bassie View Post
    Ik vond geen van beide echt beter. Edgar beweegde veel in en uit, scoorde wel puntjes maar ontweek ook de confrontatie. Vond het gelijk opgaan. Ik vind dat als je tegen de kampioen vecht duideljk de betere moet zijn om te winnen. In dit geval had ik BJ Penn de overwinning gegeven!
    x2

    BJ Penn leek zichzelf niet en ging niet voor de kill. Maar vond Edgar ook niet zo veel beter dat hij de belt verdiende.

  11. #11
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Bassie View Post
    Ik vond geen van beide echt beter. Edgar beweegde veel in en uit, scoorde wel puntjes maar ontweek ook de confrontatie. Vond het gelijk opgaan. Ik vind dat als je tegen de kampioen vecht duideljk de betere moet zijn om te winnen. In dit geval had ik BJ Penn de overwinning gegeven!
    tuurlijk niet, je moet de partij geven aan wie de beste was en dat was gewoon edgar niet suprieur of heel veel beter maar wel beter dus verdient die belt gekregen

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil Edgar echt niet te kort doen, sterker nog ik had op hem gewed (gezien de odds)..

    Alleen BJ Penn was geen BJ Penn hoor, ik een rematch gaat die belt gewoon weer terug naar de rechtmatig eigenaar mits dezelfde Penn weer vecht...
    Weet niet wat hem bezielde maar hij vocht echt slecht, vond ook de beslissing beetje vreemd, dacht dat BJ Penn hem wel zou krijgen net als dat Machida hem kreeg tegen Shogun en toen was het verschil duidelijker dan nu...

    BJ Penn mag achteraf blij wezen dat Anderson het zo verneukte anders was Penn vs Edgar de slechtste partij van de avond..

  13. #13
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ben het er mee eens dat BJ niet de gewone BJ was.

    HIj had die kilers spirit waar BJ juist zo bekend mee is, gister gewoon niet. Hij was veeeeel te kalm en rustig.

    Ik dnek dat hij het gevecht zo had kunnen winnen, Edgar heeft gister verdient gewonnen maar ik vind BJ nog steeds ver uit de betere vechter alleen liet hij dat gister niet zien.
    Home mtk-gym.nl


  14. #14
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Edgar had een zeer goede gameplan, maar er zijn veel vechters in de lw divisie die hem een moeilijke tijd zullen geven in de octagon.(Florian,maynard,diaz,penn etc)
    maar toch credit naar edgar
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  15. #15
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Respect voor Edgar. Alleen ik vond BJ niet zichzelf in de octagon.

  16. #16
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    robbery

  17. #17
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ben het er mee eens dat BJ niet de gewone BJ was.

    HIj had die kilers spirit waar BJ juist zo bekend mee is, gister gewoon niet. Hij was veeeeel te kalm en rustig.

    Ik dnek dat hij het gevecht zo had kunnen winnen, Edgar heeft gister verdient gewonnen maar ik vind BJ nog steeds ver uit de betere vechter alleen liet hij dat gister niet zien.
    helemaal mee eens, zoals eerder aangegeven die belt gaat gewoon weer naar BJ terug mocht de rematch komen, wel respect overigens voor Edgar, goed gameplan en BJ werkte er nog aan mee ook, waarom BJ geen takedown probeerde is me ook een raadsel al leek hij me zeker aan het einde van de pot redelijk gassed.
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  18. #18
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Ben het er mee eens dat BJ Penn zichzelf absoluut niet was, zag je eigenlijk al een tijdje voor het gevecht waar je dan een kleine opname ziet van BJ penn die dan in de kleedkamer shadowboxt. Hij zag er gewoon gaar uit.
    Dacht ook hetzelfde over dat als je tegen de kampioen vecht je duideljk de betere moet zijn om te winnen. Ik vind dus dat de pot naar BJ had moeten gaan (zie ook stats hieronder)
    Ben heel blij dat Edgar de nieuwe champ is, vind em een topgozer en goeie vechter. Plus misschien zien we nu eindelijk BJ penn tegen gray maynard, die pot wil ik al een hele tijd graag zien.


    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

  19. #19
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Beetje verbaasd over het gevecht. Kan het nog maar moeilijk verteren dat Penn heeft verloren.

    In deze artikel zie je nog wat statistieke informatie. Ben zelf daarom ook verbaasd over de score
    http://mistermma.com/frankie-edgar-n...ight-kampioen/

  20. #20
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Super resultaat van Frankie. Ook ik had verwacht hem nog wel ooit als LW champ te zien maar dacht dat deze partij met BJ te snel kwam. Niets was minder waar

    Nee Frankie was gewoon veelste snel voor BJ, die er in mijn opinie een beetje statisch uitzag.

    Wat v-cash verloren op deze partij, maar Frankie gun ik het als geen ander.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Ik vond de partij zo saai dat het me geen eens meer uitmaakte wie er met de winst naar huis ging.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  22. #22
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Super resultaat van Frankie. Ook ik had verwacht hem nog wel ooit als LW champ te zien maar dacht dat deze partij met BJ te snel kwam. Niets was minder waar

    Nee Frankie was gewoon veelste snel voor BJ, die er in mijn opinie een beetje statisch uitzag.

    Wat v-cash verloren op deze partij, maar Frankie gun ik het als geen ander.
    Ik heb 2 miljard Vcash verloren op deze partij... maar ik ben nog nooit zo blij geweest met het verliezen van vcash

    all aboard the Edgar bandwagon
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  23. #23
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Edger heeft wel verdiend gewonnen. Alleen de takedwons al geven hem de winst in die rondes. BJ leek inderdaad zichzelf niet. Mogelijk toch de combinatie van het cutten van weight en het buiten vechten wat je de das om doet. Wil wel een rematch zien inderdaad.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  24. #24
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    519
    vCash
    137714

    Default

    Vond het apart dat BJ niet voor de takedowns ging al was het alleen maar om rondes te stelen....
    Joe Daddy Stevenson ''Luke i am your father''


  25. #25
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Ik vind BJ Penn gewoon de betere vechter. Deze partij ging gelijk op, wat een hele prestatie is voor Frankie Edgar, maar Edgar is gewoon geen kampioen materiaal. Hij is behalve zijn conditie en voetenwerk gewoon nergens echt goed in. Van hetzelfde kaliber als Rashad Evans, Forrest Griffin, Josh Kosheck, John Fitch, Matt Serra...mannen die in hun gewichtsklasse erg goed zijn, en van een kampioen met een off-day kunnen winnen, maar zelf gewoonweg geen "kampioen materiaal" zijn.
    Wat mij betreft had Penn een off-day, en zal Edgar tegen een gemotiveerde BJ met een goed gameplan de volgende keer gewoon vet verliezen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •