MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 65
  1. #1
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Helmond
    Posts
    454
    vCash
    126000

    Default wat vinden jullie van kimbo ?

    ik vindt kimbo een overhyped persoon. die vent kan niks alleen goed slaan als hij geluk heeft.


    maar wat vinden jullie van hem ?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Kimbo Slice is zeker overhyped. Goed slaan kan ie ook niet echt hoor Duijm. Het enige wat hij heeft is power.
    Totaal geen conditie, geen techniek , geen groundgame, geen worstelskills. Heeft helemaal niets te zoeken op een main-card van een ufc-event maar ja hij is wel een $$$-machine!

    Voor het gevecht tegen Mittrione had ik hem staand wel een kans gegeven nadat ik erachter kwam dat hij bij ATT traint. Ik dacht hij zal z'n skills wel hebben verbeterd. Dat heeft ie ook maar echt minimaal!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  3. #3
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Helmond
    Posts
    454
    vCash
    126000

    Default

    ik vondt hem echt als een zielig hondje daar liggen bij de UFC hij deed niks.

  4. #4
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Typische voorbeeld van als iemand het slecht doet meteen de grond in boren

  5. #5
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by biggz View Post
    Typische voorbeeld van als iemand het slecht doet meteen de grond in boren
    hij heeft het nooit goed gedaan

  6. #6
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Helmond
    Posts
    454
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    hij heeft het nooit goed gedaan
    die is goed kan helaas geen repzz geven

  7. #7
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb veel respect voor Kimbo. Hij liet dingen zien die je bijna nooit ziet in de UFC. Die powerslams waren prachtig ..hij liet ook een takedown zien en side control. Om nou te zeggen dat ie niks kan is onzin. Hij kan wel stoten maar is slecht met het incaseren van low kicks ..geen defense ..maar stoten kan ie zeker wel. Hij heeft ook hart ..iets wat de meeste niet hebben in de UFC. Hij gaf nooit op en bleef vechten.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Loo
    Quote Originally Posted by biggz View Post
    Typische voorbeeld van als iemand het slecht doet meteen de grond in boren

    Lool we hebben het over kimbo en niet over een fedor of silva
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  9. #9
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Ik heb veel respect voor Kimbo. Hij liet dingen zien die je bijna nooit ziet in de UFC. Die powerslams waren prachtig ..hij liet ook een takedown zien en side control. Om nou te zeggen dat ie niks kan is onzin. Hij kan wel stoten maar is slecht met het incaseren van low kicks ..geen defense ..maar stoten kan ie zeker wel. Hij heeft ook hart ..iets wat de meeste niet hebben in de UFC. Hij gaf nooit op en bleef vechten.
    ik vond de laatste minuten van zn fight tegen mittrione toch behoorlijk in de categorie 'opgeven' horen...

  10. #10
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ik vind hem wel tof. Hij was niet best in ronde 2, maar vond het hem best goed doen in de eerste. Hoop dat hij blijft vooruit blijft gaan. kleurrijk figuur.

  11. #11
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Hij is in mijn ogen een soort van Bob Sapp

  12. #12
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    hij heeft het nooit goed gedaan
    Vind jij.. Als ik naar zijn partij tegen Houston Alexander kijk ben ik het niet met je eens.


    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Loo


    Lool we hebben het over kimbo en niet over een fedor of silva
    Dus het is oké om sommige vechters af te kraken zolang het maar geen Fedor of Silva is.
    Last edited by biggz; 09-05-2010 at 19:08.

  13. #13
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    344
    vCash
    126000

    Default

    Ik zal altijd een beetje een zwak houden voor Kimbo
    Die straat gevechten waren toch wel de realdeal
    Het beste is er wel vanaf helaas.....die knie komt niet meer goed
    Hij deed het zeker de eerste minuten tegen mitrione niet slecht en het publiek stond op de banken Takedowns ,slams
    Maar daarna ging het kaarsje snel uit...................... Jammer

  14. #14
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    In japan(dream) staan ze met open armen te wachten op kimbo of niet? Misschien strikeforce een optie? Of zal strikeforce dit niet doen om niet
    de vuilnisstortplaats van de ufc te worden. Paul daley zie ik wel bij strikeforce vechten omdat hij om een heel andere reden wordt gecut.

  15. #15
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Vaak hoor ik mensen zeggen dat zijn standup goed is maar zijn groundgame niet...

    Echter, feit is dat zijn standup ook belabberd is.
    =

  16. #16
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ZakKa! View Post
    Vaak hoor ik mensen zeggen dat zijn standup goed is maar zijn groundgame niet...

    Echter, feit is dat zijn standup ook belabberd is.
    Dat zeggen ze om zijn straatgevechten tegen nobodies misschien, tegen amateurs is zijn standup wel goed maar tegen de profs valt hij een beetje
    door de mand. Maar goed hij is een kijkcijfer kanon(bekend) misschien wil een andere organisatie hem wel inlijven.

  17. #17
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    ik vond de laatste minuten van zn fight tegen mittrione toch behoorlijk in de categorie 'opgeven' horen...
    Slechte cardio betekent niet dat ie opgaf. Hij was in de 2e ronde in grote problemen maar gaf niet op en ging door ...het was niet genoeg om te winnen maar hij bleef gaan zonder gas in zijn tank. Maar er is geen probleem ..er zijn meer mensen met blinde haat.

  18. #18
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Antwerp
    Posts
    812
    vCash
    126000

    Default

    zoals Dana ooit zei (en nadien zichzelf tegensprak door Kimob toch binnen te halen) : "Kimbo will always be the tuffest guy at the barbeque", maar heeft in de UFC niets te zoeken, hij wordt zwaar gedomineerd door Mittrione, iemand die door alle andere UFC zwaargewichten zelf zwaar gedomineerd zou worden.

    ik heb zeker niets tegen Kimbo, maar prof. mma vechter is toch net iets te hoog gegrepen voor hem vind ik

  19. #19
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    Zonde
    sympathiek persoon
    had het hem gegund maar is te hoog gegrepen

  20. #20
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Slechte cardio betekent niet dat ie opgaf. Hij was in de 2e ronde in grote problemen maar gaf niet op en ging door ...het was niet genoeg om te winnen maar hij bleef gaan zonder gas in zijn tank. Maar er is geen probleem ..er zijn meer mensen met blinde haat.
    ik haat kimbo niet, maar gewoon stil liggen wachten tot de rnd over is ook gewoon 'opgeven', moe of niet. Wat is jouw defintie van opgeven dan? tegen de ref zeggen dat je er geen zin meer in hebt?

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    ik vond de laatste minuten van zn fight tegen mittrione toch behoorlijk in de categorie 'opgeven' horen...
    Ik wil wel eenszien wat jij zou doen als je een paar van zulke low-kicks op je been krijgt... Ik denk dat iedereen die niet blocked het dan voor gezien houdt. Vergeet niet dat die gozer 120 kilo weegt en flink hard trapt!


  22. #22
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    073
    Posts
    422
    vCash
    126000

    Default

    http://www.dumpert.nl/mediabase/9397...ou_see_it.html

    hij had er in ieder geval zin in........
    "If it's not street applicable, energy efficient, and based on natural body movements, it's not pure Gracie Jiu-Jitsu."

  23. #23
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    met diezelfde reden zit ik niet in de UFC, dus de 'ik zie het jou niet doen'-argumentatie is altijd nutteloos bij topsporters.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Kimbo is gewoon te laat. Iedereen met een beetje lef trapt gewoon zijn benen en hij is al verdoemd. Mitrioni zei zelf dat Kimbo erg goede submission defense heeft dus het grootste probleem is kickboxen. Mischien als hij 10 jaar geleden begon toen zijn knieen nog heel waren kon hij wat betekenen maar hij is nu te oud.

  25. #25
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Submission defense my ass. Mitrione kon niet eens een triangle aanzetten.
    Max. 400 x 125

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •