MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 26 to 50 of 104
  1. #26
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Djani View Post
    En nog even verder zeuren: gaat die Anderson achteraf lopen zeiken dat Maia 'disrespected me' omdat Maia vooraf in een interview had gezegd dat hij één van de acht poten van The Spider zou pakken. Waaaat een gozer.
    Toen Anderson in het begin gebaarde om de slagenwisseling aan te gaan zat ik te genieten, ik dacht dit gaat m worden. Maar 10 minuten later rent hij zelf weg....echt echt jammer vind ik dit als liefhebber
    dat disrespect me was gewoon een flauwe poging om het een beetje goed te praten...het was gewoon bullshit....eerste ronde was super, rockte hem twee keer, ik ben vooral teleurgesteld OMDAT silva zo goed is, laat het dan zien, als een debiel om Maia heendansen...

    ik hou niet van dat soort maniertjes, een beetje is leuk, maar dit was gewoon echt TE...en daarom gewoon ruk....als ie niet bij de grote jongens zat zou ie gecut zijn....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  2. #27
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DAWK1D View Post
    Niet zo zeiken stap zelf maar in de ring, gezeur ook altijd jullie doen netof jullie goden zijn als je een ticket koopt, Silva heeft zoveel goeds gedaan nu doet ie iets minder en gelijk begint iedereen te janken als een klein kind, zieligerds
    haha

    het gaat niet om mij of jou, dit was geen b klasse amateur gevecht maar een mogelijke grote doorbraak van de UFC in het midden oosten, dit moest een succesvol evenement worden waar vele organisaties keihard aan werkten, silva had gewoon een vechtershart moeten laten zien en niet de hele onderneming voor schut zetten, dit slaat een flater voor de hele MMA scene.

    iemand als manhoef of mousasi had je dit nooit zien doen, die komen om te vechten win or lose.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  3. #28
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    haha

    het gaat niet om mij of jou, dit was geen b klasse amateur gevecht maar een mogelijke grote doorbraak van de UFC in het midden oosten, dit moest een succesvol evenement worden waar vele organisaties keihard aan werkten, silva had gewoon een vechtershart moeten laten zien en niet de hele onderneming voor schut zetten, dit slaat een flater voor de hele MMA scene.

    iemand als manhoef of mousasi had je dit nooit zien doen, die komen om te vechten win or lose.
    x2!
    From Best!

  4. #29
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    x3

  5. #30
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb die partij na 5 minuten niet eens afgekeken.. was te vermoeiend om mij te concentreren op dat circus Renz aapje.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Wéér gespoiled, en bedankt..

    [quote]
    Dana over partij Silva...






    11-04-2010 12:30phranq Word tijd dat jij 's opflikkert





    Hahahahaha die Phranq waarom is het tijd dat ik moet opflikkeren ?
    Ben ik degene die deze topic heeft aangemaakt en lopen spoilen ?!?

    Wat is er kereltje ben je boos op de wereld ? Waarom spring je dan niet voor een trein dan ben je gelijk al je frustraties kwijt..

    Stop die negatieve reps van je lekker waar de zon niet schijnt dan heb je ook gelijk een fijne dag.. denk je dat het mij intereseert ?!?

    Stakker!

  7. #32
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Dit is al de 3de x dat Silva dit flikt!
    Niet normaal, ik hoop dat Sonnen hem een beetje afstraft. (ookal denk ik dat Silva zal gaan winnen)
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  8. #33
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    enige die een bedreiging kan vormen is iemand die of fucking snel op de feet is, of iemand die fucking sterk is en hem down kan houden....dus....lesnar or vitor..(al geloof ik niet echt in vitor zoals die gepromoot wordt).

    Verder snap ik wel waarom dana 'nu opeens' niet meer GSP tegen Silva wil, gezien hij dondersgoed weet dat GSP op een zelfde manier gedominate wordt.

  9. #34
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Denk niet dat GSP zo met zich laat sollen. Ik zie hem niet winnen van Silva, maar zal toch meer kunnen dan Maia.
    Hoe dan ook, ik hoef Silva niet meer te zien! Als ik een clown wil zien ga ik naar het circus. Die mensen die vet veel geld voor die kaartjes hebben neergeteld worden gewoon genaaid!

    Zou m graag tegen Mousasi zien. Kan niet wachten op de dag dat ie een pak slaag krijgt, al kan ik dan misschien nog lang wachten...

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  10. #35
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    mousasi wordt ook geclowned.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    mousasi wordt ook geclowned.

    x2

  12. #37
    Join Date
    May 2009
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    Als fan is het natuurlijk niet zo leuk om zo'n partij te zien .

    Maar ik zie de humor er wel van in eigenlijk ,lekker klooien omdat je het kan . Als hij niet uitgedaagd word krijg je dit , als niemand iets brengt iets uitdagends kan zo 'n reactie , en vind ik het wel humor .


    En als maia iets dee had silva ook wel wat meer moeten doen .

  13. #38
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    @ Marquis, het enige wat jij kan doen is irritant commentaar leveren met je 'huilie'. Jij kan alleen maar tegen schenen aan schoppen en overal irritant commentaar op leveren, attentionwhore.

    Ik word echt schijtziek van dat gespoil. En met als titel "Dana teleurgesteld over de partij" geef je niet de uitslag weg maar het is imo wel een spoiler over hoe de wedstrijd verloopt. Je mag van iemand die hier dagelijks op het forum zit wel meer verwachten dan partijen weggeven in de titel.

    Erg consequent zijn de moderators hierin helaas niet wat betreft het geven van bans.
    Last edited by phranq; 11-04-2010 at 16:28.

  14. #39
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    A. Silva deed dit gewoon uit protest. van 'zet eens een goede tegenstander neer'
    En Dana komt hier gewoon met een excuse om silva - gsp superfight niet te laten doorgaan, er kleven voor hem nl. veel nadelen aan zo een gevecht (behalve heel veel PPV's)

    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

  15. #40
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Beste Phrang,

    Waarom zouden wij Marcelt moeten bannen als hij niet gespoilert heeft. Er wordt geen uitslag vermeld enkel een mening van de UFC president. Dus hetgeen wat jij eruit opmaakt is een aanname. Ik begrijp jou punt, maar ben het er alleen niet mee eens.

    Gezien de omstandigheden begrijp ik waarom Marcelt een dergelijk topic aanmaakt omdat het niet eerder is voorgekomen dat Dana White zo openlijk kritiek heeft op een UFC vechter/champ.

    On-topic

    Mijn persoonlijke mening is dat de UFC de titel van Silva afpakt en 2 andere vechters die recht hebben op een titleshot tegen elkaar moeten laten vechten. Laat Silva zich maar weer eens bewijzen dat hij die titel verdient door er weer voor te moeten knokken.

  16. #41
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    Beste Phrang,


    Gezien de omstandigheden begrijp ik waarom Marcelt een dergelijk topic aanmaakt omdat het niet eerder is voorgekomen dat Dana White zo openlijk kritiek heeft op een UFC vechter/champ.
    Beste Qarcia,

    Waarom is de topictitel dan gewijzigd door een moderator?

  17. #42
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    ik vond er ook geen zak aan, maar om hem nou te cutten.
    Het is ook aan de tegenstander het gevecht aan te gaan en de ring effectief af te snijden, als je daar niet toe in staat bent verlies je tegen deze Silva hoe zuur ook.
    Voor het ontwijken van het gevecht zou hij gewoon punten aftrek moeten krijgen, heb je waarschijnlijk een heel ander gevecht als Silva zich gaat beseffen dat hij hierdoor gewoon een pot kan verliezen.
    Silva= supervechter maar deze keer was zijn optreden een aanfluiting voor zijn talenten en kunnen!
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  18. #43
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    ik zou zegen zet iemand neer die hem dan verslaat, en dan ben je van hem af.
    alleen wie?
    zelf vind ik hem geweldig, ok dit keer was triest maar hoeft toch niet altijd een toppartij te zijn.

  19. #44
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by amilster View Post
    ik vond er ook geen zak aan, maar om hem nou te cutten.
    Het is ook aan de tegenstander het gevecht aan te gaan en de ring effectief af te snijden, als je daar niet toe in staat bent verlies je tegen deze Silva hoe zuur ook.
    Voor het ontwijken van het gevecht zou hij gewoon punten aftrek moeten krijgen, heb je waarschijnlijk een heel ander gevecht als Silva zich gaat beseffen dat hij hierdoor gewoon een pot kan verliezen.
    Silva= supervechter maar deze keer was zijn optreden een aanfluiting voor zijn talenten en kunnen!
    rampage

  20. #45
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    mousasi wordt ook geclowned.
    Denk dat Mousasi korte metten had gemaakt met de Silva van gisteren..

  21. #46
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hendy View Post
    Denk dat Mousasi korte metten had gemaakt met de Silva van gisteren..
    http://www.youtube.com/watch?v=1upeW...layer_embedded

  22. #47
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Dit is al de 3de x dat Silva dit flikt!
    Niet normaal, ik hoop dat Sonnen hem een beetje afstraft. (ookal denk ik dat Silva zal gaan winnen)
    pfff dit gaat echt nergens over, Sonnen, Maia, Cote, dit zijn tog geen waardige tegenstanders voor Silva??
    Het is Dana zijn eigen rotschuld, zet Silva divisie hoger en laat hem echt vechten voor zijn geld tegen een Shogun, Rampage, Machida!!!

  23. #48
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Ook Rampage krijgt klop. wel leuke partij

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  24. #49
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    @ Marquis, het enige wat jij kan doen is irritant commentaar leveren met je 'huilie'. Jij kan alleen maar tegen schenen aan schoppen en overal irritant commentaar op leveren, attentionwhore.

    Ik word echt schijtziek van dat gespoil. En met als titel "Dana teleurgesteld over de partij" geef je niet de uitslag weg maar het is imo wel een spoiler over hoe de wedstrijd verloopt. Je mag van iemand die hier dagelijks op het forum zit wel meer verwachten dan partijen weggeven in de titel.

    Erg consequent zijn de moderators hierin helaas niet wat betreft het geven van bans.

    Jij moet ook niet zo janken jij .. jij bent net zoals die Weks een andere huilie.
    Gedraag je is naar je leeftijd dwaas..

    Zelfs Justinian vond dat de Weks zijn reactie overtrokken was .. als je klachten heb stuur hem lekker een klachtenbrief... Huilie

    En anders geef lekker jezelf een bann zo niet dan toch.. jij ook een fijne avond verder..
    Last edited by Marquis; 11-04-2010 at 17:21.

  25. #50
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    @ Marquis, het enige wat jij kan doen is irritant commentaar leveren met je 'huilie'. Jij kan alleen maar tegen schenen aan schoppen en overal irritant commentaar op leveren, attentionwhore.

    Ik word echt schijtziek van dat gespoil. En met als titel "Dana teleurgesteld over de partij" geef je niet de uitslag weg maar het is imo wel een spoiler over hoe de wedstrijd verloopt. Je mag van iemand die hier dagelijks op het forum zit wel meer verwachten dan partijen weggeven in de titel.

    Erg consequent zijn de moderators hierin helaas niet wat betreft het geven van bans.

    dude calm down.

    Wat maakt het uit het is toch een forum. En dat spoilen valt ook wel mee hier maarja blijkbaar zijn er nog steeds mensen die eerst het forum afsporen en dan pas filmpjes kijken.
    From Best!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •