MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Waar stem jij op 9juni?

Voters
84. You may not vote on this poll
  • CDA

    6 7,14%
  • PvdA

    10 11,90%
  • PVV

    25 29,76%
  • PvdD

    3 3,57%
  • D66

    11 13,10%
  • TON

    0 0%
  • Chisten Unie

    3 3,57%
  • SP

    3 3,57%
  • GroenLinks

    4 4,76%
  • VVD

    19 22,62%
Page 3 of 9 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 211
  1. #51
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    dat interesseert me echt geen fuck, denk je dat ik dat dan op een openbaar forum zou zetten?
    heb het niet over jou, maar in het algemeen, zijn mensen wat terughoudender om te zeggen dat ze op de PVV stemmen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    het komt wat aggressief over als ik het zo terug lees maar dat was niet de bedoeling...

    ik bedoelde het interesseert me geen fuck je weet tog?!

  3. #53
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Ik voel je, jwtzellf, skeet jonguh :P

  4. #54
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Arnhem
    Posts
    1.168
    vCash
    126000

    Default

    weetje ik wou op de piratenpartij gaan stemmen, totdat ik dat zooitje kneuzen op GS zag staan. Nu zweef ik weer.
    Mijn partij is voor vrij internet, voor behoud stufi, gaat bezuinigen en de winkels mogen ook open op zondag ;-)


    En een hoofddoekje is oke ook als ambtenaar (maar dan weer niet als agent), en geen extra belasting op een biefstuk.
    Assholes finish first, quote: #21
    “In fact, this should be one of the measures of how good a friendship is: Will your buddy let you fuck a midget in his bed? If the answer is yes, then you know that dude is solid.”

  5. #55
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    hebben mensen die PVV stemmen eigenlijk hun programma wel eens gelezen of is dit gewoon puur kudde gedrag?

    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

  6. #56
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CannieY View Post
    hebben mensen die PVV stemmen eigenlijk hun programma wel eens gelezen of is dit gewoon puur kudde gedrag?
    dat vraag ik me altijd van cda af
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  7. #57
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by CannieY View Post
    hebben mensen die PVV stemmen eigenlijk hun programma wel eens gelezen of is dit gewoon puur kudde gedrag?
    Ik wel in ieder geval...
    Staan ook dingen in waar ik het helemaal niet mee eens ben....maarja dat heb je bij iedere partij....
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  8. #58
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Ik wel in ieder geval...
    Staan ook dingen in waar ik het helemaal niet mee eens ben....maarja dat heb je bij iedere partij....
    x2
    En de mensen die D'66 willen stemmen doen dat alleen maar omdat Borst alle drugs wil legaliseren.
    Last edited by blackadder; 21-05-2010 at 02:12.

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    x2
    En de mensen die D'66 willen stemmen doen dat alleen maar omdat Borst alle drugs wil legaliseren.
    Nee hoor.. Ik doe het om PVVers te gallen.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  10. #60
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    dat interesseert me echt geen fuck, denk je dat ik dat dan op een openbaar forum zou zetten?
    ik ben het met een hele hoop punten eens met wilders maar het merendeel van de dingen waar hij voor staat sta ik niet voor, ik ben 27 en heb nu al een bovenmodaal inkomen, ik verwacht dat dat de komende jaren alleen maar meer wordt, ik heb geen zin om mijn zuurverdiende geld weg te moeten geven aan o.a. mensen die te lui zijn om te werken. ik ben alleen geen racist, ik heb ook een linkse kant in me. o.a. ouderen moeten wat mij betreft geholpen worden, ik heb wat ik heb door deze mensen.

    tevens vind ik dat de partij pvv een lachertje is. er zijn er een paar die een iq boven de 100 hebben maar de rest zijn mijn inziens randdebielen.. pvv mag wat mij betreft dus ook geen grote partij worden om o.a. die reden.

    ik sta ook achter een hoop punten van de VVD en denk dat deze partij het beste met mijn persoonlijke situatie voor heeft.

    iets duidelijker zo?
    En de VVD die er eerst een persbericht de deur uit doet met de mededeling dat er geen cent (van jouw zuurverdiende) belastinggeld naar Griekenland gaat, om vervolgens een week daarna toch in te stemmen is ook jouw VVD?
    Dat was echt het enige dat me echt aan het twijfelen bracht om toch geen VVD te stemmen.

    Maar goed, als ik dan weer lees dat Wilders als enige afwezig is bij het radiodebat van vandaag i.v.m. een "afspraak" dan denk ik dat de VVD mijn enige optie wordt.

  11. #61
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Leiden
    Posts
    2.293
    vCash
    126000

    Default


    Op basis van hun partij programma om de woorden van CannieY te ontkrachten en je maakt je zelf ook schuldig aan kudde gedrag door zoiets ongenuanceerd te roepen

  12. #62
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RayOmac View Post
    http://zeeland.blog.nl/files/2009/06/pvv.jpg
    Op basis van hun partij programma om de woorden van CannieY te ontkrachten en je maakt je zelf ook schuldig aan kudde gedrag door zoiets ongenuanceerd te roepen
    Nou als ik me dan (onbedoeld) voeg bij de kudde mensen die alle partijprogramma's hebben gelezen en op grond daarvan een goed gefundeerde keuze hebben gemaakt... dan teken ik daar wel voor :P

    heb nav dit topic pp van wilders nogmaals gelezen, ongelofelijk dat iedereen erin trapt :P

    helemaal onafhankelijk van mijn eigen mening vind ik het toch wel apart dat op een vechtsport forum (in de vechtsport scene zitten nou eenmaal veel verschillende culturen - de gala's representeren dit goed) zo veel PVV wordt gestemd. Dacht dat we in onze scene wat meer begrip en broederschap hadden

    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

  13. #63
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by CannieY View Post
    helemaal onafhankelijk van mijn eigen mening vind ik het toch wel apart dat op een vechtsport forum (in de vechtsport scene zitten nou eenmaal veel verschillende culturen - de gala's representeren dit goed) zo veel PVV wordt gestemd. Dacht dat we in onze scene wat meer begrip en broederschap hadden

    Ik dacht al waar blijft het !!!
    Maar hij wordt toch weer gespeeld !!!
    De "Rasisme Card"

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  14. #64
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Ergens in de randstad
    Posts
    2.042
    vCash
    126000

    Default

    Ben altijd SP geweest maar ben er wel klaar mee , net zoals met de rest van de gevestigde orde.

    De VVD is heel slinks aan het snaaien nu maar laat de kiezer net zo keihard vallen als voorheen , net zoals het cda en pvda trouwens.
    Vooralsnog neig ik naar pvv , al was het maar om de politiek in z'n algemeenheid eens flink wakker te schoppen.
    " I live in darkness, i exist in the shadows ... "
    ---
    NTT-FX @ Japan 2011 : The 6th mystery ... The mystery starts october the 6th !

  15. #65
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Ik dacht al waar blijft het !!!
    Maar hij wordt toch weer gespeeld !!!
    De "Rasisme Card"

    http://www.deviantart.com/download/1...Mrwhyshame.jpg
    jaaa daaaaaaagg, elke keer als iemand begint over tolerantie, broederschap en versnippering zijn jullie weer op je teentjes getrapt omdat je klaarblijkelijk wordt uitgemaakt voor racist... dat is wel een heel simplistische weerlegging van wat ik bedoelde te zeggen hè chef
    Last edited by CannieY; 21-05-2010 at 15:39.

    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    hahah en dit is waarom politiek puur entertainment is.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  17. #67
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Waar is Wilders op het radio 1 debat waar alle lijsttrekkers aanwezig zijn? Waar zijn die kei harde standpunten van Wilders over de economie? Zijn partijprogramma biedt niks constructiefs, het bestaat alleen maar uit het naar de mond praten van mensen. Daar zijn mensen gevoelig voor, een zondebok zoeken ten tijde van minder goede dagen.
    Wilders is goed in paniek- en haatzaaien, en door zwakgeesten begint het hem te lukken:
    Tegenstanders moskee hangen dood schaap op | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
    moet je voorstellen wat er gebeurd als deze trend zich voortzet? Misschien mag je die racisme kaart dan eindelijk opspelen Marchant om daarna te zeggen "wir hebben es nicht gewust"...
    Ik ben eigenlijk wel klaar met deze thread, ik ga over op de read-only mode

    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

  18. #68
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Als je Wilders in debat wil zien....en da's altijd beter dan horen,dan kun je namelijk een hoop non verbale communicatie op pikken (we hebben toch allemaal genoten van het debat na de gemeenteraadsverkiezing met oa Melkert en Fortuijn)...moet je zondagavond naar RTL 4 kijken...denk dat Cohen het zwaar gaat krijgen...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  19. #69
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Pvv? Die man is een zionist en heeft een dubbele agenda. Hij werkt niet allee voor Nederland, hij werkt ook voor Israel. Hij weet dat "rechts" na de jaren veertig niet echt voor zich uit kon treden, hij is één van de eersten die zichzelf profileert met rechts plus het feit dat hij harde woorden gebruikt tegen een minderheid zorgen ervoor dat geertje veel stemmen krijgt van vooral kampers. Jammer dat jullie het niet inzien.

    Niets mis met rechts, ik ben ook rechts! Maar deze man heeft een dubbele agenda en gebruikt jullie voor zijn zionistische doelen.

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Ik stem met volle overtuiging op de PVV... Als ik de stemwijzer doe dan kom ik op PVV en als ik de moslim stemwijzer doe en vul alles tegenovergesteld in naar mijn eigen mening dan kom ik op de PVDA uit.

    Moslim stemwijzer -> Stemadvies Nieuwe Nederlanders - Startpagina


  21. #71
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    moet zeggen dat ik het erg jammer vind dat er zoveel PVV stemmers zijn hier.

    Ik dacht dat de sport wereld, niet in zwart wit zag.

    En al dat gelul dat jullie geen racisten zijn of dat jullie o zo veel marokkaanse vrienden hebben, etc etc allemaal onzin.

    Ene dag train je met een marokkaan, andere dag, steek je hem in de rug.

    Ja PVV stemmen is ons in de rug steken.

    Iemand die zo duidelijk een enorme haat heeft jegens buitenlanders en al helemaal tegen moslims, gaan steunen zegt gewoon dat je achter hem staat.

    erg jammer mensen, echt heel erg jammer.

    Als je mij nu komt vertellen dat je het zogenaamd niet eens bent met zijn visie over de islam of over buitelnaders, maar dat hij wel heel veel andere goede dingen in zijn partij programma heeft waardoor je op hem gaat stemmen. Hou dat aub ook voor je.

    Want ook Hitler had veel goede punten in zijn partij, hij heeft ook nog is de wegen voor ons in nederland veel beter gemaakt, en het zorgstelsel geintroduceerd.

    ZOuden jullie daarom ook op hem stemmen?
    Home mtk-gym.nl


  22. #72
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Juist omdat er veel Marokkanen in de sportwereld zijn stem ik PVV, ik zie met eigen ogen dat daar een significant groter percentage tuig tussen zit. Bovendien is de mentaliteit totaal anders, een wij-zij denken, wat ik nu heb overgenomen.

    Ik ben het eens met zijn visie over de Islam en over Marokkanen. Jij noemt het buitenlanders, terwijl hij dat niet zegt en notabene een buitenlandse vrouw heeft, dit zegt eigenlijk al genoeg over de anti Wilders hype.

    Ik stem na het partijprogramma te hebben gelezen, de stemwijzer te hebben gedaan, er discussies over heb gevoerd en alles goed heb overdacht als allochtoon op de PVV.

  23. #73
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    smike, jij een allochtoon? molukker zeker?

    Ja het feit dat wilders zelf een vrouw uit het buitenland heeft, met een dubbele paspoort, dat zegt idd al genoeg
    Home mtk-gym.nl


  24. #74
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post

    Want ook Hitler had veel goede punten in zijn partij, hij heeft ook nog is de wegen voor ons in nederland veel beter gemaakt, en het zorgstelsel geintroduceerd.

    ZOuden jullie daarom ook op hem stemmen?
    In de jaren 30 was het niet zo gek om op hem te stemmen. De teringzooi die er na kwam zullen de meeste Duitsers toendertijd ook niet zien aankomen


    maarreh..ik vind die allochtone stemwijzer goed verdacht. Ik kom bij de normale op sp en pvv uit, bij de allochtone stemwijzer opeens bij pvda en moslimpartij. wtf?
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  25. #75
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    waarom zou dat genoeg zeggen? als hij de liefde van zn leven in het buitenland heeft gevonden, who cares, ook totaal irrelevant, als zijn 'wet' van 1 paspoort er door komt zal ook zijn vrouw moeten kiezen, dus boeie. je weet toch niet wat hij van de situatie van zijn vrouw vindt of wel dan.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •