MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 16 FirstFirst 123456713 ... LastLast
Results 51 to 75 of 395
  1. #51
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by robholland View Post
    Hoe staat GG/ Bas Boon eigenlijk tegenover UFC contracten? Oftewel; is er een kans dat we Overeem ooit in de UFC zien knokken?
    ben ik ook wel benieuwd naar... verder het zal allemaal wel kan me geen *** schelen wie wat waar en hoeveel cash en wie z'n schuld allemaal is ik wil gewoon nadat fedor gehakt heeft gemaakt van werdum en als overeem wint van rogers, fedor vs overeem zien
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Noem eens zo een leuk M-1 evenement op dan (niet die co-promoties)?
    Iets bekent van de gages die al deze M-1 "kampioenen" en of teams verdienen, ik zie het hier nooit op TV, hoor er niks over wel veel klagende vechters?
    Welke buitenlandse M-1 "toppers" komen hier of ergens anders in europa dan vechten voor $1000.-?
    Even goed lezen Bas, ik heb nergens wat geschreven over M-1 kampioenen, gages, teams of tv of wat dan ook wat je nu noemt.
    Ik zeg gewoon dat ik vind dat M-1 leuke evenementen heeft, en dan doel ik op de M-1 events die in NL waren.
    Dat waren gewoon goede evenementen met leuke partijen en goed voor de MMA ontwikkeling in Europa.

    Verder vind ik je manier van aanpak nogal onprofessioneel maar goed, dat denk ik niet alleen geloof ik en weet je zelf ook wel.
    Vadim doet het ook dus nanananana, en right?
    Im out, s6 ermee !

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Hahahahahahahahahahahahahahaha


    Marquis gaat nu op zijn terras zitten en mooie fles rose open laten trekken.

    Fijne zaterdag nog !
    Net een klein kind jij, en dan noem je mij naef.

  3. #53
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    hey Joopie

    Ik weet niet wanneer Appy mij officieel heeft uitgedaagd (lijkt wel de middeleeuwen of niet Iconian), maar ik ben wel ingegaan toen op het verzoek van een forumwarrior (hey was jij dat)! Ik zei toen dat ik het geen probleem vondt maar dan eerst k-1 regels omdat ik dat knuffelen niet echt zo zie zitten, helemaal niet as je elkaar echt niet moet! Appy was een karate kampioen dus dat zou toch moeten kunnen? Nooit niks van gehoord, van de forumwarroir dan, want officeel van Appy heb ik nooit iets vernomen!
    Overigens is dat niet helemaal correct want als Appy veel lichter is gaat iedereen achteraf weer janken als die helemaal gek wordt geslagen, ja dat kwam omdat die Boon een zwaargewicht was!
    Misschien had hij wel een foto van mij genomen en zou Appy die naar Rusland mailen als ik hem niet liet winnen?
    Ik daag Vadim uit omdat hij gewoon een lafaard is , altijd verschuilen, ikke niet weet ikke niet zus en zo en dan in de russische media dingen roepen over GG en Alistair, maar wel willen vechten tegen drievoudig steroide betrapte Barnett met Fedor, dan ben je gewoon een hypocriet. Ik had een afspraak met hem dat we onze geschillen niet meer op het forum zouden uitvechten en huppa Vadim begint weer, of hij daar nu een reden voor had of niet , hij had mij ook gewoon kunnen bellen of mailen, jij hebt mijn nummer ook! Dat is de hoofdreden van mijn schrijven op het forum, de man houdt gewoon zijn afspraken niet, die hij met mij persoonlijk had gemaakt en dat was zeker niet de eerste keer!
    Zoals je ziet zijn veel Russen hem ook kotsend beu, ook het Rusische forum Valetudo.ru - Бои без правил wordt regelmatig bedreigd en zijn de M-1 bende meer dan zat! Overigens waren het degen van Valetudo.ru - Бои без правил die mij op de hoogte brachten van het feit dat Vadim aan het vuurspuwen was in de russische media over GG en dat zij dat zeer onproffesioneel en belachelijk vonden, zie quote in eerste post!
    Ik ben nu eenmaal iemand die daar op reageerd op mijn eigen "sierlijke' manier!
    bassie
    juist om het gewicht verschil en jou grote vechtsportverleden had ik aan jou en de grote glory president deze partij op mma regels tot twee keer aan toe aangeboden maar je wou inderdaad alleen op kickboks regels .
    over afspraken gesproken heb je deze afschuif techniek goed afgekeken en laat nu anderen je valse spelletjes doorzetten .
    verder niks dan ouwe koeien lekker belangrijk
    adriaantje mineminmimimimimimimi

  4. #54
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Hey Iconian, hoe is ut in de middeleeuwen.
    Wij hoorde van Jason dat hij elke keer voor een drol vocht, daar kon hij zijn reiskosten nog niet van betalen, die is zelf weggegaan, hij werdt nog wel een paar keer bedreigd maar dat is standaard bij M-1!
    Waarom geef je nu af op SBS6? Ik denk dat er met mij veel blij zijn met de uitzendingen op SBS6, dat Appy naar SBS6 is geweest met het M-1 circus en een heel verhaal over mij vertelde en toen eigenlijk letterlijk de deur werdt gewezen, zal toch niet mee spelen, wel?
    De M-1 challenge is een joke, informeer even bij de "bloedende/ financieel bedoel ik daarmee" russische zakenman of hij er nog even een seizoentje tegenaan gooit? Er zullen weinig promotors meer zijn wereldwijd die een co -promotie M-1 willen, want we weten nu allemaal wel hoe het met al die voorgangers is verlopen
    Glory is overigens ook op datzelfde HD net te zien en die kijkcijfers waren aanzienlijk hoger! Maar voor de nederlandse fans is natuurlijk SBS6 nogaltijd het beste of eurosport, hd kent geen hond in Nederland!

    jason is nooit bedreigt en we spreken elkaar nog regelmatig dus ook weer een loos bericht van de grote bose bas .
    probeer je fantasie in je films te verwerken kan je er nog wat mee verdienen
    het moet niet gekker worden
    lol

  5. #55
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    hoe komt het dat ik meer vertrouwen heb in jesselaar dan basboon... oja ik weet het weer omdat basboon gewoon een aandachtloze jankerd is die de schuld in andermans schoenen wil schuiven

  6. #56
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    341
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    hoe komt het dat ik meer vertrouwen heb in jesselaar dan basboon... oja ik weet het weer omdat basboon gewoon een aandachtloze jankerd is die de schuld in andermans schoenen wil schuiven
    x2

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  8. #58
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    o god, micha vindt het onzin. hij zal wel gelijk hebben ik neem m'n woorden terug het is inderdaad onzin

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    [quote=Petrosyan188;906004]o god, micha vindt het onzin. hij zal wel gelijk hebben ik neem m'n woorden terug het is inderdaad onzin

    goed zo jongen

  10. #60
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Fedor is vooral aan het trainen in de middle of nowhere samen met zijn priester.

    nee hoor hij is zich klaar aan het maken want we vertrekken volgende week naar japan als er wat nieuws is laat ik het weten
    ps ik kan je wel verklappen dat het niet over alistair gaat(hoe zal dat nou komen?)

  11. #61
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    88
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Neem dat maar met een korreltje zout.
    Fedor is niet de zakenman achter M-1, en zit overdag echt niet achter zijn kantoortje te werken aan M-1 events.
    Er werkt een groot team achter de schermen aan de (overigens leuke) M-1 events en management.
    Maar je denkt hoop ik niet dat de insprake en inzage die Fedor misschien wel heeft ook zo reel is dat hij degene is die het laatste woord heeft?


    hee bass ga jij nou maar visums regelen ofzo , dat doet een manager toch ?

  12. #62
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 8701. View Post
    x2
    x 3

  13. #63
    Join Date
    May 2007
    Location
    El Norte de Holanda
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Zoals je ziet zijn veel Russen hem ook kotsend beu, ook het Rusische forum Valetudo.ru - ‘ои без п€авил wordt regelmatig bedreigd en zijn de M-1 bende meer dan zat!
    Bullshit. Valetudo.ru is eigendom van iemand die persoonlijke ruzie had met voormalige medewerker van M-1 (ongeveer 4-5 jaar geleden). Daarna heeft die eigenaar heilige oorlog tegen M-1 (en mixfight.ru) verklaard. Wist je misschien niet maar een van zijn mannen heeft zelfs klacht bij Zuffa ingediend dat op mixfight.ru site eenmalig geschreven werd dat op de forum een UFC evenement bekeken werd. Dat noemen we Russen "een rat"/ oftewel hypocriet omdat ze op valetudo.ru altijd BANNER zetten met reclame van illegale stream van elke UFC. Ik kreeg later (keurig in mijn PM opgeslagen) een brief met duizend excuses van hem dat hij "niet wist wat hij deed".
    Dat is dus een heel goede forum om samen te werken.
    En "hun site bedreigd door M-1"? Heeft iemand daar een bewijs van of is dat hetzelfde als "Fedor's management heeft de Couture partij geweigerd"???
    Lees maar dat: Randy Couture Turned Down Three Million From Bodog To Fight Fedor - FightLine.com
    Couture was degene die geweigerd had.

  14. #64
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    wat blijft die Bas toch een ontzettende clown en zichzelf en de hele organisatie waar hij voor staat voor lul zetten... niet te geloven

  15. #65
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by michaell View Post
    Bullshit. Valetudo.ru is eigendom van iemand die persoonlijke ruzie had met voormalige medewerker van M-1 (ongeveer 4-5 jaar geleden). Daarna heeft die eigenaar heilige oorlog tegen M-1 (en mixfight.ru) verklaard. Wist je misschien niet maar een van zijn mannen heeft zelfs klacht bij Zuffa ingediend dat op mixfight.ru site eenmalig geschreven werd dat op de forum een UFC evenement bekeken werd. Dat noemen we Russen "een rat"/ oftewel hypocriet omdat ze op valetudo.ru altijd BANNER zetten met reclame van illegale stream van elke UFC. Ik kreeg later (keurig in mijn PM opgeslagen) een brief met duizend excuses van hem dat hij "niet wist wat hij deed".
    Dat is dus een heel goede forum om samen te werken.
    En "hun site bedreigd door M-1"? Heeft iemand daar een bewijs van of is dat hetzelfde als "Fedor's management heeft de Couture partij geweigerd"???
    Lees maar dat: Randy Couture Turned Down Three Million From Bodog To Fight Fedor - FightLine.com
    Couture was degene die geweigerd had.

    net zoals dat matijn wel over fedor mag zeiken maar dan is het de reporter
    als alistair straks verliest weet ik ook al wat ze gaan zeggen het is allemaal zo voorspelbaar maar goed het komt de vechter niet ten goede met al die onzin uitspraken

  16. #66
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    341
    vCash
    126000

    Default

    ooh ooh ooh bassie toch

    andere met leugens omlaag willen halen terwijl de feiten anders zeggen..

  17. #67
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by michaell View Post
    Bullshit. Valetudo.ru is eigendom van iemand die persoonlijke ruzie had met voormalige medewerker van M-1 (ongeveer 4-5 jaar geleden). Daarna heeft die eigenaar heilige oorlog tegen M-1 (en mixfight.ru) verklaard. Wist je misschien niet maar een van zijn mannen heeft zelfs klacht bij Zuffa ingediend dat op mixfight.ru site eenmalig geschreven werd dat op de forum een UFC evenement bekeken werd. Dat noemen we Russen "een rat"/ oftewel hypocriet omdat ze op valetudo.ru altijd BANNER zetten met reclame van illegale stream van elke UFC. Ik kreeg later (keurig in mijn PM opgeslagen) een brief met duizend excuses van hem dat hij "niet wist wat hij deed".
    Dat is dus een heel goede forum om samen te werken.
    En "hun site bedreigd door M-1"? Heeft iemand daar een bewijs van of is dat hetzelfde als "Fedor's management heeft de Couture partij geweigerd"???
    Lees maar dat: Randy Couture Turned Down Three Million From Bodog To Fight Fedor - FightLine.com
    Couture was degene die geweigerd had.
    Hoe kan je nu ruzie krijgen met een M-1 medewerker? Volgens iemand anders op dit forum zijn dat allemaal leuke en aardige mensen.
    Verder een vreemd verhaal jij werkt voor M-1 neem ik aan of was jij die klokkenluider? Want waarom deze quote van jouw: Ik kreeg later (keurig in mijn PM opgeslagen) een brief met duizend excuses van hem dat hij "niet wist wat hij deed"? Waarom moest hij aan jouw een brief schrijven als hij een stream van de UFC zette op een site waar jullie een heilge oorlog mee hebben? Vreemd verhaal, was je undercover daar samen met die klokkenluider of was jij zelf die rat?
    Wow, wat een nieuws zijn er illegale streams te zien en illegale youtube videos op het internet? Nooit geweten man, nou ga het ze maar vertellen. Een heilige oorlog verklaard? Oeps, nu zullen er met al die radicale en maffia van M-1 wel aardig wat gebouwen de lucht in zijn gegaan, wat een toestand, vertel..... Nee Vadim die werkt samen met het grootste rusissche sport forum, maar dan wel met een laster compagne tegen GG, dan ben je professioneel bezig. Die mail heb ik van valetudo.ru gehad over die bedreigingen en wat er over GG werdt gezegd in de media door Vadim.
    Couture kreeg 3 miljoen aangeboden , maar ging toch maar voor een paar ton weer bij de ufc vechten, klinkt dit enigsinds vreemd in de oren? Zal wel zoiets zijn geweest net als met Appy en Vadim die met Pride verder wilden en toen 4.1 miljoen dollar aanbieding lieten zitten naar Fedor (waren ze vergeten,kan gebeuren), die ging gewoon voor 450.000 tegen Zulu vechten bij Pride (en ja daar is bewijs van) logisch, omdat de heren Appy en Vadim nog een paar rekeningen bij de Ahoy hadden openstaan! Of misschien had Couture wel een hele goede advocaat en wist hij dat overal waar M-1 een co-promotie aan het doen was de organisaties ter ziele gingen!

    Jesselaar: ik heb nooit gezegd dat ik niet op MMA regels zou vechten maar dat ik liever eerst K-1 zou doen vanwege dat geknuffel, niet mijn post verdraaien. In eerste instantie vertelde jij recentelijk op dit forum zoals een echte liegende forumwarrior dat doet, dat ik twee keer had geweigerd. Nu is het al alleen K-1 wat ik zou hebben gezegd, dat is dus al helemaal geen 2 x weigeren. En als je goed leest staat er: kunnen we niet eerst K-1 regels doen, dat is meer een voorstel van mijn kant en dat nog wel naar een forumwarrior als jezelf en niet eens de persoon in kwestie! Hij zou als oud europees karate kampioen toch ook gewoon ja hebben kunnen zeggen, waarom deed hij dat niet? En waarom hebben jullie toen als het toch zo serieus was dit niet officieel gedaan en erbij gemeld alleen op MMA regels. Hey, ik heb een goed idee laten we er NHB regels van maken, ik hoorde op een van die tapes dat Appy een bekende vechtsporter in de strot had gebeten of af had gebeten, toen deze gigant verhaal kwam halen (de man wist van niks en moest dit horen van geluidsopnamens die waren gemaakt) waarom Appy dat gezegd had? Ging Appy met een staart tussen zijn benen het land uit, heeft hij heel lang wakker van gelegen!
    Ooh ja en Michaell, je was je toen aan het opwinden over TV rechten van M-1, nou die liggen gewoon bij mij (jawel 16 jaar geleden al zo wijs om het op papier te laten zetten, dat was zelfs nog voor GG) op papier gezet die overeenkomst en door Vadim ondertekend wereldwijd, dus ook Rusland. Ik vondt het namenlijk dat er nogal aan mij gemelkt werd en voordat ik een slachtoffer zou worden alla Bodog, Affliction heb ik de rechten naar mij toe getrokken. Er stond zelfs in de Vadim gratis reclame mocht maken tijdens de uitzendingen in Rusland, hij wist ervan dus!
    Toen erna M-1 beelden op TV verschenen en bij free record begon Appy te schreeuwen en te vloeken, hij moest ook de helft contract of niet, tja zo werkt het natuurlijk niet! Ik probeerde dat dan op een zakenlijke manier op te lossen, maar dat is bij Appy hetzelfde als vragen aan Noord Korea om hun grenzen op te zetten en hun kernbommen in te leveren.

    Ga je naar Japan op vacantie met Fedor Joopie, of is hij echt weer in de voorbereiding en onderhandling om weer eens te gaan vechten? Volgens jouw laatste reactie was Fedor nog op vacantie als Alistair op 15 Mei in strikeforce zijn tietel zou verdedigen, jij vertelde ons dat Fedor altijd hele lange vacanties heeft!
    Ik ga maar weer aan het werk hier, druk met de nieuwe GG Pattaya gym, we kunnen niet allemaal zo lang op vacantie als Fedor, doe Fedor de groeten!

    Love and Peace
    Last edited by anoniem gg; 18-04-2010 at 03:31.

  18. #68
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Hoe kan je nu ruzie krijgen met een M-1 medewerker? Volgens iemand anders op dit forum zijn dat allemaal leuke en aardige mensen.
    Verder een vreemd verhaal jij werkt voor M-1 neem ik aan of was jij die klokkenluider? Want waarom deze quote van jouw: Ik kreeg later (keurig in mijn PM opgeslagen) een brief met duizend excuses van hem dat hij "niet wist wat hij deed"? Waarom moest hij aan jouw een brief schrijven als hij een stream van de UFC zette op een site waar jullie een heilge oorlog mee hebben? Vreemd verhaal, was je undercover daar samen met die klokkenluider of was jij zelf die rat?
    Wow, wat een nieuws zijn er illegale streams te zien en illegale youtube videos op het internet? Nooit geweten man, nou ga het ze maar vertellen. Een heilige oorlog verklaard? Oeps, nu zullen er met al die radicale en maffia van M-1 wel aardig wat gebouwen de lucht in zijn gegaan, wat een toestand, vertel..... Nee Vadim die werkt samen met het grootste rusissche sport forum, maar dan wel met een laster compagne tegen GG, dan ben je professioneel bezig. Die mail heb ik van valetudo.ru gehad over die bedreigingen en wat er over GG werdt gezegd in de media door Vadim.
    Couture kreeg 3 miljoen aangeboden , maar ging toch maar voor een paar ton weer bij de ufc vechten, klinkt dit enigsinds vreemd in de oren? Zal wel zoiets zijn geweest net als met Appy en Vadim die met Pride verder wilden en toen 4.1 miljoen dollar aanbieding lieten zitten naar Fedor (waren ze vergeten,kan gebeuren), die ging gewoon voor 450.000 tegen Zulu vechten bij Pride (en ja daar is bewijs van) logisch, omdat de heren Appy en Vadim nog een paar rekeningen bij de Ahoy hadden openstaan! Of misschien had Couture wel een hele goede advocaat en wist hij dat overal waar M-1 een co-promotie aan het doen was de organisaties ter ziele gingen!

    Jesselaar: ik heb nooit gezegd dat ik niet op MMA regels zou vechten maar dat ik liever eerst K-1 zou doen vanwege dat geknuffel, niet mijn post verdraaien. In eerste instantie vertelde jij recentelijk op dit forum zoals een echte liegende forumwarrior dat doet, dat ik twee keer had geweigerd. Nu is het al alleen K-1 wat ik zou hebben gezegd, dat is dus al helemaal geen 2 x weigeren. En als je goed leest staat er: kunnen we niet eerst K-1 regels doen, dat is meer een voorstel van mijn kant en dat nog wel naar een forumwarrior als jezelf en niet eens de persoon in kwestie! Hij zou als oud europees karate kampioen toch ook gewoon ja hebben kunnen zeggen, waarom deed hij dat niet? En waarom hebben jullie toen als het toch zo serieus was dit niet officieel gedaan en erbij gemeld alleen op MMA regels. Hey, ik heb een goed idee laten we er NHB regels van maken, ik hoorde op een van die tapes dat Appy een bekende vechtsporter in de strot had gebeten of af had gebeten, toen deze gigant verhaal kwam halen (de man wist van niks en moest dit horen van geluidsopnamens die waren gemaakt) waarom Appy dat gezegd had? Ging Appy met een staart tussen zijn benen het land uit, heeft hij heel lang wakker van gelegen!
    Ooh ja en Michaell, je was je toen aan het opwinden over TV rechten van M-1, nou die liggen gewoon bij mij (jawel 16 jaar geleden al zo wijs om het op papier te laten zetten, dat was zelfs nog voor GG) op papier gezet die overeenkomst en door Vadim ondertekend wereldwijd, dus ook Rusland. Ik vondt het namenlijk dat er nogal aan mij gemelkt werd en voordat ik een slachtoffer zou worden alla Bodog, Affliction heb ik de rechten naar mij toe getrokken. Er stond zelfs in de Vadim gratis reclame mocht maken tijdens de uitzendingen in Rusland, hij wist ervan dus!
    Toen erna M-1 beelden op TV verschenen en bij free record begon Appy te schreeuwen en te vloeken, hij moest ook de helft contract of niet, tja zo werkt het natuurlijk niet! Ik probeerde dat dan op een zakenlijke manier op te lossen, maar dat is bij Appy hetzelfde als vragen aan Noord Korea om hun grenzen op te zetten en hun kernbommen in te leveren.

    Ga je naar Japan op vacantie met Fedor Joopie, of is hij echt weer in de voorbereiding en onderhandling om weer eens te gaan vechten? Volgens jouw laatste reactie was Fedor nog op vacantie als Alistair op 15 Mei in strikeforce zijn tietel zou verdedigen, jij vertelde ons dat Fedor altijd hele lange vacanties heeft!
    Ik ga maar weer aan het werk hier, druk met de nieuwe GG Pattaya gym, we kunnen niet allemaal zo lang op vacantie als Fedor, doe Fedor de groeten!

    Love and Peace

    nou aan je post te zien ben je er maar weer druk mee
    gelukkig kan ik niet zo snel typen als jou ,maarja zo lekker aan je zwembad in thailand zit je gewoon veel lekkerder en daar heb je er ook meer tijd voor,je bent toch niet stiekum een thaise zwaargewicht aan het kweken he?

  19. #69
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Heb je nu al spionnen geinfiltreerd in het thaise gg camp? We zijn nog niet eens officieel open, wtf?
    Last edited by anoniem gg; 18-04-2010 at 09:21.

  20. #70
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    geweldig dit !! leest weg als een jongensboek waarbij bas tot nu toe als de slimste eruit komt . gewoon alles op papier en komen met feiten , daar hou ik van . morgen weer een hoofdsuk ?/ groet hans

  21. #71
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    als de slimste?

    wellicht als de minst domme maar daar is ook niet iedereen het over eens

  22. #72
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    als de slimste?

    wellicht als de minst domme maar daar is ook niet iedereen het over eens
    minst domme hahahahaha zo kun je het ook bekijken idd hahahahah
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  23. #73
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Je bent gewoon een kneus als je dit soort zaken zo openbaar maakt op een openbaar forum, los van het feit wie er gelijk heeft. En ach gos, als je het er niet mee eens bent daag je toch gewoon iemand uit? Bas is een kleuterschool clown.

  24. #74
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    geweldig dit !! leest weg als een jongensboek waarbij bas tot nu toe als de slimste eruit komt . gewoon alles op papier en komen met feiten , daar hou ik van . morgen weer een hoofdsuk ?/ groet hans


    Hans jou neem ik al een tijdje niet serieus meer hier.


    Topic/onderwerp is wel interesant by the way.

  25. #75
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Hans jou neem ik al een tijdje niet serieus meer hier.


    Topic/onderwerp is wel interesant by the way.

    en ik ook niet ,ach ja hij mag af en toe mee trainen dan moet je wel loyaal blijven ,moet je daar ook % voor afstaan ?
    maargoed als ik op zoek ben naar feiten kunnen we altijd hans nog raad plegen wel makkelijk zo een allesweter

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •