MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33
  1. #1
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default DE JOYA DUTCH OPEN EN WAT IK EVEN KWIJT WIL

    zoals iedereen wel weet ben ik 5 maanden geleden begonnen met het organiseren van de jeugd kampioenschappen .
    ik vond het nodig dat de jeugd een keer mocht vechten op een groot podium en heb er maanden aan gewerkt om dit zo goed mogelijk neer te zetten .
    tot op de laatste dag zijn er machtmaking opdates gestuurt naar alle deelnemers met het verzoek om op de gewichten van hun vechters te letten zodat ze mij optijd kunnen mailen als er veranderingen zijn die ik dan weer kan schuiven in de matchmaking
    dit allemaal om de eerste dag op tijd te kunnen beginnen .
    wat scherts mijn verbazing ?? 90 van de 220 vechters komen veel te zwaar op de weging wat resulteerd in een 2 uur latere start van het gala omdat we samen met de wfca de hele matchmaking moesten overdoen .
    trainers trainers toch , ook dat hoort bij het werk van een coach .

    RESPECT ??????????????????

    jeugd vechters die spugen en dreigen naar de scheidsrechters en de organisatie !!!! trainers die de hele boel te lopen te manupuleren en agressief gedrag tonen naar scheidsrechters en organisatie !!!!! SCHANDALIG !!!!!!!!!

    1 sportschool wil ik hier wel even uit lichten omdat die het helemaal bont gemaakt hebben en zelfs hun eigen jeugdvechters hebben bedreigd.

    M en R SPORTS uit ROTTERDAM staat vanaf nu bij onze organisatie op de zwarte lijst wegens het door de trainers bedreigen van de organisatie en de wfca .
    als je vechter door het maken van verboden handelingen tot verliezer word uit gemaakt heb je je daar als trainer bij neer te leggen .
    respect begint op de sportschool en bij de leiding van deze school .
    als je dan niet je zin krijgt bij de bond en je gaat als trainers de boel bedreigen en je bedreigd je inmiddels geplaatste vechters dat als ze de finale vechten ze geroyeerd worden bij jullie gym ben je geen knip voor de neus waard .
    het gala verlaten met de spullen van jullie vechters zodat ze de volgende dag niet kunnen vechten om als een klein kind je zin door te willen drijven hoort niet bij een volwassene .
    gelukkig heeft joya spullen voor beide vechters beschikbaar gesteld zodat beide jongens hun finale konden vechten met de organisatie in hun hoek .
    ik heb beide jongens geadviseerd om te gaan trainen bij jan oosterbaan waar respect wel hoog in het vaandel staat .
    gelukkig was de vader van beide heren erg begripvol en verstandig en laat zijn zoons vanavond meteen uit schrijven bij deze erg slechte school .

    dan het stelen van elkaars spullen uit de kleedkamers .
    ik wil hier niet te veel woorden over vuilmaken maar er zijn jassen laarzen en zelfs hele hoekkoffers gejat . waar zijn we in hemelsnaam mee bezig ?????

    wel wil ik de rest van de trainers die onder alle omstandigheden rustig bleven en niet aan dit gedrag mee deden mijn complimenten geven .

    als je als organisator zo,n groot evenement neerzet reken je op alles maar niet niet op dit soort misstanden .

    WE HEBBEN DIT GALA OP GEZET VOOR JEUGD , JE WEET WEL ....... KINDEREN .

    beste trainers RESPECT begint op de sportschool .

    het positieve van het gala ga ik vanmiddag schrijven maar dit moest ik even kwijt .
    groet hans
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Waar gaat het heen man.. echt te triest voor woorden dit..

  3. #3
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    schandalig.

    Jammer dat je er zoveel tijd in steekt en mensen er zo mee om gaan.
    From Best!

  4. #4
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Tja, zo gaat dat tegenwoordig. Treurig, maar waar. Wederom "goed" voor de sport...
    Last edited by Harrie Nak; 10-05-2010 at 12:38.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    ik heb beide jongens geadviseerd om te gaan trainen bij jan oosterbaan waar respect wel hoog in het vaandel staat .
    gelukkig was de vader van beide heren erg begripvol en verstandig en laat zijn zoons vanavond meteen uit schrijven bij deze erg slechte school .
    Dat vind ik zoizo een goed punt ! beide heren zullen welkom zijn denk ik !

    en heb nog nooit van die sportschool gehoord maar wat een idioten man...

  6. #6
    Join Date
    May 2009
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    We stonden erbij en keken ernaar , kinderen die de beker niet aan wilden pakken , omdat ze het niet eens waren met de scheidsrechter en hem verrot scholden.Als trainer hoor je m te corrigeren ...
    Nog geen 10 minuten later een jongentje die verloren had en het daar niet mee eens was. Eerst wilde hij de microfoon van de ringspeaker pakken om zn ongenoegen te uiten , die niet kreeg , daarna maar naar de scheidsrechter spuugt ...........SCHANDALIG , RESPECTLOOS......

    Jan Lomulder begon de zondag met een speech over RESPECT , het leek wel of ze m vergeten waren????? !!!!!

    Het was een leuk gala , volgend jaar weer !!!!!!!!

  7. #7
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Rotterdam
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Het was in 1 woord schandalig wat er die zondag gebeurde 1 jongen van mij die wou ook uit de maat lopen en schopte omdat hij boos was dat hij verloren had tegen de touwen.
    Ik greep hem direct in zijn nekvel en vertelde hem mooi dat wij dat nooit meer doen anders hoeft hij niet meer op de sportschool te komen en ik heb hem gelijk zijn excuses laten aanbieden.
    Het is niet goed te praten maar zo kan het ook bij het merendeels van de jeugd die zich aan het misdragen was heeft de trainer de verantwoordelijk om gelijk in te grijpen als dat dan al niet gebeurt is het hek van de dam.
    Werken of bewerkt worden.
    Bij twijfel k.o slaan.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Triest!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  9. #9
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    369
    vCash
    126000

    Default

    Erg triest, maar helaas wel een beetje een 'trend'. Jarenlang ging het eigenlijk vrij goed, en dat geldt ook voor het gedrag van het publiek. Maar de laatste tijd gaat het erg vaak mis op diverse fronten. In een vechtsport zou respect hoog in het vaandel moeten staan. Maar helaas lijken de straatratten en de bijbehorende mentaliteit een beetje de overhand te krijgen. Daarmee verzieken ze een sport waarin veel mensen veel energie hebben gestoken om deze bij het grotere publiek een beetje geaccepteerd te krijgen. Daar komt bij dat er geen bond is die de touwtjes strak in handen heeft, maar een totale anarchie aan losgeslagen clubjes die meer met zichzelf bezig zijn dan met een juiste promotie van de sport. En er is geen 'norm' of kwaliteitseis. Iedereen mag een school beginnen en er bestaat geen toetsing van kwaliteit of deskundigheid.
    Erg triest voor de goedwillenden. Ik hoop dat er ooit een verbetering komt. Maar vrees het ergste.

    Hans, ik hoop dat je de moed niet verliest, en de ervaringen gebruikt om bij een volgende gelegenheid je voordeel mee te doen. Misschien is een open kampioenschap alleen nog mogelijk wanneer je toch bepaalde scholen kunt uitsluiten die je vanwege gedrag op een zwarte lijst kunt plaatsen.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    162
    vCash
    126000

    Default

    belachelijk, echt belachelijk.. totaal boycotten de sportscholen die zich op deze manier gedragen.. Hans ik vind het goed dat je dit hier meld.
    ook dat je deze sportschool eruit ligt.Onze sport krijgt vaak al negativiteit over zich heen, en de rotte appels moeten eruit.. ik hoop dat we met zn alle het blijven melden welke sportscholen zulk gedrag vertonen,, zodat promoters dat tuig niet uitnodigen.Moet je nagaan dat er vele projecten zijn waar kinderen kennis krijgen van vechtsport. Met zulke trainers maak je er nog groter tuig van.. En van de vechters die niet op gewicht zijn,, je bent hier als trainer verantwoordelijk voor. Hou hier rekening mee! andere vechters wachten doordit soort gein uren op de matchmaking.. Hbe een beetje respect voor elkaar.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    Dit is te gek voor woorden!
    Alle RESPECT voor jou HANS!

  12. #12
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Schandalig!
    Als trainer coch dien je een voorbeeld te zijn voor je leerlingen dit is wel lager dan laag!

  13. #13
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Driebergen Rijsenburg
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    en dat krijg je als elke koekebakker met nul komma nul ring ervaring, drie hoog achter een gym kan beginnen. dit gebeurd ook wel eens op anderen gala's, dat ze spullen (tape, scharen, olie) uit me koffer jatten. goede reclame voor de kickboksjeugd, maar vooral voor de sport in het algemeen! Verre doelen, bereik je samen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!

  14. #14
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Dit schetst een triest beeld van ons wereldje.............

  15. #15
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    allemaal kleine badr'tjes.....
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  16. #16
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default



    Wow, ik kan het bijna niet geloven?! Misschien moet die zwarte lijst uitgebreid worden naar meerdere eventen, want dit kan gewoon niet!!!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  17. #17
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Slome View Post
    allemaal kleine badr'tjes.....
    Verrassend, het zal eens niet.

  18. #18
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    te triest voor woorden dit! mede dankzij dit soort mensen in de vechtsportwereld hebben vechtsporten in het oog van velen een slechte reputatie

  19. #19
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    23
    vCash
    126000

    Default

    Normen en Waarden zijn ver te zoeken, ''Respect Hans" volgend jaar weer.
    Jongens diefstal,waar gaat het heen spullen van kinderen , zoek een baan!!!

    Hans osu.

  20. #20
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Verrassend, het zal eens niet.
    stel je niet aan,, haha,, ik zit maar te muiten....
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Triest verhaal....

  22. #22
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Slome View Post
    stel je niet aan,, haha,, ik zit maar te muiten....
    Maar ik niet.

  23. #23
    Join Date
    May 2009
    Location
    Next to the beertender
    Posts
    277
    vCash
    126000

    Default

    Hans wij vonden het een super gala bedankt dat je dit voor de kids hebt kunnen realiseren.
    Respect
    Jammer dat sommige mensen zich niet in de hand kunnen houden...erg triest.

    22 mei houden wij een jeugd gala in wijchen en ik zal vrij kort zijn met onsportief gedrag.
    hopelijk zien we iedereen de 22 mei te Wijchen Olimpichal weging 13.00 tot 14.00 en vrijdag van 18.00 tot 19.00
    Aanvang gala 15.00.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    emmen
    Posts
    225
    vCash
    126000

    Default

    echt diep triest dit jammer

  25. #25
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    M&R sports he?
    Goed dat je de naam noemt Hans, aan de schandpaal ermee.
    Ik stel voor dat iedereen deze gym boycot.
    Fighting is poetry in motion

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •