MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 11 of 12 FirstFirst ... 789101112 LastLast
Results 251 to 275 of 296
  1. #251
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    98
    vCash
    126000

    Default

    en mike moet afscheid van hem nemen want mike verdient beter dan deze idiote dwaas
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #252
    Join Date
    May 2009
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    O ja, heb wel een laatste tip aan alle mensen... Media geilen op sensatie, we zouden eigenlijk moeten wachten totdat we het echte verhaal horen... Is er opzet? Zo ja? Zou Hesdy Badr dan troosten???

    Dus er klopt sowieso iets niet aan de berichtgeving van sommige en zoals sommige intellectuelen al aangaven... Wacht ik liever op de beelden, ik ging ook als een dwaas mee met mijn eigen emoties...

    We hebben allemaal wel ergens een kleine Badr hartje hahahah

  3. #253
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

    Default

    X-aantal fouten in het artikel van de Telegraaf..
    Zo zou Mahoef hebben gewonnen.

  4. #254
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    telegraaaf:

    Na afloop toonde Hari geen berouw en weigerde hij zijn excuses aan te bieden. Zijn teamgenoot Melvin Manhoef, die eerder op de avond zijn partij tegen Gokhan Saki won,

    ZUCHT
    =

  5. #255
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

  6. #256
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Zit nog steeds bij te komen van de shock. Ik hoorde iemand zeggen dat ie Badr's versie wil horen. Hij kan van alles zeggen, maar hier is geen excuus voor. Vooral niet omdat het niet de eerste keer is dat ie zich zo heeft misdragen.
    Wat ik hem kwalijk neem is dat ie een voorbeeld is (of ie dat nou wil of niet) voor veel jongeren. Wat voor uithangbord is dit nou voor de sport? Na dat tendentieuze artikel in het Parool weet je dat iedereen kijkt en dan doe je zoiets. Hij heeft iedereen die de sport een warm hart toedraagt teleurgesteld IMO. Het ging net zo goed en dan weer zoiets. 25 jaar is volwassen IMO. Hier zijn geen excuses voor IMO...

  7. #257
    Join Date
    May 2009
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by martijnG View Post
    Madr fffffffffffffffffkin Hari zo gestoord als een kanarie
    WHHAHHAAHHAH

  8. #258
    Join Date
    May 2010
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    Heb het net live op op internet gezien en het was echt belachelijk. Hesdy stond al bijna op en toen haalde hij nog ff uit.

  9. #259
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by BJJCORE View Post
    idd ja ***SPOILER***

    Quote: Zijn teamgenoot Melvin Manhoef, die eerder op de avond zijn partij tegen Gokhan Saki won,
    ___________________________________________











    Gökhan Saki vs Melvin Manhoef
    Gökhan Saki wint KO (2e ronde)
    Last edited by Kemal; 29-05-2010 at 23:41.
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #260
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Telegraaf laat er ook geen gras over groeien. Ik weet nu al wat voor reacties er morgen zullen staan. Dat moet je hem wel nageven; hij stelt die haters niet teleur. Ben benieuwd wat voor gevolgen dit zal hebben voor 'm. Hij is misschien die cashcow voor It's Showtime, maar ze zullen naar de buitenwereld toe toch een statement willen en moeten maken.

    Ik vond Melvin's reactie wel goed na die diskwalificatie...

  11. #261
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Tja Mel deed zijn best maar het publiek bleef boe roepen want ze willen hem geen verontschuldigingen horen aanbieden maar Badr dat zien doen. Begrijpelijk ook eigenlijk. Respect voor mel.
    =

  12. #262
    Join Date
    May 2010
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Shit man, ik weet niet of ik wel wakker kan blijven voor ufc 114

  13. #263
    Join Date
    May 2009
    Location
    Next to the beertender
    Posts
    277
    vCash
    126000

    Default

    03.00???? live stream op mmatv.....

  14. #264
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Zo onsportief en zo jammer weer ....... waarom nou ???????

  15. #265
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Triest einde van een mooi gala. Thnx 4 sharing Garcia..!

  16. #266
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Khanom Thom View Post
    Triest einde van een mooi gala. Thnx 4 sharing Garcia..!
    X2
    Be a Warrior, not a Worrier

  17. #267
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Breda
    Posts
    199
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Arabianboy View Post
    O ja, heb wel een laatste tip aan alle mensen... Media geilen op sensatie, we zouden eigenlijk moeten wachten totdat we het echte verhaal horen... Is er opzet? Zo ja? Zou Hesdy Badr dan troosten???

    Dus er klopt sowieso iets niet aan de berichtgeving van sommige en zoals sommige intellectuelen al aangaven... Wacht ik liever op de beelden, ik ging ook als een dwaas mee met mijn eigen emoties...

    We hebben allemaal wel ergens een kleine Badr hartje hahahah
    Luister.. daar hoef je de beelden niet voor af te wachten om te kijken of er OPZET in 't spel was dat kan ik en iedereen die gekeken heeft je ook wel vertellen! doodzonde, prachtige vechter om te zien maar dit is gewoon echt weer waardeloooos!!!

  18. #268
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    triest einde idd, maar g oed life goes on ik ga stappen in rotterdam peace out

  19. #269
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    ben het het helemaal met je eens dat dit nooit kan......maar ik bedoel meer in combinatie met het interview in ringsports...
    dit kan niet ongestraft blijven.....
    Quote Originally Posted by BJJrajawali View Post
    Who cares wat nu weer zijn verhaal is..... dit kan en mag NOOIT gebeuren..... en al helemaal geen 2 keer ......
    Talent alleen blijkt wederom niet genoeg te zijn ....... Zo zonde dit......
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  20. #270
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Heb het net bekeken en zomaar uit het niets trapt hij als Hesdy van de grond op wil staan..
    Daarna krijgt hij de microfoon in zn handen geduwt en neemt hij niet eens het fatsoen om iets over zijn actie te zeggen tegen de 20.000 mensen in de zaal, een ander, in dit geval Manhoef, moet het overnemen.. diep triest..

    Overigens aan het einde van het filmpje kan ik nog wel zien dat Badr en Hesdy elkaar bedanken (of wat daar op moet lijken)...
    Be a Warrior, not a Worrier

  21. #271
    Join Date
    May 2009
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BNP View Post
    Luister.. daar hoef je de beelden niet voor af te wachten om te kijken of er OPZET in 't spel was dat kan ik en iedereen die gekeken heeft je ook wel vertellen! doodzonde, prachtige vechter om te zien maar dit is gewoon echt weer waardeloooos!!!
    Had gehoopt dat je geen gelijk had... Ik heb de beelden gezien...
    http://www.youtube.com/watch?v=U9YSi...layer_embedded

    Respect kun je niet afdwingen, iedereen vecht om zichzelf te bewijzen! Ik denk dat Badr dat vergeet en denkt dat mensen hem wel respect geven, maar hij heeft het totaal mis... Hesdy liet zien dat hij durft, ik mag hem niet qua persoonlijke redenen, maar is beter (niet qua vechten, maar als persoon)!

    Ik vond vechtsporten nooit interessant en dit is het bewijs... Ik moet maar toch eens weer een andere soort entertainment vinden...

  22. #272
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    FUCK BADR!!!!
    From Best!

  23. #273
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    073
    Posts
    422
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    ben het het helemaal met je eens dat dit nooit kan......maar ik bedoel meer in combinatie met het interview in ringsports...
    dit kan niet ongestraft blijven.....

    Ja om heel eerlijk te zijn heb ik hierin nooit geloofd iets wat ik ook vaak heb geuit in ander topics.
    Badr kan niet veranderen dat zit gewoon in hem.....

    Zo is hij , veel talent maar altijd net niet. ALs hij niet veranderd zal hij nooit een grote prijs pakken en schorssen ze hem straks voor het leven. een paar jaar later en dan lees je ergens een bericht dat die is omgelegd.

    zo zonde hij heeft zoveel talent......
    "If it's not street applicable, energy efficient, and based on natural body movements, it's not pure Gracie Jiu-Jitsu."

  24. #274
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Hijs gewoon zo gek als een deur, zelfs die stare down van gister dan denk je van dat hoort er bij maar bij badr ist anders omdat hij echt dan en daar tot alles in staat is...Hij moet zichzelf es laten nakijken want anders wordt het volgens mij een soort Mike Tyson in de negatieve zin des woords van het kickboksen.

  25. #275
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by ZakKa! View Post
    Tja Mel deed zijn best maar het publiek bleef boe roepen want ze willen hem geen verontschuldigingen horen aanbieden maar Badr dat zien doen. Begrijpelijk ook eigenlijk. Respect voor mel.
    Melvin probeerde het wel, maar kreeg niet echt de kans. Terechte beslissing van de jury overigens in deze. Mixfight heeft in ieder geval weer zwaar geowned met deze Pbp, thanks Cyril!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •