MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 69
  1. #1
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default Hesdy Gerges - Spoiler

    Ik wou even een thread voor Hesdy want ik heb nu veel respect voor hem. Hij bleef gister tijdens de staredown rustig en vandaag zelfs nadat Badr hem had getrapt kwam hij naar hem toen om hem te omhelzen. Hij is gewoon een goed persoon als hij na al dat gedoe nog steeds bereid is om respect te tonen.

    Niet alleen dat maar tijdens het gevecht liet hij ook zijn vechters hart zien. Ik had altijd het gevoel dat hij lastig zou worden want vorig jaar tegen Schilt liet hij zien dat hij een hele sterke kin heeft en niet zomaar KO te slaan is.
    Dus respect voor deze gentleman fighter. Toch blijft het jammer..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    333
    vCash
    125909

    Default

    WAR Hesdey, ik kijk er naar uit om hem zijn belt te zien verdedigen. En natuurlijk te zien vechten in de k1!

  4. #4
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    073
    Posts
    422
    vCash
    126000

    Default

    Respect zeker , maar eerlijk is eerlijk hij was wel een maatje te klein vandaag..... maar wel veel potentie !

    War Hesdy !
    "If it's not street applicable, energy efficient, and based on natural body movements, it's not pure Gracie Jiu-Jitsu."

  5. #5
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Breda
    Posts
    199
    vCash
    126000

    Default

    zeker respect voor Hesdy

  6. #6
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Respect Hesdy! hij bood veel tegenstand, meer dan Hari (en vele fans) hadden verwacht. misschien dat dit de reden was dat Hari gefrustreerd raakte en gekke dingen begon te doen. in de 2e ronde begon Hesdy zelfs op stoom te komen en vocht gewoon keihard terug! echt respect voor die man! en dat hij ook gewoon opstond na de illegale knie
    Ik ben geen Badr Hari fan meer vanaf vandaag, na deze idiote actie van Hari
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  7. #7
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BJJrajawali View Post
    Respect zeker , maar eerlijk is eerlijk hij was wel een maatje te klein vandaag..... maar wel veel potentie !

    War Hesdy !
    Oneens. Lees mijn posts er maar op na. Ik ben zeker geen Hesdy fan. Maar het kon nog alle kanten op. Zoals de tweede ronde begon ging Hesdy vol mee in de slagenwisselingen. Hij toonde hier zeker zijn vechtershart.

    Hesdy chapeau! Je verdient die titel dubbel en dwars!

  8. #8
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    helemaal mee eens met jou! Hesdy bood tegenstand, misschien dat dat Badr frustreerde..
    Respect voor Hesdy. als het langer had geduurd had hij Badr misschien wel kunnen pakken wie weet
    door die idiote actie van Badr zullen we er nooit achterkomen
    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Oneens. Lees mijn posts er maar op na. Ik ben zeker geen Hesdy fan. Maar het kon nog alle kanten op. Zoals de tweede ronde begon ging Hesdy vol mee in de slagenwisselingen. Hij toonde hier zeker zijn vechtershart.

    Hesdy chapeau! Je verdient die titel dubbel en dwars!
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  9. #9
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Gerges je hebt er een nieuwe fan bij!!!! Badr kreeg je niet neer en raakte gefrustreerd!!!!

  10. #10
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Gerges is na vandaag in ieder geval een titel rijker geworden.

  11. #11
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    77
    vCash
    126000

    Default

    Ik keur die actie van badr zeer zeker af en ik ben zwaar teleurgesteld in hem, maar hij was gewoon wel te sterk voor hesdy. Je zag dat hesdy een paar keer viel door de kracht van de stoten van badr en ik denk dat badr hem zeker had gepakt. Desondanks respect voor hesdy. Ik zal badr blijven steunen ondanks zijn stomme acties, het blijft een emotionele vechter, dit is geen excuus maar hij doet gewoon alles met zn hart en ik denk dat hij hesdy als een prooi zag en daarom geen oog meer had voor de regels. Maar ik blijf de actie afkeuren en nogmaals respect voor hesdy.
    Last edited by mimoen; 30-05-2010 at 01:33.

  12. #12
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Badr was wederom zwaar gefrustreerd; na de eerste ronde was hij al aan het hijgen - hij had al verwacht dat hij gewonnen had en had zich al half leeg geslagen. Ik denk dat Hesdy zeker een goede kans had om te winnen met Badr zijn baby kin, maar daar stak hij dus een stokje voor zoals dat met Bonjasky het geval was. Hesdy is de echte sportman, na de wedstrijd gaat hij alnog handen schudden met Hari ... maar deze lijkt daar zelfs niet op in te willen gaan. Onvoorstelbaar.

  13. #13
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    98
    vCash
    126000

    Default

    respect voor hesdy de kans zat er dik in dat badr knock out ging

  14. #14
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Vanaf ronde 2 kon het alle kanten op , die k.o hing zwaar in de lucht.
    jammer want de match vond ik super

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    De eerste ronde werd Hesdy zoals ik verwacht had overklast door Badr maar de 2e ronde verbaasde Hesdy mij en ging ik ook echt geloven dat Badr ook neer kon gaan.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  16. #16
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    badr wat doe je de fans aan jongen.
    je had de partij in je zak en geeft hesdy een kado en hij krijgt al het respect mee.
    hesdy is een gentlemen en mijn respect had ie al, maar badr wat nu?
    als trouwe badr fan zeg ik: badr schorsen voor een paar jaartjes en kia trek je terug, en wat japan betreft, badr neem zelf het initiatief om niet mee te doen dit jaar.

    je hebt mij en andere fans echt teleurgesteld

  17. #17
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Respect voor Hesdy knap om zo koel te blijven als je opkomt en je wordt door meer dan de helft van het publiek zo uitgefloten.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BJJrajawali View Post
    Respect zeker , maar eerlijk is eerlijk hij was wel een maatje te klein vandaag..... maar wel veel potentie !

    War Hesdy !
    In de eerste ronde kwam Hesdy er mijns inziens niet aan te pas, maar in de tweede ronde gaf hij toch echt goed verzet. Ik zeg niet dat hij beter was, maar een maatje te klein is mijns inziens ook niet correct. Hesdy kwam beter in zijn spel en ging de slagenwisseling aan en dat deed hij niet slecht! Respect voor Hesdy.

  19. #19
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    178
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    badr wat doe je de fans aan jongen.
    je had de partij in je zak en geeft hesdy een kado en hij krijgt al het respect mee.
    hesdy is een gentlemen en mijn respect had ie al, maar badr wat nu?
    als trouwe badr fan zeg ik: badr schorsen voor een paar jaartjes en kia trek je terug, en wat japan betreft, badr neem zelf het initiatief om niet mee te doen dit jaar.

    je hebt mij en andere fans echt teleurgesteld
    X2

    ben het helemaal met je eens , ben ook erg teleurgesteld in Badr maar grote Respect voor Hesdy Gerges.

    badr mogen ze jaar of 2 schorsen

  20. #20
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    365
    vCash
    126000

    Default

    Ik had al respect voor Hesdy nadat ie op het laatste moment die partij tegen Sem aannam, en nog bleef staan ook. Daarom vond ik het onterecht dat hij gisteren bij zijn opkomst werd uitgefloten. Maar Badr liet zijn ware aard zien en Hesdy is op alle fronten de winnaar.

  21. #21
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben ook klaar met Badr, zal zo mijn avatar eens ff aanpassen.
    Weet je, iemand kan een keer de fout in gaan, maar dit is de 2de keer, altijd mooie praatjes maar eigenlijk is het een grote eikel.
    Hij verpeste gister de hele sfeer, echt wat gaat er in hem om?!

    Nog een kleinigheidje wat voor mij ook wel mee telde.
    We kwamen hem gistermiddag rond 13:30 nog tegen bij de Arena, toen had die ook al geen tijd voor z'n fans om op de foto te gaan. (terwijl het niet druk was en het 5 seconden had geduurd)

    Badr kan echt in alles een voorbeeld nemen aan bijvoorbeeld een Peter Aerts of een Nieky Holzken.
    Die zijn nooit te beroerd om ff een praatje te maken of op de foto te gaan.

    Naja, ik ben iig blij dat ik nog geen shirt met zijn naam er op heb gekocht.
    Koop wel wat anders.

    Badr aju!

  22. #22
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    1.455
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mimoen View Post
    Ik keur die actie van badr zeer zeker af en ik ben zwaar teleurgesteld in hem, maar hij was gewoon wel te sterk voor hesdy. Je zag dat hesdy een paar keer viel door de kracht van de stoten van badr en ik denk dat badr hem zeker had gepakt. Desondanks respect voor hesdy. Ik zal badr blijven steunen ondanks zijn stomme acties, het blijft een emotionele vechter, dit is geen excuus maar hij doet gewoon alles met zn hart en ik denk dat hij hesdy als een prooi zag en daarom geen oog meer had voor de regels. Maar ik blijf de actie afkeuren en nogmaals respect voor hesdy.
    X2
    can i kick it?....Yes you can!!

    Rob Kaman highlights

  23. #23
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    hesdy ging echt goed de 2e ronde. ik had ook het gevoel dat Badr minder conditie had dan Hesdy, Badr stond 5 minuten na het einde nog te hijgen!
    Ik ben benieuwd hoe het afgelopen was maar Hesdy had m.i. zeker een goede kans!

    En Badr ga in therapie want het is zonde dat je zo al je grote kansen verspeelt, je gooit alles weg waar je voor traint.

    Ush

  24. #24
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Hesdy is kwa persoon veel sterker rustiger behoudener als badr en dat laat hij ook zien
    volgens mij is badr een zeer labiel en instabiele persoonlijkheid.
    maar als je kijkt naar vecht prestaties om even realistisch te blijven hesdy had waarschijnlijk de partij niet gewonnen
    als badr zn badr trucendoos niet had geopend.
    maar respect voor hem hoe hij met de situatie is omgegaan

  25. #25
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    Hesdy ging echt lekker in de tweede ronde. Badr liep het gevaar zich helemaal leeg te slaan en dan was het einde 2e ronde en 3e ronde echt een ander verhaal geweest. Het kon dus nog alle kanten op.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •