MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 46
  1. #1
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default Fedor Emelianenko is DUCKING Allistair Overeeem & the UFC

    http://www.youtube.com/watch?v=kYWy-...645&feature=iv

    Deze wilde ik ook met jullie delen, nu het onderwerp toch over Alistair VS Fedor gaat.

    Ook weer een mooi & grappig filmpje.

    Speciaal voor Bas Boon,
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Cool filmpje, enne ... zit wel een goed verhaal achter. Als Fedor zijn imago van onverslaanbaar wil behouden, zal hij toch tegen Brock en/of Overeem uit moeten komen (liefst beiden).
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  3. #3
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    dom filmpje
    Fedor duckt helemaal niemand.
    Moet je eens de kanaal van de user eens chekken die deze video heeft gemaakt. Allemaal Anti-Fedor films heeft hij.
    Zucht...
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  4. #4
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Haha, ik heb de kanaal van de user niet gezien.
    Ik vond hem grappig in elkaar gezet.

  5. #5
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Irishrover ben je beetje anti Fedor?

    Al 2 van zulke fimpjes.
    From Best!

  6. #6
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Here we go again:
    Als je weet dat je 50 waard bent en dat er 500 aan je verdient wordt.
    Ze bieden je 5.

    Bij de collega bieden ze 15 omdat ze niet meer kunnen betalen omdat ze geen PPV hebben.

    Wat is je antwoord dan........

    Zo simpel zit het in elkaar

  7. #7
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    En over dit hele gebeuren heeft Fedor geen drol te zeggen,

    Hij wil wel maar kan niet door dat kut management.

    Lang leve Bas Boon lol
    From Best!

  8. #8
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Brock ducked Ali en Fedor gewoon.

    fijn daar in de UFC tegen Herring (has been) Couture (oldy) en Mir (glazenkin) vechten, terwijl de nummer 1 en 2 van de HW ranking bij strikeforce zitten.....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  9. #9
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sendur View Post
    Irishrover ben je beetje anti Fedor?

    Al 2 van zulke fimpjes.
    Nee joh helemaal niet juist, maar was een beetje aan het surfen op youtube & kwam deze filmpjes tegen.
    Ik vond ze goed in elkaar gezet qua graphics,muziek & geluid.

  10. #10
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Ik vind wel dat Fedor nu tegen Overeem moet knokken. En eerlijk gezegd denk ik dat Fedor het niet gaat halen tegen Overeem

  11. #11
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Brock ducked Ali en Fedor gewoon.

    fijn daar in de UFC tegen Herring (has been) Couture (oldy) en Mir (glazenkin) vechten, terwijl de nummer 1 en 2 van de HW ranking bij strikeforce zitten.....

    nou van de eerste 7 van sherdog zitten er toch echt 6 bij van UFC en waar slaan die namen op?? je kunt ook gewoon zeggen carwin,velasquez en JDS klinkt natuurlijk veel beter

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by biggz View Post
    Ik vind wel dat Fedor nu tegen Overeem moet knokken. En eerlijk gezegd denk ik dat Fedor het niet gaat halen tegen Overeem
    x2 en vind dit trouwens wel een leuk filmpje om te zien!
    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #13
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    Bullshit

  14. #14
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Christophe View Post
    Cool filmpje, enne ... zit wel een goed verhaal achter. Als Fedor zijn imago van onverslaanbaar wil behouden, zal hij toch tegen Brock en/of Overeem uit moeten komen (liefst beiden).
    Het staat Brock vrij om de UFC te verlaten en Fedor uit te dagen.

    Volgens mij heeft de UFC een exclusiviteitsbeding, Fedor niet. Ik zou dus ook niet weten waarom Fedor zich aan de UFC zou moeten aanpassen.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    nou van de eerste 7 van sherdog zitten er toch echt 6 bij van UFC en waar slaan die namen op?? je kunt ook gewoon zeggen carwin,velasquez en JDS klinkt natuurlijk veel beter
    de Rankings van sherdog????

    sorry gast, maar daar kijk ik sinds 2005 al niet meer naar....

    Top dog in de UFC is JDS, alleen JDS is een braziliaan, en die doen het blijkbaar niet zo goed onder de Amerikanen, dus hij is ook nog geen title houder.

    Ik weet niet waar ze bij shertard bijvoorbeeld Mir hebben staan, maar je gaat mij niet vertellen dat je Mir beter vind dan Ali.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  16. #16
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Die rankings slaan nergens op ja
    Overeem zie ik er niet eens tussen staan maar Rogers wel

    wel geinig filmpje, maar is natuurlijk onzin. Fedor is de beste en waarom zou hij naar de UFC gaan
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  17. #17
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Een wedstrijd tussen Alistair en Fedor gaat er gewoon komen. Kan me voorstellen dat het een partij is die heel veel geld gaat opleveren in de ppv. Er is vast een organisatie die zo veel kan bieden dat beide vechters met pensioen kunnen.

  18. #18
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    nou van de eerste 7 van sherdog zitten er toch echt 6 bij van UFC en waar slaan die namen op?? je kunt ook gewoon zeggen carwin,velasquez en JDS klinkt natuurlijk veel beter
    Nee dat zegt ie niet want het lijstje dat Dirk noemden zijn de gasten waar Brock tegen heeft gevochten.
    maarja dat wil niks zeggen Ali heeft ook de laatste jaren alleen maar oldy's en pancakes gevochten.

    Maarja fuck rankings zeggen niks.
    From Best!

  19. #19
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    de Rankings van sherdog????

    sorry gast, maar daar kijk ik sinds 2005 al niet meer naar....

    Top dog in de UFC is JDS, alleen JDS is een braziliaan, en die doen het blijkbaar niet zo goed onder de Amerikanen, dus hij is ook nog geen title houder.

    Ik weet niet waar ze bij shertard bijvoorbeeld Mir hebben staan, maar je gaat mij niet vertellen dat je Mir beter vind dan Ali.
    nee dat zeg ik niet.. maar de UFC boys velasquez,lesnar,JDS en carwin vind ik van hoger orde dan fedor,overeem,werdum en rogers. fedor is zooooooooooooo overrated die gast vecht alleen maar tegen met alle respect 2e rang vechters als laat me niet lachen werdum en rogers tegen overeem zie ik hem verliezen laat staan tegen JDS en lesnar daar krijgt die echte flinke pak slaag

  20. #20
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    @ Sendur:
    Dat besluit is gezamenlijk gemaakt denk ik.
    het zijn volwassen mensen

  21. #21
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    @ Petrosi : Fedor heeft na Pride niet de besten gehad maar heb je gezien wie er ook wel op zijn lijst staan en heb je ook gezien dat hij nooit verliest.

    Maar erg leuk filmpje en klopt ook best behoorlijk zoals wat er gezegd wordt over Werdum . Ben benieuwd wat het wordt met Ali-Fedor en of de winnaar alsnog naar de UFC gaat ?!

  22. #22
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    nee dat zeg ik niet.. maar de UFC boys velasquez,lesnar,JDS en carwin vind ik van hoger orde dan fedor,overeem,werdum en rogers. fedor is zooooooooooooo overrated die gast vecht alleen maar tegen met alle respect 2e rang vechters als laat me niet lachen werdum en rogers tegen overeem zie ik hem verliezen laat staan tegen JDS en lesnar daar krijgt die echte flinke pak slaag
    oke, ja dat mag jij vinden, ik ben alleen bang dat niet veel mensen het met je eens zijn.

    Kijk de UFC heeft natuurlijk toppers in Valesquez, Lesnar en Carwin, maar de heren zijn allemaal nog niet getest. Fedor en Ali wel. Fedor heeft tegen alle grote der aarde gevochten in hun prime en gewonnen. Ali heeft dat ook maar die kwam vaak aan de ander kant van de medaille uit. (en dit heeft er geen flikker mee te maken dat ie niet goed genoeg is, want vaak was hij die partijen het eerste gedeelte de betere, bijvoorbeeld tegen Shogun en Liddell)

    Lesnar de grote "Champ" heeft gewoon nog niet genoeg gepresteerd. Kim, Herring, Couture en Mir vind ik eerlijk gezegd niet zo heel bijzonder. Natuurlijk is ie groot en sterk en wint ie door zijn tegenstander te domineren. Maar ik zag hem tijdens zijn partij tegen Couture in ronde 2 al wat naar adem happen. Kan hij meer dan alleen 5 ronden een dekentje spelen, dat is mijn vraag? Dit hetzelfde met Carwin en in mindere mate Valesquez. JDS is voor mij een geval apart, ik weet gewoon zeker dat hij de nieuwe onbetwiste kampioen gaat worden (ik denk dat dat mijn mma instinct is)

    Maar om een hoop gelul kort te houden:
    Wat ik bedoel is, jij en veel Amerikanen vinden dat Ali en Fedor zich moeten bewijzen door tegen UFC vechters te vechten.
    Waarom draai je het niet om?
    Het betekent niet dat omdat de UFC de beste LW, WW, MW en LHW divisie heeft, dat ze ook de beste HW divisie hebben. De meeste vechters hebben ze zowiezo maar ook de beste?

    oja, en als besluit. Als je serieus denkt dat Fedor zelf bepaalde gevechten ducked, dan ben je gewoon een *****

    --laten we het wel gezellig houden--
    Last edited by Hendy; 18-05-2010 at 20:51.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  23. #23
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    het laatste kan ik helaas niet meer lezen maar wat het ook was je mag het zelf 3 dubbel x terug krijgen!!, en het klopt dat fedor in zijn pride tijd de allerbeste was enz. je hoort mij ook nooit zeggen dat dat niet zo is maar die tijd is gewoon over en tuurlijk ducked hij, waarom staat hij straks tegen werdum? omdat werdum zo goed is... nee om zijn onverslaanbare status te behouden en natuurlijk te cashen hij is zelfs bang om tegenover overeem te staan, en ja de schuld geven aan managers enz. is natuurlijk lekker makkelijk gewoon bescherming voor fedor want als die echt niet zou ducken had hij allang aangegeven in de media te willen vechten tegen bv. overeem of lesnar en niet door neus en lippen af en toe te zeggen graag tegen ze te willen vechten, fedor=over, zou me helemaal niks verbazen als hij stopt na werdum

  24. #24
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    het laatste kan ik helaas niet meer lezen maar wat het ook was je mag het zelf 3 dubbel x terug krijgen!!, en het klopt dat fedor in zijn pride tijd de allerbeste was enz. je hoort mij ook nooit zeggen dat dat niet zo is maar die tijd is gewoon over en tuurlijk ducked hij, waarom staat hij straks tegen werdum? omdat werdum zo goed is... nee om zijn onverslaanbare status te behouden en natuurlijk te cashen hij is zelfs bang om tegenover overeem te staan, en ja de schuld geven aan managers enz. is natuurlijk lekker makkelijk gewoon bescherming voor fedor want als die echt niet zou ducken had hij allang aangegeven in de media te willen vechten tegen bv. overeem of lesnar en niet door neus en lippen af en toe te zeggen graag tegen ze te willen vechten, fedor=over, zou me helemaal niks verbazen als hij stopt na werdum
    Wat een onzin sla jij uit, ken jij Fedor? kan jij in zijn hoofd kijken? snap je uberhaupt iets van MMA? Fedor heeft tegen alle grote namen gestaan in terwijl ze in hun prime waren en nu opeens is hij bang voor iedereen? muhahaha.. Ten eerste is de UFC niet de enige organisatie waar MMA op een hoog niveau beoefend wordt en ten tweede is Allistair de enige die nu recht heeft op een match met Fedor.. iets wat hij eerst heeft moeten verdienen want voor het Rogers gevecht vond iedereen hem nog een overrated vechter die Amerika uit de weg ging (wat achteraf toch wel even anders bleek ). Ali O. is de eerste die het verdient en die match komt na een partij die al vaststond voor Allistair zich aan het Amerikaanse volk bewezen had, en Brock Chestcock (laat me niet lachen) hij heeft van Herring (verlepte gatekeeper), Couture (46) en Frank Mir (die door zowel Fedor als Ali O. gemolesteerd zou worden) gewonnen. Hij verdient het simpelweg nog niet om tegen Fedor te vechten. Sterker nog ik weet zeker dat Shane Carwin Brock gaat slopen.

  25. #25
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    het laatste kan ik helaas niet meer lezen maar wat het ook was je mag het zelf 3 dubbel x terug krijgen!!, en het klopt dat fedor in zijn pride tijd de allerbeste was enz. je hoort mij ook nooit zeggen dat dat niet zo is maar die tijd is gewoon over en tuurlijk ducked hij, waarom staat hij straks tegen werdum? omdat werdum zo goed is... nee om zijn onverslaanbare status te behouden en natuurlijk te cashen hij is zelfs bang om tegenover overeem te staan, en ja de schuld geven aan managers enz. is natuurlijk lekker makkelijk gewoon bescherming voor fedor want als die echt niet zou ducken had hij allang aangegeven in de media te willen vechten tegen bv. overeem of lesnar en niet door neus en lippen af en toe te zeggen graag tegen ze te willen vechten, fedor=over, zou me helemaal niks verbazen als hij stopt na werdum
    Echt zo'n beetje alles wat je hier op het forum meldt vind ik onzin. Heb je echt op niks zinnigs kunnen betrappen. Fedor vecht na Werdum tegen Overeem, gaan we gemakshalve maar vanuit, en daarvoor vocht ie tegen Sylvia, Arlovski, Rogers en helaas niet tegen Barnett. 2 Voormalig UFC HW champs en Rogers die volgens veel mensen top 10 is. Alles buiten de UFC pakt ie aan, hij is Fedor, maar is bang voor Lesnar en Overeem... Lees eens terug AUB

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •