MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Waar stem jij op 9juni?

Voters
84. You may not vote on this poll
  • CDA

    6 7,14%
  • PvdA

    10 11,90%
  • PVV

    25 29,76%
  • PvdD

    3 3,57%
  • D66

    11 13,10%
  • TON

    0 0%
  • Chisten Unie

    3 3,57%
  • SP

    3 3,57%
  • GroenLinks

    4 4,76%
  • VVD

    19 22,62%
Page 5 of 9 FirstFirst 123456789 LastLast
Results 101 to 125 of 211
  1. #101
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    PVV vertoont veel gelijkenissen met de NSDAP. De partij richt zich met name op de middenstand en denkt het gros van de problemen op te kunnen lossen door een bepaalde bevolkingsgroep uit te sluiten. Gelukkig is de PVV kwa organisatie nog geen schaduw van wat de NSDAP was, ik verwacht dan ook geen grote overwinning van Wilders.
    Ach, zelfs "onze" eigen prins was daar lid van.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    Thanks voor je reactie..

    Wat er zou kunnen gebeuren als Nederland zich spontaan zou terugtrekken uit de Eurozone bij het wisselen van de wacht bij onze overheid? Als je zoiets rigoureus zou doen breek je de dijk als het ware open. Momenteel zit alle effort in het stutten van de economie. We vullen de gaten waar we kunnen.

    Doen we dat niet, stort de hele teringbende in elkaar. Voor Nederland zou het DRAMATISCH zijn als de economie van Griekenland, Spanje en Portugal zouden klappen. Deze economieën zijn al lang niet meer afzonderlijk te beschouwen. Als deze omvallen ontstaat er een kettingreactie die alle omliggende economieen zal raken. Dat komt omdat binnen de EU er een vrij verkeer van arbeid en goederen is.

    Vroeger moest je importrechten betalen om goederen te exporteren naar een ander land. Middels de importrechten kon je dus de hoeveelheid goederen en arbeid die je land inkwamen of uitgingen reguleren. Waarmee je in beurt weer een extra knop had om aan te draaien om vraag en aanbod te reguleren. Hetgeen weer impact heeft op de koers van je valuta en aanbod van arbeid.

    Binnen de EU bestaat dit niet meer. Daarom zijn alle economieen in elkaar overgelopen en kunnen we ze niet meer als onafhankelijk beschouwen. En dat realiseert men zich te weinig.

    Dus:

    NL uit EU -> Economie Griekenland stort in door gebrek steun -> Paniek op de beurzen -> Zwakke economieën klappen -> Onze Export (grootste bron van inkomsten voor NL) zal dalen -> Vraag naar goederen daalt -> Vraag naar arbeid daalt -> Werkeloosheid omhoog -> Besteedbaar inkomen omlaag -> Vraag goederen neemt af -> etc etc.

    Ik besef me ook wel dat bovenstaand voorbeeld ietwat abstract is, maar het is in essentie wel waar het op neer zou kunnen komen. Uiteraard zijn er wel maatregelen die je kunt treffen om je economie hier tegen te beschermen als je het echt zou willen doorzetten, maar een niet gefaseerde terugtrekking uit de eurozone gaan we zeker voelen..
    Hai Michel,

    inderdaad ietwat abstract maar echt economen taal

    Is het niet dat economen zich de helft van de tijd ook maar baseren op speculaties ipv feitelijkheden ???

    En dat ze ook vaak fout zitten want anders hadden we geen economische crisis zoals bv in de EU met Griekenland, Spanje en Portugal en een crisis zoals in Amerika.

    M.a.w. ook economen zien het wel eens fout en ik denk dat de EURO de oorzaak is van alle ellende en de redenen zijn plenty op te noemen en nu ook goed te voelen.

    Ja een terugtrekking gaan we voelen maar dat hebben we ook gehad met de invoering en ik denk dat we het wel overleven als we de gulden terug nemen maar ja ik ben geen econooom maar gewoon iemand van het simpele arbeidersvolk

    Ik zeg nog steeds weg euro, terug gulden !!

  3. #103
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default

    Daaaang, veel PVV stemmers hier, ik dacht dat vechtsport mensen verbroederd. Zoals iemand dat al zo mooi zijn, we zijn misschien anders, maar na de training bloeden we allemaal rood bloed............


    Last edited by andyhugfan; 24-05-2010 at 23:47.

  4. #104
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    je kan toch pvv'er zijn zonder met al hun punten eens te zijn ^^.

  5. #105
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    je kan toch pvv'er zijn zonder met al hun punten eens te zijn ^^.

    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

  6. #106
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default


  7. #107
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default


  8. #108
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    ik stem zelf geen pvv trouwens hoor, just saying.

    en je plaatje werkt niet andyfan

  9. #109
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default

    wel voor mij

  10. #110
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    gelukkig maar, tenminste nog 1 iemand die het ziet

  11. #111
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    "Je bent niet uitgesproken links of rechts, wat de economie betreft. De overheid mag op sommige punten best ingrijpen, maar alleen als het niet anders kan. Je bent daarnaast een voorstander van individuele vrijheden, maar daar zijn wel grenzen aan. Je ziet in de maatschappij wel dingen die je niet zo bevallen, maar vindt een verbod vaak te ver gaan. Maatschappelijke veranderingen juich je meestal toe, maar je kijkt altijd wel kritisch naar de gevolgen. Je bent verder op zoek naar een tussenweg in het moderne leven, tussen geld kunnen verdienen aan de ene kant, en aandacht voor milieu, kunst, en andere mensen aan de andere kant. Misschien ben je blij dat je op zondag nog even snel een boodschap kan doen, maar een totale 24-uurs-economie hoeft voor jou niet. Tot slot ben je in principe tegen invloed van religie op de politiek, maar waarschijnlijk stoor je je wel eens aan de felheid waarmee sommigen zich tegen religieuze invloed uitspreken. Uit religie komen immers wel belangrijke normen en waarden voort."

    Op zich kan ik me hier wel in vinden...
    Leuke stemwijzer.
    Alleen zou ik de partijen die werden voorgeschoteld nooit kiezen.

    Nederland vind sommige dingen niet meer zo belangrijk. We hebben nu een "poor mans army", het leger wordt hoog belast, en de beloningen zijn laag. Ik werk voor een schijntje, vergeleken met collega's uit andere (minder) ontwikkelde landen. Dat kan ook niet anders, Nederland betaald procentueel het minste van hun nationale inkomen aan defensie van ALLE NATO-landen. Het jaarbudget was in Februari al op. De lonen zijn gegarandeerd tot September. Wel een uitzending Afghanistan willen met alle bijkomende kosten, maar geen geld er voor over hebben. Wel een nieuw vliegtuig willen kopen, maar het liefst met zoveel tegenorders dat we quitte spelen.

    Dus zal ik moeten stemmen op een partij die het goed voor heeft met defensie.
    En dat is geen D66, CDA of PVDA...
    Last edited by PigDog; 25-05-2010 at 01:54.


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  12. #112
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    waarom defensie? als er van mij als eerst op de koningshuis na flink bezuinigd ergens mag gaan worden is het wel defensie... waarom moeten wij tanks e.d maken die nooit verder kunnen gaan dan 300km? om oorlog te voeren met belgie of met duitsland? waarom moeten wij naar afghanistan... soms maken ze dingen heel moeilijk terwijl het doodsimpel is, afghanistan wil NL leger niet, NL leger wil niet naar afghanistan problem solved dus zo snel mogelijk weg daar. we gaan toch geen enorm bedrag en nog belangrijker mensenlevens riskeren zodat wat hoge pieten in NL aan de pikken van amerika kan zuigen. van mijn part een afschaffen die leger en meer ME voor onze eigen binnenlandse zaken want hier is het toch ook niet altijd een pretje, daarnaast weg met die beatrix en die hele poppenhuis wat veel geld kost want behalve het geld is het ook nog eens gevaarlijk om naar een prinsjesdag of koningenedag te gaan en dat een freak als wilders uberhaupt mee mag doen aan de verkiezingen snap ik dus al helemaal niet, het is trouwens triest gesteld met de toekomstige minister president want wie het ook wordt het is allemaal niks deze verkiezingen... pechtold dan komt nog een beetje in de buurt, maar stem SP

  13. #113
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    weetje mensen,

    Ik was echt mixfight fan geworden om het zo maar te zeggen.

    Maar deze topic heeft echt heel veel van mijn mixfightplezier weg gehaald.

    Ik had echt niet verwacht dat er zo veel pvvers waren in de sport wereld. En al helemaal niet in de vechtsport wereld.

    Iemand zei me laatst, der zijn veel racisten in de vechtsport wereld en ik ging in discussie, ik zei nee, der is geen plek voor racisme of haat in deze wereld. Je trained, sparred oefend tenslotte allemaal samen, blank en zwart, arm en rijk. Je kijkt niet naar maatschappelijke of culturele achter grond.

    Maar helaas wordt dat wel degelijk gedaan, en dat doet mij toch erg veel pijn.

    Wou dit gewoon even melden.

    peace.
    Home mtk-gym.nl


  14. #114
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    weetje mensen,

    Ik was echt mixfight fan geworden om het zo maar te zeggen.

    Maar deze topic heeft echt heel veel van mijn mixfightplezier weg gehaald.

    Ik had echt niet verwacht dat er zo veel pvvers waren in de sport wereld. En al helemaal niet in de vechtsport wereld.

    Iemand zei me laatst, der zijn veel racisten in de vechtsport wereld en ik ging in discussie, ik zei nee, der is geen plek voor racisme of haat in deze wereld. Je trained, sparred oefend tenslotte allemaal samen, blank en zwart, arm en rijk. Je kijkt niet naar maatschappelijke of culturele achter grond.

    Maar helaas wordt dat wel degelijk gedaan, en dat doet mij toch erg veel pijn.

    Wou dit gewoon even melden.

    peace.
    Hetzelfde hier goos!

  15. #115
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    weetje mensen,

    Ik was echt mixfight fan geworden om het zo maar te zeggen.

    Maar deze topic heeft echt heel veel van mijn mixfightplezier weg gehaald.

    Ik had echt niet verwacht dat er zo veel pvvers waren in de sport wereld. En al helemaal niet in de vechtsport wereld.

    Iemand zei me laatst, der zijn veel racisten in de vechtsport wereld en ik ging in discussie, ik zei nee, der is geen plek voor racisme of haat in deze wereld. Je trained, sparred oefend tenslotte allemaal samen, blank en zwart, arm en rijk. Je kijkt niet naar maatschappelijke of culturele achter grond.

    Maar helaas wordt dat wel degelijk gedaan, en dat doet mij toch erg veel pijn.

    Wou dit gewoon even melden.

    peace.
    sorry dat ik deze topic gestart ben dan!
    Maar ik denk dat iemands politieke voorkeur niets afdoet aan het verstand ervaring en visie van de vechtsport
    en daar draait dit forum om.
    Maar pvv is idd rechts maar dat wil niet per definitie zeggen dat je racist bent.
    Imigratie is natuurlijk niet het enigste standpunt waar de pvv zich op richt.
    idd klopt het komt wel duidelijk naar voren.
    Maar alsnog vind ik dat iemands politieke voorkeur niets afdoet aan waar het hier om gaat: de liefde voor vechtsport

    Btw: ben geen pvv stemmer

  16. #116
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Mij valt het ook beetje tegen dat er zoveel (1 op de 3) mensen zijn die Wilders willen stemmen. Komop hey.. die gast kan niks anders doen dan demoniseren en andermans fouten veroordelen zonder daarbij zelf met concrete oplossingen te komen.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  17. #117
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    sorry dat ik deze topic gestart ben dan!
    Maar ik denk dat iemands politieke voorkeur niets afdoet aan het verstand ervaring en visie van de vechtsport
    en daar draait dit forum om.
    Maar pvv is idd rechts maar dat wil niet per definitie zeggen dat je racist bent.
    Imigratie is natuurlijk niet het enigste standpunt waar de pvv zich op richt.
    idd klopt het komt wel duidelijk naar voren.
    Maar alsnog vind ik dat iemands politieke voorkeur niets afdoet aan waar het hier om gaat: de liefde voor vechtsport

    Btw: ben geen pvv stemmer

    Natuurlijk maakt het niet uit in je visie kwa sport of je rechts of links bent.
    Maar het maakt wel heel veel uit in je omgang met andere culturen.

    Ik zou nu door deze topic sowieso een aantal gyms niet meer binnenstappen, puur om het feit omdat ik me niet welkom voel, en dat alleen omdat ik en Moslim en een allochtoon van niet westerse kom af ben.

    Dat is toch jammer ?

    Daar is toch geen plek voor in de sport wereld?
    Home mtk-gym.nl


  18. #118
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Natuurlijk maakt het niet uit in je visie kwa sport of je rechts of links bent.
    Maar het maakt wel heel veel uit in je omgang met andere culturen.

    Ik zou nu door deze topic sowieso een aantal gyms niet meer binnenstappen, puur om het feit omdat ik me niet welkom voel, en dat alleen omdat ik en Moslim en een allochtoon van niet westerse kom af ben.

    Dat is toch jammer ?

    Daar is toch geen plek voor in de sport wereld?
    ja het is idd jammer maar ik denk dat jij het anders intrepeteert.
    de meeste mensen hebben helemaal geen probleem met mensen zonder een nederlandse nationaliteit of niet westerse achtergrond.
    Maar waar het meeste om draait is wat je ziet op straat groepen marrokanen of andere nationaliteit die zich zo gedragen dat ze
    een verkeerd en vertekend beeld vormen van de niet westerse cultuur.
    Iedereen heeft daar denk ik een hekel aan de jochies die zich zo dominant en aggressief opstellen en zich enigsinds afzonderen.
    Natuurlijk alleen maar respect aan de niet westerse mensen die aan een mooie toekomst bouwen.
    Maar daarvoor gaat niemand pvv stemmen. mensen stemmen pvv om hoe geert zelf het noemt 'straat terroristen'.
    Last edited by Bartju; 25-05-2010 at 16:26.

  19. #119
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    waarom zegt iedereen 'deze' topic?

  20. #120
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    waarom denkt ieder linksmens dat pvv = racist?

  21. #121
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    waarom zegt iedereen 'deze' topic?
    mijn excuses ik verbeter.. dit topic?

  22. #122
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    waarom denkt ieder linksmens dat pvv = racist?
    mee eens mensen voelen zich te snel gediscrimineerd!

  23. #123
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    waar staat PVV dan voor?

    hebben jullie wilders ooit horen praten?

    Jullie zeggen nu bijna het zelfde als, waarom zegt iedereen dat Hitler een racist is? alleen omdat hij joden niet zo mocht?

    Iemand die zijn ras voor een ander zetis een racist, wilders is zeker weten een racist.

    Moslims, zijn achterlijke wezens volgens hem.
    Buitenlanders idem dito.

    Als zelfs de baas van de anwb, ontslagen kan worden door een in mijn ogen nog een milde opmerking vergeleken bij wat wilders allemaal zegt.

    Ik voel me nooit snel gediscrimineerd, ik heb door de jaren heen een enorme schild opgebouwd.

    Maar de pvv steunen, is in mijn ogen gewoon gelijk aan racisme.

    klaar.
    Home mtk-gym.nl


  24. #124
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    waar staat PVV dan voor?

    hebben jullie wilders ooit horen praten?

    Jullie zeggen nu bijna het zelfde als, waarom zegt iedereen dat Hitler een racist is? alleen omdat hij joden niet zo mocht?

    Iemand die zijn ras voor een ander zetis een racist, wilders is zeker weten een racist.

    Moslims, zijn achterlijke wezens volgens hem.
    Buitenlanders idem dito.

    Als zelfs de baas van de anwb, ontslagen kan worden door een in mijn ogen nog een milde opmerking vergeleken bij wat wilders allemaal zegt.

    Ik voel me nooit snel gediscrimineerd, ik heb door de jaren heen een enorme schild opgebouwd.

    Maar de pvv steunen, is in mijn ogen gewoon gelijk aan racisme.

    klaar.
    ik kan het begrijpen! idd.
    Maar ik ben nogsteeds van mening dat hij de normaal hardwerkende allochtoon bouwend aan de toekomst net als iedereen
    hier niet op aanspreekt en deze groep niet bedoelt.
    ik denk dat als wilders aan de macht komt we een sterk vergrootte kans hebben op een oorlog

  25. #125
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    ik kan het begrijpen! idd.
    Maar ik ben nogsteeds van mening dat hij de normaal hardwerkende allochtoon bouwend aan de toekomst net als iedereen
    hier niet op aanspreekt en deze groep niet bedoelt.
    ik denk dat als wilders aan de macht komt we een sterk vergrootte kans hebben op een oorlog
    Een oorlog? Met wie dan?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •