MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12

Thread: wake up light?

  1. #1
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default wake up light?

    ik wil zo'n wake up light kopen omdat je daar zogenaamd fijner wakker door word in de ochtend. Kan ik wel gebruiken want ik heb altijd ruzie met de mijne in de fakking ochtend. Heeft iemand zo'n ding en is ie relaxed?




    ding kost 65 ballen @ Philips Wake Up Light
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

  2. #2
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CannieY View Post
    ik wil zo'n wake up light kopen omdat je daar zogenaamd fijner wakker door word in de ochtend. Kan ik wel gebruiken want ik heb altijd ruzie met de mijne in de fakking ochtend. Heeft iemand zo'n ding en is ie relaxed?

    http://www.buythistoday.eu/component...e=500&fileout=


    ding kost 65 ballen @ Philips Wake Up Light
    Hoezo fijner wakker? is gewoon een wekker toch in een andere soort omhulsel?

  3. #3
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    nee blijkbaar met licht... als je alarm afgaat dan gaat dat ding schijnen en dan lijkt het net alsof je wakker word van zonlicht... zogenaamd... :/

    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

  4. #4
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat het belangrijkste is om niet zo kut wekkergeluid te hebben.
    Dat licht lijkt mij juist irritant.

    Maarja, is allemaal erg persoonlijk, kwestie van proberen dus.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CannieY View Post
    nee blijkbaar met licht... als je alarm afgaat dan gaat dat ding schijnen en dan lijkt het net alsof je wakker word van zonlicht... zogenaamd... :/

    daar word ik niey wakker van denk ik

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Een collega van me heeft 'm en wordt er zeer relaxed wakker mee zegt ie. Zelf geen ervaring mee

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb hem. Het is prettig. Met name het feit dat je langzaam wakker wordt gemaakt door het licht en het alarmgeluid van tjirpende vogeltjes langzaam wordt opgebouwd. Kortom je schrikt niet plots wakker uit een droom van je wekker.

    Enige probleem dat ik er momenteel mee heb is dat in mijn straat dezelfde vogels zitten als mijn wekker gebruikt als wake-up sound. Nu het dus weer vroeger licht wordt beginnen die dingen steeds vroeger te kwelen en denk ik dat ik om 5:00 mn bed uit moet terwijl mijn wekker nog 3 uur niet af gaat.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  8. #8
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    heb em al een jaar + , en je went er aan....in het begin is het chill, daarna steeds minder 'speciaal'

  9. #9
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou hem graag willen hebben, maar ik heb een vrouw, en wel één van het soort die kan blijven liggen als ik op moet staan.
    Met zo'n ding is de hele kiet wakker, en dat is niet lekker rustig wakker worden, dat kan ik je verzekeren...


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  10. #10
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    381
    vCash
    126000

    Default

    Het is best chill ding, Ik heb hem zelf erg tevreden mee. Maar precies hoe GerritTonijn Het zegt het wordt steeds minder special nar half aar lijkt het gewoon een normaal weker.

  11. #11
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fighter4life View Post
    Het is best chill ding, Ik heb hem zelf erg tevreden mee. Maar precies hoe GerritTonijn Het zegt het wordt steeds minder special nar half aar lijkt het gewoon een normaal weker.
    Ging je toetsenbord kapot in de laatste zin, of begon je ecstasy-pil te werken?


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  12. #12
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pekel!
    Posts
    939
    vCash
    126000

    Default

    ik heb hem ook!

    ik heb hem ongeveer een jaar geleden gekocht omdat ik een verschrikkelijke hekel had aan het lawaai van een normale wekker. in het begin vond ik het heel relaxed wakker worden, maar nu ik er aan gewend ben gebruik ik hem eigenlijk niet echt meer voor wat hij bedoeld was. het is nu gewoon een groot uitgevallen lamp voor op mn nachtkastje! ik kan goed bij het licht lezen, en heb er dus toch geen spijt van dat ik het ooit gekocht heb...
    Verwijderd ivm reclame ** ashi76**

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •