MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 7 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 155
  1. #1
    Join Date
    May 2010
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default support voor Badr

    iedereen is het ermee eens dat Badr gisteren een grote fout heeft gemaakt.

    Ondanks alles zullen er velen waaronder ik Badr blijven steunen.

    Badr keep your head up.. zet alles op een rijtje

    en ga vlammen in Japan!!

    er is geen K1 zonder Badr
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Ik zeg ook: Stay, dont run away.

    Mooie sterkere vechter.

    Fout moet wat aan gedaan worden, maar wil hem zeker weer zien vlammen

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    Ik sluit me wederom aan bij gie-es-pe en Irishrover..
    Badr Hari blijft hoedan ook topvechter.. Maar ik hoop nogmaals diep uit mijn hart, dat Badr nooit meer hetzelfde fout zal maken..

    Jeetje, wat zal het saai zijn K1 of Its ShowTime zonder Badr...

  4. #4
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    support nee. hem nu nog verdedigen? nee(alhoewel ik soms het gevoel heb dat mensen juist wilden dat hij weer zoiets deed)
    wil ik hem nog heel lang zien vechten? absoluut.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat hij snel zijn zaken op orde krijgt en weer lekker gaat vlammen op een manier zoals alleen hij dat kan.
    K1/Showtime zonder Badr is als Barca zonder Messi, ook leuk om te zien maar je weet dat met die ene gozer je een spektakel hebt!

  6. #6
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    support nee. hem nu nog verdedigen? nee(alhoewel ik soms het gevoel heb dat mensen juist wilden dat hij weer zoiets deed)
    wil ik hem nog heel lang zien vechten? absoluut.
    Verdedigen hoeft niet, niet nodig.

    Maar hem willen supporten tijdens gevechten ?

  7. #7
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    zonder badr hari zou de k1 van nu erg saai zijn , badr hari is de enige waar ik graag naar kijk

  8. #8
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    178
    vCash
    126000

    Default

    donder op man met die badr hari hij maakt je helemaal para wat voor actie is dat man hesdy kon helemaal niks en toch vond het nodig om te trappen sukkel

  9. #9
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    ik hoop ook dat hij alles op een rijtje gezet krijgt (nogmaals hij is wel een sfeermaker),, wanneer die terug keert tegen een kei maar dan ook een kei harde KO aanloopt of het nou door na trappen is of wat dan ook dat maakt niet uit.. ff met beide beentjes op de grond worden gezet en oprecht de beste vechter van de wereld wordt

  10. #10
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari is een fantastisch K1 vechter maar zijn belachelijke acties ... soms valt dat onder geen beding goed te praten!

    Ik ben een Badr Hari fan omwille van zijn vechtstijl, maar vind het een kwal van een gozer om zo respectloos met je tegenstander om te gaan. Vechten op een persconferentie, belachelijk natrappen bij Remy, en nu Hesdy..

    De schade is uiteindelijk hoger dan de dagwaarde, voor hem zelf en voor ons als vechtsportliefhebbers.. vandaar absoluut niet mijn steun. Al kom je naar voren als man met pak... the eyes never liegs !! Er zit teveel haat en woede in deze gozer, hij moet rust en balans vinden, als dit lagere tijd goed gaat.. dan heeft hij mijn steun en support als een echt fan!

    http://www.youtube.com/watch?v=M8Xwaof077E

  11. #11
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Deze topic kan echt niet

  12. #12
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    @Collina,

    Ik vind dat jezelf tegenspreek... Ik kan me herinneren dat jij mij ook vertelde dat jeniet een lieverdje was... Vooral in je jongere tijden.. En voor zover ik weet ben jij ook in de loop der tijden veranderd en juist rustig geworden...

    Waren dat jouw woorden niet ??... Ik ga niet dingen goed praten.. En ik weet dat Badr grove fout heeft begaan... En tuurlijk, ik begrijp dat je hem niet wilt steunen.. Maar zeg nooit maar dan nooit dat een persoon nooit meer kan veranderen.. Dus beste Collina, hou een spiegel voor je en kijk naar jou verleden en kijk hoe je nu als persoon veranderd bent..

    Ik ken je verder niet.. Maar kan me nog goed herinneren dat jij ook niet een lieverdje was, althans dat vertelde je mij toen... Dus laat je woede even achterwege.. En hoop dat Badr echt tijdje rust neemt.. En goed realiseert, dat het zo niet verder kan...

    Ik vind hem persoonlijk uniek in zijn soort.. En vanmij mag hij blijven vechten... Mits hij wel veranderd als persoon

  13. #13
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    haha, een support voor hesdy lijkt me logischer.

    whats next, support topic voor osama omdat iedereen hem zo haat?

  14. #14
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    vanwege het feit dat hij zo hard wordt aangepakt door vele hier, wat te begrijpen is door weer een stomme fout, zeg ik ook zonder badr is er niets aan. neem een goede rust en sla dit jaar over in japan en kom harder terug dan ooit.

    mijn support heb je.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Ik zal Badr nooit meer supporteren thats for sure
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  16. #16
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    ik hoop ook dat hij alles op een rijtje gezet krijgt (nogmaals hij is wel een sfeermaker),, wanneer die terug keert tegen een kei maar dan ook een kei harde KO aanloopt of het nou door na trappen is of wat dan ook dat maakt niet uit.. ff met beide beentjes op de grond worden gezet en oprecht de beste vechter van de wereld wordt
    ik neem dit bericht terug.. behalve dat hij ko wordt geslagen dan.

    kijk hier en je ziet weinig berouw ik geloof ook bijna niets van zn pers bericht

    http://www.at5.nl/artikelen/41946/ba...ut-en-verliest
    Last edited by Bartju; 30-05-2010 at 20:29.

  17. #17
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Komt goed met Badr, heeft al zoveel support in Turkijke, Marokko, Japan,Korea en zelf hier genoeg.

    Na gister zijn er vele fans geschrokken en uitte hun emoties op hun manier ( terecht ), maar durf te wedden dat iedere liefhebber Badr graag weer ziet vechten.

  18. #18
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nightwalker View Post
    @Collina,

    Ik vind dat jezelf tegenspreek... Ik kan me herinneren dat jij mij ook vertelde dat jeniet een lieverdje was... Vooral in je jongere tijden.. En voor zover ik weet ben jij ook in de loop der tijden veranderd en juist rustig geworden...

    Waren dat jouw woorden niet ??... Ik ga niet dingen goed praten.. En ik weet dat Badr grove fout heeft begaan... En tuurlijk, ik begrijp dat je hem niet wilt steunen.. Maar zeg nooit maar dan nooit dat een persoon nooit meer kan veranderen.. Dus beste Collina, hou een spiegel voor je en kijk naar jou verleden en kijk hoe je nu als persoon veranderd bent..

    Ik ken je verder niet.. Maar kan me nog goed herinneren dat jij ook niet een lieverdje was, althans dat vertelde je mij toen... Dus laat je woede even achterwege.. En hoop dat Badr echt tijdje rust neemt.. En goed realiseert, dat het zo niet verder kan...

    Ik vind hem persoonlijk uniek in zijn soort.. En vanmij mag hij blijven vechten... Mits hij wel veranderd als persoon

    Ik spreek mezelf absoluut niet tegen, lees mijn onderste alinia. Hij heeft mijn steun als fan als hij veranderd, keer op keer verpest hij dit voor de fans en krijgt de media gelijk. (Je weet hoe ze alles opblazen)

    Daarnaast heb ik geen publieke voorbeeld functie die in de media verschijnt.

    En dat mijn leraar vroeger zei "Collina je hebt het nooit gedaan, maar je bent er altijd bij.. na 15:00 nablijven"... raad je wat voor leeftijd ik ad..

  19. #19
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    333
    vCash
    125909

    Default

    laat bad nou eerst maar eens zijn ego opzij zetten en in het openbaar zijn excuus aanbieden. Niet via Melvin Manhoef, niet een "persbericht" maar gewoon voor de camera. Weglopen is makkelijk..

    Het is jammer want ondanks zijn fout... hij was op de goede weg, het hoeft wat mij betreft niet het einde van zn carierre te zijn (vrees ik ook niet). Badr moet gewoon flink door het stof gaan, ff een break en weer met een frisse start beginnen

  20. #20
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Komt goed met Badr, heeft al zoveel support in Turkijke, Marokko, Japan,Korea en zelf hier genoeg.

    Na gister zijn er vele fans geschrokken en uitte hun emoties op hun manier ( terecht ), maar durf te wedden dat iedere liefhebber Badr graag weer ziet vechten.
    helemaal waar.
    na bonjasky had ik ook niet gedacht dat hij sterker eruit kwam met meer populariteit, dus wie weet.

  21. #21
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Ik spreek mezelf absoluut niet tegen, lees mijn onderste alinia. Hij heeft mijn steun als fan als hij veranderd, keer op keer verpest hij dit voor de fans en krijgt de media gelijk. (Je weet hoe ze alles opblazen)

    Daarnaast heb ik geen publieke voorbeeld functie die in de media verschijnt.

    En dat mijn leraar vroeger zei "Collina je hebt het nooit gedaan, maar je bent er altijd bij.. na 15:00 nablijven"... raad je wat voor leeftijd ik ad..
    Beste Collina,

    Mag ik dan vragen wat je bedoeld; met The Eye never liegs..... Maar goed, ik heb tekst inderdaad weer gelezen... En heb bepaalde zinnen over het hoofd gezien of niet goed gelezen.. Neem mijn woorden terug.. Ooo en ik zal niet weten hoe jong je destijds was, toen jouw leraar op je kop gaf...

    Excuse me !!
    Last edited by Nightwalker; 30-05-2010 at 20:58.

  22. #22
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nightwalker View Post
    Beste Collina,

    Mag ik dan vragen wat je bedoeld; met The Eye never liegs..... Maar goed, ik heb tekst inderdaad weer gelezen... En heb bepaalde zinnen over het hoofd gezien of niet goed gelezen.. Neem mijn woorden terug.. Ooo en ik zal niet weten hoe jong je destijds was, toen je leraar op je kop gaf...

    Excuse me !!
    The eyes never liegs had te maken met het onderstaande filmpje. Veelste veel woede in de ogen en dat vertaalt zich weer in dit soort belachelijke acties. Het is raadzaam voor Badr Hari om rust en balans te vinden en zich te mengen in een goede omgeving met mensen die ECHT het beste met hem voor hebben. Anders gebeuren dit soort acties niet, hij blijft een talent en iemand die zo groot is en zo'n voorbeeld heeft voor veel jongeren ... mag dit simpelweg gewoon niet gebeuren en helemaal niet waar duizende dan-wel-niet miljoenen mensen naar kijken.

    http://www.youtube.com/watch?v=5r3x-IZFWuI

  23. #23
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    maakt niet uit wat Hari doet, hij krijgt toch onvoorwaardelijke steun...
    ook al beschadigd hij het imago van de sport....verknalt een ieders avond, geeft ie Simon en Mike schande...
    toch blijven supporten die gozer.....de K1 is niks zonder Hari....yeah right...

  24. #24
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    maakt niet uit wat Hari doet, hij krijgt toch onvoorwaardelijke steun...
    ook al beschadigd hij het imago van de sport....verknalt een ieders avond, geeft ie Simon en Mike schande...
    toch blijven supporten die gozer.....de K1 is niks zonder Hari....yeah right...
    Zegt toch iets over Badr als hij zo onvoorwaardelijk wordt gesteund door duizenden

  25. #25
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    x2

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •