MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 12 of 12 FirstFirst ... 289101112
Results 276 to 296 of 296
  1. #276
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    mja wat een ongelovelijke domper samen met het uren wachten om met je auto weg te rijden heeft dit mij tot chagrijnigheid geleid
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #277
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    jammer van de slot maar was wel leuk vooral manhoef vs saki was super, had de laatste maanden wat kritiek op hem maar RESPECT voor saki echt waar TOPPERTJE!! al vind ik het wel jammer dat melvin heeft verloren :'(

  3. #278
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    anti climax van de avond...... 2bad
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  4. #279
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Slome View Post
    anti climax van de avond...... 2bad
    Waar zat je eigenlijk Sjoerd? Je deed je naam echt eer aan, de hele avond op je zitten wachten

  5. #280
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari wat zonde... Echt je hebt alle capiciteiten, maar je verpruts het op belangrijke momenten.. Badr Hari, ik heb het gevoel dat je soms de druk niet aankan... En al die ogen die op je gericht zijn en die jou het gevoel geven dat je moet winnen...

    Beste Badr,
    Kickboksen is erg leuk, maar verliezen hoort er ook bij... Je moet je leren beheersen en altijd rekening houden dat een wedstrijd niet altijd volgens jouw manier kan verlopen.. Ik heb erg respect voor Hesdy, die kon heel wat verdragen en ik merkte dat Badr daar op een of ander manier niet echt antwoord op had.. Badr ghouya, ook al zal je verliezen van Hesdy, waar ik sterk mijn twijfels over had... We blijven altijd achter je staan..

    Verliezen of winnen hoort er allemaal bij.. Badr ik hoop inchallah dat je niet al te streng bent voor jezelf... Je staat onder druk.. Heel wat shows en programma s bezocht.. En dan nog een grote Trofee gehad van onze Koning.... Ik weet precies wat er door je heen ging... Jij had echt gevoel van... Ik moet winnen !!!.. Ik mag niet verliezen.. Never nooit nooit !!! Ik moet winnen, winnen en winnen !!! Zo zet jezelf erg onder druk.. En zoals je kon zien, kon je het niet meer verdragen... Hesdy bleef opstaan en vecht hevig terug.. Ik heb waardering voor hem...

    Ik heb waardering voor jou Badr... Echt je beschikt zoveel talent en zoveel goeds... Ik hoop dat je in de toekomst ook leert om te verliezen, want dat is ook Part Of The Game.. Zelfs grootste vechters verliezen.. Het is geen schande om te verliezen Badr... Ik heb nog hoop en vertrouwen in jou... En vermijd de pers...

    Ik denk dat Badr daar niet echt goed mee om kan gaan.. Badr Hari moet gewoon in gesloten deuren trainen en niet overal reizen en allerlei programma s bezoeken.. Anders heb ik het idee dat hij zwaar onder druk komt te staan en hij kan dat gewoon niet hebben...

    Stom stom stomme aktie !!

    Maar ik blijf een fan.. Wat er ook gebeurd ghouya..... Nogmaals wees niet al te streng voor jezelf... Je laat altijd mooie partijen zien of je nou wint of verliest... Nou als je dat van jezelf accepteert, dat topsport niet altijd winnen is en dat er ook wellicht mindere tijden kunnen zijn. Geloof me, dan kan je heel wat bereiken in het sport.. I
    Last edited by Nightwalker; 30-05-2010 at 02:38.

  6. #281
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nightwalker View Post
    Badr Hari wat zonde... Echt je hebt alle capiciteiten, maar je verpruts het op belangrijke momenten.. Badr Hari, ik heb het gevoel dat je soms de druk niet aankan... En al die ogen die op je gericht zijn en die jou het gevoel geven dat je moet winnen...

    Beste Badr,
    Kickboksen is erg leuk, maar verliezen hoort er ook bij... Je moet je leren beheersen en altijd rekening houden dat een wedstrijd niet altijd volgens jouw manier kan verlopen.. Ik heb erg respect voor Hesdy, die kon heel wat verdragen en ik merkte dat Badr daar op een of ander manier niet echt antwoord op had.. Badr ghouya, ook al zal je verliezen van Hesdy, waar ik sterk mijn twijfels over had... We blijven altijd achter je staan..

    Verliezen of winnen hoort er allemaal bij.. Badr ik hoop inchallah dat je niet al te streng bent voor jezelf... Je staat onder druk.. Heel wat shows en programma s bezocht.. En dan nog een grote Trofee gehad van onze Koning.... Ik weet precies wat er door je heen ging... Jij had echt gevoel van... Ik moet winnen !!!.. Ik mag niet verliezen.. Never nooit nooit !!! Ik moet winnen, winnen en winnen !!! Zo zet jezelf erg onder druk.. En zoals je kon zien, kon je het niet meer verdragen... Hesdy bleef opstaan en vecht hevig terug.. Ik heb waardering voor hem...

    Ik heb waardering voor jou Badr... Echt je beschikt zoveel talent en zoveel goeds... Ik hoop dat je in de toekomst ook leert om te verliezen, want dat is ook een Part Of The Game.. Zelfs grootste vechters verliezen.. Het is geen schande om te verliezen Badr... Ik heb nog hoop en vertrouwen in je... En vermijd de pers...

    Ik denk dat Badr daar niet echt goed mee om kan gaan.. Badr Hari moet gewoon in gesloten deuren trainen en niet overal reizen en allerlei programma s bezoeken.. Anders heb ik het idee dat hij zwaar onder druk komt te staan en hij kan dat gewoon niet hebben...

    Stom stom stomme aktie !!

    Maar ik blijf een fan.. Wat er ook gebeurd ghouya..... Wees niet al te streng voor jezelf... Je laat altijd mooie partijen zien of je nou wint of verliest... Nou als je dat van jezelf accepteert, dat topsport niet altijd winnen is en dat er ook wellicht mindere tijden kunnen zijn. Geloof me, dan kan je heel wat bereiken in het sport.. I
    Ben het hiermee mee eens, blijf voor altijd een fan van badr en insha allah zal hij het ver schoppen :goedzo.

    Frustratie is een slechte raadgever zoals ik net heb gemerkt na het gevecht.

  7. #282
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Ben jij toevallig geboren uit het jaartal dat je je op mixfight hebt aangemeld?

    Quote Originally Posted by Nightwalker View Post
    Badr Hari wat zonde... Echt je hebt alle capiciteiten, maar je verpruts het op belangrijke momenten.. Badr Hari, ik heb het gevoel dat je soms de druk niet aankan... En al die ogen die op je gericht zijn en die jou het gevoel geven dat je moet winnen...

    Beste Badr,
    Kickboksen is erg leuk, maar verliezen hoort er ook bij... Je moet je leren beheersen en altijd rekening houden dat een wedstrijd niet altijd volgens jouw manier kan verlopen.. Ik heb erg respect voor Hesdy, die kon heel wat verdragen en ik merkte dat Badr daar op een of ander manier niet echt antwoord op had.. Badr ghouya, ook al zal je verliezen van Hesdy, waar ik sterk mijn twijfels over had... We blijven altijd achter je staan..

    Verliezen of winnen hoort er allemaal bij.. Badr ik hoop inchallah dat je niet al te streng bent voor jezelf... Je staat onder druk.. Heel wat shows en programma s bezocht.. En dan nog een grote Trofee gehad van onze Koning.... Ik weet precies wat er door je heen ging... Jij had echt gevoel van... Ik moet winnen !!!.. Ik mag niet verliezen.. Never nooit nooit !!! Ik moet winnen, winnen en winnen !!! Zo zet jezelf erg onder druk.. En zoals je kon zien, kon je het niet meer verdragen... Hesdy bleef opstaan en vecht hevig terug.. Ik heb waardering voor hem...

    Ik heb waardering voor jou Badr... Echt je beschikt zoveel talent en zoveel goeds... Ik hoop dat je in de toekomst ook leert om te verliezen, want dat is ook Part Of The Game.. Zelfs grootste vechters verliezen.. Het is geen schande om te verliezen Badr... Ik heb nog hoop en vertrouwen in jou... En vermijd de pers...

    Ik denk dat Badr daar niet echt goed mee om kan gaan.. Badr Hari moet gewoon in gesloten deuren trainen en niet overal reizen en allerlei programma s bezoeken.. Anders heb ik het idee dat hij zwaar onder druk komt te staan en hij kan dat gewoon niet hebben...

    Stom stom stomme aktie !!

    Maar ik blijf een fan.. Wat er ook gebeurd ghouya..... Nogmaals wees niet al te streng voor jezelf... Je laat altijd mooie partijen zien of je nou wint of verliest... Nou als je dat van jezelf accepteert, dat topsport niet altijd winnen is en dat er ook wellicht mindere tijden kunnen zijn. Geloof me, dan kan je heel wat bereiken in het sport.. I

  8. #283
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    --Mickey--

    Hou het respectvol mensen.. We weten allemaal dat het een beladen onderwerp zal worden tussen de fans en de haters. Inhoudelijke discussie is prima. Elkaar persoonlijk aanvallen niet.

    --/Mickey
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  9. #284
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    excuses

  10. #285
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Ontopic: Filmpje net gezien. Jezus T.F. Christ...
    Die Hesdy heeft echt een kin als gewapend beton.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  11. #286
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ReZp View Post
    Ben jij toevallig geboren uit het jaartal dat je je op mixfight hebt aangemeld?

    ReZp,

    Heb even geen tijd voor je... Sorry

  12. #287
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ReZp View Post
    excuses
    No worries!
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  13. #288
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    +1 voor GG, -1 voor mike's gym vanavond

    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

  14. #289
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CannieY View Post
    +1 voor GG, -1 voor mike's gym vanavond
    dit slaat nergens op, -1 voor Badr, niet mikes gym. Mikes gym heeft hier helemaal niks mee te maken, ik heb echt respect oor manhoef dat hij zo zijn best deed om het goed te praten, het is gewoon die domme badr die het verkloot maarja niets voor niets geloof ik in karma. Badr is net zoals mike tyson, een kksukkel maar een geniale sporter.

  15. #290
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk eigenlijk dat hij niet te zwaar gestraft zal worden. Hij is en blijft toch die cashcow.
    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    dit slaat nergens op, -1 voor Badr, niet mikes gym. Mikes gym heeft hier helemaal niks mee te maken, ik heb echt respect oor manhoef dat hij zo zijn best deed om het goed te praten, het is gewoon die domme badr die het verkloot maarja niets voor niets geloof ik in karma. Badr is net zoals mike tyson, een kksukkel maar een geniale sporter.
    Ik zag je in een andere topic zeggen dat je bij Mike's traint. Zou je daar ook zo praten ? Ik snap dat de anonimiteit die het internet biedt, je ddingen laat zeggen die je offline waarschijnlijk niet zo snel zou doen. Je maakte je punt al zonder dat gescheld.

  16. #291
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Respect is een essentieel punt in de relatie tot elk mens.

  17. #292
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Zo.. nog ff de tread door gelezen, Geweldige pbp heren!! Bedankt!



    Blijkt wel weer: Mixfight.nl is de baas!
    Last edited by Hendy; 30-05-2010 at 15:15.

  18. #293
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hendy View Post
    Zo.. nog ff de tread door gelezen, Geweldige pbp heren!! Bedankt!



    Blijkt wel weer: Mixfight.nl is de baas!
    Mixfight is duidelijk de baas

    Thanks again Justinian & Garcia!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  19. #294
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Graag gedaan mensen. Ik kon helaas geen afscheidspost plaatsen gisteravond omdat de site er even uit lag na mijn PbP over de DQ van Badr. Ik heb in iedergeval een leuke dag/avond gehad samen met Justinian en wil It's Showtime bedanken voor alle goede zorgen en gastvrijheid.

  20. #295
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Het was inderdaad erg gezellig en leuk om de play by play met Garcia te verzorgen. Ik ben nu het verslag voor de RingSports aan het afronden

    It's Showtime inderdaad bedankt voor de gastvrijheid en goede zorg!

  21. #296
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Arnhem!
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    dit slaat nergens op, -1 voor Badr, niet mikes gym. Mikes gym heeft hier helemaal niks mee te maken, ik heb echt respect oor manhoef dat hij zo zijn best deed om het goed te praten, het is gewoon die domme badr die het verkloot maarja niets voor niets geloof ik in karma. Badr is net zoals mike tyson, een kksukkel maar een geniale sporter.
    Er al aan gedacht dat het ook bedoeld kan zijn dat mike's gym alles verloor en gg alles won ?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •