MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 119
  1. #76
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Takedowns tellen zwaar in het (Amerrikaanse) MMA, waar veel vechters een worstelachtergrond hebben .
    Ok bedankt, want ik vroeg me dit namelijk af.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Ok bedankt, want ik vroeg me dit namelijk af.
    Is voornamelijk een kwestie van wie 'controled' wie, en als je een takedown maakt, en daarna bovenop beland, ben jij dus in controle. En als King MO dan 5 rondes lang bovenop ligt, 'controleert' hij letterlijk het hele gevecht. Je kan wel subs PROBEREN, maar zolang ze echt gevaarlijk dicht bij 'tappen' komen zullen ze weinig uitmaken. Zelfde verhaal met rabbit punches.

  3. #78
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    heb na de pot van mousasi heel de show doorgespoeld... wat een baal actie zeg, en kost me ook nog geld (zowel vcash als unibet).

    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

  4. #79
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by new_world_order View Post
    in Amsterdam hebben we daar een woord voor...

    HOMOSEXUALITEIT!!



    http://www.dumpert.nl/mediabase/3406..._sporters.html
    Nee joh, jij hebt nooit een traan laten vallen omdat je emotioneel was?

  5. #80
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Ik haat THeoMAssensz

  6. #81
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    Is voornamelijk een kwestie van wie 'controled' wie, en als je een takedown maakt, en daarna bovenop beland, ben jij dus in controle. En als King MO dan 5 rondes lang bovenop ligt, 'controleert' hij letterlijk het hele gevecht. Je kan wel subs PROBEREN, maar zolang ze echt gevaarlijk dicht bij 'tappen' komen zullen ze weinig uitmaken. Zelfde verhaal met rabbit punches.
    Ok, bedankt. Nog duidelijker.
    Dit was dus een bewuste gameplan van Mo, de wedstrijd 'bovenop' domineren.

    Hij weet dat Mousasi anders gevaarlijk wordt in zo een match

  7. #82
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Ok, bedankt. Nog duidelijker.
    Dit was dus een bewuste gameplan van Mo, de wedstrijd 'bovenop' domineren.

    Hij weet dat Mousasi anders gevaarlijk wordt in zo een match
    juist, daarom wist ik al dat Mo gewonnen had, als het 5 rondes duurt. Als de jury moet gaan kiezen heeft de worstelaar (bijna) altijd overhand.

  8. #83
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    juist, daarom wist ik al dat Mo gewonnen had, als het 5 rondes duurt. Als de jury moet gaan kiezen heeft de worstelaar (bijna) altijd overhand.
    Ok, Toen ik Mo zo zag worstelen, dacht ik: Mousasi, Word in je stand up dan wat agressiever.
    Misschien punch je hem eruit.

    Lichtjes risico's nemen, want had ik ook al door na 2 ronden dat Mousasi het op de grond niet kon handelen.

    Wat vind/vond jij?
    Last edited by Irishrover; 18-04-2010 at 23:37.

  9. #84
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    55
    vCash
    126000

    Default

    Fila Wrestling : site de la Fédération Internationale des Luttes Associées

    zn worstelstats
    eigenlijk heeft hij internationaal vrijwel niet geworsteld, opvallend.

    ook verloren van Andy Hrovat, 84 kg die tijdens een training verliest van kavkaz worstelaars uit de 74kg. Zo zie je de verschillen maar weer.

    MMA blijft een hele andere ballgame.

    Men moet ook door zn show heen kijken,hij is geen kwaaie.
    Soms moeten we een beetje af van het Nederlands Calvinistisch denken.

    je kan niet alleen de stille niet lachende, slaat iedereen knockout vechter hebben.
    je moet een king Mo hebben een voorheen Tito Ortiz die altijd maar aan het gallen is. Uiteindelijk kijken we allemaal om vervolgens commentaar te geven.


    zn partij tegen Chamsulvaraev

    http://www.youtube.com/watch?v=P6fSe...ext=1&index=66

    ff een kanttekening i=bij deze partij.

    Chama kwam uit de 74 kg en woog onder de 80 kg dus die is een gewichtsklasse kortstondig omhoog gegaan, zie je ook wel aan zn fysiek.
    en Mo was van 96 kg naar 84 kg gekomen voor de partij.

    in de 96 kg zou hij nu natuurlijk afgeslacht worden door toppers als

    Gatcalov (rusland) en Gazyumov (azerbaijan

    Last edited by Simsonkdodenhaag; 19-04-2010 at 00:46.

  10. #85
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Simsonkdodenhaag View Post
    Fila Wrestling : site de la Fédération Internationale des Luttes Associées

    zn worstelstats
    eigenlijk heeft hij internationaal vrijwel niet geworsteld, opvallend.

    ook verloren van Andy Hrovat, 84 kg die tijdens een training verliest van kavkaz worstelaars uit de 74kg. Zo zie je de verschillen maar weer.

    MMA blijft een hele andere ballgame.

    Men moet ook door zn show heen kijken,hij is geen kwaaie.
    Soms moeten we een beetje af van het Nederlands Calvinistisch denken.

    je kan niet alleen de stille niet lachende, slaat iedereen knockout vechter hebben.
    je moet een king Mo hebben een voorheen Tito Ortiz die altijd maar aan het gallen is. Uiteindelijk kijken we allemaal om vervolgens commentaar te geven.
    Op het begin vond ik hem een grote mond hebben, wat eigenlijk vaker voorkomt bij vechters & niet zo erg is.

    Hypen & promoten hoort er eenmaal bij.

    Maar al gauw liet hij merken dat het meer een 'grappenmaker' was.

    Hij gaf zelf ook aan dat hij fun wilde hebben, tijdens de persconferentie riep hij naar Mousasi om wat fun te maken.

  11. #86
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    godver, ben er (3 uur na het zien van de pot) nog steeds geirriteerd over... mousasi kan veel beter :x

    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

  12. #87
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    55
    vCash
    126000

    Default

    Lees nu pas dat Mo Lwal is begonnen met worstelen om zn American Football te ondersteunen.
    in d us zie je meestal andersom, als je niet kan worstelen folkstyle dan, dan ga je american football doen.




    Last Workout at the Springs | June 11, 2009 on Flowrestling

    trainingsfilmpje van toen hij nog worstelde.

  13. #88
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Thumbs up

    Ik miste de lowkicks van Gregard! Waarom ging die now show doen en highkicks geven?
    Lowkicks om Mo wat af te remmen imo. Maarja dat is achteraf gezegd wel makkelijk. Reps voor MO.
    Fat girlz need lovin too!



  14. #89
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Mo was gewoon de betere man.
    Het sierde hem niet dat hij TE brutaal was tegen over Gegard.
    Zoals hij het ook in de persconferentie naar voren bracht wilde hij gewoon wat lol hebben.

    Gegard is niet de persoon daarvoor. Sommigen onder ons zijn introvert.

    We zullen zien hoe Lawal om gaat met de druk dat hij nu de gejaagde wordt ipv de jager is. Het wordt een mooi jaartje MMA zo met deze twee heren aan de top in LHW

  15. #90
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Er lopen op deze forum zogenaamde kenners, King zou er niks van kunnen en zou niet eenns i ronde vol houden, kortom weer typisch hollands
    Uuurg jammer voor Gegard, die King is een beest en hopelijk is dit een lesje voor Gegard zijn arrogantie. Gegard ik zal je een gratis tip geven, ga met echte worstelaars trainen zoals GSP in plaats met je vrienden!!
    Uh meneer de kenner, Mousasi heeft een tijd met GSP getrained ter voorbereiding op deze pot.

    Quote Originally Posted by Guillermo View Post
    Ik miste de lowkicks van Gregard! Waarom ging die now show doen en highkicks geven?
    Lowkicks om Mo wat af te remmen imo. Maarja dat is achteraf gezegd wel makkelijk. Reps voor MO.
    Lijkt me niet heel verstandig tegen een top worstelaar, denk je niet?

  16. #91
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Hier en hier overigens nog de fight metrics van zowel FightMetric als CompuStrike. Mo won overduidelijk puur op takedowns en dominante posities.

  17. #92
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dit maar volgende x beter en snap btw trouwens niet de respectloze reactie's richting Gerard ........... waarom ??

  18. #93
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Switzerland
    Posts
    915
    vCash
    126000

    Default

    Such a dissapointing performance from Gegard.
    First given take down was so unneccessary!

  19. #94
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    helaas helaas....

    Jammer dat we een worstelmatch te zien hebben gekregen inplaats van een mma match, maar kudo's voor Mo voor het neutraliseren van Mousasi.

    klotezooi
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  20. #95
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    010
    Posts
    86
    vCash
    126000

    Default

    Zonde, had echt gehoopt dat Mousasi die grote bek van Mo eens flink dicht zou timmeren.

  21. #96
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben gewoon niet van de grote bek vechters. Het hoort erbij en kan zeker leuk zijn om een gevecht op scherp te krijgen, maar ik heb meer met vechters als Fedor en Mousasi die met hun handen praten. Mo zegt tenminste nog dat het voor de lol is en om het gevecht te hypen. Er zijn er genoeg die gewoon zo'n grote bek hebben. Weinigen maken het waar. Ik stond meer te kijken van Gegard en hoe weinig hij kon inbrengen t.o.v. Mo. Dat Mo dit ging doen leek me duidelijk, daar ligt zijn kracht. Hij heeft dit zeer goed gebruikt tegen Mousasi, die er geen weerwoord tegen had.

    Ben een groot Mousasi fan en zie hem natuurlijk (in mijn beleving is het redelijk natuurlijk om te willen zien dat een landgenoot wint) winnen. Mo zou ik nu graag tegen Babalu zien. Verder is het jammer dat de LHW devision bij Strikeforce nog niet zo sterk bezet is. Hopelijk tekenen ze nog een paar leuke vechters bij dit jaar tegen wie Mousasi nog een paar leuke potjes kan knokken.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  22. #97
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat we het steeds meer zullen zien, dan spelen op safe, aka lay and prey, aka worstelen.

    Maarja, mixed = mixed.

  23. #98
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    King Mo had gewoon een zeer goede gameplan. Takedowns en controleren op de grond. Ookal doe je geen damage maar je wint wel de punten voor het controleren van de partij. Ik denk ook dat Mousasi de groundgame van King Mo had onderschat, het leek wel alsof hij helemaal geen moeite deed om de takedowns tegen te houden.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  24. #99
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    King Mo had gewoon een zeer goede gameplan. Takedowns en controleren op de grond. Ookal doe je geen damage maar je wint wel de punten voor het controleren van de partij. Ik denk ook dat Mousasi de groundgame van King Mo had onderschat, het leek wel alsof hij helemaal geen moeite deed om de takedowns tegen te houden.
    Zeker slimme gameplan die Mousasi ook doorhad maar verder niets aan deed.
    Nou zei Mo na het gevecht dat je de takedowns niet kunt verdedigen, ook al zegt men van wel.

    Zou niet weten hoe je dat moet doen inderdaad.

  25. #100
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Nou zei Mo na het gevecht dat je de takedowns niet kunt verdedigen, ook al zegt men van wel.

    Zou niet weten hoe je dat moet doen inderdaad.
    dan ga maar eens wat oude mma partijen van Crocop bekijken, takedowns zijn natuurlijk gewoon te verdedigen. Maar niet als je je dekking hoog houd in afwachting van een klap, zxoals ik Mousasi dit weekend heb zien doen.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •