MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default It's showtime Nabeschouwing *spoiler*

    er is al een topic over badr(vs gerges) maar natuurlijk niet de enige partij... heb genoten van saki vs manhoef wat was saki scherp en goed zeg heel erg netjes van hem namens een manhoef fan ook balrak was super wint even van ghita... japan kom er maar in... holtzken vs cosmo was genieten vooral leuk dat holtzken even aan het eind de knie van cosmo op cosmo ging uitproberen kyshenko vs direcki viel een klein beetje tegen maar had ook echt hoge verwachtingen van deze partij dus misschien ligt het wel aan mij drago vs kaestner snap ik nog steeds niks van zij nog tegen me broertje langs me of voor drago en misschien nog draw.. maar kennelijk kaestner en mootje vs chahid was natuurlijk eerste klas beukpartij misschien wel de mooiste van de avond
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    en mootje vs chahid was natuurlijk eerste klas beukpartij misschien wel de mooiste van de avond
    Zoals ik al voorspeld had vorige week .

    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...tje!&highlight=

    Heeft er iemand beelden van deze partij trouwens?

  3. #3
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    mijn top 3 van vanavond was denk ik 1. saki v. manhoef, 2. holzken v. cosmo, 3. el hadj tegen kahmal. Heel lelijk wat Badr deed. GG deed goede zaken vanavond, mike's gym wat minder

    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

  4. #4
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    er is al een topic over badr(vs gerges) maar natuurlijk niet de enige partij... heb genoten van saki vs manhoef wat was saki scherp en goed zeg heel erg netjes van hem namens een manhoef fan ook balrak was super wint even van ghita... japan kom er maar in... holtzken vs cosmo was genieten vooral leuk dat holtzken even aan het eind de knie van cosmo op cosmo ging uitproberen kyshenko vs direcki viel een klein beetje tegen maar had ook echt hoge verwachtingen van deze partij dus misschien ligt het wel aan mij drago vs kaestner snap ik nog steeds niks van zij nog tegen me broertje langs me of voor drago en misschien nog draw.. maar kennelijk kaestner en mootje vs chahid was natuurlijk eerste klas beukpartij misschien wel de mooiste van de avond
    Manhoef vs Saki was voor mij de partij van de avond. ook de sportiviteit na afloop was mooi om te zien.

    Ook ik keek op van de uitslag bij Kaestner vs Drago. Tijdens de partij dacht ik wel dat Kaestner het goed deed en netjes zijn punten scoorde. Draw was meer op zijn plaats geweest. Moet maar nog eens bekijken om een goed oordeel te geven.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Maastricht
    Posts
    570
    vCash
    126000

    Default

    @ Petrosyan188

    Je hebt gelijk dat Kyshencko heeft gewonnen van Direkci.
    Maar neem je nu wel terug dat Kyshencko een paar klasses beter is dan Direkci ?

  6. #6
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    mwah.. ik vond kyshenko tegenvallen ook direcki trouwens achja ik vind nog steeds PETROSYAN-> kyshenko/souwer->holtzken/direcki/kraus/chabhari etc. maar kijk nu uit naar de it's showtime MAX tournament 2011 waar ze beide aan deelnemen net als holtzken,petrosyan,cosmo,souwer,ngimbi,chahid,dien der en pajonsuk en nog 6 andere(moeten zich plaatsen) dan krijgen we denk ik een beter beeld, wel te zot voor woorden 4 matchen op een avond voor de winnaar

    (buakauw heb ik er express er tussen uitgehaald omdat die waarschijnlijk stopt met k1 max)

  7. #7
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind dat dit het minste It's showtime ArenA gala tot nu toe is.

  8. #8
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    153
    vCash
    126000

    Default

    Er waren helaas slechts 2 echte knalpartijen: Chahid Oulad El Hadj vs. Mohammed Khamal en Gökhan Saki vs. Melvin Manhoef. Echt knalharde partijen om van te genieten.

    De jurybeslissing inzake Gago Drago -Leroy Kaestner vond ik eveneens onbegrijpelijk.

    Over Badr Hari vs. Hesdy Gerges is er al een aparte topic.
    Lex vigilantibus est.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    ik wil debeelden van mootje vs chahid NU
    =

  10. #10
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Mashkadov View Post
    Er waren helaas slechts 2 echte knalpartijen: Chahid Oulad El Hadj vs. Mohammed Khamal en Gökhan Saki vs. Melvin Manhoef. Echt knalharde partijen om van te genieten.

    De jurybeslissing inzake Gago Drago -Leroy Kaestner vond ik eveneens onbegrijpelijk.

    Over Badr Hari vs. Hesdy Gerges is er al een aparte topic.
    Diender vs Askerov was ook nog wel aan te zien

    Quote Originally Posted by GilbertYvelFan24 View Post
    @ Petrosyan188

    Je hebt gelijk dat Kyshencko heeft gewonnen van Direkci.
    Maar neem je nu wel terug dat Kyshencko een paar klasses beter is dan Direkci ?

    Kyschencko is gewoon goed! Wat een tempo had ik man halverwege de tweede ronde en de gehele derde ronde. De turbo van Direkci kwam veel te laat!

  11. #11
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Wat ik me afvroeg, die kleine thiase scheidsrechter was is die opgegroeid in Duckstad of had ie te veel kwekkeboom krokketten vooraf gekregen.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    365
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond het weer een mooi gala, op het onsportieve incident van Badr na. Dat was wel de domper van de avond, het hoogtepunt is verknald. Maar verder waren er vette partijen op hoog tempo. Goeie zet van de organisatie dat er pas na 7 uur alcohol werd geschonken!

  13. #13
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Haha ja die scheids was echt vervelend, zat op een gegeven moment meer op hem te letten dan op de wedstrijd.
    Over het algemeen vond ik het ook niet echt een heel goed gala.

    minpunten:
    - alles was duur
    - weinig knalpartijen
    - lange pauze na 4 partijen ofzo (het begon net)
    - geen rookruimtes (hoe verzin je het, er komen 20.000 mensen, daar roken er vast wel een paar 1000 van)
    - Badr Hari (die buiten niet op de foto wou en snel naar binnen ging, en dan zijn actie tegen Hesdy, sjonge jonge wat een kneus)
    - toen de opening was van het laatste gedeelte mochten we niet naar onze plekken, we moesten wachten tot ze klaar waren met het zwaaien van de vlaggen. Dat vond ik wel een beetje vaag, we dachten nog, vet de opening.. naja niet dus.

    pluspunten:
    - goede plekken (dankzij Simon Rutz)
    - kon zo naar binnen, heb geen rijen gezien buiten, dat was voorgaande jaren wel vaak zo
    - goede sfeer (tot aan de actie van Badr)

    Hoewel we hele goede kaarten hadden was dit toch mijn minste gala, van de 6 keer dat ik ben geweest.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Hoe keken jullie naar die partij van direkci , ik vond dat hij nogal vreemde actie maakte en onsportief tijdens de wedstrijd het been van kyshenko vast hield en door te blijven meppen tot kyshenko een blessure had , hier had hij een dikke waarschuwing voor moeten krijgen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •