Results 1 to 4 of 4

Default De Jong beveelt Van der Wiel aan bij Man City-directie

De Jong beveelt Van der Wiel aan bij Man City-directie

25/05/2010 08:28
    Gregory van der Wiel zou na het WK wel eens naar Manchester City kunnen verhuizen. Nigel de Jong hoopt de rechtsback van Ajax volgend seizoen als ploeggenoot te hebben.

'Ik heb Greg bij de directie aanbevolen', aldus De Jong in De Telegraaf. 'Hij maakt een stormachtige ontwikkeling door en is al heel volwassen in zijn spel. Voor mijn gevoel speelt hij bij Ajax met twee vingers in zijn neus en is hij rijp voor een volgende stap.'

'Ik weet dat Greg - net als andere talentvolle jongens uit Europa - bij ons op de lijst staat. Ik heb ervoor gepleit hem te halen, omdat we nog wel een goede rechtsback kunnen gebruiken. Het Engelse voetbal is een tempo hoger en zal hem nog sterker maken.'

De Ajacied heeft de afgelopen maanden grote indruk gemaakt op De Jong. 'Hoe hij zich als 22-jarige nu al bij Oranje manifesteert, is eigenlijk ongelooflijk.' De vraagprijs van Ajax zal geen probleem zijn. 'City heeft wel wat te besteden', weet de middenvelder.
    Advertentie door Mixfight.nl

- To The Xtreme -

Al ik van iemand hoop dat ie blijft is het vd Wiel wel!

- To The Xtreme -

Greg is natuurlijk een geweldige aanvallende verdediger die in belagstelling staat bij meerdere clubs, de rijke sjeiks betalen zo 20 mil voor hem.
    Weet niet of het verstandig is om hem nu al weg te doen, Ajax draait een topseizoen & ze hebben volgend jaar echt kans op de titel.

Maar dan moeten er nu geen spelers weggaan zoals een Greg of Vertongen, die heb je hard nodig.
    Je zou Greg wel eventueel kunnen vervangen voor Daley, maar of hij er echt klaar voor is & over dezelfde kwaliteiten beschikt ?

Bovendien heb je bij Man.City nooit zekerheid, als je 2,3 wedstrijden minder speelt, komt de zak met geld tevoorschijn & smijten ze het zo naar een andere speler.

Ik zou wachten tot volgend jaar voor een nog betere club ( Arsenal ) & dit seizoen lekker CL spelen met Ajax en door ontwikkelen.

Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Greg is natuurlijk een geweldige aanvallende verdediger die in belagstelling staat bij meerdere clubs, de rijke sjeiks betalen zo 20 mil voor hem.
    Weet niet of het verstandig is om hem nu al weg te doen, Ajax draait een topseizoen & ze hebben volgend jaar echt kans op de titel.

Maar dan moeten er nu geen spelers weggaan zoals een Greg of Vertongen, die heb je hard nodig.
    Je zou Greg wel eventueel kunnen vervangen voor Daley, maar of hij er echt klaar voor is & over dezelfde kwaliteiten beschikt ?

Bovendien heb je bij Man.City nooit zekerheid, als je 2,3 wedstrijden minder speelt, komt de zak met geld tevoorschijn & smijten ze het zo naar een andere speler.

Ik zou wachten tot volgend jaar voor een nog betere club ( Arsenal ) & dit seizoen lekker CL spelen met Ajax en door ontwikkelen.
    Mee eens irish! ontwikkelen ajax kampioen maken dus investeren in eigen kwaliteit en er later nog rendement van hebben ook!

Tags for this Thread

Bookmarks