MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 10 of 12 FirstFirst ... 6789101112 LastLast
Results 226 to 250 of 296
  1. #226
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    266
    vCash
    126000

    Default

    Een ongekend onsportieve actie van Badr weer, dit is dus de reden dat ik nooit een fan van deze man zal worden. Hij kan er kennelijk inderdaad niet tegen als hij tegenstand krijgt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #227
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    okeeeeee heftige actie....en hele ehegftige reacties....laten we de reactie ook normaal houden oke????

    practice what you preache!!!!!!

    over Badr: deze had ik even niet zien aankomen, ik dacht dat hij hem klinisch zou slopen....ben benieuwd wat zijn verklaring zal zijn......
    vind de invullingen die ik lees wat makkelijk..... ik ben benieuwd wat hij erover zegt....

    wat mij betreft mag dit wel een schorsing zijn......desalnietemin toch benieuwd naar zijn verhaal...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  3. #228
    Join Date
    May 2010
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default

    lullig voor mike

  4. #229
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sterrenkijker View Post
    hesdey liep zelf na hem toe om hem een hand te geven maar Badr draaide zich gewoon weg. Vervolgens omhelste Hesdey Badr maar hij keek hem niet aan.
    Is dit echt zo gebeurt?

  5. #230
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    owowow ik kan niet wachten op de beelden zeg dit wil ik echt zien!
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #231
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    073
    Posts
    422
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Verbijsterend... Je zou denken dat ie geleerd had van z'n fouten, maar er ontstaat dan toch weer kortsluiting in z'n hoofd. Zo zonde dit. Hij wilde toch voor z'n land uitkomen op de Olmpische Spelen? Hier heb je geen woorden voor. Je geeft die haters weer munitie om te doen wat ze het liefste doen, zeiken.

    Respect voor Hesdy BTW. Gefeliciteerd...

    oh yeah ben mijn blaas al aan het legen...... hahahaha
    Zo zonde van het talent, hij vergooit het gewoon elke keer weer......
    "If it's not street applicable, energy efficient, and based on natural body movements, it's not pure Gracie Jiu-Jitsu."

  7. #232
    Join Date
    May 2010
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Hier word ik echt boos om. En dan te bedenken dat ik d8 dat Hari veranderd was. (mocht hem vroeger ook niet) De beste vechters horen tegen de beste te vechten. Hari kon niet tegen dat Hesdy weerstand bood ofzo. Iedereen zegt dat hij wel zou winnen, maar volgensmij was psychologisch Hesdy aan het winnen. Hesdy bleef na zoveel klappen nog steeds naar voren komen en heeft Badr zelfs een bloedneus geslagen.
    Zonde zonde. Was wel voor Gerges trouwens. Ben niet iemand die voor het publiekslieveling gaat. Maar had Hesdy liever Badr ko zien slaan.

  8. #233
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    266
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Is dit echt zo gebeurt?
    yep

  9. #234
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Is dit echt zo gebeurt?
    Denk dat badr zijn hand gewoon niet zag en hij omhelsde Hesdy ook terug volgens mij.
    =

  10. #235
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    hier wil ik de beelden wel van zien!!! (lag het forum trouwens even plat, ik kreeg een error en kon de site een tijdje niet meer op?)

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  11. #236
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    073
    Posts
    422
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    okeeeeee heftige actie....en hele ehegftige reacties....laten we de reactie ook normaal houden oke????

    practice what you preache!!!!!!

    over Badr: deze had ik even niet zien aankomen, ik dacht dat hij hem klinisch zou slopen....ben benieuwd wat zijn verklaring zal zijn......
    vind de invullingen die ik lees wat makkelijk..... ik ben benieuwd wat hij erover zegt....

    wat mij betreft mag dit wel een schorsing zijn......desalnietemin toch benieuwd naar zijn verhaal...
    Who cares wat nu weer zijn verhaal is..... dit kan en mag NOOIT gebeuren..... en al helemaal geen 2 keer ......
    Talent alleen blijkt wederom niet genoeg te zijn ....... Zo zonde dit......
    "If it's not street applicable, energy efficient, and based on natural body movements, it's not pure Gracie Jiu-Jitsu."

  12. #237
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Breda
    Posts
    199
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Is dit echt zo gebeurt?
    zeker weten.. schandalig

  13. #238
    Join Date
    May 2009
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sterrenkijker View Post
    Wat een klote actie zeg, hesdey liep zelf na hem toe om hem een hand te geven maar Badr draaide zich gewoon weg. Vervolgens omhelste Hesdey Badr maar hij keek hem niet aan.
    Ik mag hopen dat mr Rutz Badr flink beboet of boycot, echt wat een vieze actie van Badr!! Echt jammer, ik dacht dat Bad Boy Badr, Golden Boy Badr was... Nou mooi niet!!
    Als dit alles echt waar is, dan heb ik respect voor hesdy... En dan is hij zeker niet te onderschatten en moet hij kans maken om ook bij de top (k1) te horen...

    Ik denk dat dit het werk van magie is of ben ik bijgelovig aan het worden ahhaha...

    Hari het is weer zover, goed gedaan straatjochie, je hebt ons wederom voor blok gezet... Ik weet dat jouw handelingen los staan van het vlag waarvoor je vecht, maar toch...

  14. #239
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by ZakKa! View Post
    Denk dat badr zijn hand gewoon niet zag en hij omhelsde Hesdy ook terug volgens mij.

    Nee, Badr negeerde hem en draaide zn rug naar Hesdy toe. Jammer.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  15. #240
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    23
    vCash
    126000

    Default

    Het lijkt me duidelijk dat als Badr weet dat hij gaat verliezen, of dat gevoel krijgt, dan gaat hij voor een actie als deze. De eerste ronde was absoluut voor Badr. De tweede ronde kwam Hesdy terug en was Badr zichtbaar (zie de eerste minuut rust) buiten adem en dan gaat het mis. Hij ziet dat Hesdy niet meer onder de indruk is van hem...........resultaat.... een actie waardoor hij niet echt verliest maar het verlies kan verbloemen door een diskwalificatie. Als deze partij uitgevochten zou zijn dan zou Hesdy de winnaar worden!!

  16. #241
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Wordt het niet eens tijd dat tegen dit soort gasten wordt opgetreden? Als het iemand anders van een ander niveau was geweest, had hij na deze onzin geen ring meer mogen betreden, maar omdat het een publiekslieveling betreft, mag hij de sport wederom in een zeer negatief daglicht zetten. Ik ben een liefhebber van de sport en een liefhebber van de vechter Badr Hari. De persoon Badr Hari is echter een ander verhaal. Hoe DOM (!!!) ben je als je dit een 2e keer gebeurd?! De eerste keer zou nog een "heat of the moment" moment geweest kunnen zijn, maar hij laat hier duidelijk zien niet in een ring thuis te horen! Hopelijk krijgt dit een flinke staart en wordt dhr Hari voor lange tijd geschorst. Nog 1 kans en dan oprotten. Veranderen zal hij niet.

    Trieste afsluiting van een volgens mij erg mooi gala. Dank u Badr...

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  17. #242
    Join Date
    May 2009
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben nu stiekem ook een hater geworden, voor wie badr eer wilt geven, noemt hem maar voortaan Badr Kari...

    In het Arabic betekent Kari... Tsja zoek het maar even zelf op veel succes allen... latersz....

  18. #243
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Niet te geloven dit...

  19. #244
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Maastricht
    Posts
    570
    vCash
    126000

    Default

    Jammer voor het publiek en de fans van Badr.

    Vind het nog het ergste voor zijn trainers die weken hebben opgeofferd om met hem te trainen.
    1x kan je in de fout gaan. Maar dit mag gewoon geen 2de x gebeuren.

    Respect voor Hesdy!!

    Ben ook eigenlijk wel benieuwd naar de reacties van beide vechters en beide trainers.

  20. #245
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Ede
    Posts
    17
    vCash
    126000

    Default

    Nou, negeren vind ik overdreven. Ben echt geen fan van Badr Hari, maar volgens mij negeerde hij hem niet. Eerst zag hij Hesdy niet, en daarna was er een kort gesprekje en 'hug' Maar respect voor Hesdy, die naar mijn idee onderschat wordt. Badr zijn techniek en explosiviteit was geweldig, maar Hesdy knokt op karakter, en gaf goed tegengas. Blijkbaar was Badr daar niet zo blij mee Respect voor Manhoef trouwens...Goede bemiddelaar en duidelijk liefhebber van de sport!

  21. #246
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Madr fffffffffffffffffkin Hari zo gestoord als een kanarie

  22. #247
    Join Date
    May 2010
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    Alle organisaties moeten hem het komende jaar maar even bannen. Hesdey had denk ook liever stijdend verloren, dan zo gewonnen. Hij heeft het gewoon voor iedereen weer eens verkloot.

    En dan dat lachje.... bah!

  23. #248
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

  24. #249
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

  25. #250
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by meneerelmo View Post
    Nou, negeren vind ik overdreven. Ben echt geen fan van Badr Hari, maar volgens mij negeerde hij hem niet. Eerst zag hij Hesdy niet, en daarna was er een kort gesprekje en 'hug' Maar respect voor Hesdy, die naar mijn idee onderschat wordt. Badr zijn techniek en explosiviteit was geweldig, maar Hesdy knokt op karakter, en gaf goed tegengas. Blijkbaar was Badr daar niet zo blij mee Respect voor Manhoef trouwens...Goede bemiddelaar en duidelijk liefhebber van de sport!
    Eerlijk gezegd vond ik Hari niet heel mooi technisch vechten. Hij is heel snel, explosief en sterk, maar hij maaide af en toe maar wat zonder dekking naar mijn idee.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •