MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 9 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 216
  1. #26
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DubbleDown View Post
    In de eerste ronde na die down gooide Badr ook al een knie, althans dat dacht ik te zien.. 2e keer was geen verrassing dus.

    @Andyhugfan
    Tuurlijk mag je van Badr wel verwachten dat ie de regels naleeft. Het is toch gewoon een vechtsporter? Na dat interview in RingSports was ik weer enigszins fan van 'm, nu echt niet meer.
    Na die interview dacht ik ook van, 'zo dat gaat de goede kant op', maar na die staredown vreesde ik het ergste.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Wat een hond zeg...
    Absoluut geen respect meer voor hem
    Oprotten met badr hari
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  3. #28
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    333
    vCash
    125909

    Default

    Dejavu, zelfde teleurstelling als in 2008. Echt wat vuurwerk zou worden is afgelopen in een deceptie

  4. #29
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DubbleDown View Post
    In de eerste ronde na die down gooide Badr ook al een knie, althans dat dacht ik te zien.. 2e keer was geen verrassing dus.

    @Andyhugfan
    Tuurlijk mag je van Badr wel verwachten dat ie de regels naleeft. Het is toch gewoon een vechtsporter? Na dat interview in RingSports was ik weer enigszins fan van 'm, nu echt niet meer.
    Dat dacht ik ook te zien. Maar wat een ontzettend lelijke en nutteloze actie. Slaat gewoon nergens op, mist ieder doel.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    90
    vCash
    126000

  6. #31
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    2.44 in dit filmpje..

  7. #32
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    WAT een IDIOOT is die Badr toch, ben echt booss! kan het gewoon niet geloven dat hij het weer zo verpest. Pas geleden nog een interview gegeven in Ringsports, zijn imago verbeterd, en nu dit.. Hij was samen met Overeem mijn favoriete K1 vechter van dit moment, maar nu ben ik echt zwaar afgeknapt!

    Ik geen Badr Hari fan meer!

    Respect voor Hesdy, terechte winnaar. Hij begon al in te komen en tegen stand te bieden, blijkbaar had Badr dit niet verwacht en kreeg hij weer zogenaamd 'kortsluiting' in zijn hoofd. Zeer onsportief en gewoon walgelijk.
    wat kunnen we nog meer verwachten van hem? hoe vaak gaat hij het nog doen..
    voor de (nog) Hari fans, dit valt niet goed te praten.
    een jaar disqualificeren zal hem misschien een lesje leren!
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  8. #33
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Idd ik zag het ook
    hij vocht gewoon vies. hij had natuurlijk verwacht dat hij zo over Hesdy heen zou rushen, maar dat lukte hem niet zo een twee drie
    dan maar effe Tyson nadoen..
    Quote Originally Posted by Koike88 View Post
    Dat dacht ik ook te zien. Maar wat een ontzettend lelijke en nutteloze actie. Slaat gewoon nergens op, mist ieder doel.
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  9. #34
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    erg vervelend voor mike en melvin....krijgen ze ook weer die shitload over zich heen door zo'n domme actie van badr....
    ja jongen, niet meer klagen dat je een slecht imago hebt aub.....heb je maar aan een iemand te danken en die kijkt je iedere morgen aan in de spiegel....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  10. #35
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    190
    vCash
    126000

    Default

    Badr was nochtans in topvorm ... dit zou echt een toppartij geworden zijn !!! Heel erg spijtig,. Ik hoop dat iedereen nu inziet dat dergelijk gedrag echt niet thuis hoort in deze sport. Ik vond hem al te ver gaan tijdens die 'staredown' en nu is het volledig om zeep.

  11. #36
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Echt jullie kunnen je bijna niet voorstellen hoe doodziek ik hier van ben, echt een hele bewuste trap Hesdy lag al een dikke seconde. Ik ben werkelijk waar direct het stadion uitgelopen wilde niet eens meer in 1 ruimte zijn waar Badr H. zich ook bevond.

  12. #37
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    het ergste vind ik dat die gast waarschijnlijk binnen de kortste keren gewoon in de ring staat...

  13. #38
    Join Date
    May 2009
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Ik dacht dat hij volwassen geworden was maar blijkt bedrieg, natrappen als gerges op de grond zit bah want een achtelijk arrogante kwal is dat toch, was altijd badr hari fan maar nu niet meer!!!!!

    Ik haat onsportief gedrag, 1e ronde was voor badr hari dik, 2e ronde krijg hij meer tegenstand van gerges en werd een beetje moe en gaat een beetje natrappen bah
    Probeer je leven niet te laten leiden door haat, is niet goed voor het hart. Maar kennelijk heeft dit alles wel veel teweeg gebracht en vooral bij jou, aangezien je er speciaal een gehele topic aan toewijd...

  14. #39
    Join Date
    May 2009
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by johnmixfight View Post
    wat een sukkel is Badr zeg, ben je aan het winnen, krijg je tegengas, ga je natrappen.
    Wat krijgen we nu weer voor een excuses: je mag ook niet op de stoep fietsen ?

    Gelukkig komt hij uit voor Marokko, haalt ie de Nederlandse nationaliteit niet door het slijk .

    Jammer hoor, hij heeft dit echt niet nodig...
    Je kunt het ook anders stellen, hij is een product van Nederland en dat heeft hem gemaakt tot wat hij vandaag de dag is...

  15. #40
    Join Date
    May 2009
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Lijkt me niet dat 100 man liegen

    Klasse vechter met het I.Q. van een goudvis. Geen goeie combi! Schorsen die handel en lang! Laatste waarschuwing en bij strike 3... yer out! De sport kan heel goed zonder dit soort mensen. Jammer van de knokker Badr Hari, maar dit kan echt niet 2x gebeuren.
    Dus alle bankiers en topmannen in de wereld die fraude hebben gepleegd, waardoor we in deze shit economie zitten hebben een IQ van een goudvis???

    Kortom, in allerlei lagen van de bevolking houden mensen zich weleens niet aan de regels... Bovendien heeft dit alleen consequenties voor Badr en niet voor de wereld economie

  16. #41
    Join Date
    May 2009
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    Het is niet slecht voor de sport , de sport is allang volwassen .
    Het is niet slecht voor mr kia , dat bleek na 2008 .

    Alleen jammer voor de fans die juist hij zo graag wil vermaken , dat zegt ie tenminste . Zit gewoon een steekje los bij m , maar toch zie ik hem graag vechten . I dont give a f*** about his personality .

    Maar misschien toch beter mma?

  17. #42
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    561
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Arabianboy View Post
    Je kunt het ook anders stellen, hij is een product van Nederland en dat heeft hem gemaakt tot wat hij vandaag de dag is...

    Gefeliciteerd met de meest onzinnige post van vanavond.

  18. #43
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Jammer dat ie de zichzelf, het land waarvoor ie uitkomt, de sport, het publiek en de mensen die de stream gekocht hebben (waaronder ikzelf) en zijn gym weer teleurgesteld heeft. Ik ben nog steeds een fan en kraakte ook voor Badr, maar dit kan je niet verdedigen zonder je geloofwaardigheid te verliezen.
    Ik weet niet of je dit soort acties kan koppelen aan z'n intelligentie (of gebrek daaraan). Het blijft giswerk, maar ik denk dat hij met een bepaalde woede in zich vecht en die 'knop' niet kan omzetten op bepaalde momenten. Dat resulteert dan in dit soort gekke acties. Ben benieuwd of iemand z'n gedrag op 25-jarige leeftijd nog kan veranderen. Onbegrijpelijk.
    X2 Ik kan het niet beter vertellen Hij kan idd die knop wel of niet omzetten dat maakt hem ook zo goed. Hij was nagenoeg nog steeds op winnende hand dus ja onsportief (wel in je nadeel dan) maarja schijt

    Achja zonde voor mij blijft hij een van de beste Nederlanders

  19. #44
    Join Date
    May 2009
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Roque View Post
    Een goudvis heeft volgens mij nog een hoger IQ..

    Ik hoop dat ze hem een ban voor het leven geven.. wat een stumper is die badr zeg!
    Dat je twijfelt zegt al heel wat over je eigen capaciteiten...

  20. #45
    Join Date
    May 2009
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Jammer dat ie de zichzelf, het land waarvoor ie uitkomt, de sport, het publiek en de mensen die de stream gekocht hebben (waaronder ikzelf) en zijn gym weer teleurgesteld heeft. Ik ben nog steeds een fan en kraakte ook voor Badr, maar dit kan je niet verdedigen zonder je geloofwaardigheid te verliezen.
    Ik weet niet of je dit soort acties kan koppelen aan z'n intelligentie (of gebrek daaraan). Het blijft giswerk, maar ik denk dat hij met een bepaalde woede in zich vecht en die 'knop' niet kan omzetten op bepaalde momenten. Dat resulteert dan in dit soort gekke acties. Ben benieuwd of iemand z'n gedrag op 25-jarige leeftijd nog kan veranderen. Onbegrijpelijk.
    Klasse reactie!!!

    Ik persoonlijk denk dat er meer speelt... Deze woede heeft wellicht wat te maken met zijn verleden dan zijn intelligentie , hij heeft al wat meer over zijn verleden gesproken... Hij vertelde dat hij op zeer jonge leeftijd werd gepest(geslagen) en je jeugd draag je voor de rest met je leven mee... Ik weet dat het op psychologisch bullshit lijkt, maar elk keer dat hij het gevoel, ik zeg nogmaals: het gevoel krijgt dat hij wordt gekleineerd, dan kan de wereld hem niet meer schelen en lijkt hij alle remmen te verliezen op rationaliteit!

  21. #46
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Iedereen was de hele avond Pro-Badr en keek uit naar zijn partij. Dan doet hij dit en sloeg de sfeer om. 15000 man die hem uitfloten.

    Erg jammer.

  22. #47
    Join Date
    May 2009
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    hmmm,?

  23. #48
    Join Date
    May 2008
    Posts
    132
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Arabianboy View Post
    Klasse reactie!!!

    Ik persoonlijk denk dat er meer speelt... Deze woede heeft wellicht wat te maken met zijn verleden dan zijn intelligentie , hij heeft al wat meer over zijn verleden gesproken... Hij vertelde dat hij op zeer jonge leeftijd werd gepest(geslagen) en je jeugd draag je voor de rest met je leven mee... Ik weet dat het op psychologisch bullshit lijkt, maar elk keer dat hij het gevoel, ik zeg nogmaals: het gevoel krijgt dat hij wordt gekleineerd, dan kan de wereld hem niet meer schelen en lijkt hij alle remmen te verliezen op rationaliteit!
    Aaah ok, sorry Badr. We zullen t je niet kwalijk nemen..

  24. #49
    Join Date
    May 2009
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by guess2007 View Post
    Gefeliciteerd met de meest onzinnige post van vanavond.
    Dank je, dan heb ik toch een arme ziel bereikt...! :P

  25. #50
    Join Date
    May 2009
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Milk View Post
    Aaah ok, sorry Badr. We zullen t je niet kwalijk nemen..
    Hahahah dat zou heel simpel zijn, hij zou een terechte straf moeten krijgen, that's for sure!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •