MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default Badr Hari waarschuwt Gerges

    AMSTERDAM - K-1-vechter Badr Hari is vol vertrouwen voor zijn It’s Showtime-wereldtitelgevecht (+95 kg) tegen Hesdy Gerges. Beide vechters ontmoeten elkaar zaterdag in de Amsterdam ArenA. ,,Ik ben misschien wel beter en sterker dan vorig jaar december in de K-1-finale. Ik zal Gerges geen ruimte geven om in de wedstrijd te komen en ben van plan hem flink pijn te doen. Ik denk dat het lang duurt voordat hij weer wakker is…”, klinkt het strijdvaardig uit de mond van de 25-jarige Hari, bijgenaamd de ‘Golden Boy’.



    Badr Hari


    Gerges, een Nederlandse vechter van Egyptische komaf, maakte het afgelopen jaar indruk met zeges op onder anderen Ruslan Karaev en Paul Slowinski, allebei bekende vechters uit het K-1-wereldje. Zijn laatste gevecht, op 13 maart in Milaan, ging hij echter op pijnlijke wijze onderuit tegen de relatief onbekende Fransman Brice Guidon.
    ,,Dat was een magere wedstrijd, maar iedereen heeft wel eens een mindere dag. Misschien was dat toen bij Gerges het geval”, waakt Hari voor onderschatting. ,,Op 29 mei (zaterdag) is hij vast in vorm. Voor een partij tegen mij vindt hij vast wel de juiste motivatie om keihard te trainen. Voor Gerges is dit gevecht een kans om in de schijnwerpers te komen. Ik hoop een goed getrainde Gerges te treffen. Aan mij zal het niet liggen. Ik voel dat ik goed in vorm ben.” Hesdy Gerges kan zijn borst dus natmaken.

    Bron: De telegraaf
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  2. #2
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    1.455
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by K-1sunstarr View Post
    Op 29 mei (zaterdag) is hij vast in vorm. Voor een partij tegen mij vindt hij vast wel de juiste motivatie om keihard te trainen. Voor Gerges is dit gevecht een kans om in de schijnwerpers te komen. Ik hoop een goed getrainde Gerges te treffen. Aan mij zal het niet liggen. Ik voel dat ik goed in vorm ben.” Hesdy Gerges kan zijn borst dus natmaken.
    LMAO...en ik geloof hem ook nog, Gerges heeft geen kans...zal dus meer dan alleen zijn borst moeten natmaken..
    can i kick it?....Yes you can!!

    Rob Kaman highlights

  3. #3
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben benieuwd!

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAFAN-1122 View Post
    Ik ben benieuwd!
    x2
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    X3

    ik verwacht een mooie partij
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  6. #6
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    98
    vCash
    126000

    Default

    ik Denk dat dit een knaller van een partij zal worden en ik denk dat het binnen de eerste ronde zal worden beslist uiteraard door Badr Hari
    Dus op naar vanavond kan niet wachten

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •