MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 12 of 12 FirstFirst ... 289101112
Results 276 to 296 of 296
  1. #276
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Waar was jij nou vannacht? Een aantal andere hardcore MF-ers lieten het zo te zien ook afweten.
    Ik dacht dat het om zes uur was. MMA TV was toen echter zo lief vlak na zessen om het evenement nog eens af te spelen.

    Maar wat een indrukwekkende prestatie van Alistair. Ik kan niet wachten op zijn gevecht tegen Fedor en wil hem ook heel graag in de UFC zien. Ik hoop echter dat zijn take down defence beter is dan die van de andere Nederlanders, want ik heb wel de indruk dat we op dat terrein een serieus probleem hebben tegen de MMA-worstelaars uit de VS.
    Last edited by marcelt; 16-05-2010 at 19:56.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #277
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Was uiteindelijk helemaal niet nodig geweest, Ali vocht tegen een groot kind.
    Ja klopt haha, maar toch was echt spannend. Ik was een beetje bang dat Rogers Ali misschien zou pakken met zijn stoten maar hij raakte hem maar 1x volgens mij
    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Naj85, Ali was inderdaad snel, beweegt als een lichtgewicht door de kooi.
    115 droog spier, pure kracht & behendigheid.

    Sleutels tot succes.
    Ik zei eerder ook een keer dat ik Ali behoorlijk snel vond voor z'on grote vechter, maar iemand reageerde daarop dat hij juist traag was. bij deze heeft hij vandaag bewezen dat hij alles bezit, snelheid, kracht, punching power en ground skills
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  3. #278
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Gewoon uit nieuwsgierigheid. Is er eigenlijk niemand die props aan Rogers wil geven en wil gaan roepen dat hij veel hart heeft laten zien en dapper heeft gevochten?

  4. #279
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Arlovski is niet echt leuk meer om naar te kijken. Zou hem niet houden als ik Scott was. .Bigfoot is wel goed vooruit gegaan.

  5. #280
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Gewoon uit nieuwsgierigheid. Is er eigenlijk niemand die props aan Rogers wil geven en wil gaan roepen dat hij veel hart heeft laten zien en dapper heeft gevochten?
    whoehahahahahaha

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  6. #281
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Gewoon uit nieuwsgierigheid. Is er eigenlijk niemand die props aan Rogers wil geven en wil gaan roepen dat hij veel hart heeft laten zien en dapper heeft gevochten?
    Zeker wel.

    De agressieve aanvallen van het gezicht van Rogers op de vuisten van Alistair zullen me zeker tot in lengte van dagen bijblijven. Ook was ik erg onder de indruk van de ribben van Brett, zonder enig voorbehoud en met uiterste precisie wisten zij de rechterknie van Overeem duidelijk te maken niet nogmaals een aanval in te zetten.

  7. #282
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default


    Hij had Overeem bijna toen die debiele ring rechter de partij afbrak!!! Jawel!!!

  8. #283
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post

    Hij had Overeem bijna toen die debiele ring rechter de partij afbrak!!! Jawel!!!
    Laten we ook de volgende techniek eens onder de loep nemen.

    Voor het ongetrainde oog lijkt het hier alsof Alistair een worp inzet en Brett als een klein kind door de kooi werpt. Niets is minder waar, de echte vechtsport liefhebber herkent hier al snel de zogenaamde vooruit-linksachteruit-met-halve-draai ingezette techniek welke vooral onder commando's een graag gebruikte manoevre is om de tegenstander op het verkeerde been te zetten. Let met name eens op de eigen accenten welke Brett aan deze techniek heeft toegevoegd zoals we daar zien een magnifiek bewegende linkerarm over het hoofd van Alistair heen en, hier heeft de juryleden zeker extra punten voor toegekend, het landen op de bips met doorrol.


    Last edited by Ger Maan; 16-05-2010 at 23:52.

  9. #284
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ger Maan View Post
    http://www.mma-core.com/gifs/GifDeta...001229&tid=104

    Laten we ook de volgende techniek eens onder de loep nemen.

    Voor het ongetrainde oog lijkt het hier alsof Alistair een worp inzet en Brett als een klein kind door de kooi werpt. Niets is minder waar, de echte vechtsport liefhebber herkent hier al snel de zogenaamde vooruit-linksachteruit-met-halve-draai ingezette techniek welke vooral onder commando's een graag gebruikte manoevre is om de tegenstander op het verkeerde been te zetten. Let met name eens op de eigen accenten welke Brett aan deze techniek heeft toegevoegd zoals we daar zien een magnifiek bewegende linkerarm over het hoofd van Alistair heen en, hier heeft de juryleden zeker extra punten voor toegekend, het landen op de bips met doorrol.

    http://i44.tinypic.com/35hpdv6.gif
    http://sherdognet.craveonline.com/in...001229&tid=104

    Inderdaad ja. Zoals men in het begin kan zien had hij Alistairs hoofd bijna te pakken. Maar gleed dan weg en switchte meteen over op die magnifieke techniek. Waarschijnlijk had Overeem zijn haar ingesmeerd met olie of een ander glibberig goedje waardoor Brett geen grip kon krijgen.

  10. #285
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Alistair rent zo grappig!!
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  11. #286
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    LOL idd, wil Rogers wel compliment geven voor het komen opdagen maar veel verder kom ik niet want hij heeft echt niets kunnen doen zelf in het gevecht
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  12. #287
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default



    Mooie golfbal, tussen je ogen
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  13. #288
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    wtf ziet er ranzig uit, en het lijkt me dat dat nog gaat opzwollen ben wel benieuwd hoe die er nu uitziet

  14. #289
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default



    haha, deze was behoorlijk raak
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  15. #290
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    dat is de reden dat hij geen post fight interviews afgeeft,,, er zit een golfbal tussen z'n ogen...

    btw: what een ugly tattoo's
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  16. #291
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post

    Inderdaad ja. Zoals men in het begin kan zien had hij Alistairs hoofd bijna te pakken. Maar gleed dan weg en switchte meteen over op die magnifieke techniek. Waarschijnlijk had Overeem zijn haar ingesmeerd met olie of een ander glibberig goedje waardoor Brett geen grip kon krijgen.
    http://www.mixfight.nl/forum/../imag...s/rotflmao.gif
    Weet je, ik kan hier zo van balen. Weer een early stoppage. Iedereen kon zien dat Rogers naar zijn buik ging om een leglock aan te kunnen zetten, stopt BJM het ineens! Big John McCarthy is best een goede ref, maar nu zat hij er gruwelijk naast. Rogers is bestolen!


  17. #292
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Weet je, ik kan hier zo van balen. Weer een early stoppage. Iedereen kon zien dat Rogers naar zijn buik ging om een leglock aan te kunnen zetten, stopt BJM het ineens! Big John McCarthy is best een goede ref, maar nu zat hij er gruwelijk naast. Rogers is bestolen!
    Hahahaaa.. Dikke lol

  18. #293
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Was van het weekend een potje golfen in de us met vriend tijger, bal pleite, potje verloren .
    Heeft die Rogers hem gejat .

    Daar had ik echt nooooit gezocht.

  19. #294
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    was gewoon een vette 0wnage van Alistair (die nu zeker een vette birthday party ergens zit te vieren)

    haha ik word steeds happy als ik denk hoe hij de mond gesnoerd heeft van de vele haters en zeikerds
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  20. #295
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Weet je, ik kan hier zo van balen. Weer een early stoppage. Iedereen kon zien dat Rogers naar zijn buik ging om een leglock aan te kunnen zetten, stopt BJM het ineens! Big John McCarthy is best een goede ref, maar nu zat hij er gruwelijk naast. Rogers is bestolen!
    @ Fyodor

    Even een serieuze en simpele vraag.... "Hoe lang wilde je dat Alistair door ging met zijn GnP"?

    Brett Rogers kon namelijk helemaal niets meer....

    Overigens is die bult tussen zijn ogen geen natuurlijke frons...

  21. #296
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    @ Fyodor

    Even een serieuze en simpele vraag.... "Hoe lang wilde je dat Alistair door ging met zijn GnP"?

    Brett Rogers kon namelijk helemaal niets meer....
    Jij weet niet wat je zegt. Zoals Fyodor al secure opmerkte wou Brett net een leglock inzetten.

    Overigens is die bult tussen zijn ogen geen natuurlijke frons...
    Dat is vast nog van zijn jumping in party. Hij heeft toch in Cabrini-Green, Chicago gewoont waar de gangster diciples de dienst uitmaakten?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •