MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 16 FirstFirst ... 34567891011 ... LastLast
Results 151 to 175 of 395
  1. #151
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    Ramboon!

    Boondock Saint?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #152
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Kom op Bas make it happen. titels genoeg

  3. #153
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    dit is echt Hollywood materiaal Bas. Ik voel een film aankomen Reps voor degene die met een goede titel komt.

    The MMA Conspiracy.

    Finkelstein Lord of the Ring

    The Russian Connection
    Stargate: M-1
    Dirty Fedor: M-1 Force
    M1ssion: Impossible
    Diary of a MMA addict.

  4. #154
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Eens kijken hoe heet die criminele organisatie ook alweer die begint met een M die veel met duistere praktijken bezig is?

    1 afpersing en leugens: Fedor laat 4.1 miljoen zitten voor de ahoy schuld van Vadim en Appy, om er maar eentje op te noemen.
    2 witwassen: Dream kampioen Mousasi die officieel voor $ 2000.- vecht by strikeforce voor een tietel en natuurlijk wordt voorgelogen in de beruchte UFC aanbieding, Appy E kon zich niet meer herinneren met wie die daar had gesproken bij de UFC.
    3 opdracht geven tot moord: Appy E caught on tape
    4 bedreigingen: recentelijk nog de M-1 promotor van Seattle en zie hierboven
    5 red devil russia (vadim) gym in nieuws voor omkatten auto's en bomaanslag
    6 oplichting: Ernesto Hoost voor dubbele laten vechten in Ahoy maar oorspronkelijk maar de helft betalen. Dus zogenaamde partners 50% meer laten betalen, appy samen met een ander zakenvriendje wiens naam ook begint met een M! Niet nakomen van afspraken en getekende overeenkomsten.
    7 drugs, Appy E gebruike en jesselaar zo kan ik een heel boek vol schrijven........................

    het gerucht gaat dat de echte man achter M-1 Sergey Matvienko zoon van govenor van St petersburg Valetina Matvienko is, deze man is voor bakken geld het schip in gegaan en krijgt nu eindelijk de waarheid te horen en daardoor zal de geldkraan snel dicht gaan. Zoiets als Pride Yakuza schandaal met Fuji Tv en zo herhaalt zich de geschiedenis.
    Vadim heeft zijn aandeel in M-1 moeten opgeven vanwege een enorme persoonlijke schuld.

    Ach zo kan ik nog wel even doorgaan, zoals jullie kunnen lezen is het schip al half gezonken.

    Als klap op de vuurpijl is Appy aan het vechten voor zijn leven in het ziekenhuis vanwege een ernstige hersenzieke (beterschap, je bent een etter maar dat gun ik niemand), Vadim is alzwaar aan de alchol volgens vele Rusissche getuige (kan ik zelf niet bevestigen), die is dus zijn schuld aan het verdrinken. En Fedor is heel erg het geloof aan het beoefenen en heeft het licht gezien, die vecht maximaal misschien nog een of twee keer om zijn contract te volbrengen en zal dan zich nog meer bezighouden met geloof!
    Wat over blijft is nog wat zwervend "aardig en vriendelijk M-1 personeel" maar volgens de laatste berichten hoort zelfs Michaell ook niet meer tot die catagorie!

    Als ze gewoon samen hadden gewerkt met mensen die hier al heel lang mee bezig waren GG/UFC/K-1 dan had dit allemaal niet hoeven te gebeuren. We hadden met zijn allen een enorm kasteel kunnen bouwen. Helaas konden Appy en Vadim dat niet begrijpen en wilden alleen op de hoogste berg zitten vooral ten kosten van anderen vele gingen failliet en verloren bergen met geld, tja dan val je vroeg of laat heel hard naar beneden!

    Love and Peace

    afpersing ,drugs,moorden ,bomaanslagen ,witwassen wat komt me dat toch bekend voor.
    ben je niet in de war met iemand anders ?

  5. #155
    Join Date
    May 2007
    Location
    El Norte de Holanda
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    @ basboon, hoewel er redenen zijn, ben ik niet de enige die gaat zeuren en verzinnen om mijn oude werkegever te beledigen. MMA is altijd mijn passie geweest. Helaas, is het bij M-1 opeens gestopt maar ik had er veel van kunnen genieten. Noem me werkloos.
    Voor de rest: Vadim heeft nooit officiel Alistair een steroid bully genoemd. Ik denk dat je ook af en toe harde woorden heeft voor sommigen maar dan off the record. Zaken doen is iets anders dan prive spreken. Daarom werd dit stuk text binnen een paar uur weggehaald (het was nooit door Vadim goedgekeurs).

    Kijk, nog een academische voorbeeld: op vele website stond onlgangs dat Fedor tegen Antonio Silva wil gaan vechten ALS het met Werdum mislukt. Toen ik dat las, wist ik meteen - bullshit, reporter's foutje of misverstand. En ik had gelijk. Die reporter was in de war met de namen van de voor hem "onbekende Brazilianen"...Helaas werd dat "nieuws" door iemand vertaald en gepost. Maar dat was nooit waar. Hetzelfde geldt voor het onderwerp van deze topic.
    En wat PR betreft: het woord "clown" en dergelijke heb ik hier best vaak kunnen lezen en in andere topics die door je gestart werden in het verleden...Toeval?
    Mislukte PR is dat ik meerdere malen interviews met Alistair Overeem en Sergey Kharitonov probeerde te maken maar ik werd op een of een andere manier afgewezen. Ruzie maken is niet belangrijk voor mij - ik wou gewoon de vechters bekender maken maar GG is bang voor mixfight.ru.

  6. #156
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    bedankt voor de openhartigheid....
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  7. #157
    Join Date
    May 2007
    Location
    El Norte de Holanda
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    De eigenaar van Valetudo.ru vroeg me, of ik zijn post wou vertalen van russisch naar nederlands en wou het posten op dit forum, want hij weet dat er een discussie gaande is op dit forum.
    En dus hieronder de woorden van de eigenaar van valetudo.ru:


    "Ik heb met Michaell maar een keer een gesprek gehad, toen hij zijn moderator-plaats kwijt was op valetudo.
    Ik had tegen Michaell gezegd, dat hij niet meer bij moderators kan op valetudo, omdat hij een directe relatie heeft met M1.
    Michaell had gezegd, dat hij kan persoonlijk "meehelpen" in het goed maken tussen valetudo.ru en mixfight.ru, ik antwoordde hem, dat zijn aanbod om "mee te helpen" klinkt als een ultimatum.
    Later heb ik met Michaell gesprek gehad via Skype, en heb nogmaals herhaald, dat hij van niemand weg moet van forum, maar hij zal geen moderator meer zijn.. hij mag posten het nieuws zoveel hij wilt, maar als een gewone user.
    Daar antwoordde Michaell op met een bijbedoeling, dat als valetudo hem gaat betalen, dan is hij niet tegen is om een mma-nieuws te posten op het forum.
    Over de rattenheid gesproken dan.
    Op dat moment was onze contact verbroken, en heb ik niets meer met Michaell mee te maken gehad.
    Deze nog))) Het gaat echt te ver hier want hier kan ook een boek geschreven worden hoe de nuttigste (ik had de hoogste reps daar en meer posts dan iemand) moderator (ikke) zijn plaats kwijt was op valetudo zonder enige waarschuwing.
    Het woord "ultimatum" - dat heeft Alex NOOIT gezegd. I swear. Zijn reactie in feite: "We kunnen ook goed zonder jullie". Niets meer. Ik wou echt gewoon helpen om de relatie te herstellen hoewel ik een paar dagen daarvoor mijn moderator-plaats kwijtraakte. En dat in Skype. Via PM wou hij NIET reageren.
    Over geld betalen - daar schrijf ik in het Engels om onduidelijkheid te voorkomen: I put my mother's health on the line to state that never in my life have I tried to ask for some money from valetudo and Alex will burn in hell for what he said. I've never gotten a cent from valetudo, the only cooperation was my whole free time that was invested in helping valetudo grow. I swear. Our last contact was around the first week of May 2009 when we once talked in Skype. Wow, it's just disgusting for Alex who's 15 years older than me to act like that.

  8. #158
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by michaell View Post
    @ basboon, hoewel er redenen zijn, ben ik niet de enige die gaat zeuren en verzinnen om mijn oude werkegever te beledigen. MMA is altijd mijn passie geweest. Helaas, is het bij M-1 opeens gestopt maar ik had er veel van kunnen genieten. Noem me werkloos.
    Voor de rest: Vadim heeft nooit officiel Alistair een steroid bully genoemd. Ik denk dat je ook af en toe harde woorden heeft voor sommigen maar dan off the record. Zaken doen is iets anders dan prive spreken. Daarom werd dit stuk text binnen een paar uur weggehaald (het was nooit door Vadim goedgekeurs).

    Kijk, nog een academische voorbeeld: op vele website stond onlgangs dat Fedor tegen Antonio Silva wil gaan vechten ALS het met Werdum mislukt. Toen ik dat las, wist ik meteen - bullshit, reporter's foutje of misverstand. En ik had gelijk. Die reporter was in de war met de namen van de voor hem "onbekende Brazilianen"...Helaas werd dat "nieuws" door iemand vertaald en gepost. Maar dat was nooit waar. Hetzelfde geldt voor het onderwerp van deze topic.
    En wat PR betreft: het woord "clown" en dergelijke heb ik hier best vaak kunnen lezen en in andere topics die door je gestart werden in het verleden...Toeval?
    Mislukte PR is dat ik meerdere malen interviews met Alistair Overeem en Sergey Kharitonov probeerde te maken maar ik werd op een of een andere manier afgewezen. Ruzie maken is niet belangrijk voor mij - ik wou gewoon de vechters bekender maken maar GG is bang voor mixfight.ru.

    op al die beschuldigingen is al lang in gegaan in de vorige topic het gaat maar om een ding daar is hij op sherdog wat duidelijker over

    het heet valse spelletjes hij is hier al maanden mee bezig .


    Further more its rumoured that Lorenzo from the UFC has recently been seen in Russia (some fan recognized him at the airport in Russia), this would be very interesting if this was true!!
    It will be very interesting to see if Fedor knows he lost huge opportunities worldwide not to mention Fedor lost $4.100.000 dollars in 2006. Gerard Mousasi is finding himself in a similar position now, Mousasi knows App and Vadim lied to him and its time to change camp and


    snap je het nu?

  9. #159
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Bepaalde mensen hier voelen zich zo persoonlijk aangevallen als 1 van hun vriendjes worden aangepakt dat ze automatisch een beperkte denkwijze krijgen en de drang hebben om hun toetsenbord te verkrachten.


    Het valt mij op dat Hans altijd mee lult met BB en wat er dan uit zijn toetsenbord komt naar stront ruikt...

    ben ik ff blij dat ik nog een ouderwets toetsenbord heb, en niet zun modern geur verspreidend bord.

    joop ubeda

    Mijn mening mensen deal with it !!

    (sommige mensen zijn ook geen fan van Marquis ! Dat kan )

    Dit is trouwens geen aanval op BB trouwens ik vind zijn topic namelijk uiterst vermakelijk in positieve zin.

  10. #160
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    ik heb dit boek overigens wel in een ruk uit gelezen.

    grt joop ubeda.

  11. #161
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Even back on-topic en eigenlijk ook niet:

    Ik ken je niet Bas, maar je lijkt me geen vervelende vent, en je doet ook ergens wat goed met Golden Glory, en dat is goed voor de sport.

    Maar wat is de winst om een vete met een paar russen op een forum uit te knokken ? Het feit dat zij dat ook doen ?
    Mijn moeder zei altijd: als hij van een flat afspringt. spring je er dan achteraan ?
    Ik heb zwaar het vermoeden dat dat overal in de vechtsport wel zo is.

    Ik vind het een uiterst vermakelijk topic, ik denk ook dat je een goed onderbouwd betoog hebt gehouden waarvan (helaas) een heleboel zal kloppen, maar zie niet goed wat de winst is om het op deze manier uit te knokken.

    De ene helft van de mensen hier vindt toch al dat je gelijk hebt, en de andere helft wordt bevestigd in het feit dat ze je een clown vinden. (Mijn advies in deze: laat die finkelstein lekker lullen en geef jamilla een tientje meer in de maand als ze haar mond houd .)

    Aangezien deze reactie een beetje off-topic is mag het ook via de pm uiteraard.

    gr.
    Bram
    De winst izou verdeeld moeten worden tussen GG en M-1 omtrent het management van Fedor, die russen hadden de helft omtrent de inkomsten met Fedor moeten delen met GG die afspraak was gemaakt (GG die zorgde namenlijk voor dat Fedor veel meer ging verdienen en de sprong maakte naar een nieuw management), maar daar moet je wat meer geschiedenis voor kennen. En nee net zoals Pride betrekkingen had tot de yakuza is het niet goed voor de sport maar wel de waarheid.
    Deze man Vadim ontwijkt Alistair en beschuldigd hem van zaken die nooit zijn bewezen maar wil wel Fedor laten vechten tegen drie keer steroide veroordeelde Barnett , andere op het forum denken ook dat Vadim zijn verstand heeft verloren: vadim calls alistair overeem steroid bully - Bing
    Natuurlijk kom ik als Manager op voor GG en dus ook Alistair Overeem. Vadim had gezegd dat we onze geschillen niet meer op het forum zouden uitvechten (die afspraak hield hij zich een tijdje aan), toch kon hij het recentelijk dus niet laten en dus reageer ik op wat hij op het grootste Russische sport site beweerde over een GG vechter.
    De winst is: Als M-1 er niet meer is, is er aan de andere kant ook niemand meer die iets verdient, als je weet dat M-1 toch niet deelt en geen afspraken nakomt moet je stappen ondernemen. Omdat deze post ook in Rusland wordt vertaald en gelezen vindt de investeerder en met name governor papa de waarheid helemaal niet leuk. De meeste mensen die legaal biljoenen verdienen blijven weg bij dit soort M praktijken! Als die geld kraan dichtgaat kun je mij geloven is M-1 onderwater, geloof mij het is nog watertrappelen en dan blub blub blub
    Last edited by anoniem gg; 20-04-2010 at 03:01.

  12. #162
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    nou ik ben geen bb aanhanger, hebben zelfs vaak verschil van mening.
    maar wat ik bas moet na geven is dat hij vaak met de op hem eigenzinnigen manier, naar buiten komt met meningen die onderbouwd zijn.
    dat hij wel eens doordraaft als gg word aangevallen kan ik goed begrijpen.
    want ik word zelf ook wel eens op de schop genomen, en dan reageer ik ook nogal heftig.
    maar dat heeft meer te maken dat ik en bas mss ook niet tegen onwaarheden kunnen.

    grt joop ubeda.

  13. #163
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jesselaar View Post
    op al die beschuldigingen is al lang in gegaan in de vorige topic het gaat maar om een ding daar is hij op sherdog wat duidelijker over

    het heet valse spelletjes hij is hier al maanden mee bezig .


    Further more its rumoured that Lorenzo from the UFC has recently been seen in Russia (some fan recognized him at the airport in Russia), this would be very interesting if this was true!!
    It will be very interesting to see if Fedor knows he lost huge opportunities worldwide not to mention Fedor lost $4.100.000 dollars in 2006. Gerard Mousasi is finding himself in a similar position now, Mousasi knows App and Vadim lied to him and its time to change camp and


    snap je het nu?
    Originally Posted by michaell
    @ basboon, hoewel er redenen zijn, ben ik niet de enige die gaat zeuren en verzinnen om mijn oude werkegever te beledigen. MMA is altijd mijn passie geweest. Helaas, is het bij M-1 opeens gestopt maar ik had er veel van kunnen genieten. Noem me werkloos.
    Voor de rest: Vadim heeft nooit officiel Alistair een steroid bully genoemd. Ik denk dat je ook af en toe harde woorden heeft voor sommigen maar dan off the record. Zaken doen is iets anders dan prive spreken. Daarom werd dit stuk text binnen een paar uur weggehaald (het was nooit door Vadim goedgekeurs).

    Kijk, nog een academische voorbeeld: op vele website stond onlgangs dat Fedor tegen Antonio Silva wil gaan vechten ALS het met Werdum mislukt. Toen ik dat las, wist ik meteen - bullshit, reporter's foutje of misverstand. En ik had gelijk. Die reporter was in de war met de namen van de voor hem "onbekende Brazilianen"...Helaas werd dat "nieuws" door iemand vertaald en gepost. Maar dat was nooit waar. Hetzelfde geldt voor het onderwerp van deze topic.
    En wat PR betreft: het woord "clown" en dergelijke heb ik hier best vaak kunnen lezen en in andere topics die door je gestart werden in het verleden...Toeval?
    Mislukte PR is dat ik meerdere malen interviews met Alistair Overeem en Sergey Kharitonov probeerde te maken maar ik werd op een of een andere manier afgewezen. Ruzie maken is niet belangrijk voor mij - ik wou gewoon de vechters bekender maken maar GG is bang voor mixfight.ru.

    Bas Boon:

    Nu wordt het gewoon ronduit zielig????
    Vadim heeft Alistair nooit een steroid bully genoemd????????????????????????
    Kijk en huiver mensen:
    vadim calls alistair overeem steroid bully - Bing

    Michaell kom nu niet dat al die sites Mr. Vadim verkeerd begrepen hebben en dat ze allemaal een vergissing maakte?

    Kijk Vadim was gewoon emotioneel, hij heeft midden in de nacht naar die Tribuna Sport gebeld waar Vadim eerder die dag een interview had gegeven, toen Vadim ondekte dat wat hij had gezegd in de headlines stond moest het worden weggehaalt , maar ja toen was het al overgenomen door tientallen internationale sites (zie links) en had hij zichzelf heel M-1 en Fedor voor lul gezet (mischien had hij teveel gedronken? sommige weten dan niet helemaal precies meer wat ze hebben gezegd, overigens vergeten zo ook heel veel hoor bij M-1, denk maar aan Appy die niet meer wist met wie de had gesproken bij de UFC omtrent Gegard). Niet alleen dat hij zichzelf voor lul zette om in hetzelfde stuk 3 voudig betrapte steroide vechter Barnet als mogelijke tegenstander te noemen voor Fedor ipv Alistair. Vadim wist dat de reactie van GG niet lang zou uitblijven en die kwam dus ook als een enorme lawine!

    Michaell kun je even je reden geven waarom je passie bij M-1 in een keer is gestopt? Kun je misschien niet goed zwemmen, zijn de zwemmende "lieve en vriendelijke medewerkers van M-1" minder lief geworden, nu ze aan het verzuipen zijn?
    Zaken doen is je afspraken nakomen iets wat bij M-1 wordt vertaald als ikke niet begrijp, ikke niet weet, alles voor mij!
    Hoe zou het komen Michael dat ik iemand uit het M-1 kamp geen interviews laat doen met Kharitonov, Alistair of andere GG vechters? Denk eens diep na, denk je echt dat ik op jouw gemanipuleerde PR van M-1 zit te wachten?
    Kijk nu even wat volgens jouw per ongeluk gebeurde en waar operhoofd Vadim geen goedkeuring aan had gegeven? Ik zit helemaal niet op foute vertalingen te wachten en al helmaal niet door een M-1 aanhanger (sterker nog lees nu dat je er zelfs werkte, overigens waarom ben je nu werkenloos?), wij bij GG benaderen zelf wel de Russische media zonder imput van M-1. Daarom hebben jullie een pleuris hekel aan bv Valetudo.ru - ‘ои без п€авил en een aantal andere Russen met wie wij zaken doen, die niet vatbaar zijn voor de dreigementen van M-1!
    Stel je voor zeg als ik M-1 iets zou laten doen voor de PR voor GG, krijg je gelijk allemaal verhalen dat mensen in de war zijn, Brazilianen, mensen die dingen verkeerd begrijpen en op schrijven, moet er niet aan denken, reporter's foutjes, misverstanden, het trademerk van M-1!

    Jesselaar, je hebt mij maanden niet gehoord over M-1, nu wel, doordat het grote operhoofd van M-1 zijn gefrusteerde waffel voorbij praate en GG belachelijk probeerde te maken. Daarom reageer ik nu, geef mij een post waaruit blijkt dat ik al maanden bezig was?
    Ik reageer omdat Vadim zich gewoon voor de zoveelste keer niet aan zijn afspraak kan houden!

    blub blub blub

    Love and Peace
    Last edited by anoniem gg; 20-04-2010 at 04:05.

  14. #164
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Joop Ubeda View Post
    nou ik ben geen bb aanhanger, hebben zelfs vaak verschil van mening.
    maar wat ik bas moet na geven is dat hij vaak met de op hem eigenzinnigen manier, naar buiten komt met meningen die onderbouwd zijn.
    dat hij wel eens doordraaft als gg word aangevallen kan ik goed begrijpen.
    want ik word zelf ook wel eens op de schop genomen, en dan reageer ik ook nogal heftig.
    maar dat heeft meer te maken dat ik en bas mss ook niet tegen onwaarheden kunnen.

    grt joop ubeda.
    (maar ik ben ook zeker geen vriend van bas) maar heb wel respect voor zijn lange nek.

  15. #165
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Originally Posted by michaell
    @ basboon, hoewel er redenen zijn, ben ik niet de enige die gaat zeuren en verzinnen om mijn oude werkegever te beledigen. MMA is altijd mijn passie geweest. Helaas, is het bij M-1 opeens gestopt maar ik had er veel van kunnen genieten. Noem me werkloos.
    Voor de rest: Vadim heeft nooit officiel Alistair een steroid bully genoemd. Ik denk dat je ook af en toe harde woorden heeft voor sommigen maar dan off the record. Zaken doen is iets anders dan prive spreken. Daarom werd dit stuk text binnen een paar uur weggehaald (het was nooit door Vadim goedgekeurs).

    Kijk, nog een academische voorbeeld: op vele website stond onlgangs dat Fedor tegen Antonio Silva wil gaan vechten ALS het met Werdum mislukt. Toen ik dat las, wist ik meteen - bullshit, reporter's foutje of misverstand. En ik had gelijk. Die reporter was in de war met de namen van de voor hem "onbekende Brazilianen"...Helaas werd dat "nieuws" door iemand vertaald en gepost. Maar dat was nooit waar. Hetzelfde geldt voor het onderwerp van deze topic.
    En wat PR betreft: het woord "clown" en dergelijke heb ik hier best vaak kunnen lezen en in andere topics die door je gestart werden in het verleden...Toeval?
    Mislukte PR is dat ik meerdere malen interviews met Alistair Overeem en Sergey Kharitonov probeerde te maken maar ik werd op een of een andere manier afgewezen. Ruzie maken is niet belangrijk voor mij - ik wou gewoon de vechters bekender maken maar GG is bang voor mixfight.ru.

    Bas Boon:

    Nu wordt het gewoon ronduit zielig????
    Vadim heeft Alistair nooit een steroid bully genoemd????????????????????????
    Kijk en huiver mensen:
    vadim calls alistair overeem steroid bully - Bing

    Michaell kom nu niet dat al die sites Mr. Vadim verkeerd begrepen hebben en dat ze allemaal een vergissing maakte?

    Kijk Vadim was gewoon emotioneel, hij heeft midden in de nacht naar die Tribuna Sport gebeld waar Vadim eerder die dag een interview had gegeven, toen Vadim ondekte dat wat hij had gezegd in de headlines stond moest het worden weggehaalt , maar ja toen was het al overgenomen door tientallen internationale sites (zie links) en had hij zichzelf heel M-1 en Fedor voor lul gezet (mischien had hij teveel gedronken? sommige weten dan niet helemaal precies meer wat ze hebben gezegd, overigens vergeten zo ook heel veel hoor bij M-1, denk maar aan Appy die niet meer wist met wie de had gesproken bij de UFC omtrent Gegard). Niet alleen dat hij zichzelf voor lul zette om in hetzelfde stuk 3 voudig betrapte steroide vechter Barnet als mogelijke tegenstander te noemen voor Fedor ipv Alistair. Vadim wist dat de reactie van GG niet lang zou uitblijven en die kwam dus ook als een enorme lawine!

    Michaell kun je even je reden geven waarom je passie bij M-1 in een keer is gestopt? Kun je misschien niet goed zwemmen, zijn de zwemmende "lieve en vriendelijke medewerkers van M-1" minder lief geworden, nu ze aan het verzuipen zijn?
    Zaken doen is je afspraken nakomen iets wat bij M-1 wordt vertaald als ikke niet begrijp, ikke niet weet, alles voor mij!
    Hoe zou het komen Michael dat ik iemand uit het M-1 kamp geen interviews laat doen met Kharitonov, Alistair of andere GG vechters? Denk eens diep na, denk je echt dat ik op jouw gemanipuleerde PR van M-1 zit te wachten?
    Kijk nu even wat volgens jouw per ongeluk gebeurde en waar operhoofd Vadim geen goedkeuring aan had gegeven? Ik zit helemaal niet op foute vertalingen te wachten en al helmaal niet door een M-1 aanhanger (sterker nog lees nu dat je er zelfs werkte, overigens waarom ben je nu werkenloos?), wij bij GG benaderen zelf wel de Russische media zonder imput van M-1. Daarom hebben jullie een pleuris hekel aan bv Valetudo.ru - Бои без правил en een aantal andere Russen met wie wij zaken doen, die niet vatbaar zijn voor de dreigementen van M-1!
    Stel je voor zeg als ik M-1 iets zou laten doen voor de PR voor GG, krijg je gelijk allemaal verhalen dat mensen in de war zijn, Brazilianen, mensen die dingen verkeerd begrijpen en op schrijven, moet er niet aan denken, reporter's foutjes, misverstanden, het trademerk van M-1!

    Jesselaar, je hebt mij maanden niet gehoord over M-1, nu wel, doordat het grote operhoofd van M-1 zijn gefrusteerde waffel voorbij praate en GG belachelijk probeerde te maken. Daarom reageer ik nu, geef mij een post waaruit blijkt dat ik al maanden bezig was?
    Ik reageer omdat Vadim zich gewoon voor de zoveelste keer niet aan zijn afspraak kan houden!

    blub blub blub

    Love and Peace

    @bas maakt mij niet uit bassie ik heb weer van je genoten
    ik denk dat ik ook op typles ga want ik heb het gevoel dat ik er net zo lang over doe met mn korte berichtjes als jij (je zal maar zoveel tijd over hebben)ik ben blij dat we zulke goeie "kijkcijfers" hebben als al die mensen nou straks een kaartje bijj gg of m1 halen hebben we er toch nog wat mee bereikt
    laterssssssss plonsssssssssssssssssssssssssss

  16. #166
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    ik heb thuis nog een M-1 t-shirt, staat me goed. maar of ik die nog in't openbaar aantrek...denk dat ik er maar in ga slapen....
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  17. #167
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default

    Dit is echt perfect leesvoer voor in de vroege ochtend :-) wat een rattengate maarja teminste leuk om te lezen

  18. #168
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by michaell View Post
    @ basboon, hoewel er redenen zijn, ben ik niet de enige die gaat zeuren en verzinnen om mijn oude werkegever te beledigen. MMA is altijd mijn passie geweest. Helaas, is het bij M-1 opeens gestopt maar ik had er veel van kunnen genieten. Noem me werkloos.
    Voor de rest: Vadim heeft nooit officiel Alistair een steroid bully genoemd. Ik denk dat je ook af en toe harde woorden heeft voor sommigen maar dan off the record. Zaken doen is iets anders dan prive spreken. Daarom werd dit stuk text binnen een paar uur weggehaald (het was nooit door Vadim goedgekeurs).

    Kijk, nog een academische voorbeeld: op vele website stond onlgangs dat Fedor tegen Antonio Silva wil gaan vechten ALS het met Werdum mislukt. Toen ik dat las, wist ik meteen - bullshit, reporter's foutje of misverstand. En ik had gelijk. Die reporter was in de war met de namen van de voor hem "onbekende Brazilianen"...Helaas werd dat "nieuws" door iemand vertaald en gepost. Maar dat was nooit waar. Hetzelfde geldt voor het onderwerp van deze topic.
    En wat PR betreft: het woord "clown" en dergelijke heb ik hier best vaak kunnen lezen en in andere topics die door je gestart werden in het verleden...Toeval?
    Mislukte PR is dat ik meerdere malen interviews met Alistair Overeem en Sergey Kharitonov probeerde te maken maar ik werd op een of een andere manier afgewezen. Ruzie maken is niet belangrijk voor mij - ik wou gewoon de vechters bekender maken maar GG is bang voor mixfight.ru.




    klopt je wou Sergei Kharitonov interviewen en ik heb dat aan hem gevraagd en hij vroeg voor wat het is was. Hij had er geen zin in.
    Bas zei toen dat je de vragen naar hem kon doorsturen maar dat heb ik nooit aan je door gegeven omdat ik begreep dat je het telefonisch wou.
    Waarom zou iemand meewerken aan een interview als je bij voorbaat weet dat mensen het niet goed met jou of je team voorhebben.

  19. #169
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    klopt je wou Sergei Kharitonov interviewen en ik heb dat aan hem gevraagd en hij vroeg voor wat het is was. Hij had er geen zin in.
    Bas zei toen dat je de vragen naar hem kon doorsturen maar dat heb ik nooit aan je door gegeven omdat ik begreep dat je het telefonisch wou.
    Waarom zou iemand meewerken aan een interview als je bij voorbaat weet dat mensen het niet goed met jou of je team voorhebben.
    Snap je nu waarom ik wilde dat men mij schriftelijk de vragen mailde? Zo heb ik altijd een bewijs en inzage wat er echt is gezegd! Maar dat wilde men niet, zou je je af kunnen gaan vragen waarom?

    Blackadder: M1ssion imppossible vindt ik wel een goeie tietel voor eventuele verfilming, ga ik serieus over nadenken!
    Last edited by anoniem gg; 20-04-2010 at 09:52.

  20. #170
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    519
    vCash
    137714

    Default

    Mooi topic was er wel ff zoet mee, thx voor alle info! voor de mensen die niks toe te voegen hebben los van beledegingen GET A LIFE
    Joe Daddy Stevenson ''Luke i am your father''


  21. #171
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Snap je nu waarom ik wilde dat men mij schriftelijk de vragen mailde? Zo heb ik altijd een bewijs en inzage wat er echt is gezegd! Maar dat wilde men niet, zou je je af kunnen gaan vragen waarom?

    Blackadder: M1ssion imppossible vindt ik wel een goeie tietel voor eventuele verfilming, ga ik serieus over nadenken!

    bassie en adriaan" en de gemene russen" dat is mischien een leuke titel voor je nieuwe film ,ik geloof er in bas en je mag zoveel fantaseren als je wil en dat kan je heel goed (en lang typen natuurlijk)
    plonsssss

  22. #172
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jesselaar View Post
    bassie en adriaan" en de gemene russen" dat is mischien een leuke titel voor je nieuwe film ,ik geloof er in bas en je mag zoveel fantaseren als je wil en dat kan je heel goed (en lang typen natuurlijk)
    plonsssss

    hahahaha
    From Best!

  23. #173
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Appy en the wing chun assassin.
    From Best!

  24. #174
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ondiep View Post
    Mooi topic was er wel ff zoet mee, thx voor alle info! voor de mensen die niks toe te voegen hebben los van beledegingen GET A LIFE

    Ik ben blij dat jij wat wist toe te voegen hier.

    Wat een prachtig leven heb jij ook h

  25. #175
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    333
    vCash
    125909

    Default

    wtf is dit zeg? zoek een kroeg, bestel een biertje en praat het uit..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •