MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default Politie lekker bezig

    De politie in de Amerikaanse stad Seattle is in opspraak geraakt na een video, waarin een Mexicaanse verdachte lijkt te worden afgetuigd door de politie. Saillant detail: de verdachte bleek onschuldig. Op de video is te zien hoe een mannelijke en een vrouwelijke politieagent om de beurt inslaan op een man die op dat moment al met zijn gezicht naar beneden op de grond ligt. Het slachtoffer was gearresteerd na een gewapende overval. Hij liep toevallig een paar honderd meter verderop. "I'm going to beat the fucking Mexican piss out of you homey. You feel me?", riep de mannelijke politieagent.



    Het incident doet denken aan de arrestatie en mishandeling van de zwarte Amerikaan Rodney King in 1991 in Los Angeles. Politieagenten tuigden de man af, maar werden later vrijgesproken. Dat leidde tot rassenrellen in de stad.

    http://www.youtube.com/watch?v=1-aCV...layer_embedded
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    tja wat een kolereleijers zeg...
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    whaaa lekker iemand aftuigen in de baas zn tijd.......waar kan ik tekenen

  4. #4
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Tjah ik heb daardoor een ongelooflijke hekel aan de politie. Het is dan wel zo dat ze zijn niet allemaal zo zijn en bla bla. Toch als ik een agent ziet denk ik direct daar heb je weer een k*t agent. Heb altijd het gevoel dat agenten vroeger gepest zijn en nu graag een baan hebben waarin ze autoritair mogen zijn.

    (wees een vent word geen agent)

  5. #5
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bladetrinity View Post
    Tjah ik heb daardoor een ongelooflijke hekel aan de politie. Het is dan wel zo dat ze zijn niet allemaal zo zijn en bla bla. Toch als ik een agent ziet denk ik direct daar heb je weer een k*t agent. Heb altijd het gevoel dat agenten vroeger gepest zijn en nu graag een baan hebben waarin ze autoritair mogen zijn.

    (wees een vent word geen agent)
    Kijk, met jou kan ik praten. Ik heb namelijk precies hetzelfde met Marokkanen! Door het Marokkaans straattuig denk ik elke keer weer als ik er een zie daar heb je weer een k*tmarokkaan.

    OT: je generaliseert wel heel erg. Nee, dit gedrag van die agenten is niet goed te praten en ja, je hebt altijd wel rotte appels er tussen zitten. Wees blij dat er agenten zijn, anders wordt het chaos...


  6. #6
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Kijk, met jou kan ik praten. Ik heb namelijk precies hetzelfde met Marokkanen! Door het Marokkaans straattuig denk ik elke keer weer als ik er een zie daar heb je weer een k*tmarokkaan.

    OT: je generaliseert wel heel erg. Nee, dit gedrag van die agenten is niet goed te praten en ja, je hebt altijd wel rotte appels er tussen zitten. Wees blij dat er agenten zijn, anders wordt het chaos...
    Precies, in elke mand zitten rotte appels.
    Ieder volk heeft zo z'n zwarte schaapjes, helaas brengt de publieke media deze gasten juist naar voren.

    Dan krijg van die gedachtes die jij dan krijgt:

    'Door het Marokkaans straattuig denk ik elke keer weer als ik er een zie daar heb je weer een k*tmarokkaan.'


    Terwijl jij beter weet.

  7. #7
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Kijk, met jou kan ik praten. Ik heb namelijk precies hetzelfde met Marokkanen! Door het Marokkaans straattuig denk ik elke keer weer als ik er een zie daar heb je weer een k*tmarokkaan.

    OT: je generaliseert wel heel erg. Nee, dit gedrag van die agenten is niet goed te praten en ja, je hebt altijd wel rotte appels er tussen zitten. Wees blij dat er agenten zijn, anders wordt het chaos...
    Nee je hebt helemaal gelijk! Ik scheer ze over 1 kam maar toch betrap ik mij op die gedachte. Ook na het uitgaan gedragen agenten zich over het algemeen het zelfde. Ik weet dat ik generaliseer maar ontkom er toch niet aan. Ik moet ook weer steeds denken aan wegmisbruikers als je 10 kilo meter te hard hebt gereden "meneer weet u wel wat u deed"?? haha.

  8. #8
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Precies, in elke mand zitten rotte appels.
    Ieder volk heeft zo z'n zwarte schaapjes, helaas brengt de publieke media deze gasten juist naar voren.

    Dan krijg van die gedachtes die jij dan krijgt:

    'Door het Marokkaans straattuig denk ik elke keer weer als ik er een zie daar heb je weer een k*tmarokkaan.'


    Terwijl jij beter weet.
    Hmm, ik had er beter een smiley bij kunnen plaatsen, het eerste deel van mijn post was namelijk sarcastisch bedoeld om het gemak waarmee je generaliseert aan te geven. Weet inderdaad beter!

    @ bladetrinity... dat van wegmisbruikers is herkenbaar ja. Als iemand iets te hard rijdt is het al gauw 'Na dit levensgevaarlijke rijgedrag wordt de bestuurder aangesproken op zijn gedrag'... Soms wel vermakelijk!


  9. #9
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Hmm, ik had er beter een smiley bij kunnen plaatsen, het eerste deel van mijn post was namelijk sarcastisch bedoeld om het gemak waarmee je generaliseert aan te geven. Weet inderdaad beter!

    @ bladetrinity... dat van wegmisbruikers is herkenbaar ja. Als iemand iets te hard rijdt is het al gauw 'Na dit levensgevaarlijke rijgedrag wordt de bestuurder aangesproken op zijn gedrag'... Soms wel vermakelijk!
    Oke dan, verkeerd begrepen.

    Daarom is letter communicatie ook zo lastig.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •