MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Waar stem jij op 9juni?

Voters
84. You may not vote on this poll
  • CDA

    6 7,14%
  • PvdA

    10 11,90%
  • PVV

    25 29,76%
  • PvdD

    3 3,57%
  • D66

    11 13,10%
  • TON

    0 0%
  • Chisten Unie

    3 3,57%
  • SP

    3 3,57%
  • GroenLinks

    4 4,76%
  • VVD

    19 22,62%
Page 4 of 9 FirstFirst 12345678 ... LastLast
Results 76 to 100 of 211
  1. #76
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thrillseekah View Post
    In de jaren 30 was het niet zo gek om op hem te stemmen. De teringzooi die er na kwam zullen de meeste Duitsers toendertijd ook niet zien aankomen


    maarreh..ik vind die allochtone stemwijzer goed verdacht. Ik kom bij de normale op sp en pvv uit, bij de allochtone stemwijzer opeens bij pvda en moslimpartij. wtf?
    hoezo wtf? ben je serieus verbaasd dat je een andere uitkomst krijgt?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    hoezo wtf? ben je serieus verbaasd dat je een andere uitkomst krijgt?
    Ik had het eigelijk wat subtieler verwacht
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  3. #78
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    waarom zou dat genoeg zeggen? als hij de liefde van zn leven in het buitenland heeft gevonden, who cares, ook totaal irrelevant, als zijn 'wet' van 1 paspoort er door komt zal ook zijn vrouw moeten kiezen, dus boeie. je weet toch niet wat hij van de situatie van zijn vrouw vindt of wel dan.
    Ik ben het er mee eens dat als je de liefde van je leven in het buiteland vind, datje haar dan hier heen moet kunnen brengen.

    Alleen het leuke is, wilders is daar zwaar op tegen. Mijn neef zijn vrouw die in turkije woont, mag hier niet heen komen. Maar de vrouw van wilders wel?
    Home mtk-gym.nl


  4. #79
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    kweet niet waar zijn vrouw vandaan komt, maar was dat niet een EU land?

  5. #80
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ik snap niet dat mensen Wilders nog serieus kunnen nemen. Hij is een karikatuur van zichzelf aan het worden. Hij komt enkel met one-liners om de lachers op zijn hand te krijgen maar concrete ( haalbare ) oplossingen bied hij niet. Tegenwoordig krijgt elke gek die maar schopt tegen de gevestigde orde 20 zetels.
    Wilders aan de macht zou een ramp zijn voor Nederland. Ik zal met een aantal punten komen om deze uitspraak te verduidelijken.


    Polarisatie

    Het wij / zij gevoel zal groter worden dan ooit wat niet ten goede zal komen van de leefbaarheid en mogelijk zal resulteren in conflicten. We zullen het echt met elkaar moeten redden in dit land of je het nou wil of niet.


    Geloofwaardigheid

    Landen zullen Nederland niet meer serieus nemen. Het mooie Nederland dat ooit bekend stond als een tolerant land zal bekend komen te staan als de broeiput van extreem rechts. Onze eigen minister president zal de toegang worden geweigerd tot diverse landen.


    Economie

    Wilders zou graag uit de EU stappen. Dit zou een ramp zijn voor de Nederlandse economie. De export zal drastisch dalen en veel bedrijven in problemen brengen.


    Veel plezier met dit vooruitzicht.
    Max. 400 x 125

  6. #81
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    kweet niet waar zijn vrouw vandaan komt, maar was dat niet een EU land?
    wtf maakt dat uit? Het is geen nederland toch? En als ik me niet vergis was ze hongaars, die gasten zijn nog 5 x achter gesteld als turken bijv.
    Home mtk-gym.nl


  7. #82
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Er zijn anders al heel wat economen die het een goed idee zouden vinden om uit de EU te stappen en terug te gaan naar de gulden...omdat deze munt veel sterker en stabieler zal zijn dan de euro! Je kan wel braaf Brussel achterna blijven lopen en de ene economie na de andere uit het slop proberen te trekken met vele miljarden maar het is wat mij betreft gewoon aan die landen die zich niet aan de afspraken hebben gehouden... Griiekenland is de eerste...er zullen er meer volgen...bv Spanje,Portugal en Italie...

    Volgens mij,maar weet het niet 100% zeker is Wilders vrouw Hongaarse...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  8. #83
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    381
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Er zijn anders al heel wat economen die het een goed idee zouden vinden om uit de EU te stappen en terug te gaan naar de gulden...omdat deze munt veel sterker en stabieler zal zijn dan de euro! Je kan wel braaf Brussel achterna blijven lopen en de ene economie na de andere uit het slop proberen te trekken met vele miljarden maar het is wat mij betreft gewoon aan die landen die zich niet aan de afspraken hebben gehouden... Griiekenland is de eerste...er zullen er meer volgen...bv Spanje,Portugal en Italie...

    Volgens mij,maar weet het niet 100% zeker is Wilders vrouw Hongaarse...
    En ga zo maar verder, maar het is niet makkelijk om terug te gaan naar de gulden en als ze dat zouden doen zou het 20 jaar later zijn ofzow,
    dus de politiek van nu kan niet veel. Engeland is altijd verstandig geweest en is niet meegegaan met de euro ze hebben hun eigen geld gehouden.

  9. #84
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post


    Geloofwaardigheid

    Landen zullen Nederland niet meer serieus nemen. Het mooie Nederland dat ooit bekend stond als een tolerant land zal bekend komen te staan als de broeiput van extreem rechts. Onze eigen minister president zal de toegang worden geweigerd tot diverse landen.

    Frankrijk is nu al rechtser dan Nederland, daar hoor je ook niemand over (ook al vind ik links/rechts denken de zaken simpel maken dan ze zijn)
    Last edited by thrillseekah; 22-05-2010 at 19:08.
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  10. #85
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ik snap niet dat mensen Wilders nog serieus kunnen nemen. Hij is een karikatuur van zichzelf aan het worden. Hij komt enkel met one-liners om de lachers op zijn hand te krijgen maar concrete ( haalbare ) oplossingen bied hij niet. Tegenwoordig krijgt elke gek die maar schopt tegen de gevestigde orde 20 zetels.
    Wilders aan de macht zou een ramp zijn voor Nederland. Ik zal met een aantal punten komen om deze uitspraak te verduidelijken.


    Polarisatie

    Het wij / zij gevoel zal groter worden dan ooit wat niet ten goede zal komen van de leefbaarheid en mogelijk zal resulteren in conflicten. We zullen het echt met elkaar moeten redden in dit land of je het nou wil of niet.


    Geloofwaardigheid

    Landen zullen Nederland niet meer serieus nemen. Het mooie Nederland dat ooit bekend stond als een tolerant land zal bekend komen te staan als de broeiput van extreem rechts. Onze eigen minister president zal de toegang worden geweigerd tot diverse landen.


    Economie

    Wilders zou graag uit de EU stappen. Dit zou een ramp zijn voor de Nederlandse economie. De export zal drastisch dalen en veel bedrijven in problemen brengen.


    Veel plezier met dit vooruitzicht.
    Reps en Kudos. Spijker op zijn kop. Ik gaf het eerder al aan.. Mensen die Wilders / PVV gaan stemmen kijken niet naar het grote plaatje.
    De problemen zijn genuanceerder als ze momenteel worden voorgehouden en de consequenties van de voorgestelde maatregelen verstrekkender als nu wordt overzien.

    Met alle respect mensen.. Ik ken een aantal van jullie al tijden, maar ik denk echt dat jullie hier de boot in gaan en mogelijk de rest van NL met je meenemen.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  11. #86
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    VVD.. al jaren

  12. #87
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    PVV

    En wat betreft Europa, opzouten met deze bodemloze put en gewoon weer lekker de gulden terug. Laat iedereen lekker zijn eigen rotzooi opruimen.

    Waarom miljarden naar Griekenland en straks naar Spanje, Portugal en straks Oostbloklanden terwijl onze vaders, moeders, opa's en oma's in tehuizen en ziekenhuizen niks kunnen omdat er alleen maar bezuinigd moet worden ?

    Waarom is het onveilig op straat in grote steden ? Precies omdat er geen geld genoeg is voor politie.

    Waarom zijn er nog steeds lange wachtlijsten voor sommige dingen in de zorg ....... wederom niet genoeg geld maar wel miljarden naar het geldverslindende Europa en naar de banken die ons al oplichten.

    Opzouten met 1 Europa en met Nederland luilekkerland en met die linkse rakkers die Nederland al jaren vernaggelen.
    Last edited by Sjaak; 22-05-2010 at 20:17.

  13. #88
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    PVV

    En wat betreft Europa, opzouten met deze bodemloze put en gewoon weer lekker de gulden terug. Laat iedereen lekker zijn eigen rotzooi opruimen.

    Waarom miljarden naar Griekenland en straks naar Spanje, Portugal en straks Oostbloklanden terwijl onze vaders, moeders, opa's en oma's in tehuizen en ziekenhuizen niks kunnen omdat er alleen maar bezuinigd moet worden ?

    Waarom is het onveilig op straat in grote steden ? Precies omdat er geen geld genoeg is voor politie.

    Waarom zijn er nog steeds lange wachtlijsten voor sommige dingen in de zorg ....... wederom niet genoeg geld maar wel miljarden naar het geldverslindende Europa en naar de banken die ons al oplichten.

    Opzouten met 1 Europa en met Nederland luilekkerland en met die linkse rakkers die Nederland al jaren vernaggelen.
    wat hij zei.

    Al ben ik wel bang dat de pvv niet echt 'the man for the job' is. Then again, dat is op het moment niemand.
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  14. #89
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  15. #90
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    PVV vertoont veel gelijkenissen met de NSDAP. De partij richt zich met name op de middenstand en denkt het gros van de problemen op te kunnen lossen door een bepaalde bevolkingsgroep uit te sluiten. Gelukkig is de PVV kwa organisatie nog geen schaduw van wat de NSDAP was, ik verwacht dan ook geen grote overwinning van Wilders.

  16. #91
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ik snap niet dat mensen Wilders nog serieus kunnen nemen. Hij is een karikatuur van zichzelf aan het worden. Hij komt enkel met one-liners om de lachers op zijn hand te krijgen maar concrete ( haalbare ) oplossingen bied hij niet. Tegenwoordig krijgt elke gek die maar schopt tegen de gevestigde orde 20 zetels.
    Wilders aan de macht zou een ramp zijn voor Nederland. Ik zal met een aantal punten komen om deze uitspraak te verduidelijken.


    Polarisatie

    Het wij / zij gevoel zal groter worden dan ooit wat niet ten goede zal komen van de leefbaarheid en mogelijk zal resulteren in conflicten. We zullen het echt met elkaar moeten redden in dit land of je het nou wil of niet.


    Geloofwaardigheid

    Landen zullen Nederland niet meer serieus nemen. Het mooie Nederland dat ooit bekend stond als een tolerant land zal bekend komen te staan als de broeiput van extreem rechts. Onze eigen minister president zal de toegang worden geweigerd tot diverse landen.


    Economie

    Wilders zou graag uit de EU stappen. Dit zou een ramp zijn voor de Nederlandse economie. De export zal drastisch dalen en veel bedrijven in problemen brengen.


    Veel plezier met dit vooruitzicht.
    Reps.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  17. #92
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    PVV

    En wat betreft Europa, opzouten met deze bodemloze put en gewoon weer lekker de gulden terug. Laat iedereen lekker zijn eigen rotzooi opruimen.

    Waarom miljarden naar Griekenland en straks naar Spanje, Portugal en straks Oostbloklanden terwijl onze vaders, moeders, opa's en oma's in tehuizen en ziekenhuizen niks kunnen omdat er alleen maar bezuinigd moet worden ?

    Waarom is het onveilig op straat in grote steden ? Precies omdat er geen geld genoeg is voor politie.

    Waarom zijn er nog steeds lange wachtlijsten voor sommige dingen in de zorg ....... wederom niet genoeg geld maar wel miljarden naar het geldverslindende Europa en naar de banken die ons al oplichten.

    Opzouten met 1 Europa en met Nederland luilekkerland en met die linkse rakkers die Nederland al jaren vernaggelen.
    Hey Sjaak,

    Niet geheel onverwacht.
    Maar wat denk je dat het invoeren van de gulden gaat oplossen dan? Vanuit een macro-economisch perspectief gezien?
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  18. #93
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    Hey Sjaak,

    Niet geheel onverwacht.
    Maar wat denk je dat het invoeren van de gulden gaat oplossen dan? Vanuit een macro-economisch perspectief gezien?
    Hey Michel,

    dat de mega stroom geld die er in de toekomst richting Griekeland, Spanje, Portugal enz gaat stoppen. Wanneer we de euro houden moeten we de Grieken enz steunen anders devalueerd de euro maar dit wordt dweilen met de kraan open en zal van kwaad tot erger worden tot het te laat is en dan zijn er al vele miljarden weggegooid die we nu veel beter kunnen gebruiken in eigen land.

    1 Europa is een utopie en we zullen nooit een Europa krijgen met al die verschillende volkeren, culturen en denkwijzen.

    En wat betreft macro ecenomisch perspectief ......................... als ik eerlijk ben ......... heb geen flouw benul ?????

    1 ding weet ik wel we stevenen nu af op een euro ramp !!!! Griekenland is al niet meer te redden, zelfs niet met dit reddingsplan en binnen zeer afzienbare tijd gaan Spanje, Portugal en nog een paar landen failliet ...... en wat gaan we dan doen ........ nog meer miljarden er in pompen ???

    Ik denk dat Nederland, Duitsland en Frankrijk en binnenkort uit stappen maar only time will tell.

    Even een vraag voor jou als "ecenoom"Mick ................... wat is de gewone man er eigenlijk nu mee opgeschoten dat we de gulden hebben ingeruild voor de euro ????

    Ik denk dat we alleen maar geld hebben ingeleverd als burger en dat onze gulden vernaggeld is door Zalm door hem veel te laag om te ruilen. Wat vind jij ?

  19. #94
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by baraa_a View Post
    En ga zo maar verder, maar het is niet makkelijk om terug te gaan naar de gulden en als ze dat zouden doen zou het 20 jaar later zijn ofzow,
    dus de politiek van nu kan niet veel. Engeland is altijd verstandig geweest en is niet meegegaan met de euro ze hebben hun eigen geld gehouden.
    Het is sinds de komst van de Euro ook lekker gegaan met de Pond wil je zeggen


    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Hey Michel,

    dat de mega stroom geld die er in de toekomst richting Griekeland, Spanje, Portugal enz gaat stoppen. Wanneer we de euro houden moeten we de Grieken enz steunen anders devalueerd de euro maar dit wordt dweilen met de kraan open en zal van kwaad tot erger worden tot het te laat is en dan zijn er al vele miljarden weggegooid die we nu veel beter kunnen gebruiken in eigen land.

    1 Europa is een utopie en we zullen nooit een Europa krijgen met al die verschillende volkeren, culturen en denkwijzen.

    En wat betreft macro ecenomisch perspectief ......................... als ik eerlijk ben ......... heb geen flouw benul ?????

    1 ding weet ik wel we stevenen nu af op een euro ramp !!!! Griekenland is al niet meer te redden, zelfs niet met dit reddingsplan en binnen zeer afzienbare tijd gaan Spanje, Portugal en nog een paar landen failliet ...... en wat gaan we dan doen ........ nog meer miljarden er in pompen ???

    Ik denk dat Nederland, Duitsland en Frankrijk en binnenkort uit stappen maar only time will tell.

    Even een vraag voor jou als "ecenoom"Mick ................... wat is de gewone man er eigenlijk nu mee opgeschoten dat we de gulden hebben ingeruild voor de euro ????

    Ik denk dat we alleen maar geld hebben ingeleverd als burger en dat onze gulden vernaggeld is door Zalm door hem veel te laag om te ruilen. Wat vind jij ?
    Sjaak, je denkt te lokaal. Tegenwoordig denken de Europese leiders groter. De munt is er al, het parlement is er, een president en binnenkort een European battlegroup. Kijk eens onder welke bevel de Nederlanders bij Somalie varen. Ook een goed voorbeeld van die dreiging voor de globale economie en de manier waarop de EU dat aanpakt. Ondanks veel verzet gaat een Verenigd Europa er wel komen of de inwoners dat nu willen of niet.

  20. #95
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Hey Michel,

    dat de mega stroom geld die er in de toekomst richting Griekeland, Spanje, Portugal enz gaat stoppen. Wanneer we de euro houden moeten we de Grieken enz steunen anders devalueerd de euro maar dit wordt dweilen met de kraan open en zal van kwaad tot erger worden tot het te laat is en dan zijn er al vele miljarden weggegooid die we nu veel beter kunnen gebruiken in eigen land.

    1 Europa is een utopie en we zullen nooit een Europa krijgen met al die verschillende volkeren, culturen en denkwijzen.

    En wat betreft macro ecenomisch perspectief ......................... als ik eerlijk ben ......... heb geen flouw benul ?????

    1 ding weet ik wel we stevenen nu af op een euro ramp !!!! Griekenland is al niet meer te redden, zelfs niet met dit reddingsplan en binnen zeer afzienbare tijd gaan Spanje, Portugal en nog een paar landen failliet ...... en wat gaan we dan doen ........ nog meer miljarden er in pompen ???

    Ik denk dat Nederland, Duitsland en Frankrijk en binnenkort uit stappen maar only time will tell.

    Even een vraag voor jou als "ecenoom"Mick ................... wat is de gewone man er eigenlijk nu mee opgeschoten dat we de gulden hebben ingeruild voor de euro ????

    Ik denk dat we alleen maar geld hebben ingeleverd als burger en dat onze gulden vernaggeld is door Zalm door hem veel te laag om te ruilen. Wat vind jij ?
    Thanks voor je reactie..

    Wat er zou kunnen gebeuren als Nederland zich spontaan zou terugtrekken uit de Eurozone bij het wisselen van de wacht bij onze overheid? Als je zoiets rigoureus zou doen breek je de dijk als het ware open. Momenteel zit alle effort in het stutten van de economie. We vullen de gaten waar we kunnen.

    Doen we dat niet, stort de hele teringbende in elkaar. Voor Nederland zou het DRAMATISCH zijn als de economie van Griekenland, Spanje en Portugal zouden klappen. Deze economieën zijn al lang niet meer afzonderlijk te beschouwen. Als deze omvallen ontstaat er een kettingreactie die alle omliggende economieen zal raken. Dat komt omdat binnen de EU er een vrij verkeer van arbeid en goederen is.

    Vroeger moest je importrechten betalen om goederen te exporteren naar een ander land. Middels de importrechten kon je dus de hoeveelheid goederen en arbeid die je land inkwamen of uitgingen reguleren. Waarmee je in beurt weer een extra knop had om aan te draaien om vraag en aanbod te reguleren. Hetgeen weer impact heeft op de koers van je valuta en aanbod van arbeid.

    Binnen de EU bestaat dit niet meer. Daarom zijn alle economieen in elkaar overgelopen en kunnen we ze niet meer als onafhankelijk beschouwen. En dat realiseert men zich te weinig.

    Dus:

    NL uit EU -> Economie Griekenland stort in door gebrek steun -> Paniek op de beurzen -> Zwakke economieën klappen -> Onze Export (grootste bron van inkomsten voor NL) zal dalen -> Vraag naar goederen daalt -> Vraag naar arbeid daalt -> Werkeloosheid omhoog -> Besteedbaar inkomen omlaag -> Vraag goederen neemt af -> etc etc.

    Ik besef me ook wel dat bovenstaand voorbeeld ietwat abstract is, maar het is in essentie wel waar het op neer zou kunnen komen. Uiteraard zijn er wel maatregelen die je kunt treffen om je economie hier tegen te beschermen als je het echt zou willen doorzetten, maar een niet gefaseerde terugtrekking uit de eurozone gaan we zeker voelen..
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  21. #96
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Jongens Nederland is toch een doorvoerland? Rotterdamse haven, de fruitimport en al die veilingen waaronder de wereldbekende bloemenveiling. De economie van Nederland draait eigenlijk op import export en logistieke dienstverlening.

    Stel je voor dat we de Euro zouden wegdoen, wat gebeurt er dan? Voor een 'simpel klusje' als import-export stijgen de transactiekosten gigantisch... Hoe wil je dan nog concurreren?

    De euro staat nog steeds hoger dan de doller, een tijdje was hij zelfs dubbel zo veel waard. Wat denk je dat de gulden waard gaat zijn? Zo'n klein landje met zijn eigen valuta? Als de koerswaarde wordt bepaald door vraag en aanbod, dan zal de gulden zo ongeveer gratis weg kunnen....

    En ik weet niet wat jullie denken dat de EU allemaal doet, maar het is gebasseerd op 3 dingen:
    1. de Europese interne markt bevorderen
    2. buitenlands en veiligheidsbeleid (als één Europa sta je 10 keer sterker tegenover USA/China)
    3. politie en justititie werken in Europa samen in strafzaken

    Dus ik weet niet waar jullie al deze ideeen vandaan halen maar je trapt er met beide benen in...

    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

  22. #97
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thrillseekah View Post
    maarreh..ik vind die allochtone stemwijzer goed verdacht. Ik kom bij de normale op sp en pvv uit, bij de allochtone stemwijzer opeens bij pvda en moslimpartij. wtf?
    bij de normale stemwijzer kom je uit op SP (lees:uiterst links) en PVV (lees:uiterst rechts) en jij vindt de allochtone stemwijzer verdacht?

    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

  23. #98
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    59
    vCash
    126000

    Default

    Geert Wilders der weißen engel.!!!

  24. #99
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by CannieY View Post
    bij de normale stemwijzer kom je uit op SP (lees:uiterst links) en PVV (lees:uiterst rechts) en jij vindt de allochtone stemwijzer verdacht?
    PVV en SP zijn beide partijen die zich richten op het lager opgeleide volk en middenstand. Ze vertonen meer overeenkomsten dan je zou denken. Enige waar PVV echt rechts in is is het allochtonen beleid (wat wel gelijk 90% van hun programma is).

  25. #100
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ik ben het er mee eens dat als je de liefde van je leven in het buiteland vind, datje haar dan hier heen moet kunnen brengen.

    Alleen het leuke is, wilders is daar zwaar op tegen. Mijn neef zijn vrouw die in turkije woont, mag hier niet heen komen. Maar de vrouw van wilders wel?
    Er zijn genoeg Turkse vrouwen en mannen die hier wel naar toe mogen, Dus zal er wel iets niet op orde zijn.
    Of wil je zeggen dat er geen Turkse mensen hier worden toegelaten omdat toevalig een vrouw van een neef niet mag komen?



    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    wtf maakt dat uit? Het is geen nederland toch? En als ik me niet vergis was ze hongaars, die gasten zijn nog 5 x achter gesteld als turken bijv.
    Bah viese rassist heb je iets tegen Hongaren??
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •