MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27
  1. #1
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default M-1: Open to fight Overeem

    M-1 Global: Fedor not looking past Werdum, but open to fight with Overeem



    Mere hours after Strikeforce CEO Scott Coker said he would need to sit down with M-1 Global officials to determine if a potential blockbuster fight between Strikeforce heavyweight champion Alistair Overeem (33-11 MMA, 3-0 SF) and perennial top-ranked fighter Fedor Emelianenko (31-1 MMA, 1-0 SF) might be possible for later this year, those officials have answered the call.

    And according to M-1 Global executive Evgeni Kogan, Fabricio Werdum is all that's standing in the way.

    "As we've mentioned in the past, Fedor fights whoever is put in front of him," Kogan today told MMAjunkie.com (UFC blog for UFC news, UFC rumors, fighter interviews and event previews/recaps | MMAjunkie.com
    ). "If Overeem is presented by the Strikeforce matchmakers as Fedor's next opponent, then that is who Fedor is going to fight."

    After defeating Brett Rogers at Saturday night's "Strikeforce St. Louis: Heavy Artillery" event, Overeem made it a point to call-out the Russian heavyweight in his post-fight speech, as well as again in the evening's post-event press conference.

    Coker was quick to point out that such a bout could only be arranged with the blessings of his business partners at M-1 Global, who own Emelianenko's promotional contract.

    M-1 Global now seems receptive to that possibility, though Kogan said Emelianenko simply can't focus on that opportunity at this time with a June 26 matchup with Werdum in San Jose, Calif., on the horizon.

    "At this point Fedor is choosing not to look past Fabricio," Kogan said. "He is in the most intense part of his training camp in Stary Oskol right now and would like for it to be known that he is focused 100 percent on Werdum.

    "The camp considers Werdum a very strong and dangerous opponent – as Fedor's brother found out a few years ago – and all attention is currently on June 26 and San Jose."

    So it appears, as least for now, that Emelianenko's Showtime-broadcast bout with Werdum is all that stands in the way of a matchup with Overeem. It's a bout that makes sense for the organization, makes sense for the fans, and apparently now makes sense for M-1 Global.

    "I thought [Overeem] won in very impressive fashion," Kogan said. "We respect Alistair as an opponent and think that this would be a great potential matchup."
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  2. #2
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Tja we zullen zien of ze deze woorden waar maken. Only time will tell..
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  3. #3
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    het is iniedergeval een stap in de goede richting

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik zeg Fedor vs Alistair i.p.v. Fedor vs Werdum

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #5
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    kunnen ze niet maken, en hate it or love it werdum won ooit van ali dus theoritisch verdient hij die partij, voordat ik een hele wederopstanding krijg van alle overeem-fans, ja ik heb die partij gezien ali was veel en veel beter en werdum had mazzel maar hoe je wendt of keert werdum won, en laat trouwens fedor maar eerst lekker tegen werdum vechten...

  6. #6
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Werdum was toen de betere man.
    Als de wedstrijd nu zou plaats vinden zou het een compleet andere wedstrijd worden
    Overeem zou op zeker winnen van Fabricio in de conditie die hij gisteren had.

    Het zou mooi zijn als de wedstrijd in oktober zou plaats vinden tussen Reem en Emalienko.

  7. #7
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    1.455
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    kunnen ze niet maken, en hate it or love it werdum won ooit van ali dus theoritisch verdient hij die partij, voordat ik een hele wederopstanding krijg van alle overeem-fans, ja ik heb die partij gezien ali was veel en veel beter en werdum had mazzel maar hoe je wendt of keert werdum won, en laat trouwens fedor maar eerst lekker tegen werdum vechten...
    X2
    can i kick it?....Yes you can!!

    Rob Kaman highlights

  8. #8
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    kunnen ze niet maken, en hate it or love it werdum won ooit van ali dus theoritisch verdient hij die partij, voordat ik een hele wederopstanding krijg van alle overeem-fans, ja ik heb die partij gezien ali was veel en veel beter en werdum had mazzel maar hoe je wendt of keert werdum won, en laat trouwens fedor maar eerst lekker tegen werdum vechten...
    En wat was jouw eerste mening toen je hoorde dat Rogers voor de HW titel mocht vechten terwijl hij had verloren van Fedor? Als zij iets niet konden maken was dat het wel, Fedor had er moeten staan en niet Brett Rogers.

    Love it or hate it: Alistair is champ, Fedor op papier de aller grootste MMA vechter van de wereld, theoretisch én feitelijk gezien horen deze twee grootheden tegenover elkaar te staan.

    En laten we welwezen: Werdrum heeft nu niets meer te zoeken tegen Alistair. (Waar zou jij je geld op zetten, en dan heb ik het niet over Vcash)

    Collina

  9. #9
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Edit: nevermind.

  10. #10
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    En laten we welwezen: Werdrum heeft nu niets meer te zoeken tegen Alistair. (Waar zou jij je geld op zetten, en dan heb ik het niet over Vcash)

    Collina
    Werdum is ook niet meer de Werdum van een paar jaar geleden, z'n striking is echt veel beter geworden. Ik zou m'n geld wel op Alistair zetten, maar om nu te zeggen "Werdum heeft niets te zoeken tegen Alistair" is wel erg kort door de bocht. Werdum is wat mij betreft achter Fedor en Alistair gewoon de 3e HW van strikeforce.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    kunnen ze niet maken, en hate it or love it werdum won ooit van ali dus theoritisch verdient hij die partij, voordat ik een hele wederopstanding krijg van alle overeem-fans, ja ik heb die partij gezien ali was veel en veel beter en werdum had mazzel maar hoe je wendt of keert werdum won, en laat trouwens fedor maar eerst lekker tegen werdum vechten...
    Quote Originally Posted by Collina View Post
    En wat was jouw eerste mening toen je hoorde dat Rogers voor de HW titel mocht vechten terwijl hij had verloren van Fedor? Als zij iets niet konden maken was dat het wel, Fedor had er moeten staan en niet Brett Rogers.

    Love it or hate it: Alistair is champ, Fedor op papier de aller grootste MMA vechter van de wereld, theoretisch én feitelijk gezien horen deze twee grootheden tegenover elkaar te staan.

    En laten we welwezen: Werdrum heeft nu niets meer te zoeken tegen Alistair. (Waar zou jij je geld op zetten, en dan heb ik het niet over Vcash)

    Collina
    Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, verder sluit ik me bij Collina aan. Je spreekt jezelf nogal tegen petrosyan...

  12. #12
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    wat als deze wedstrijd er komt in het najaar, zal overeem dus niet in k1 final 16 of final 8 te zien zijn?

  13. #13
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Eigenlijk is het simpel.
    Ali is de kampioen en mag uitdagen wie hij wilt op dit moment.

    Omdat Fedor de beste MMA vechter is daagt hij hem uit.

    Dus dit gevecht verdient Ali gewoon.

  14. #14
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    wat als deze wedstrijd er komt in het najaar, zal overeem dus niet in k1 final 16 of final 8 te zien zijn?
    Als ik het goed heb dan kan Alistair in juli in Dream vechten voor de HW title (mogelijk tegen Barnett), in september zich kwalificeren voor de K-1 WGP2010, in oktober in Strikeforce dan tegen de winnaar van Fedor vs Werdum en begin december weer hoge ogen gooien in de K-1 WGP. Als hij blessurevrij blijft moet dit mogelijk zijn.


  15. #15
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Eigenlijk is het simpel.
    Ali is de kampioen en mag uitdagen wie hij wilt op dit moment.

    Omdat Fedor de beste MMA vechter is daagt hij hem uit.

    Dus dit gevecht verdient Ali gewoon.
    Precies!

    Eigenlijk is het best vreemd dat een Champ iemand moet uitdagen, het omgekeerde zou eigenlijk moeten gebeuren, maar nogmaals het is niet Fedor die het allemaal tegenhoudt maar blijkbaar zijn management.

  16. #16
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Precies!

    Eigenlijk is het best vreemd dat een Champ iemand moet uitdagen, het omgekeerde zou eigenlijk moeten gebeuren, maar nogmaals het is niet Fedor die het allemaal tegenhoudt maar blijkbaar zijn management.
    Alistair draagt de belt & Rogers had al verloren van Fedor hiervoor.
    Dus verdiende hij eigenlijk wel de match tegen Ali ?

  17. #17
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    on the fringe
    Posts
    376
    vCash
    126000

    Default

    ik ben een Fedor fan maar iedereen denkt dat Fedor zomaar Werdum verslaat,wat als werdum fedor submit of Fedor tegen een stoot oploopt?

    hoop het natuurlijk niet maar het kan zomaar gebeuren,en dan gaat de Fedor/Alistair match-up er nooit komen.

  18. #18
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Als ik het goed heb dan kan Alistair in juli in Dream vechten voor de HW title (mogelijk tegen Barnett), in september zich kwalificeren voor de K-1 WGP2010, in oktober in Strikeforce dan tegen de winnaar van Fedor vs Werdum en begin december weer hoge ogen gooien in de K-1 WGP. Als hij blessurevrij blijft moet dit mogelijk zijn.
    Nee, Alistair schijnt in juli op DREAM.15 te vechten, maar pas in september wordt de champ bepaald. Hij zal dan wellicht de keuze moeten maken, of vechten voor DREAM, of K-1 (dat meen ik ook in september plaatsvindt).
    Misschien kan Bas Boon hier uitsluitsel over geven.

  19. #19
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Je kan trouwens veel zeggen over Bas Boon en ook ik erger me wel eens aan zijn post maar dit heeft hij heel goed gespeeld.
    Het verhaal wat hij hier heeft verteld over het management van Fedor is opgepakt door alle grote MMA sites in het buitenland en iedereen geeft nu ook aan dat Allistair het gevecht wilt, dat Fedor het gevecht wilt maar dat alle twijfel nu ligt bij het management van Fedor.
    Ook AO speelt het goed door aan te geven dat hij veel respect heeft voor Fedor en dat hij weet dat het niet aan hem ligt maar aan het MT van M1- global.

    Bas Boon heeft de bal nu neergelegd bij M1- Global en als ze niet de partij accepteren tegen AO zijn ze alle geloofwaardigheid kwijt en is het over met ze.

    Dus voor één keer! Bas netjes gedaan, onder de indruk!

  20. #20
    Join Date
    May 2007
    Location
    El Norte de Holanda
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Eigenlijk is het best vreemd dat een Champ iemand moet uitdagen, het omgekeerde zou eigenlijk moeten gebeuren, maar nogmaals het is niet Fedor die het allemaal tegenhoudt maar blijkbaar zijn management.
    Wie was Alistair nog eergisteren voor de Americaanse casual fans? Niemand. Dat was de enige reden. Gisteren is alles veranderd. Niemand gaat meer zeggen dat Alistair met zijn fake belt en 2,5 jaar afwezigheid Fedor niet verdient. Pas nu is de tijd.

    Maar Fedor-Werdum afzeggen kan niet meer. Contracts are signed. Tickets are for sale. Te laat.

    P.S. Dat had 100% niets met Bas Boon te maken maar wel met onbekendheid van Alistair.
    Last edited by michaell; 17-05-2010 at 16:47.

  21. #21
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by michaell View Post
    Wie was Alistair nog eergisteren voor de Americaanse casual fans? Niemand. Dat was de enige reden. Gisteren is alles veranderd. Niemand gaat meer zeggen dat Alistair met zijn fake belt en 2,5 jaar afwezigheid Fedor niet verdient. Pas nu is de tijd.

    Maar Fedor-Werdum afzeggen kan niet meer. Contracts are signed. Tickets are for sale. Te laat.

    P.S. Dat had 100% niets met Bas Boon te maken maar wel met onbekendheid van Alistair.
    das stimmt jah!!!
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  22. #22
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    http://www.bloodyelbow.com/2010/5/17...nko-must-fight

    KABAMMMMM...de Amerikaanse media is 180 graden gedraaid met hun opinie over AO

  23. #23
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by michaell View Post
    Wie was Alistair nog eergisteren voor de Americaanse casual fans? Niemand. Dat was de enige reden. Gisteren is alles veranderd. Niemand gaat meer zeggen dat Alistair met zijn fake belt en 2,5 jaar afwezigheid Fedor niet verdient. Pas nu is de tijd.

    Maar Fedor-Werdum afzeggen kan niet meer. Contracts are signed. Tickets are for sale. Te laat.

    P.S. Dat had 100% niets met Bas Boon te maken maar wel met onbekendheid van Alistair.
    Tuurlijk hadden al die "verhalen" van mij en vertalingen en de ontmaskering van de leugens van Vadim er niets mee te maken, hahahahahahahaha (dacht jij dat er alleen in nederland ongeveer 20.000 hits waren, in Rusland was het storm en ook in Japan , Korea en de USA. Maar goed dat had natuurlijk niks met mij te maken of toch een beetje.......

    Grappig Michael, ik heb toch gezegd de pen is een machtig wapen (voor degene die zich afvroegen waarom ik openlijk op dit forum reageerde) en niet te vergeten Alistair die zich de pleuris traint samen met het Golden Glory team. M-1 had ook gewoon kunnen zeggen we vechten tegen de tietel houder maar men moest zo nodig een smeer campagne naar Alistair en GG in de pers beginnen (ook nog ontkennen en daarna worden ontmaskerd als leugenaar op tape, dan blijft er nu na Alistair's geweldige optreden weinig meer over om nee te zeggen). Tja wie een kuil graaft voor een ander.....

    Wen er maar aan Michael, there is a new sheriff in town and the Reem is his name!

  24. #24
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    bas hoe zit het met k1 dit jaar als fedor door gaat?

  25. #25
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Eerst zien dan geloven,

    Overeem is een beest en dat word nog moeilijk voor Fedor.
    From Best!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •