MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 89
  1. #51
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Might Is Right View Post
    Ik ben meer beofenaar dan fan dus ik heb recht van spreken als ik kritiek geef op de regels.

    Op zich zou ik er mij allemaal niet aan storen het blijft een doorn in mijn oog dat het in een kooi plaats vind. Sjah, voor de ene is het een cool dingetje, voor de andere een ultieme test.

    Ik ben fier bij die laatsten te horen en zal mijn mening blijven verdedigen en zelfs pushen.
    Ik krijg bij jou manier van reageren alleen maar het idee dat het een persoonlijk iets is...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    Top kickboxtv.nl voor het plaatsen van het filmpje, ben benieuwd naar de rest .

  3. #53
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    miss MMA in een kooi graag

  4. #54
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    ik zei hierboven niet dat het kk karate is, maar wel dat staand de regels overeen komen.
    Nou niet helemaal waar, bij Kyokushin mag je op het hoofd trappen en knieen natuurlijk. Zou mooi zijn als de regels in dat opzicht worden geoptimaliseerd.

    Ik was zelf ook behoorlijk sceptisch in het begin, moet zeggen het verrast me positief nu. In een vorig topic vroeg ik me af in hoeverre het nou werkelijk semi is. Eerder werd er van gemaakt dat het semi contact zou zijn, dit deed de naam vermoeden denk ik. Dit filmpje was echter niet semicontact want de technieken op het lichaam hoefden niet ingehouden te worden. Klopt dit?

    Anders is het wel degelijk fullcontact, maar dan nog iets beperkter staand dan Kyokushin.

  5. #55
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Effective View Post
    Nou niet helemaal waar, bij Kyokushin mag je op het hoofd trappen en knieen natuurlijk. Zou mooi zijn als de regels in dat opzicht worden geoptimaliseerd.

    Ik was zelf ook behoorlijk sceptisch in het begin, moet zeggen het verrast me positief nu. In een vorig topic vroeg ik me af in hoeverre het nou werkelijk semi is. Eerder werd er van gemaakt dat het semi contact zou zijn, dit deed de naam vermoeden denk ik. Dit filmpje was echter niet semicontact want de technieken op het lichaam hoefden niet ingehouden te worden. Klopt dit?

    Anders is het wel degelijk fullcontact, maar dan nog iets beperkter staand dan Kyokushin.
    Het was echt top!
    Gewoon full contact, alleen technieken naar het gezicht niet toegestaan.
    Daarentegen ellebogen naar het lichaam wel toegestaan en daar werd dankbaar gebruik van gemaakt. Wat een knallen zaten daarbij.

    Ik heb een superavond gehad als scheidsrechter van dit evenement.
    (Maar ik had dan ook de beste MMA scheids van Nederland, Marco Broersen, achter me staan!)

  6. #56
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Ik krijg bij jou manier van reageren alleen maar het idee dat het een persoonlijk iets is...
    Nee het is echt niets persoonlijk. Ik word er gewoon ziek van dat alle vormen van extreme sporten moeten worden "afgestoft" om het toegankelijk te willen maken voor het grote publiek dat op zoek is naar "fun workouts". Allemaal geen probleem maar de mensen die dan nog steeds hard willen gaan kunnen op de duur haast nergens meer terecht. (2 voorbeelden: krachthonken werden fitness & welness centra, (veel) traditionele vechtsport clubs zijn eerder bewegingsclubs geworden). Het is simpel: ben je niet klaar voor de kooi blijf er dan uit. Zie het als een tempel waar geen afbraak aan mag gebeuren.

    En semifights in een kooi is een stap om ook het cagefighten naar de klote te helpen. Net zoals UFC de MMA naar de vaantjes zal helpen met hun UFC gyms en diabolische bezetenheid om MMA overal ter wereld mainstream te maken.

    Kwaliteit moet altijd inboeten voor kwantiteit.

    Het is simpel: ben je niet klaar voor de kooi blijf er dan uit en train verder. Doe je ervaring op op matten en in de ring maar laat de kooi AUB hoe ze is. Zie het als een tempel waar geen afbraak aan mag gebeuren.

  7. #57
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Might Is Right View Post

    Het is simpel: ben je niet klaar voor de kooi blijf er dan uit en train verder.
    Maar dat was hier helemaal niet de issue...klaar of niet klaar.
    Ik zal niet bestrijden dat het de drempel om deel te nemen voor sommige vechters zal hebben verlaagd.
    Het ging hier om wat de gemeente Drachten regelementair toestond.
    Ik heb echt wel wat mannetjes in de octagon gehad die er echt wel klaar voor waren.

    Het complete pakket gaat heus wel gebeuren, kwestie van tijd (hoop ik).

  8. #58
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Het was echt top!
    Gewoon full contact, alleen technieken naar het gezicht niet toegestaan.
    Daarentegen ellebogen naar het lichaam wel toegestaan en daar werd dankbaar gebruik van gemaakt. Wat een knallen zaten daarbij.

    Ik heb een superavond gehad als scheidsrechter van dit evenement.
    (Maar ik had dan ook de beste MMA scheids van Nederland, Marco Broersen, achter me staan!)
    Was dit ellebogen naar het lichaam als de tegenstander op de grond ligt bij MMA?
    Want staand is dat al normaal toegestaan bij het MT.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  9. #59
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dragon Tail View Post
    Was dit ellebogen naar het lichaam als de tegenstander op de grond ligt bij MMA?
    Want staand is dat al normaal toegestaan bij het MT.
    Ja, vanaf de schouders naar beneden, ellebogen staand en op de grond.

  10. #60

    Default

    Quote Originally Posted by Might Is Right View Post
    Driewerf hoera! Moeten we nu plots onze mening herzien door dit filmpje? Het blijft NEP.

    Dit soort kumite/sparring hoort thuis op een tatami.

    Driewerf hoera op je handen staan aplausje of er van in je broek schijten.....het boeit me niet zo.

    Dit was een post voor de liefhebbers en voor wie het zien wil en ieder zijn eigen mening erover en wat jij er van vind .....prima met respect !

    Misch een kleine tip voor je......We hebben ook Pancrase op de site staan......onder de button video's en dan naar MMA of gewoon Pancrase in de searchbalk in typen ......voor ieder wat wils en ondertussen staat het gevecht van Bart ook online...met Respect.....mooie actie waar we niet van op de hoogte waren, anders waren we hier zeker dieper op in gegaaan.

  11. #61
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    osu bedankt...ga weer gelijk kijken

    edit. bart die hier post is Bart Bougonje
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  12. #62
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Might Is Right View Post
    Nee het is echt niets persoonlijk. Ik word er gewoon ziek van dat alle vormen van extreme sporten moeten worden "afgestoft" om het toegankelijk te willen maken voor het grote publiek dat op zoek is naar "fun workouts". Allemaal geen probleem maar de mensen die dan nog steeds hard willen gaan kunnen op de duur haast nergens meer terecht. (2 voorbeelden: krachthonken werden fitness & welness centra, (veel) traditionele vechtsport clubs zijn eerder bewegingsclubs geworden). Het is simpel: ben je niet klaar voor de kooi blijf er dan uit. Zie het als een tempel waar geen afbraak aan mag gebeuren.

    En semifights in een kooi is een stap om ook het cagefighten naar de klote te helpen. Net zoals UFC de MMA naar de vaantjes zal helpen met hun UFC gyms en diabolische bezetenheid om MMA overal ter wereld mainstream te maken.

    Kwaliteit moet altijd inboeten voor kwantiteit.

    Het is simpel: ben je niet klaar voor de kooi blijf er dan uit en train verder. Doe je ervaring op op matten en in de ring maar laat de kooi AUB hoe ze is. Zie het als een tempel waar geen afbraak aan mag gebeuren.
    Yo MiR,

    Ik ga niet in discussie met je over Semifights, dat is gewoon jouw mening.

    Alleen ben ik wel benieuwd met wat je bedoeld met "UFC helpt MMA naar de vaantjes"?!!

    JK.

  13. #63
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Joop Kasteel View Post
    Yo MiR,

    Ik ga niet in discussie met je over Semifights, dat is gewoon jouw mening.

    Alleen ben ik wel benieuwd met wat je bedoeld met "UFC helpt MMA naar de vaantjes"?!!

    JK.
    Dat ze er alles aan gaan doen om het product te blijven laten verkopen. Als je tegen iemand praat over worstelen en ze denken meteen aan WWE dan heb je dat aan hetzelfde soort zakenmensen te danken als diegenen die de UFC/MMA beheren. Dus houd ik mijn hart vast voor wat het met MMA gaat worden...

  14. #64
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    Komen alle partijen op kickboxtv?

  15. #65
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    347
    vCash
    126000

    Default

    Duidelijk.

    Ik ben met je eens dat er een enorme marketing-machine achter staat. Ben echter niet bang dat 't MMA naar de, hoe zei jij dat nou...?, brengt.

    JK.

  16. #66

    Default

    Quote Originally Posted by Damashiii View Post
    Komen alle partijen op kickboxtv?
    Ja hoor, ieder gala waar we zijn en ook van de gala's die we aangeleverd krijgen zetten we alle partijen online van de nieuwkomers t/m de A klasse

  17. #67
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    TOPPPP!!!
    Last edited by Damashiii; 19-04-2010 at 18:12.

  18. #68
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Might Is Right View Post
    Ik ben meer beofenaar dan fan dus ik heb recht van spreken als ik kritiek geef op de regels.

    Op zich zou ik er mij allemaal niet aan storen het blijft een doorn in mijn oog dat het in een kooi plaats vind. Sjah, voor de ene is het een cool dingetje, voor de andere een ultieme test.

    Ik ben fier bij die laatsten te horen en zal mijn mening blijven verdedigen en zelfs pushen.
    x2

  19. #69
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    170
    vCash
    126000

    Default

    Was leuk gala, beetje jammer dat we er om 4u waren voor de weging, om half 12 aan de beurt waren, en dat die vechter van ons t nodig vindt om in 15 seconden te winnen hahahaha

  20. #70
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    dit soort dingen scheppen alleen maar meer verwarring. En mocht dit al toegestaan worden op andere plaatsen, zodra je dan wel de regels weer wilt aanpassen over een paar jaar wordt dat heus niet geaccepteerd door de instanties dus met acceptatie heeft dit weinig te maken. Een bloedneus en het wordt wel weer verboden.
    Het enige wat je hiermee laat zien aan niet-liefhebbers is dat je van alles kan doen in een kooi, maar niet dat je het mma wilt beoefenen.
    De meestgehoorde klacht van niet-liefhebbers is toch nog juist gericht op het grondwerk dus als je die wilt werven moet je juist niet het staande beperken.
    En dat zijn nog niet eens de 'mainstream' mensen die overtuigd moeten worden maar mensen die al iets met vechtsport hebben.

    Nou heb ik ook niks met dat aanpassen aan de mainstream maar als je dat al van plan bent, doe dat dan liever vanuit de sport zoals het is en niet met dit soort sensatiedingen.
    Gelukkig zijn genoeg mensen daarmee bezig op die manier door te laten dat het beoefenen van de sport niet onveilig is enz.
    Die promoten de sport zoals het is, daarna kan je altijd nog over een kooi praten.

    afijn, was het dus wel met might eens.



    Behalve over het filmpje trouwens, thx, toch nog wat bewegend beeld gezien. Geef toe dat het er wel mooi uitzag zo'n kooi, wie weet zal het ooit nog eens lukken in NL.
    Last edited by Karel; 19-04-2010 at 19:56.

  21. #71
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    delfzijl
    Posts
    341
    vCash
    126000

    Default !

    Wat ik nou niet zo goed begrijp is dat de MMA partijen staand niet naar het hoofd mogen van de instanties, maar er mag wel een muay thai gevecht met notabene MMA handschoenen plaatsvinden! Daar had een hele zware KO kunnen vallen, of 1 met het hele gezicht kapot!

  22. #72
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by citygym View Post
    Wat ik nou niet zo goed begrijp is dat de MMA partijen staand niet naar het hoofd mogen van de instanties, maar er mag wel een muay thai gevecht met notabene MMA handschoenen plaatsvinden! Daar had een hele zware KO kunnen vallen, of 1 met het hele gezicht kapot!
    Let maar op: dit is de laatste keer geweest in Drachten. De promotor heeft zich niet aan de afspraken gehouden. Deze partij was zelfs zonder goedkeuring/medeweten van de jury/bond, onder wiens auspiciën dit gala plaats vond. Althans: dat stond in de Leeuwarder Courant. Er stond letterlijk:
    "hier is het laatste woord niet over gezegd". Nou dan weet je het wel. De gemeente geeft niet weer toestemming, want de promotor heeft het vertrouwen beschaamd. En dat is knulligheid ten top! En voor degenen die nog geloven in een eerste stap naar full MMA in de Octagon: op deze manier kunnen we dat de komende 10 jaar weer vergeten.

  23. #73
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Mokum
    Posts
    319
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb geen recht tot spreken als fan zijnde en niet als beoefenaar (terwijl het voor hen weer een stap is), maar vind de beelden op kickboxtv best aardig.

  24. #74
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    346
    vCash
    126000

    Default

    Waar kan ik de uitslagen vinden van het gala?

  25. #75
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Mokum
    Posts
    319
    vCash
    126000

    Default

    Waar ik ook aan wil toevoegen dat het zeer onnatuurlijk oogt dat vechters niet naar het hoofd slaan. Zal voor hen toch automatisme zijn. Ik zag i.i.g. niet tegelijk diskwalificatie maar een gele kaart.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •