MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 7 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 155
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Het is simpel, Hari is een wereldvechter alleen hij heeft zich nu zwaar laten gaan en dat mag nooit gebeuren en zeker geen 2 x. Een groot vechter kan een ander slopen maar toch respect opbrengen voor zijn tegenstander maar dit is allemaal zeer respectloos.

    Ook Hari weet dit alleen weet hij er blijkbaar niet goed mee om te gaan Hij kan zijn agressie en blijkbaar bepaalde woede die in hem heerst niet goed controleren en dat is zo jammer.

    Ik heb maar 1 advies en dat is echt gemeend, probeer lichamelijk en geestelijk in balans te komen en zorg ten alle tijde voor controle over lichaam en geest en dan ................................... kan je de allerbeste worden en de absolute top bereiken

    Hari je hebt alle ingredienten in je om de allerbeste te worden, gebruik ze dan ook op de juist manier en controleer je zelf onder elke omstandigheid en dat is ook een gave die je kan trainen ............................

    OSU !!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    The eyes never liegs had te maken met het onderstaande filmpje. Veelste veel woede in de ogen en dat vertaalt zich weer in dit soort belachelijke acties. Het is raadzaam voor Badr Hari om rust en balans te vinden en zich te mengen in een goede omgeving met mensen die ECHT het beste met hem voor hebben. Anders gebeuren dit soort acties niet, hij blijft een talent en iemand die zo groot is en zo'n voorbeeld heeft voor veel jongeren ... mag dit simpelweg gewoon niet gebeuren en helemaal niet waar duizende dan-wel-niet miljoenen mensen naar kijken.

    http://www.youtube.com/watch?v=5r3x-IZFWuI
    dat is wel zo .. Maar het is eenmaal gebeurd.. .En nogmaals, ik hoop dat hij in de toekomst echt daar verandering brengt.. En ja, filmpje onderin vond ik persoonlijk geweldig... Ik kon niet wachten wanneer de wedstrijd zal beginnen.. Maar goed, zo denk ik er over en andere vinden het weer tikkeltje overdreven of grof...

    oo enneh gefeliciteerd !!.. Je maatje Overeem heeft zijn vechtkunsten waargemaakt in Amerika... Goed potje... Had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij zo snel met Roger klaar zal zijn...

  3. #28
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb hem nog nooit gesuppoort en zal er nu zeker niet mee beginnen.

  4. #29
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Nadat ik de showdown zag, had ik meteen een "dejavu gevoel". De stijlvolle kickbokser was weg en het straatjoch stond er weer. Ik denk dat hier Badr zijn grootste probleem ligt. De ongelooflijke snelheid waarmee Badr zich heeft verplaatst naar de absolute wereldtop in de K1, kan hij (volgens mij) psychisch niet aan. Dit zag je in het verleden ook al bij vechters als Cyril Abidi. Hij greep ook vaak terug op zijn "straatinstinct". Het is volgens mij aangewezen dat Badr zich hierin laat bijstaan door een professionele hulpverlener (psycholoog/psychiater). De dingen die hij doet, zijn volgens mij absoluut niet te tollereren, maar zijn wel begrijpelijk. Wereldroem is immers moeilijk te dragen, vooral voor iemand waarbij het zo snel is gegaan.
    Ik hoop dan ook vanharte dat Badr terug een balans in zijn leven vindt. Niet alleen als K1 vechter, maar ook als mens.

  5. #30
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    ik neem dit bericht terug.. behalve dat hij ko wordt geslagen dan.

    kijk hier en je ziet weinig berouw ik geloof ook bijna niets van zn pers bericht

    http://www.at5.nl/artikelen/41946/ba...ut-en-verliest

    Als je dit filmpje kijkt weet je genoeg. "ja weet je de scheidsrechter sprong er niet tussen"
    Wat een enorme lul moet je zijn om dat nog over je lippen te krijgen nadat je zoiets hebt gedaan.
    En dan die gasten om hem heen kijk hoe trots ze zijn met hun held, om te kotsen.

  6. #31
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    10
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind hem echt een goede vechter.
    Maar hij moet wel begrijpen dat er mensen zijn die dit soort gedrag goed keuren en dat is jammer.

    Ik zat gisteren in de Arena en zie toen het gebeurde een Marokkaanse jongen opspringen en zijn vuist omhoog houden en schreeuwen yes badr.

    Ik snap dit echt niet.

    Dit soort jonge jongens nemen een voorbeeld.

    Ik hoop echt dat hij dit niet meer zal doen.


    Gr

  7. #32
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nightwalker View Post
    dat is wel zo .. Maar het is eenmaal gebeurd.. .En nogmaals, ik hoop dat hij in de toekomst echt daar verandering brengt.. En ja, filmpje onderin vond ik persoonlijk geweldig... Ik kon niet wachten wanneer de wedstrijd zal beginnen.. Maar goed, zo denk ik er over en andere vinden het weer tikkeltje overdreven of grof...

    oo enneh gefeliciteerd !!.. Je maatje Overeem heeft zijn vechtkunsten waargemaakt in Amerika... Goed potje... Had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij zo snel met Roger klaar zal zijn...

    Ja zo'n filmpje vind ik ook cool, serieus.., altijd spectakel natuurlijk, maar dan had ik liever gezien dat Badr Hari had gewonnen en elkaar een hand/knuffel gaven en sportief de wedstijd had geeindigd als een ware kampioen..

    Nu komt het filmpje verkeerd over..

    Thanks men Absoluut een mooie partij heeft die aap gedaan. Ben natuurlijk trots.

    Misschien moeten Badr en Alistair dan toch maar een MMA partij draaien haha.

  8. #33
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ik heb spijt dat ik badr gister na z'n trap heb uitgefloten... want badr blijft toch badr en is de man!! zonder badr is er geen K1 HW dus come on BADR!!! SUCCES!!

  9. #34
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Ja zo'n filmpje vind ik ook cool, serieus.., altijd spectakel natuurlijk, maar dan had ik liever gezien dat Badr Hari had gewonnen en elkaar een hand/knuffel gaven en sportief de wedstijd had geeindigd als een ware kampioen..

    Nu komt het filmpje verkeerd over..

    Thanks men Absoluut een mooie partij heeft die aap gedaan. Ben natuurlijk trots.

    Nou dan weet ik wel wie de gaat winnen.. Maar Badr houd niet zo van knuffelen .. Dus denk ik dat het niet zal plaats vinden . .

    Misschien moeten Badr en Alistair dan toch maar een MMA partij draaien haha.
    Nou dan weet ik wel wie er zal gaan winnen.. Jammer dat Badr niet zn knuffelbeer is.. Hij hou niet van al dat geknuffel.. Anders zou het inderdaad wel een mooi partij worden..

  10. #35
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik snap de bedoeling achter het topic, maar ik denk zelf dat je dit gedrag niet moet belonen.Al is het maar omdat hij het dan nooit leert.

    Over die stare down, opzich ben ik het eens met Collina dat je de woede en dergelijke in zijn ogen zag. Maar misschien weet je nog wat gisteren de banner van mixfight was: die staredown.
    Dat is niet erg, maar ik denk dat het voor types als Badr moeilijk is om de show van een echt gevecht over te laten komen op het publiek om het te hypen en de vijandige gevoelens die daar in het echt bijkomen te scheiden. Maar als je de topic van gisteren erbij haalt zul je louter positieve reacties tegenkomen wat er weer toe leidt dat zijn overaggressieve gedrag beloont wordt. Nergens wordt hij gecorriggeerd omdat iedereen de hele tijd loopt te kraaien: 'ja maar wat is ie toch goed he'.

    Een pauze in zijn carrière zou em in die context goed doen, maar als ik hem was zou ik het dan ook direct goed doen en een omgeving opzoeken die je corrigeert als je iets verkeerd doet en niet constant z'n ballen likt want dat kan hij denk ik missen als kiespijn. Alleen hierdoor kan ie wat karakter creëren.
    Ik begrijp waarom je dergelijke topics begint, maar als je een echte fan bent dan zeg je nu ook gewoon waar het op staat en veroordeel je em gewoon onvoorwaardelijk. Alleen op die manier leert ie iets. Als je maar steeds met de schrik vrij komt, blijf je denk ik de grens opzoeken.

  11. #36
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ik snap de bedoeling achter het topic, maar ik denk zelf dat je dit gedrag niet moet belonen.Al is het maar omdat hij het dan nooit leert.

    Over die stare down, opzich ben ik het eens met Collina dat je de woede en dergelijke in zijn ogen zag. Maar misschien weet je nog wat gisteren de banner van mixfight was: die staredown.
    Dat is niet erg, maar ik denk dat het voor types als Badr moeilijk is om de show van een echt gevecht over te laten komen op het publiek om het te hypen en de vijandige gevoelens die daar in het echt bijkomen te scheiden. Maar als je de topic van gisteren erbij haalt zul je louter positieve reacties tegenkomen wat er weer toe leidt dat zijn overaggressieve gedrag beloont wordt. Nergens wordt hij gecorriggeerd omdat iedereen de hele tijd loopt te kraaien: 'ja maar wat is ie toch goed he'.

    Een pauze in zijn carrière zou em in die context goed doen, maar als ik hem was zou ik het dan ook direct goed doen en een omgeving opzoeken die je corrigeert als je iets verkeerd doet en niet constant z'n ballen likt want dat kan hij denk ik missen als kiespijn. Alleen hierdoor kan ie wat karakter creëren.
    Ik begrijp waarom je dergelijke topics begint, maar als je een echte fan bent dan zeg je nu ook gewoon waar het op staat en veroordeel je em gewoon onvoorwaardelijk. Alleen op die manier leert ie iets. Als je maar steeds met de schrik vrij komt, blijf je denk ik de grens opzoeken.
    Geen woord teveel! Wat je zegt klopt...

    Rust en balans, dan word/ben je een echte kampioen. (Fedor, Sem) dat zijn kampioenen en gedragen zich daar ook naar.

  12. #37
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Het begon al bij de stare down. Hij kwam agressief naar Hesdy toe en duwde hem ook.

  13. #38
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Zegt toch iets over Badr als hij zo onvoorwaardelijk wordt gesteund door duizenden
    Nee dat zeg meer over die duizenden sensatiehoeren.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  14. #39
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Badr will be back!
    Het gaat je goed Badr!!

  15. #40
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by yuko View Post
    Als je dit filmpje kijkt weet je genoeg. "ja weet je de scheidsrechter sprong er niet tussen"
    Wat een enorme lul moet je zijn om dat nog over je lippen te krijgen nadat je zoiets hebt gedaan.
    En dan die gasten om hem heen kijk hoe trots ze zijn met hun held, om te kotsen.
    x2 die kereltjes eromheen zijn idd te trots maar waarom? ze blijken het niet goed met de sport voor te hebben dus ik verwacht dat er meer van deze acties zouden kunnen komen..

  16. #41
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Nee dat zeg meer over die duizenden sensatiehoeren.
    nee de sensatiehoeren zijn gasten zoals jij... jullie kicken er gewoon op badr hoeft maar een stap naar links te maken en jullie staan klaar om te kijken of daar niks uittehalen is om kritiek op te geven op geen enkele fora wordt er zo negatief gepraat als hier dit is pro GG site dat wisten we allang maar kennelijk ook een ANTI- badr site aan het worden zelfs hesdy maakt er niet eens zo'n drama van maar hier wordt door sommige echt gedaan alsof hij 20 man heeft vermoord enz. ik hoor sommige hier schelden met de meest ernstige ziekte die er bestaat en denk bij mezelf als er voor elke natrap van iemand die ziekte mag krijgen dan zijn we zo van 6miljard naar 6miljoen mensen.... een maand of 2 terug was er nog die zogenaamde badr uitgaan schandaal die ook iets van mega veel post had hoe veel was er uiteindelijk van waar? helemaal niks dus... nu geeft die een natrap zoals bv. dailey dat bij koscheck deed aantal weken terug in MMA maar daar hoorde je weinig van maar nu is het badr en een hele upset!! Yvel mishandelde gewoon een fucking scheids maar zelfs dat was helemaal niks in vergelijking met dit als je kijkt naar het aandacht hier. dit heeft niks met die trap te maken de meeste negatieve reacties van sommige kan het geen fuck schelen wat betreft hesdy die zijn allang blij dat ze weer een excuus hebben om badr te grazen nemen, enige wat ik badr kan kwalijk nemen is dat hij zorgt voor zo'n excuus maar als badr geen schop gaf en hij won was er wel iets anders aantemerken....

  17. #42
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Wat tragisch zeg

  18. #43
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    nee de sensatiehoeren zijn gasten zoals jij... jullie kicken er gewoon op badr hoeft maar een stap naar links te maken en jullie staan klaar om te kijken of daar niks uittehalen is om kritiek op te geven op geen enkele fora wordt er zo negatief gepraat als hier dit is pro GG site dat wisten we allang maar kennelijk ook een ANTI- badr site aan het worden zelfs hesdy maakt er niet eens zo'n drama van maar hier wordt door sommige echt gedaan alsof hij 20 man heeft vermoord enz. ik hoor sommige hier schelden met de meest ernstige ziekte die er bestaat en denk bij mezelf als er voor elke natrap van iemand die ziekte mag krijgen dan zijn we zo van 6miljard naar 6miljoen mensen.... een maand of 2 terug was er nog die zogenaamde badr uitgaan schandaal die ook iets van mega veel post had hoe veel was er uiteindelijk van waar? helemaal niks dus... nu geeft die een natrap zoals bv. dailey dat bij koscheck deed aantal weken terug in MMA maar daar hoorde je weinig van maar nu is het badr en een hele upset!! Yvel mishandelde gewoon een fucking scheids maar zelfs dat was helemaal niks in vergelijking met dit als je kijkt naar het aandacht hier. dit heeft niks met die trap te maken de meeste negatieve reacties van sommige kan het geen fuck schelen wat betreft hesdy die zijn allang blij dat ze weer een excuus hebben om badr te grazen nemen, enige wat ik badr kan kwalijk nemen is dat hij zorgt voor zo'n excuus maar als badr geen schop gaf en hij won was er wel iets anders aantemerken....
    de comotie gaat meer om het feit dat hij het WEER doet. en dat in combinatie met mensen die geen fan van m zijn dan krijg je dat.
    Maar sommige draven echt idd te ver door in taalgebruik mee eens. ik vind dat je gewoon objectief er naar moet kijken als vechtsport liefhebber/kenner. en dat badr gewoon openbaar zijn excuus moet kunnen maken.
    Jammer dat het gister zo moest lopen.

  19. #44
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Half jaartje anger management.

    Dan K-1

    Die jongen moet gewoon is manieren leren hij is goed en heeft het te hoog in zijn bol.

    Stoppen mag en zal hij echt niet doen.
    From Best!

  20. #45
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Badr supporten???? Is hij het slachtoffer??

    Badr zijn vechtstijl daar ben ik echt fan van, maar zijn mentaliteit is echt bagger, een schijtmentaliteit!

    Als hij daaraan werkt en zich normaal kan gedragen, dan zou hij ooit een grote kunnen worden,
    doet ie dat niet, dan zal hij altijd worden uitgekotst door het publiek , en terecht!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  21. #46
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Hari is gewoon een domme zak, liet ie zien in de ring en ook tijdens stukje bij AT5. AT5 stukje vind ik mogelijk nog schokkender dan die trap in de ring. Maar goed, Hari is wel een domme zak met enorm veel talent en potentie waarvan ik het bijzonder jammer zou vinden als dat verloren gaat voor K1. Blijft mijn inziens bar weinig over als Hari niet mee doet en mogelijk ook Remy moet stoppen.

  22. #47
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    zonder badr is er geen K1 HW dus come on BADR!!! SUCCES!!
    Ik blijf dit overal lezen, zonder Badr geen K1, wanneer heeft hij hem ook alweer voor de laatste keer gewonnen?

    Zonder k1 geen Badr lijkt me beter...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    nee de sensatiehoeren zijn gasten zoals jij... jullie kicken er gewoon op badr hoeft maar een stap naar links te maken en jullie staan klaar om te kijken of daar niks uittehalen is om kritiek op te geven op geen enkele fora wordt er zo negatief gepraat als hier dit is pro GG site dat wisten we allang maar kennelijk ook een ANTI- badr site aan het worden zelfs hesdy maakt er niet eens zo'n drama van maar hier wordt door sommige echt gedaan alsof hij 20 man heeft vermoord enz. ik hoor sommige hier schelden met de meest ernstige ziekte die er bestaat en denk bij mezelf als er voor elke natrap van iemand die ziekte mag krijgen dan zijn we zo van 6miljard naar 6miljoen mensen.... een maand of 2 terug was er nog die zogenaamde badr uitgaan schandaal die ook iets van mega veel post had hoe veel was er uiteindelijk van waar? helemaal niks dus... nu geeft die een natrap zoals bv. dailey dat bij koscheck deed aantal weken terug in MMA maar daar hoorde je weinig van maar nu is het badr en een hele upset!! Yvel mishandelde gewoon een fucking scheids maar zelfs dat was helemaal niks in vergelijking met dit als je kijkt naar het aandacht hier. dit heeft niks met die trap te maken de meeste negatieve reacties van sommige kan het geen fuck schelen wat betreft hesdy die zijn allang blij dat ze weer een excuus hebben om badr te grazen nemen, enige wat ik badr kan kwalijk nemen is dat hij zorgt voor zo'n excuus maar als badr geen schop gaf en hij won was er wel iets anders aantemerken....

    Sorry Petrosyan, maar je slaat de plank hier echt mis. ‘Badr hoeft maar een stap naar links te maken’ zeg je. Hij heeft een grove overtreding begaan en daar mag over gediscussieerd worden lijkt me. Je mengt je er zelf ook in. Dat heeft niks met anti-badr te maken, maar is een logisch gevolg van zijn eigen handelen. Als je goed leest - en dus niet zo selectief - dan zul je lezen dat de meeste leden Badr een geweldige vechter vinden en het betreuren dat hij weer over de schreef is gegaan. Ze betreuren het omdat hij dat helemaal niet nodig heeft! Het is een van de allerbeste K-1 vechters van dit moment en een grove overtreding als deze hoort niet bij zo’n vechter.

  24. #49
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Nou ik ben voorlopig wel klaar met hem, was fan van hem vanaf het moment dat ik hem de eerste keer zag vechten in de Arena in 2004.
    Heb hem echt altijd overal verdedigd etc maar dit was echt de druppel.
    En misschien ook wel dat hij 's middags zijn fans gewoon negeerde, erg man ff op de foto, je bent een fakking wereldster.

  25. #50
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    on the fringe
    Posts
    376
    vCash
    126000

    Default

    Dat at5 item ook....het is geen sportman en zal het ook nooit worden.
    Hij toont geen greintje berouw en hoeft van mij nooit meer terug te komen,door zulke types krijg je als vechtportliefhebber het etiket caveman opgeplakt en word alles wat echte sportmensen zoal Aert,Hoost,Schilt en Bonjasky opgebouwd hebben weer afgebroken.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •