MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default Golden Glory *spoiler*

    Na een hele tijd niet gevochten te hebben heeft Valentijn Overeem de spits afgebeten door in Frankrijk met een snelle K.O. te winnen.

    Dan nu een van de belangrijkste gevechten van Alistair Overeem die op dominante wijze de partij tegen Brett Roger wist te winnen.

    Afgereisd naar Macau zijn Dion Starring en Jason Jones laten ook zij deze flow doorzetten........ zelf kan ik niet wachten om lekker in onze Arena te kijken naar Nieky, Saki en Sylvana.


    Ohw wacht even ik vergeet 3 hele belangrijke jongens Errol Zimmerman, Halim Issoui en Valentijn Overeem in Romenia. ( genoeg werk bij Golden Glory )

    Gr, Jamila
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Nou, de vlag kan uit bij GG.

    Maar zonder dollen, een aardige reeks aan het neerzetten.

    overigens... het spits afbijten

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  4. #4
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Waarom dit niet onder een van de bestaande topics posten?

  5. #5
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

    Default

    Ashwin valt toch ook onder Golden Glory?
    Of kijk je niet echt uit naar zijn partij tegen Ghita?

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w:::: View Post
    overigens... het spits afbijten
    Hehehe Van Persie mag wel uitkijken anders. Die wilt vast niet dat Valentijn hem afbijt

  7. #7
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Gottegot, kun je nog meer spoileren?
    Hmm, wie zou er gewonnen hebben.. als ik de titel zie dan denk ik gelijk aan Rogers.. :S

  8. #8
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou net zeggen ja. Na 1500 posts moet je dat toch ondehand weten.

  9. #9
    Join Date
    May 2010
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    Klinkt allemaal veel belovend.
    maar de vechters van GG zijn natuurlijk ook veel belovend!
    29 mei in arena gaan ze weer knallen!! we pakken ze allemaal stuk voor stuk in!

  10. #10
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    das weer een ouderwets goeje spoilert jamila! toppie!!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  11. #11
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Wat een trut zeg, als je zegt 'GG is weer in de flow' dan kan je toch op je klompen aanvoelen dat Alistar gewonnen heeft? Anders zie je ze toch niet op het web.
    Heeft dat mens dan echt niet beters te doen dan de boel te verzieken? Ik snap die Ron Nyqvist wel, als ik zo'n griet had zorgde ik er ook wel voor dat ik lang moest brommen.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Strange Cutbean View Post
    Wat een trut zeg, als je zegt 'GG is weer in de flow' dan kan je toch op je klompen aanvoelen dat Alistar gewonnen heeft? Anders zie je ze toch niet op het web.
    Heeft dat mens dan echt niet beters te doen dan de boel te verzieken? Ik snap die Ron Nyqvist wel, als ik zo'n griet had zorgde ik er ook wel voor dat ik lang moest brommen.
    Metr zo'n titel weet je inderdaad al hoe het gevecht is afgelopen. Lijkt me ook vervelend als ik alles nog wil zien, maar aan de andere kant weet je dat je rekening met (pseudo-)spoilers moet houden als je hier komt.

  13. #13
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Metr zo'n titel weet je inderdaad al hoe het gevecht is afgelopen. Lijkt me ook vervelend als ik alles nog wil zien, maar aan de andere kant weet je dat je rekening met (pseudo-)spoilers moet houden als je hier komt.
    Dat is wel zo maar ik had geen om het te gaan downloaden dus ik dacht, even snel een linkje aanklikken via MF.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik had de titel van deze thread eerder op de dag - lees meteen nadat het is gepost - veranderd, zodat je er niet de uitslag uit kon afleiden. Kennelijk is dit opgevat als 'er is iets mis gegaan bij het posten'. Hoe dan ook, ik pas het nu nog een keer aan; beetje mosterd na de maaltijd, maar beter laat dan nooit.

    Voor de goede orde, er zijn vandaag vrij veel mensen geweest die (uit enthousiasme?) spoilers hebben gepost in titels of in topics. Dan heb ik het niet over de newbies maar ook over mensen die al vrij lang op dit forum posten. Ik heb geen van hen vandaag een infraction gegeven, dus ook Jamilla niet (ze had dit keer zelfs spoilertags geplaatst). Anyway, zal haar net zoals ik bij de anderen heb gedaan een pm sturen met de mededeling in het vervolg ook met de titel zelf voorzichtiger om te gaan en dat het anders een infraction of een ban wordt. Topic closed.

    btw ik denk dat ze in dit geval bijna geen titel zou kunnen verzinning die - in combinatie met het gegeven dat zij de thread opent - de uitslag weggeeft

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •