MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 9 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 216
  1. #1
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default Badr Hari spoiler

    Ik dacht dat hij volwassen geworden was maar blijkt bedrieg, natrappen als gerges op de grond zit bah want een achtelijk arrogante kwal is dat toch, was altijd badr hari fan maar nu niet meer!!!!!

    Ik haat onsportief gedrag, 1e ronde was voor badr hari dik, 2e ronde krijg hij meer tegenstand van gerges en werd een beetje moe en gaat een beetje natrappen bah
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    073
    Posts
    422
    vCash
    126000

    Default

    Zoals ik al meerdere malen heb aangegevn is dit typisch Badr Hari.

    Klasse vechter maar een drol eerste klas..... slecht vorbeeld voor jongeren en slecht voor de vechtsport dit gedrag....

    Irishrover kom er maar in.......... hahahahah
    "If it's not street applicable, energy efficient, and based on natural body movements, it's not pure Gracie Jiu-Jitsu."

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Tja heel erg jammer voor de sport, hij gooit zn eigen ruiten in... ik dacht toch echt dat hij zijn imago had verbeterd..
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Tja heel erg jammer voor de sport, hij gooit zn eigen ruiten in... ik dacht toch echt dat hij zijn imago had verbeterd..
    tja, klaarblijkelijk was het alleen zijn imago wat er verbeterd is, en schort het nog aan het stukje persoonlijkheid. Ik hoop voor hem dat hij zijn duivels onder controle krijgt. Het blijft een topvechter die ik graag zie vechten.

  5. #5
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    253
    vCash
    126000

    Default

    wat een sukkel is Badr zeg, ben je aan het winnen, krijg je tegengas, ga je natrappen.
    Wat krijgen we nu weer voor een excuses: je mag ook niet op de stoep fietsen ?

    Gelukkig komt hij uit voor Marokko, haalt ie de Nederlandse nationaliteit niet door het slijk .

    Jammer hoor, hij heeft dit echt niet nodig...


  6. #6
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Erg jammer inderdaad! Ben eigelijk wel benieuwd hoe "sommige" Badr Hari fans dit nou weer gaan rechtlullen..

    Nogmaals,erg jammer dit,en ik hoop dat er nu wel eens iets aan gedaan wordt,maar ik ben bang dat dit alleen maar weer meer de spotlight om 'm zet.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Echt ook doodzonde voor al die mensen die hebben meegeholpen om em klaar te stomen voor de Arena, zijn fans en zeker ook de organisatie van it's showtime..
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Al beeld materiaal? Als dit 'waar' is dan is er nu echt een nieuwe hater in town.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Oss
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    boehoe roepend publiek was ook erg waardeloos in het begin voor gerges en voor manhoef! Voor de rest geen woorden aan Badr vuil maken lijkt me geen aandacht meer aanschenken!

  10. #10
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga hem ook niet meer verdedigen.

    Wat ik raar vind is dat hij zovaak tegenstand kreeg in zijn partijen en toch meestal terug kwam met een KO overwinning zoals tegen Karaev. Waarom doet hij dit de ene keer wel en de andere niet? Wat een Tyson.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    073
    Posts
    422
    vCash
    126000

    Default

    go gerrit go gerrit
    "If it's not street applicable, energy efficient, and based on natural body movements, it's not pure Gracie Jiu-Jitsu."

  12. #12
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    Al beeld materiaal? Als dit 'waar' is dan is er nu echt een nieuwe hater in town.
    Lijkt me niet dat 100 man liegen

    Klasse vechter met het I.Q. van een goudvis. Geen goeie combi! Schorsen die handel en lang! Laatste waarschuwing en bij strike 3... yer out! De sport kan heel goed zonder dit soort mensen. Jammer van de knokker Badr Hari, maar dit kan echt niet 2x gebeuren.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  13. #13
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Lijkt me niet dat 100 man liegen

    Klasse vechter met het I.Q. van een goudvis. Geen goeie combi! Schorsen die handel en lang! Laatste waarschuwing en bij strike 3... yer out! De sport kan heel goed zonder dit soort mensen. Jammer van de knokker Badr Hari, maar dit kan echt niet 2x gebeuren.
    je hebt helemaal gelijk!
    Be a Warrior, not a Worrier

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb al afscheid genomen van Badr na het incident met Bonjasky. Ik gun hem helemaal niks en ik hoop dat die snel oprot uit de sport.


  15. #15
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Maar is hij nu DQ'd dan? of heeft hij wel een win?.

    edit

    FightNext - Badr Hari vs Hesdy Gerges

  16. #16
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    98
    vCash
    126000

    Default

    eerste klass ezel die badr ik was een groot fan maar nu !!!! ik hoop echt voor hem dat hij niet meer mag vechten die hersenloze flapdrol

  17. #17
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    Maar is hij nu DQ'd dan? of heeft hij wel een win?.
    hij is DQ'd.

    damn al mijn respect voor hem is gone... wat een kut actie

  18. #18
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    193
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    Maar is hij nu DQ'd dan? of heeft hij wel een win?.

    edit

    FightNext - Badr Hari vs Hesdy Gerges
    Thanks voor de link

  19. #19
    Join Date
    May 2010
    Location
    Full Mount
    Posts
    89
    vCash
    126000

    Default

    Een goudvis heeft volgens mij nog een hoger IQ..

    Ik hoop dat ze hem een ban voor het leven geven.. wat een stumper is die badr zeg!

  20. #20
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default

    Stom
    Stommer
    Stomst
    Badr Hari

    Walgelijk om te zien, nadat hij het flikte bij Bonjasky dacht, ik geef hem nog een kans en na een jaar van goed gedrag komt de Bad Boy weer te voorschijn.

    Joop had beter op moeten letten. In de 1e ronde had hij Hesdy al 8 tellen moeten geven. In de 2e ronde na de down moest Joop gewoon tussenin springen. Van Badr mag en kan je niet verwachten dat hij de regels naleeft.

    En ook nu Bonjasky stopt is het vandaag een slechte dag voor kickbox............

  21. #21
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat ie de zichzelf, het land waarvoor ie uitkomt, de sport, het publiek en de mensen die de stream gekocht hebben (waaronder ikzelf) en zijn gym weer teleurgesteld heeft. Ik ben nog steeds een fan en kraakte ook voor Badr, maar dit kan je niet verdedigen zonder je geloofwaardigheid te verliezen.
    Ik weet niet of je dit soort acties kan koppelen aan z'n intelligentie (of gebrek daaraan). Het blijft giswerk, maar ik denk dat hij met een bepaalde woede in zich vecht en die 'knop' niet kan omzetten op bepaalde momenten. Dat resulteert dan in dit soort gekke acties. Ben benieuwd of iemand z'n gedrag op 25-jarige leeftijd nog kan veranderen. Onbegrijpelijk.

  22. #22
    Join Date
    May 2008
    Posts
    451
    vCash
    126000

    Default

    Ik had de laatste tijd weer veel respect voor Badr, top wedstrijden en om eerlijk te zijn zat ik helemaal niet met wat er met die uitsmijter en Badr was gebeurd. Het was namelijk buiten de ring en we konden alleen maar speculeren hoe het precies zat. Maar hiermee heeft hij het echt bij heel veel mensen gedaan, die hem een tweede kans hadden gegeven als fan zijnde. Het zou mij overigens niets verbazen als hij het olympisch boks verhaal ook verleden tijd is, want zo iemand kan natuurlijk niet je land vertegenwoordigen.

  23. #23
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    333
    vCash
    125909

    Default

    Quote Originally Posted by andyhugfan View Post
    Stom
    Stommer
    Stomst
    Badr Hari

    Walgelijk om te zien, nadat hij het flikte bij Bonjasky dacht, ik geef hem nog een kans en na een jaar van goed gedrag komt de Bad Boy weer te voorschijn.

    Joop had beter op moeten letten. In de 1e ronde had hij Hesdy al 8 tellen moeten geven. In de 2e ronde na de down moest Joop gewoon tussenin springen. Van Badr mag en kan je niet verwachten dat hij de regels naleeft.

    En ook nu Bonjasky stopt is het vandaag een slechte dag voor kickbox............
    WAT? Van Badr mag&kan je niet verwachten dat hij de regels naleeft? Het is de schuld van Joop? Gaat toch weg man, dit gaat nergens over.
    Het is aan mr Rutz om een statement te maken, Badr schorsen!

    Btw dat Bonjasky stopt is volgens mij bullshit hoor

  24. #24
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    In de eerste ronde na die down gooide Badr ook al een knie, althans dat dacht ik te zien.. 2e keer was geen verrassing dus.

    @Andyhugfan
    Tuurlijk mag je van Badr wel verwachten dat ie de regels naleeft. Het is toch gewoon een vechtsporter? Na dat interview in RingSports was ik weer enigszins fan van 'm, nu echt niet meer.

  25. #25
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sterrenkijker View Post
    WAT? Van Badr mag&kan je niet verwachten dat hij de regels naleeft? Het is de schuld van Joop? Gaat toch weg man, dit gaat nergens over.
    Het is aan mr Rutz om een statement te maken, Badr schorsen!

    Btw dat Bonjasky stopt is volgens mij bullshit hoor

    Het is de schuld niet van Joop maar die van Badr, Joop kon wel beter en directer ingrijpen en ja, van Badr kan je zo'n actie verwachten

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •