MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 11 FirstFirst ... 34567891011 LastLast
Results 151 to 175 of 260
  1. #151
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    34
    vCash
    126000

    Question

    Badr Hari Speaks

    Badr Hari Speaks
    Je mag alles vragen!
    Badr, waarom ben je zo'n smerige valsspelende rat?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #152
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by slashd View Post
    Badr Hari Speaks



    Badr, waarom ben je zo'n smerige valsspelende rat?
    taalgebruik jongen taalgebruik...
    =

  3. #153
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Eindelijk een beetje normale reactie.
    Kijk we weten nu allemaal dat wat hij deed niet hoort, en terecht dat hij zijn excuses aanbied.
    Maar voor de mensen die zeggen dat hij gelijk iets moest zeggen toen hij die mic in zijn gezicht geduwd kreeg.
    Ik zou ook niet weten hoe ik moet reageren als ik net een dikke vette fail begaan heb.
    En nog niet duidelijk is of ik echt ge DQ ben, lijkt me een hoop gemengde gevoelens door elkaar gaan op dat moment.
    Een heel stadion volk die je uit fluit en niet echt zitten te wachten op excuus van jou, je hebt ze net een teleurstelling bezorgd.

    Je vertieft net je wereldtitel en een dikke bonus, de hele wereld zie jou als een monster.
    En je weet dat je binnen een kwartier als de adreline uit je lichaam is wegtrokken een bak met spijt zult hebben.

    Ik zou ook passen en een beter moment uitkiezen om mijn daden te excuseren.
    Misschien is het wel verstandig dat hij daar ze mond houd,

    Ik hoop in iedergeval dat hij er bij is in de finale als zou het met een wildcard zijn dat hij de final 16 overslaat of zo.

    Dus bij deze excuses aanvaard maar goed de stream koste mij maar een tientje

  4. #154
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het jammer, een onnodige actie. Maar zonder dit goed te praten zat het er misschien ook wel aan te komen. De druk op Badr is enorm en dan ook nog tegen een pupil van zijn oude sensei. Badr zegt zelf altijd dat hij een emotioneel iemand is, dat is hier wel gebleken. Misschien dat zijn team van begeleiders hier ook even naar zichzelf moet kijken. Immers Mike kan als de beste iemand tot op het bot motiveren (opnaaien) maar zou het niet beter zijn Badr ook eens op een andere manier (bij) te sturen? Dat is natuurlijk moeilijk want die emotionele kant is ook de kant die hem zo'n aantrekkelijk vechter maakt. Verder ga ik hem niet veroordelen want hij heeft zichzelf al genoeg genaaid. Hoe je het ook wendt of keert, hij is zelf zijn grootste slachtoffer. Hij voelt het zelf het hardste in zijn knip. En ondanks zijn bluf denk ik dat het hem best wel wat doet om door 20.000 man te worden uitgefloten als zal hij zijn pose blijven ophouden. Dat zal ook wel een deel van zijn probleem zijn, die branie. Maar ja, ik ben ook maar een 'psycholoog van de koude grond.'

    Verder respect voor Thom Harinck en Hesdy natuurlijk. Die Harinck weet toch weer een zwaargewicht in de markt te zetten die er aan gaat komen.

  5. #155
    Join Date
    May 2009
    Posts
    188
    vCash
    126000

    Default

    Vindt het eigelijk schandalig dat er nog mensen zijn die de fout van Badr proberen goed te praten.Ik vindt hem een goede vechter maar door zijn gedrag is hij in mijn ogen ver gezakt.

    Kijk even naar een stukje van AT5 http://www.at5.nl/tv/at5-nieuws/aflevering/5636 ik zie hier toch geen vechter die ergens spijt van heeft.En dan moet je de mensen om hem heen bekijken ze zijn gewoon trots op hun vechter.

  6. #156
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    369
    vCash
    126000

    Default

    delightone
    Eindelijk een beetje normale reactie.
    Kijk we weten nu allemaal dat wat hij deed niet hoort, en terecht dat hij zijn excuses aanbied.
    Maar voor de mensen die zeggen dat hij gelijk iets moest zeggen toen hij die mic in zijn gezicht geduwd kreeg.
    Ik zou ook niet weten hoe ik moet reageren als ik net een dikke vette fail begaan heb.
    En nog niet duidelijk is of ik echt ge DQ ben, lijkt me een hoop gemengde gevoelens door elkaar gaan op dat moment.
    Een heel stadion volk die je uit fluit en niet echt zitten te wachten op excuus van jou, je hebt ze net een teleurstelling bezorgd.

    Je vertieft net je wereldtitel en een dikke bonus, de hele wereld zie jou als een monster.
    En je weet dat je binnen een kwartier als de adreline uit je lichaam is wegtrokken een bak met spijt zult hebben.

    Ik zou ook passen en een beter moment uitkiezen om mijn daden te excuseren.
    Misschien is het wel verstandig dat hij daar ze mond houd,

    Ik hoop in iedergeval dat hij er bij is in de finale als zou het met een wildcard zijn dat hij de final 16 overslaat of zo.
    X2. Het mag duidelijk zijn dat de gemaakte fout niet te verdedigen is. Zijn (uitblijven van) reactie geeft volgens mij juist aan dat hij in een opwelling gehandeld heeft waar hij toen zelf ook al spijt van had. Hij begrijpt ook wel dat hij er zelf de dupe van wordt.
    Blijkbaar is het nog teveel 'aard van het beestje'. Ik geloof niet dat Mike enig overwicht op hem heeft en er dus iets aan kan veranderen. Tom had dat misschien wel gekund, maar helaas kunnen we dat niet vergelijken. Wellicht heeft hij daarvoor baat bij een mental coach die hem de goede richting op stuurt. Ik ken ze en heb gezien hoeveel dat kan uitmaken. Als professioneel team zullen zij die wel kunnen vinden. Want hoe je ook over Badr denkt, hij is verder wel een aanwinst voor de sport, en het zou jammer zijn om zo'n talent verloren te laten gaan.

  7. #157
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Verschrikkelijk zoals mensen hem hier in een slachtoffer rol stoppen.

    mensen help hem aub dat hij dit nooit meer doet?

    de gast is volwassen, en heeft al vaker aangetoont niks te kunnen leren.

    WEG MET BADR!!!!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  8. #158
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Dirk je lijkt wel een haperende grammofoonspeler en ik moet eerlijk zeggen dat ik het vrij irritant vind. Maak gewoon je punt en val niet in herhaling met je boodschap in caps

  9. #159
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Het is niet dat ik hem in de rol van slachtoffer wil duwen (misschien lijkt dat zo) maar ik probeer alleen te snappen hoe het zo is gekomen.
    Verder zoekt iedereen (fans, haters, Hesdy, Badr zelf etc.) het allemaal maar uit. Maar de meeste mensen die hier zo hard aan het veroordelen zijn staan straks te juichen als Badr weer een paar mooie partijen en zelfs de K-1 kroon pakt! Zoals ik al aangaf; ik vond het jammer maar meer ook niet, ik heb er niets mee verloren. Het is niet zo dat ik nu geen nieuwe KIA krijg omdat Badr verloren heeft.

  10. #160
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Dirk je lijkt wel een haperende grammofoonspeler en ik moet eerlijk zeggen dat ik het vrij irritant vind. Maak gewoon je punt en val niet in herhaling met je boodschap in caps
    Onzin Justi, ook ik mag mijn mening ventileren, wat jij er van vind boeit me niet. Ik beledig hier niemand, geef alleen aan wat ik denk dat de beste oplossing is. Dat deze je niet aan staat, is iets anders.

    Ik kan ook zeggen dat ik jouw diplomatieke uitspraken om te kotsen vind, iedereen een mening. Ik snap het wel, je bent mede eigenaar van de site en je wilt je eigen ruiten niet ingooien.

    Ik blijf hier mensen lezen die Badr verdedigen, dus ook ik blijf het topic in evenwicht houden.
    Last edited by dirk5; 31-05-2010 at 09:07.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  11. #161
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Petrosyan188, misschien kun je samen met Badr een tijdje onbeperkt ertussen uit gaan want jij lijkt me ook wat in de war als ik hier al jou reacties lees, pfff.

  12. #162
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Onzin Justi, ook ik mag mijn mening ventileren, wat jij er van vind boeit me niet. Ik beledig hier niemand, geef alleen aan wat ik denk dat de beste oplossing is. Dat deze je niet aan staat, is iets anders.

    Ik kan ook zeggen dat ik jouw diplomatieke uitspraken om te kotsen vind, iedereen een mening. Ik snap het wel, je bent mede eigenaar van de site en je wilt je eigen ruiten niet ingooien.

    Ik blijf hier mensen lezen die Badr verdedigen, dus ook ik blijf het topic in evenwicht houden.
    Natuurlijk mag je je mening ventileren, net zoals ik dat mag en zojuist ook heb gedaan.

  13. #163
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Badr moet gewoon naar MMA overstappen, niet meteen naar de UFC of course.

  14. #164
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BoerHarms View Post
    Badr moet gewoon naar MMA overstappen, niet meteen naar de UFC of course.

    Badr moet zijn rust pakken en bij zich zelf te rade gaan, en werken aan zich zelf.

    Mensen die Joop en Hesdy de schuld geven hier of iets in die richting zijn knettergek natuurlijk...
    Delta psychiatrisch centrum zou hun niet misstaan.

  15. #165
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by BoerHarms View Post
    Badr moet gewoon naar MMA overstappen, niet meteen naar de UFC of course.


    hij kan zo tegen Alistair die partij zou er nog moeten komen

  16. #166
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    Makkelijk is dat. Zo van, ik trap iemand in elkaar op straat en ik weet dat ik fout zit... dus zal ik voorlopig maar niet over straat lopen. De overheid hoeft mij daarom geen sancties op te leggen. Zo ken ik er nog wel een paar.

  17. #167
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Het is misselijk makend om te zien hoe hij achteraf zo stom reageerd met die achterlijke gasten allemaal om zich heen.

    Laat hem inderdaad maar voorgoed weg blijven. Zo jammer. Als je bedenkt dat Mike er zo veel tijd en moeite in steekt.

    Laat hem weg blijven en gaan boksen voor zijn land en dan stevig stoten vangen want zijn boks skills zijn niet goed genoeg voor dat niveau let maar op.

    Overstappen naar mma aub niet. mma heeft geen slechte publiciteit nodig. Daarbij mag je bij mma ook niet natrappen op het hoofd als je tegenstander op de grond ligt.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  18. #168
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Snap ook niet wat al die opgefokte gassies op hem heen doen zo vlak na de wedstrijd, dit is zo fout voor de beeldvorming !!!!!!!

    Zijn trainer en management hadden hem moeten afschermen en begeleiden in deze hektiek en emotionele toestand van Hari. Dit vind ik dus heeeeeeeel fout !

    Ja de meeste keuren het af en ik al helemaal want dit gedrag behoord niet thuis in de vechtsport maar je hoeft niet te gaan schelden of verwensen met de vreselijkste ziektes, nergens voor nodig, verkondig je mening, mag hard zijn maar wel altijd met respect want anders verlaag je je tot een zelfde bedenkelijk niveau.

  19. #169
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    wat zouden die gastjes om hem heen anders moeten doen? je kan die man toch ook niet helemmal laten vallen. dat zijn ze vrienden die waarschijnlijk denken we moeten hem blijven supporten.
    ze zullen ook wel inzien dat hij fout zat, maar dat blijft hun held.

  20. #170
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    wat zouden die gastjes om hem heen anders moeten doen? je kan die man toch ook niet helemmal laten vallen. dat zijn ze vrienden die waarschijnlijk denken we moeten hem blijven supporten.
    ze zullen ook wel inzien dat hij fout zat, maar dat blijft hun held.
    Echte vrienden hadden op dat moment wel beter nagedacht en zich gewoon rustig gehouden voor de camera, niet net doen alsof het een stoere actie was. Dit waren eerder meelopers in mijn ogen die mee willen profiteren van de roem van Badr.

  21. #171
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    wat zouden die gastjes om hem heen anders moeten doen? je kan die man toch ook niet helemmal laten vallen..
    Dat zal ik je vertellen, je moet Hari ook niet laten vallen (zou te gek zijn voor woorden) maar je had hem wel kunnen beschermen tegen zichzelf en het circus er om heen en de rest vul je zelf maar in.

  22. #172
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    1.455
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Slome View Post
    Ik zie dat zeker als positief.... Badr is dan wel een badboy... doet dingen die zeker niet kunnen in een ring... maar blijft een topsporter!!!!!!
    X2.....
    can i kick it?....Yes you can!!

    Rob Kaman highlights

  23. #173
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Dat zal ik je vertellen, je moet Hari ook niet laten vallen (zou te gek zijn voor woorden) maar je had hem wel kunnen beschermen tegen zichzelf en het circus er om heen en de rest vul je zelf maar in.
    dat ben ik met je eens, maar dat is de schuld van simon of mike, die hadden moeten ingrijpen of even reageren ipv badr, die was toen nog niet met zijn hoofd erbij. en heb even de beelden terug gezien, en zie links van hem zijn jongere broertje lachen, maar voor de rest waren ze niet hem overdreven aan het toejuichen.
    Last edited by univers1l; 31-05-2010 at 11:27.

  24. #174
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Badr gaat harder en beter als ooit tevoren terugkomen! Dit omdat hij de wereld gaat laten zien dat hij de beste is! In zovere hij dat nog niet heeft gedaan door de k1 GP te winnen.

    Ook omdat dit in het belang van K1 en Showtime is. Een overgroot deel van de fans wilt maar 1 ding: Badr zien knallen!

  25. #175
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    153
    vCash
    126000

    Default

    Welke K1 GP heeft hij gewonnen?
    Quote Originally Posted by musti View Post
    Badr gaat harder en beter als ooit tevoren terugkomen! Dit omdat hij de wereld gaat laten zien dat hij de beste is! In zovere hij dat nog niet heeft gedaan door de k1 GP te winnen.

    Ook omdat dit in het belang van K1 en Showtime is. Een overgroot deel van de fans wilt maar 1 ding: Badr zien knallen!
    Lex vigilantibus est.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •