MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 33 of 33
  1. #26
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Halfweg
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Wordt een beetjemoe van het gelul over Overheem vs Fedor! Laat Overheem nou eerst zijn titel voor de EERSTE keer verdedigen en dan verder praten over Fedor.

    Fedor ramt Overheem de grond in.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Ben benieuwd wat de discussie gaat worden na 15 mei...
    Tot die tijd... WAR Ali!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  3. #28
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    ik ben een badr fan maar vind overeem ook een goede vechter, omdat 1 of 2 ali haters altijd reageren wil niet zeggen dat alle badr fans ook mee haten he.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Splinta View Post
    Wordt een beetjemoe van het gelul over Overheem vs Fedor! Laat Overheem nou eerst zijn titel voor de EERSTE keer verdedigen en dan verder praten over Fedor.

    Fedor ramt Overheem de grond in.
    de beste man heet Overeem....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  5. #30
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Hier nog een Badr aanhanger die hoopt dat Alistair wint.
    Max. 400 x 125

  6. #31
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Hoe kun je badr en overeem nou gaan haten?? Ze hebben zich beiden misschien wel een beetje als een monchool gedragen (overeem naar crocop, en badr naar remy, graham etc, welke vechter doet dat nou niet?) Maar hun zijn wel de meest sensationele vechters met de mooiste vechtstijlen op dit moment. Als je hun haat zou je net zo goed tyson en mohammed ali gaan haten.

  7. #32
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Wat ik veel mooier zou vinden en ook veel belangrijker is dat we eindelijk eens met zijn alle als Nederlanders zijnde achter Alistair gaan staan en ervoor zorgen dat zijn management niet meer onder de partij uit kan.

    Natuurlijk is het vervelend wat er tegen Crocop is gebeurd, maar ik heb meerdere vechters na 1 of 2 acties naar het kruis gewoon door zien vechten.

    Crocop wist en voelde dat hij niets had in te brengen en heeft ook daarna samen met zijn management alles eraan gedaan om nooit meer tegen Alistair te hoeven aantreden. Crocop ontwijkt Alistair ook al laten we hopen nadat Golden Glory alle eisen heeft ingewilligd gewoon de kans krijgt om wel tegen Fedor te vechten.

    Nu eerst Brett Rogers ....... Ik heb al eerder gezegd dat Alistair in bloed vorm is.

    Na de training van gister heb ik medelijden met iedereen die met hem in de kooi staat, Demolition man bij uitstek...........

    Gr, Jamila
    Last edited by Jamila; 07-05-2010 at 14:38.

  8. #33
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Wat ik veel mooier zou vinden en ook veel belangrijker is dat we eindelijk eens met zijn alle als Nederlanders zijnde achter Alistair gaan staan en ervoor zorgen dat zijn management niet meer onder de partij uit kan.

    Natuurlijk is het vervelend wat er tegen Crocop is gebeurd, maar ik heb meerdere vechters na 1 of 2 acties naar het kruis gewoon door zien vechten.

    Crocop wist en voelde dat hij niets had in te brengen en heeft ook daarna samen met zijn management alles eraan gedaan om nooit meer tegen Alistair te hoeven aantreden. Crocop ontwijkt Alistair ook al laten we hopen nadat Golden Glory alle eisen heeft ingewilligd gewoon de kans krijgt om wel tegen Fedor te vechten.

    Nu eerst Brett Rogers ....... Ik heb al eerder gezegd dat Alistair in bloed vorm is.

    Na de training van gister heb ik medelijden met iedereen die met hem in de kooi staat, Demolition man bij uitstek...........

    Gr, Jamila
    Be a Warrior, not a Worrier

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •