MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 40
  1. #1
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default Allistair.... ** spoiler**

    Hey daar allemaal, even een berichtje vanuit een zonnig California, haha! (moest in even in wrijven)

    Wat een avond gisteren he? Wat een ongelofelijke bruut die Allistair. Gooide Rogers gewoon door de ring, zelfs de commentators zeiden "He threw Rogers like a rag doll", haha, wat een kracht.
    Ik moet ook even kwijt dat hij er super goed uitzag, was wat afgevallen maar je zag dat hij veel sneller was in al zijn bewegingen, dus dit gewicht is veel beter voor hem, en kracht had hij helemaal niet verloren.

    Hey Allistair, gefeliciteerd mijn vriend, ik ben benieuwd of het kamp van Fedor hem laat vechten tegen jou, ik denk dat je ze hebt laten zien hoe echt gevaarlijk je bent, ik bedoel, Fedor had moeite met Rogers, jij helemaal NUL!

    Dus laten we maar hopen dat ze het doen, het is heel makkelijk, als hij de kampioen wilt worden, dan MOET het gebeuren! "To be the man, you have to beat the man!"

    Godspeed and party on!

    Bas
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Heerhugowaard
    Posts
    511
    vCash
    126000

    Default

    Hey Bas leuk om wat van je te horen! Doe eens zon naar Nederland brengen.

    Ja denk dat Alistair even vele critici de mond heeft gesnoerd !

    Wat een partij Rogers totaal gedomineerd. heerlijk voor die big mouth Mofo haha.

    It's Fighting, It's life.

  3. #3
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Leuk dat je hier post Bas ! Dat vindt iedereen hier erg leuk.

    Ik denk dat iedereen hier het alleen maar helemaal met je eens kan zijn over Alistair. De bal ligt bij Fedors kamp.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik vondt het ook een geweldige wedstrijd !! Al moet ik eerlijk toegeven dat ik twijfels had over of Allistair wel zou winnen,maar petje af!

  5. #5
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bas Rutten View Post
    Hey daar allemaal, even een berichtje vanuit een zonnig California, haha! (moest in even in wrijven)

    Wat een avond gisteren he? Wat een ongelofelijke bruut die Allistair. Gooide Rogers gewoon door de ring, zelfs de commentators zeiden "He threw Rogers like a rag doll", haha, wat een kracht.
    Ik moet ook even kwijt dat hij er super goed uitzag, was wat afgevallen maar je zag dat hij veel sneller was in al zijn bewegingen, dus dit gewicht is veel beter voor hem, en kracht had hij helemaal niet verloren.

    Hey Allistair, gefeliciteerd mijn vriend, ik ben benieuwd of het kamp van Fedor hem laat vechten tegen jou, ik denk dat je ze hebt laten zien hoe echt gevaarlijk je bent, ik bedoel, Fedor had moeite met Rogers, jij helemaal NUL!

    Dus laten we maar hopen dat ze het doen, het is heel makkelijk, als hij de kampioen wilt worden, dan MOET het gebeuren! "To be the man, you have to beat the man!"

    Godspeed and party on!

    Bas




    ik denk serieus dat overeem een goeie kans maakt

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Ja was een hele vette avond! Alistair heeft het bijzonder goed gedaan!

    (wie gaat Bas vertellen dat ie een spoiler op het forum heeft geplaatst? )

  7. #7
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Haha spoiler idd

    en leuk dat je post Bas, jij bent ook een topper

    Ik denk dat Fedor een beetje bang is om te vechten tegen Overeem, hij is de man die hem kan verslaan
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Topic ff aangepast.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  9. #9
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    hahaha ben benieuwd of Bas ook een ban krijgt ;-)

  10. #10
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Waarschijnlijk niet, Justinian gaf in een ander topic het volgende aan:

    ''Voor de goede orde, er zijn vandaag vrij veel mensen geweest die (uit enthousiasme?) spoilers hebben gepost in titels of in topics. Dan heb ik het niet over de newbies maar ook over mensen die al vrij lang op dit forum posten. Ik heb geen van hen vandaag een infraction gegeven, dus ook Jamilla niet (ze had dit keer zelfs spoilertags geplaatst). Anyway, zal haar net zoals ik bij de anderen heb gedaan een pm sturen met de mededeling in het vervolg ook met de titel zelf voorzichtiger om te gaan en dat het anders een infraction of een ban wordt. ''
    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    hahaha ben benieuwd of Bas ook een ban krijgt ;-)
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Antwerp
    Posts
    812
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    Haha spoiler idd

    en leuk dat je post Bas, jij bent ook een topper

    Ik denk dat Fedor een beetje bang is om te vechten tegen Overeem, hij is de man die hem kan verslaan

    het woord "bang" staat niet in Fedor zijn woordenboek hoor, waarmee ik niet wil zeggen dat Ali O geen kans maakt, maar Fedor en bang gaan gewoon niet samen in 1 zin, tenzij je er niet tussenzet...

  12. #12
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Het gevecht had ook heel anders kunnen lopen, gelukkig is een goede start het halve werk, en heeft Ali het netjes en efficient kunnen afronden.
    Hij is nu zeker weten het grootste gevaar buiten de UFC voor Fedor. Ik zie Werdum er weinig van bakken.

  13. #13
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Binnen de UFC wel dan? Brock misschien, maar wie dan nog???

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  14. #14
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    344
    vCash
    126000

    Default

    Leuk dat de Sultans of Strikes hier op het forum reageert of zoals El Guappo zegt......................Godspeed and Party on.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Leuk dat je hier post Bas Rutten , Overeem zag er idd goed uit
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Bas, krijgen we Alistair binnenkort ook nog in "Inside MMA" te zien? Zou top zijn
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  17. #17
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Binnen de UFC wel dan? Brock misschien, maar wie dan nog???
    JDS,Mir,Carwin,Velasquez en natuurlijk brock dus

  18. #18
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    He bas,

    Je hebt helemaal gelijk.... A. is een beest.. ongelooflijk he...
    Laat het maar gebeuren, ik pak alvast de chips en popcorn...
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  19. #19
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Als fedor van werdum wint. Dan is er geen ander mogenlijkheid dan tegen alistair te staan. Anders neemt niemand hem meer serieus. Ondangs dat hij fedor heet.

  20. #20
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Helaas moeten we nog wel een maand of 9 wachten voordat dat gaat gebeuren als Fedor al tegen Werdum vecht en wint(waarschijnlijk wel natuurlijk).

    Bas, krijgen we Alistair binnenkort ook nog in "Inside MMA" te zien?
    Enne, x2!

  21. #21
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Leuke post van Bas.

    Was een easy win voor Ali & hij klopt al aande deur van Fedor.
    Ik blijf erbij dat Fedor niet bang is zoals sommige hier claimen dat hij dat wel is.

  22. #22
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat je niet het commentaar doet bij Strikeforce. Dat zou echt 1000x beter zijn als het commentaar team van nu!

  23. #23
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt jongens, ja, Fedor kent het woord angst niet, dat denk ik ook niet, hij heeft de beste vechters in de wereld gevochten en verslagen!
    Lets face it, Fedor heeft het beste record in MMA, er is NIEMAND die een beter record heeft, dus een gevecht tussen hem en Allistair zou helemaal super zijn.


    "We keep our fingers crossed!"

    OK iedereen, ik ben er weer vanaf, heb een volle week deze week en moet weer gaan reizen. Doei!

  24. #24
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bas Rutten View Post
    Bedankt jongens, ja, Fedor kent het woord angst niet, dat denk ik ook niet, hij heeft de beste vechters in de wereld gevochten en verslagen!
    Lets face it, Fedor heeft het beste record in MMA, er is NIEMAND die een beter record heeft, dus een gevecht tussen hem en Allistair zou helemaal super zijn.


    "We keep our fingers crossed!"

    OK iedereen, ik ben er weer vanaf, heb een volle week deze week en moet weer gaan reizen. Doei!
    Precies, Fedor heeft geen reden om bang te zijn, hij is de beste & gaat iedere uitdaging aan.

    Nu hopen dat ze tot een overeenkomst komen.

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Ik wordt helemaal gek als het een Nederlander is die Fedor pakt, wazig en nooit gedacht maar Alistair in deze vorm maakt serieus een kans tegen de robot uit Rusland.


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •