MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 33 of 33
  1. #26
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Doorn
    Posts
    318
    vCash
    126000

    Default re:

    Gaaf verslag Lady en Gent!
    TNX!

    Enne......de rest van het gekissebis.....ga ik maar niet op in...............
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    41
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Natuurlijk mag je je mening geven, geen enkel probleem. Je verschilt duidelijk van mening met Titiana en dat is je goed recht. Wat ik wel storend vind is jouw felle manier van reageren. Titiana gaat op een vrije zaterdag naar een gala om voor onze lezers verslag te doen van een wedstrijd. Ze beschrijft de partijen zoals zij het ziet. Ze is ook niet de eerste de beste lijkt me, dus we zijn als Mixfight erg blij met haar als reporter.

    Je had je kritiek mijns inziens ook anders kunnen brengen; iets minder fel, dat komt de discussie vaak ten goede. kritiek is niets mis, maar met de wijze waarop kritiek wordt gebracht kan wel het nodige mis zijn. En waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt. Er kan een keer een naam verkeerd staan en het kan zijn dat er per abuis een verkeerde winnaar is geplaatst. Met Als je gewoon even wijst op deze foutjes kan het simpel worden aangepakt, is men blij met jouw reactie en draag je je steentje bij aan de kwaliteit van de site. Niks mis mee als je het mij vraagt.
    Ik kan begrijpen dat jullie blij zijn met haar, en dat het enigszins persoonlijk wordt opgevat als ik op die manier kritiek geef. Misschien is het omdat ik meerdere verslagen heb gelezen van haar waar ik het vaak niet mee eens was. Dat ik daarom zo reageerde.

    Ik had het misschien anders kunnen brengen, maar zo ook de kritiek op mij. Hoe jij het nu brengt is natuurlijk ook een stuk beter dan wat er in eerste instantie gebeurde, haha. Nogmaals, het is niets persoonlijks. Maar ik vond dat ik die punten naar voren moest brengen. Als je het bijvoorbeeld niet eens bent met een beslissing, dan is het in een verslag vooral van belang waarom je het niet eens bent. Een verslag van twee regels kan men niet wijzer van worden. Dat is vooral waar ik me aan ergerde.

    Thanx voor je uitgebreide uitleg Justinian. Waardeer dat wel. Groetjes,

  3. #28
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor het verslag en de foto's!

  4. #29
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    23
    vCash
    126000

    Default

    HOHOHOHO
    het evenement Fight Night georganiseerd door mede forum broeder Bart Bourgonje. Zijn allereerste gala. Naast actief wedstrijdvechter, sportschoolhouder nu ook promotor.

    willen we niet vergeten dat er 5 organisatoren waren , team wijchen, maurice, hoessein, jack
    family-sports, michiel en bart

    OSU

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Top weer Bas en Tizy, bedankt!

    Maar 35 partijen... pfff... wat een lap werk weer
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  6. #31
    Join Date
    May 2010
    Posts
    6
    vCash
    126000

    Default

    @basu: ik weet niet of mijn berichtje is angekomen maar super bedankt voor de foto's!!!!

  7. #32
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    123
    vCash
    126000

    Default

    die ilias van partij 12
    is dat ilias ben hamza?

  8. #33
    Join Date
    May 2009
    Location
    Next to the beertender
    Posts
    277
    vCash
    126000

    Default

    iedereen bedankt voor de leuke reacties...op naar okt

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •