MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 9 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 216
  1. #51
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Arabianboy View Post
    Klasse reactie!!!

    Ik persoonlijk denk dat er meer speelt... Deze woede heeft wellicht wat te maken met zijn verleden dan zijn intelligentie , hij heeft al wat meer over zijn verleden gesproken... Hij vertelde dat hij op zeer jonge leeftijd werd gepest(geslagen) en je jeugd draag je voor de rest met je leven mee... Ik weet dat het op psychologisch bullshit lijkt, maar elk keer dat hij het gevoel, ik zeg nogmaals: het gevoel krijgt dat hij wordt gekleineerd, dan kan de wereld hem niet meer schelen en lijkt hij alle remmen te verliezen op rationaliteit!
    Wat wil je nou bereiken met je posts? Veroordeel de actie gewoon in plaats van het goed te praten. Ondanks er gevoel bij komt heb je je gewoon aan de regels te houden. Anders heb je niks in die ring te zoeken. Of er meer speelt of niet heb je op het moment van doen niks mee te maken. Hari had zich gewoon in moeten houden, dan had hij de partij waarschijnlijk nog gewonnen ook. Dit is gewoon pure onsportiviteit en moet bestraft worden.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Het is altijd makkelijk de gehele maatschappij de schuld te geven van je eigen achterlijke gedrag...
    Laat em eerst maar eens naar zichzelf kijken en een poging wagen zich daadwerkelijk te verbeteren in plaats van te constateren dat zijn verleden hem gemaakt heeft tot wat ie is en dat hij daar toch niks meer aan kan doen.

  3. #53
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ben net terug van amsterdam, kijk we kunnen er schelden en wat een sukkel etc. maar dat laat ik over aan badr haters... dit valt niet rechttepraten absoluut niet maar wil er wel bij zeggen de sfeer was echt vijandig richting hesdy, hesdy kwam binnen en boe geroep en badr kwam binnen heel publiek werdt gek, hesdy vocht heel irritant ik denk dat hij gewoon niet KO wou gaan en zoals we weten badr gaat altijd over de KO en die trap was echt een fractie van seconde zoiets ga je niet effe bedenken puur emotie en van mijn kant wel te begrijpen maar keur het absoluut af, mijn respect voor badr is iniedergeval (voorlopig) weg

  4. #54
    Join Date
    May 2009
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Koike88 View Post
    Wat wil je nou bereiken met je posts? Veroordeel de actie gewoon in plaats van het goed te praten. Ondanks er gevoel bij komt heb je je gewoon aan de regels te houden. Anders heb je niks in die ring te zoeken. Of er meer speelt of niet heb je op het moment van doen niks mee te maken. Hari had zich gewoon in moeten houden, dan had hij de partij waarschijnlijk nog gewonnen ook. Dit is gewoon pure onsportiviteit en moet bestraft worden.
    Het is niet aan mij om te oordelen, natuurlijk is zijn handeling fout, netals voorheen. Maar waarom bestaan er psychologen of criminologen???

    Om te kijken vanwaar een bepaalde gedrag uit voorkomt (oorzaak) en daar een oplossing voor te vinden. In japan is hij al zwaar gestraft en je ziet dat het geen oplossing bood.

    Ps: waar zie jij een feit dat ik zijn gedrag goed praat? Ben benieuwd...

  5. #55
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Uit het feit dat jij zegt dat hij het product is van de maatschappij waardoor je de verantwoordelijkheid dus ook bij de gehele maatschappij legt en niet bij Badr wat dus niet klopt...

  6. #56
    Join Date
    May 2009
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Het is altijd makkelijk de gehele maatschappij de schuld te geven van je eigen achterlijke gedrag...
    Laat em eerst maar eens naar zichzelf kijken en een poging wagen zich daadwerkelijk te verbeteren in plaats van te constateren dat zijn verleden hem gemaakt heeft tot wat ie is en dat hij daar toch niks meer aan kan doen.
    In dezen geef ik je gelijk... Maar dan begrijp ik nooit zo goed waarom ze het weleens over een specifieke bevoking hebben in bepaalde kranten... Maar goed, ik denk dat we het beter bij sport kunnen houden voordat het een politieke probleem wordt

  7. #57
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ben net terug van amsterdam, kijk we kunnen er schelden en wat een sukkel etc. maar dat laat ik over aan badr haters... dit valt niet rechttepraten absoluut niet maar wil er wel bij zeggen de sfeer was echt vijandig richting hesdy, hesdy kwam binnen en boe geroep en badr kwam binnen heel publiek werdt gek, hesdy vocht heel irritant ik denk dat hij gewoon niet KO wou gaan en zoals we weten badr gaat altijd over de KO en die trap was echt een fractie van seconde zoiets ga je niet effe bedenken puur emotie en van mijn kant wel te begrijpen maar keur het absoluut af, mijn respect voor badr is iniedergeval (voorlopig) weg
    Dit begrijp ik eerlijk gezegd niet goed ...Dus het is weer iemand anders zijn schuld dat Badr zijn kalmte verliest ?

    Wat bedoel je met 'hij vocht heel irritant'? Omdat hij een goede dekking had en een sterke kin? Ondertussen counterde hij nog en alhoewel hij achter stond bewees hij niet kansloos te zijn. Ik zie hier helemaal niks irritant in.

  8. #58
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Slotje aub!!!

  9. #59
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Badr is idd. een sociopaat . Keer op keer slaat hij door. Maar hij wordt nooit gecorrigeerd, want iedereen vindt hem geweldig omdat hij zo goed vecht. Na de K1 finale in 08 deed hij iets soorgelijks en steeg zijn popularitiet tot grote hoogte en werd hij overal als een held binnengehaald en ook hier op dit forum door een hoop lui verdedigd. Het lag aan Remy. Dat was geen vechter, maar een acteur. Dus nu zal het wel weer aan Hesdy liggen en niet aan Badr , want dat is zo'n sympathieke jongen. W.b. schorsing dat gaat echt niet gebeuren. Rutz en K1 verdienen veel te veel geld aan hem. K1 en It's Showtime zijn ook geen sportbonden, maar bedrijven.
    Badr is een schande voor onze sport. Wel leuk dat hij na door heel de Arena te zijn toegejuicht (niet door ons) , door de hele Arena werd uitgefloten. \Door zijn eigen publiek dus. Viel me in het filmpje op dat hij wederom weigerde zijn excuses te maken.

  10. #60
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    het is badr z'n schuld absoluut, met irritant bedoel ik natuurlijk irritant voor badr en tactisch heel sterk van hesdy

  11. #61
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Wat een teleurstelling...

    Ik denk dat het komt door zijn mentaliteit in de wedstrijd. Hij vocht met agressie en met dat rossen kan ik wel begrijpen dat als je de kans nog krijgt dat ie snel een cheap shot geeft.

    Dit keur ik absoluut af. Maar ik denk dat het meer aan zijn mentaliteit ligt en die moet veranderen (als dat nog kan).

    Ik ken geen andere vechter die de ring in gaat om te maaien als Badr.

  12. #62
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    tjongejongejonge.....sociopaat......daar heb je toch echt wel iets meer voor nodig dan dat je soms overagressief reageert.....

    het is gewoon een domme minne vieze actie die bestraft moet worden....

    En inderdaad araboy ....er zal zeker iets meespelen.....maar dat MAG NIET UITMAKEN IN EEN PROFESSIONELE SPOrT!!!!!!!!
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  13. #63
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Iedereen kan nu het gevecht zien, vind dat het onnodig is om hierover te gaan discusseren. Hij zit fout punt.

    slotje aub.

  14. #64
    Join Date
    May 2009
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Uit het feit dat jij zegt dat hij het product is van de maatschappij waardoor je de verantwoordelijkheid dus ook bij de gehele maatschappij legt en niet bij Badr wat dus niet klopt...
    Was een sarcastische reactie, maar goed dat kon je ook niet weten.

    Bovendien is het ook een verantwoordelijkheid van de gehele maatschappij, we kijken naar twee knullen die elkaar legitiem slopen in een ring met bepaalde regels... Hoe ziek is dat??? Maar goed daar stond ik ook niet bij stil, immers... ...ze doen het vrijwillig

    Maar dat is dus de maatschappij waarin we leven, grenzen zijn verlegd naar extreme maatstaffen en dan is het ook vrijwel logisch dat bepaalde figuren geen grenzen meer zien in bepaalde situaties.

    Als laatst... Dat ik een mogelijke oorzaak zoek of een bepaalde logica zie in bepaalde gebeurtenissen, maakt het niet logisch dat meteen wordt gesuggereerd dat ik het eens ben met een bepaalde handeling van een individu! Think about it

  15. #65
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    het is badr z'n schuld absoluut, met irritant bedoel ik natuurlijk irritant voor badr en tactisch heel sterk van hesdy
    Domme opmerking eerste klas, en ook uit je vorige post? Vecht irritant? Donder op man, Hesdy ging gewoon de slagenwisseling aan. Volgens mij was het ook niet tactisch, het ging hard tegen hard. Niks mis mee uiteraard. Maar ja het is weer een poging om Badr zijn stilo goed te praten door gelijk een fout te vinden bij de tegenstander, dikke LOL!
    Hesdy komt er wel. Hij bleef gewoon staan en kan goed incasseren. Hij was alleen wat zenuwachtig de eerste ronde, die ging dik naar Badr. Maar Hesdy komt er zeker wel.
    Fat girlz need lovin too!



  16. #66
    Join Date
    May 2010
    Posts
    4
    vCash
    126000

    Default

    Wat een ongelofelijke hond van een sukkel is die Badr Hari toch.

    Ik kom net van de Amsterdam Arena en ik beschouw het niet als een verspilling van de 140 euro die zo'n godvergeten duur kaartje kost, want het was wel een fantastische dag, maar dit is echt een anticlimax van jewelste.

    Ik snap niet dat Manhoef überhaupt met deze man geassocieerd wil worden, dat is pas een voorbeeld voor de sport. Het einde van het gevecht tegen Saki is zoals het hoort te zijn.

  17. #67
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    @bananenplukster Nouja tlijkt me toch iets wat besproken mag worden... we hoeven het ook niet zo snel mogelijk weer in de doofpot te stoppen ofzo.

  18. #68
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    slotje

  19. #69
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Als Badr Psychologische stoornissen O.I.D. dan hoort hij niet in de ring thuis klaar
    dit mag echt nooit meer gebeuren, wie heeft er nu nog vertrouwen in
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  20. #70
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    @bananenplukster Nouja tlijkt me toch iets wat besproken mag worden... we hoeven het ook niet zo snel mogelijk weer in de doofpot te stoppen ofzo.
    x2
    anders komt er toch opnieuw een topic
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  21. #71
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    @bananenplukster Nouja tlijkt me toch iets wat besproken mag worden... we hoeven het ook niet zo snel mogelijk weer in de doofpot te stoppen ofzo.

    Iedereen kan het gevecht nu zien, discusseren zal niks uithalen iedereen is het over eens dat hij fout zit.

  22. #72
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default Hij moest zich schamen

    Net terug uit de Arena, stond bij de ring in de rode hoek van Badr en te bizar dat nog probeerde zijn mensen de aktie goed te praten om te beweren dat Hesdy opstond in de aktie. Dit kan toch niet waar zijn. Agelopen tijd kijken filmpjes van hem in Turkije, dan weer in Marokko en dan intervieuw in Ringsports en bijna geloven dat ie goeie kant op ging.

    NOT

    Dit is een typisch voorbeeld van iemand die iets te veel aan de JUS zit. Je leest wel eens over mensen in amerika die iets te veel anabolen gebruiken waar de stoppen van door slaan, een moord plegen en niet eens weten wat ze daarna gedaan hebben. Dat gevoel heb ik in ieder geval aan deze partij over gehouden. En petje af voor Hesdy, die jongen heeft hart en kan wat klappen vangen en schakelde toch ff een tandje bij in de tweede ronde. En helemaal die trap in zijn gezicht...toch niet out gegaan.

    Als Simon dit had geaccepteerd was de geloofwaardigheid van It's Showtime gelijk naar de knoppen.
    Kijken of ze ook nog de ballen hebben om een straf te geven........dat verhaal van Een Ezel stoot niet ....


    Mikes gym was geen succes vanavond

  23. #73
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    x2
    Quote Originally Posted by Guillermo View Post
    Domme opmerking eerste klas, en ook uit je vorige post? Vecht irritant? Donder op man, Hesdy ging gewoon de slagenwisseling aan. Volgens mij was het ook niet tactisch, het ging hard tegen hard. Niks mis mee uiteraard. Maar ja het is weer een poging om Badr zijn stilo goed te praten door gelijk een fout te vinden bij de tegenstander, dikke LOL!
    Hesdy komt er wel. Hij bleef gewoon staan en kan goed incasseren. Hij was alleen wat zenuwachtig de eerste ronde, die ging dik naar Badr. Maar Hesdy komt er zeker wel.
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  24. #74
    Join Date
    May 2009
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Slotje aub!!!
    Eerst een trietse topic openen en nu smeken om een slotje... Ik heb het wel met je te doen

    Hoe-dan-ook heb je geen goede nachtrust meer, ik wens je sterkte toe met revalideren... Je hebt het nodig!!!

  25. #75
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    @bananenplukster: discussieren op een forum haalt bijna nooit wat uit, maar het gaat mij erom dat ook aan de negatieve dingen aandacht besteed wordt.
    @arabianboy: ik snap je punt wel maar ik ga niet een hele politieke discussie met je aan, ik vond de opmerking wat misplaatst.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •