MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Waar stem jij op 9juni?

Voters
84. You may not vote on this poll
  • CDA

    6 7,14%
  • PvdA

    10 11,90%
  • PVV

    25 29,76%
  • PvdD

    3 3,57%
  • D66

    11 13,10%
  • TON

    0 0%
  • Chisten Unie

    3 3,57%
  • SP

    3 3,57%
  • GroenLinks

    4 4,76%
  • VVD

    19 22,62%
Page 6 of 9 FirstFirst ... 23456789 LastLast
Results 126 to 150 of 211
  1. #126
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by andyhugfan View Post
    Een oorlog? Met wie dan?
    ze kennen wilders al over de hele wereld en er zijn veel mensen die hem intens haten
    dus kans op aanslag door extremisten zou niet raar zijn. zo zie ik het
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Maar de pvv steunen, is in mijn ogen gewoon gelijk aan racisme.
    klaar.
    Dit slaat als een tang op een varken...

    Duld jij als moslim andere moslims en westerlingen die homo zijn? Ga mensen die op Wilders stemmen niet uitmaken voor racist als je het zelf ook bent.

    Ik irriteer me meer dan mateloos aan moslims die zich niet aanpassen aan onze cultuur, zoals het geen handen schudden van vrouwen en de misplaatste gevoeligheid wanneer er een cartoon over de profeet verschijnt, mensen die in Jezus geloven hoor je niet wanneer er godlasterlijke grappen worden gemaakt, en als mensen daar niet tegen kunnen, wat kom je hier dan doen? Blijf dan lekker in je eigen land waar die grappen niet worden gemaakt en waar het normaal is dat je vrouwen geen hand geeft. Als ik op vakantie ga naar een islamitisch land en ik wil een bezoek brengen aan een moskee doe ik ook m'n schoenen uit, uit respect.

    En voor jouw informatie, ik zit er sterk over na te denken om PVV te stemmen. En ik heb moslim vrienden die me zeer dierbaar zijn, waar ik regelmatig uitgenodigd word om te eten en andersom, alleen is er een klein deel wat het verpest voor de rest en die zich niet aan willen passen aan onze cultuur. Hier lopen vrouwen nou eenmaal met minirokjes, fucking deal with it!
    Last edited by phranq; 25-05-2010 at 17:48.

  3. #128
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    phranq heeft wel een punt wat betreft het onderwerp homo. tegenwoordig vind ik de term racisme en discriminatie te snel te makkelijk gebruikt of ook wel misbruikt.
    Last edited by Bartju; 25-05-2010 at 17:55.

  4. #129
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Dit slaat als een tang op een varken...

    Duld jij als moslim andere moslims en westerlingen die homo zijn? Ga mensen die op Wilders stemmen niet uitmaken voor racist als je het zelf ook bent.

    Ik irriteer me meer dan mateloos aan moslims die zich niet aanpassen aan onze cultuur, zoals het geen handen schudden van vrouwen en de misplaatste gevoeligheid wanneer er een cartoon over de profeet verschijnt, mensen die in Jezus geloven hoor je niet wanneer er godlasterlijke grappen worden gemaakt, en als mensen daar niet tegen kunnen, wat kom je hier dan doen? Blijf dan lekker in je eigen land waar die grappen niet worden gemaakt en waar het normaal is dat je vrouwen geen hand geeft. Als ik op vakantie ga naar een islamitisch land en ik wil een bezoek brengen aan een moskee doe ik ook m'n schoenen uit, uit respect.
    Ik wel en ik ben moslim. Beledigen hoort niet bij vrijheid van meningsuiting. Cultuur, voor zo ver ik weet heeft Nederland geen cultuur.. Christenen vergelijken met moslims is net als appels met peren vergelijken en plus, ik ben hier geboren.

    Schoenen uit doen in een moskee hoort bij de etiquette, als ik een kerk bezoek, ga ik toch ook niet hardop praten?

    You sir, are a racist!

  5. #130
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    phranq heeft wel een punt. tegenwoordig vind ik de term racisme en discriminatie te snel te makkelijk gebruikt of ook wel misbruikt.
    tegenwoordig vind ik, dat vrijheid van meningsuiting word misbruikt door een paar schenenschoppers.

  6. #131
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Hier is het etiquette dat je elkaar een hand geeft, ongeacht man of vrouw.. en als jij zegt dat Nederland geen cultuur heeft mag je me gerust uit maken voor racist.. ik heb liever dat iemand zoals jij dat zegt dan iemand met hersens.

  7. #132
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by andyhugfan View Post
    Ik wel en ik ben moslim. Beledigen hoort niet bij vrijheid van meningsuiting. Cultuur, voor zo ver ik weet heeft Nederland geen cultuur.. Christenen vergelijken met moslims is net als appels met peren vergelijken en plus, ik ben hier geboren.

    Schoenen uit doen in een moskee hoort bij de etiquette, als ik een kerk bezoek, ga ik toch ook niet hardop praten?

    You sir, are a racist!
    Hier is het etiquette dat je elkaar een hand geeft, ongeacht man of vrouw.. en als jij zegt dat Nederland geen cultuur heeft mag je me gerust uit maken voor racist.. ik heb liever dat iemand zoals jij dat zegt dan iemand met hersens.

  8. #133
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by andyhugfan View Post
    tegenwoordig vind ik, dat vrijheid van meningsuiting word misbruikt door een paar schenenschoppers.
    Dus volgens jou is Hans Teeuwen een schenenschopper en geen comediant?

  9. #134
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Hier is het etiquette dat je elkaar een hand geeft, ongeacht man of vrouw.. en als jij zegt dat Nederland geen cultuur heeft mag je me gerust uit maken voor racist.. ik heb liever dat iemand zoals jij dat zegt dan iemand met hersens.
    Sinds mijn laatste check bij de huisarts, werd er mij gezegd dat ik wel degelijk over een stel hersenen beschik.

  10. #135
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Dus volgens jou is Hans Teeuwen een schenenschopper en geen comediant?
    Wanneer had ik het over Hans Teeuwen?

  11. #136
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by andyhugfan View Post
    Sinds mijn laatste check bij de huisarts, werd er mij gezegd dat ik wel degelijk over een stel hersenen beschik.
    Probeer ze eens te gebruiken dan. Als jij zegt dat Nederland geen cultuur heeft heb je waarschijnlijk hersens die niet naar behoren functioneren.

    Quote Originally Posted by andyhugfan View Post
    Wanneer had ik het over Hans Teeuwen?
    Jij vind dat vrijheid van meningsuiting word misbruikt door schenenschoppers. Kijk eens naar een conference van Hans Teeuwen waarbij christen en moslims nogal grof op de hak worden genomen. Wij -althans, veel mensen- vinden dat ontzettend komisch, en dat kan hier in dit land.. dat is deel van onze cultuur... De beste man moet nu over straat met een bodyguard omdat hij word bedreigd door moslims.

  12. #137
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Probeer ze eens te gebruiken dan. Als jij zegt dat Nederland geen cultuur heeft heb je waarschijnlijk hersens die niet naar behoren functioneren.
    Als prinses Maxima zelf zegt dat de Nederlandse identiteit niet bestaat, wie ben jij dan om te zeggen van wel?



    Jij vind dat vrijheid van meningsuiting word misbruikt door schenenschoppers. Kijk eens naar een conference van Hans Teeuwes waarbij christen en moslims nogal grof op de hak worden genomen. Wij -althans, veel mensen- vinden dat ontzettend komisch, en dat kan hier in dat land.. dat is deel van onze cultuur... De beste man moet nu over straat met een bodyguard omdat hij word bedreigd door moslims.
    Dat is geen cultuur, dat is 'democratie'en 'vrijheid van meningsuiting' en is niet gebonden aan cultuur. En o ja, de oude Grieken hadden democratie bedacht dus in feite zeg je dat jullie cultuur van de oude Grieken komt.


    Ben jij nog wel capabel om als scheids te functioneren?


    K ga trainen, tot strax!

  13. #138
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by andyhugfan View Post
    Als prinses Maxima zelf zegt dat de Nederlandse identiteit niet bestaat, wie ben jij dan om te zeggen van wel?

    Dat is geen cultuur, dat is 'democratie'en 'vrijheid van meningsuiting' en is niet gebonden aan cultuur. En o ja, de oude Grieken hadden democratie bedacht dus in feite zeg je dat jullie cultuur van de oude Grieken komt.


    Ben jij nog wel capabel om als scheids te functioneren?


    K ga trainen, tot strax!
    Die uitspraak van Maxima is allang terug gedraaid en identiteit heeft niets met cultuur te maken....

    Inderdaad een heel goed punt van je of ik capabel genoeg ben om nog als scheidsrechter te functioneren, een racist stapt natuurlijk niet vrijwillig in de ring waar moslims in staan te vechten, en een echte racist als ik komt ook niet graag bij zijn moslimvrienden over de vloer en zij bij mij. Maar je bent in ieder geval goed in alleen lezen wat je wilt zien, zit nl nog steeds te wachten over je homo standpunt, daar geef je geen antwoord op, want:

    Sir, you are a racist!
    Last edited by phranq; 25-05-2010 at 18:20.

  14. #139
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=andyhugfan;921640]Als prinses Maxima zelf zegt dat de Nederlandse identiteit niet bestaat, wie ben jij dan om te zeggen van wel?

    Wie is prinses maxima om te zeggen dat de nederlandse identiteit niet bestaat? ze leerde alexander kennen in 1999 dus ze woont nog niet eens 10jaar in nederland. waarom mag zij dat wel zeggen en phranq niet? omdat ze toevallig de p*k van willem alexander naar binnen krijgt geschoven en zich prinses mag noemen.

    en wederom heeft nix met zijn kunnen te maken.

    stiekem hoop ik dat hij jou partij een keer mag lijden haha

  15. #140
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Iedereen stemt natuurlijk op de PVV omdat ze erg betrouwbaar overkomen en met al hun ervaring Nederland uit de crisis kunnen halen.
    Max. 400 x 125

  16. #141
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Iedereen stemt natuurlijk op de PVV omdat ze erg betrouwbaar overkomen en met al hun ervaring Nederland uit de crisis kunnen halen.
    De PVV heeft geen oplossing voor de problemen die er zijn ,ik denk dat mensen PVV stemmen om een statement te maken... maar als iedereen dat doet word het natuurlijk wel gevaarlijk...

  17. #142
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by andyhugfan View Post
    Als prinses Maxima zelf zegt dat de Nederlandse identiteit niet bestaat, wie ben jij dan om te zeggen van wel?

    lol...

    als je dit terugleest dan lees je zelf toch hopelijk ook wel dat dit een achterlijke opmerking is..... in Nederland heb je gelukkig wel vrijheid van meningsuiting en hoef je het niet perse met het koningshuis eens te zijn....
    dat is het mooie van dit land met overigens een geweldige cultuur.
    leer eerst wat het begrip cultuur betekent voordat je dit soort achterlijke posts maakt...

    oooh en ga even in op de vraag van phranq, ben benieuwd wat je antwoord is

  18. #143
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Iedereen stemt natuurlijk op de PVV omdat ze erg betrouwbaar overkomen en met al hun ervaring Nederland uit de crisis kunnen halen.

    dat is inderdaad het probleem, ik vind een hoop punten van ze erg goed maar ik geloof niet in de uitvoering ervan.... ik denk wel dat er zaken moeten veranderen en hoop dat de pvv daar een stuk aan bijdraagt. ik zal alleen niet op ze stemmen en heb ook liever niet dat die partij te groot wordt...

  19. #144
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Beledigen hoort niet bij vrijheid van meningsuiting
    dat is JOUW mening.

    sowieso vind ik racisme niet echt in lijn met het niet 'mogen' van andersdenkenden, sure, tegenwoordig waar iedereen al snel een racist is, is religie-afkeer al snel racistisch, maar ik vind de streng gelovigen in het christendom net zo debiel.

    Terwijl als ik alleen anti-christen ben, ben ik geen racist? maar anti-moslim, weer wel?

    je kan zeggen wat je wil, maar racisme naar aanleiding van geloof of levenswijze is onzin.
    Last edited by GerritTonijn; 25-05-2010 at 19:11.

  20. #145
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post

    Duld jij als moslim andere moslims en westerlingen die homo zijn? Ga mensen die op Wilders stemmen niet uitmaken voor racist als je het zelf ook bent.

    (...)

    alleen is er een klein deel wat het verpest voor de rest en die zich niet aan willen passen aan onze cultuur.
    Dus eerst ga je zwáár generaliseren en vervolgens heb je het over 'klein deel'? Beetje tegenstrijdig vind je zelf ook niet?
    En als het om een klein deel gaat, vind je het dan niet raar om op een partij te stemmen die 90% van zijn standpunten daarop heeft gericht?

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    ik heb liever dat iemand zoals jij dat zegt dan iemand met hersens.
    Ik zie niemand reageren op goed onderbouwde meningen van Wiseguy, Mickey of mezelf... misschien moet je even paar pagina's terugscrollen en daar eens op reageren?

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post

    Terwijl als ik alleen anti-christen ben, ben ik geen racist? maar anti-moslim, weer wel?
    Dat klopt, en als je zegt dat je hier geen moslims wilt dan is het goed maar als je zegt dat je geen joden wilt is het antisemitisme...

    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

  21. #146
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CannieY View Post



    Dat klopt, en als je zegt dat je hier geen moslims wilt dan is het goed maar als je zegt dat je geen joden wilt is het antisemitisme...

    en als je zegt dat je hier geen mensen wilt die alleen maar profiteren van anderen, de wet overtreden, meisjes verkrachten buurten terroriseren, ongeacht de huidskleur of afkomst,..... wat ben je dan?

  22. #147
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    racist

  23. #148
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Nee dan ben je geen racist omdat dat los staat van de afkomst. Is dat zo moeilijk te begrijpen?
    Max. 400 x 125

  24. #149
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    maar moslim zijn staat ook los van afkomst....

  25. #150
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Daarom is het geen racisme maar discriminatie op grond van geloof.
    Max. 400 x 125

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •