MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 51 to 75 of 155
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Utrecht
    Posts
    551
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    nee de sensatiehoeren zijn gasten zoals jij... jullie kicken er gewoon op badr hoeft maar een stap naar links te maken en jullie staan klaar om te kijken of daar niks uittehalen is om kritiek op te geven op geen enkele fora wordt er zo negatief gepraat als hier dit is pro GG site dat wisten we allang maar kennelijk ook een ANTI- badr site aan het worden zelfs hesdy maakt er niet eens zo'n drama van maar hier wordt door sommige echt gedaan alsof hij 20 man heeft vermoord enz. ik hoor sommige hier schelden met de meest ernstige ziekte die er bestaat en denk bij mezelf als er voor elke natrap van iemand die ziekte mag krijgen dan zijn we zo van 6miljard naar 6miljoen mensen.... een maand of 2 terug was er nog die zogenaamde badr uitgaan schandaal die ook iets van mega veel post had hoe veel was er uiteindelijk van waar? helemaal niks dus... nu geeft die een natrap zoals bv. dailey dat bij koscheck deed aantal weken terug in MMA maar daar hoorde je weinig van maar nu is het badr en een hele upset!! Yvel mishandelde gewoon een fucking scheids maar zelfs dat was helemaal niks in vergelijking met dit als je kijkt naar het aandacht hier. dit heeft niks met die trap te maken de meeste negatieve reacties van sommige kan het geen fuck schelen wat betreft hesdy die zijn allang blij dat ze weer een excuus hebben om badr te grazen nemen, enige wat ik badr kan kwalijk nemen is dat hij zorgt voor zo'n excuus maar als badr geen schop gaf en hij won was er wel iets anders aantemerken....
    Gaat nergens over... jij bent echt een kontedraaier 1ste klas. Denk eerst na voordat je iets zegt of doet....of hou je bij je standpunt. Over Daily is genoeg gezegd...en daar werd een terrechte adequate sanctie op gelegd... Over de straf van Badr is nog niets uitgesproken....naast het feit dat het de twee keer is dat hij zich in een wedstrijd niet kan beheersen kan ik mij ook zijn actie tegen graham nog herinneren...

    Nu kiest hij eieren voor zijn geld om een break te nemen... als organisatie moet deze gast gewoon als nog gestraft worden...als K1 zijde zou ik Badr trouwens ook schorsen...1 lijn trekken en hem minimaal 1 jaar bannen....in ieder andere sport zou hij niet meer aan de bak komen
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    http://www.at5.nl/artikelen/41946/ba...ut-en-verliest

    Ik snap niet, dat als je bovenstaand filmpje bekijkt, dat je de persoon Badr nog gaat verdedigen. Denk dat iedereen het er wel zo'n beetje over eens is dat hij een van de best HW is, maar puur naar zijn acties gekeken en het commentaar wat hij levert. Hij vindt het gewoon om te lachen. Ik ben bang hij dit gewoon aard van het beestje is en dat hij zo op emotie blijft handelen. Om die reden zal het nooit een grote kampioen worden zoals Schilt, Aerts, Hoost of Bonjasky. En dat is jammer, want de skills heeft ie.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  3. #53
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Feit: BAdr is 1 van de beste k/1 vechters ter wereld.
    Feit:Badr heeft moeite zich aan de respectvolle wijze van omgang en vechten binnen de vecht SPORT te houden.
    Feit: Badr gaat voor een 2e x vreselijk de fout in , wat hem, zijn trainer en de sport niet goed doet.
    Feit: Badr is een vechter die van een ieder kan winnen
    Feit: Badr is nog jong...
    Feit: BAdr heeft nog een grote ontwikkeling door te gaan, wil hij echt de grootste en meest gerespecteerde k/1 vechter te worden van de wereld.

    Feit: Je bent nooit te oud om te leren...



    Persoonlijk± ik vind dat BAdr vet de fout is in gegaan , maar ik hoop dat hij een weg vind om met dit soort impulsen om te gaan..... en zijn klasse als vechter te laten samen komen met zijn sterke kanten als persoon....en zo weer een TOP vechter te worden die al om gerespecteerd wordt om zijn complete plaatje als vechter......


    FEIT- Ontwikkelen doe je door vallen en opstaan......

    Badr)ik heb met afgruwelen zitten kijken naar je actie en vind het een schande wat je liet zien, maarrrrr ik ben er heilig van overtuigd dat jij alles in je hebt om een voorbeeld te kunnen zijn in de sport......later kun jij andere vechters uitleggen hoe je hebt leren omgaan met deze dingen
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  4. #54
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    108
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben nooit echt een van fan van badr geweest, maar hij verdient echt nog wel een kans. Bijna iedereen geeft op hem af. Maar zodra hij weer de ring in gaat en wint want dat moet ik hem wel nageven hij zorgt altijd voor spektakel.En ik vind het mooi om naar te kijken. Heeft de helft die nu weer commentaar op hem geeft. zijn weer zijn fans. Er is niks verandelijker dan een mens.

  5. #55
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    nee de sensatiehoeren zijn gasten zoals jij... jullie kicken er gewoon op badr hoeft maar een stap naar links te maken en jullie staan klaar om te kijken of daar niks uittehalen is om kritiek op te geven op geen enkele fora wordt er zo negatief gepraat als hier dit is pro GG site dat wisten we allang maar kennelijk ook een ANTI- badr site aan het worden zelfs hesdy maakt er niet eens zo'n drama van maar hier wordt door sommige echt gedaan alsof hij 20 man heeft vermoord enz. ik hoor sommige hier schelden met de meest ernstige ziekte die er bestaat en denk bij mezelf als er voor elke natrap van iemand die ziekte mag krijgen dan zijn we zo van 6miljard naar 6miljoen mensen.... een maand of 2 terug was er nog die zogenaamde badr uitgaan schandaal die ook iets van mega veel post had hoe veel was er uiteindelijk van waar? helemaal niks dus... nu geeft die een natrap zoals bv. dailey dat bij koscheck deed aantal weken terug in MMA maar daar hoorde je weinig van maar nu is het badr en een hele upset!! Yvel mishandelde gewoon een fucking scheids maar zelfs dat was helemaal niks in vergelijking met dit als je kijkt naar het aandacht hier. dit heeft niks met die trap te maken de meeste negatieve reacties van sommige kan het geen fuck schelen wat betreft hesdy die zijn allang blij dat ze weer een excuus hebben om badr te grazen nemen, enige wat ik badr kan kwalijk nemen is dat hij zorgt voor zo'n excuus maar als badr geen schop gaf en hij won was er wel iets anders aantemerken....

    Betreft die andere topic kan ik je steunen omdat die puur over speculaties ging..
    Maar Badr is in deze tuurlijk zelf de schuldige Petrosyan... Het begon al bij de staredown dat hij Hesdy in zijn
    gezicht klapte .. was niet hard natuurlijk maar zo dissrespectfull. Het was misselijkmakend gewoon. Hij deed of Hesdy een
    stuk stront was die hij wel ff zou doorspoelen met zijn handen op zijn rug.

    Vervolgens krijgt hij Hesdy in de eerste ronde niet neer en krijgt hij weer last van zelfbeheersing en gaat weer de fout in..
    Ja dan kan ik niet anders zeggen dat hij deze reacties o.a. op MF zelf op hem heeft afgeroepen.

    Hoe vaak moet je je ogen sluiten voor dit soort wangedrag ? Hij dupeert namelijk niet alleen zich zelf er mee maar ook
    de organisator,zijn trainers,zijn tegenstander en ook niet geheel onbelangrijk de vechtsportliefhebbers die aardig wat knaken neer leggen om hem o.a. te zien. Het heeft allemaal met respect te maken en daar heeft Badr gewoon moeite mee om die te tonen.
    Last edited by Marquis; 31-05-2010 at 12:15.

  6. #56
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    1 van de reacties op sherdog:

    First time I saw Hari fight he bitched out against Karaev, then threw a hissy fit and trashed his dressing room.

    After that episode I saw him attack Peter Graham backstage, only to get tooled in the fracas and have his jaw smashed by Graham's rolling thunder in the real fight.

    I saw him stomp on Remy when he wasn't getting his way.

    And now he kicks a downed opponent. He couldn't even man up and explain his actions to the crowd who paid good money to see a real fight, stands smiling in the corner while Manhoef apologises for him.

    I really don't care to see him fight again, no matter how talented he's supposed to be.

    zo kijkt de gemiddelde vechtsport kijker er dus tegenaan....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  7. #57
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Gemiddeld? Nee joh, dat is zo'n gefrustreerd mannetje zoals jij

  8. #58
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mr.dragon View Post
    Gemiddeld? Nee joh, dat is zo'n gefrustreerd mannetje zoals jij
    ik ben gefrustreerd? De beste man komt met feiten uit het verleden van Badr, ik post dit, want de beste man komt uit tokyo, dus speciaal om een beeld te schetsen hoe ze er daar tegen aan kijken.

    Volgensmij ben jij gefrustreerd dat jouw held wederom aan getoont heeft dat hij dit niveau niet aan kan. Ik ben alleen maar blij dat mijn opmerkingen uit het verleden toch niet helemaal uit de lucht waren gegrepen.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  9. #59
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    nee de sensatiehoeren zijn gasten zoals jij... jullie kicken er gewoon op badr hoeft maar een stap naar links te maken en jullie staan klaar om te kijken of daar niks uittehalen is om kritiek op te geven op geen enkele fora wordt er zo negatief gepraat als hier dit is pro GG site dat wisten we allang maar kennelijk ook een ANTI- badr site aan het worden zelfs hesdy maakt er niet eens zo'n drama van maar hier wordt door sommige echt gedaan alsof hij 20 man heeft vermoord enz. ik hoor sommige hier schelden met de meest ernstige ziekte die er bestaat en denk bij mezelf als er voor elke natrap van iemand die ziekte mag krijgen dan zijn we zo van 6miljard naar 6miljoen mensen.... een maand of 2 terug was er nog die zogenaamde badr uitgaan schandaal die ook iets van mega veel post had hoe veel was er uiteindelijk van waar? helemaal niks dus... nu geeft die een natrap zoals bv. dailey dat bij koscheck deed aantal weken terug in MMA maar daar hoorde je weinig van maar nu is het badr en een hele upset!! Yvel mishandelde gewoon een fucking scheids maar zelfs dat was helemaal niks in vergelijking met dit als je kijkt naar het aandacht hier. dit heeft niks met die trap te maken de meeste negatieve reacties van sommige kan het geen fuck schelen wat betreft hesdy die zijn allang blij dat ze weer een excuus hebben om badr te grazen nemen, enige wat ik badr kan kwalijk nemen is dat hij zorgt voor zo'n excuus maar als badr geen schop gaf en hij won was er wel iets anders aantemerken....
    Sensatie hoeren bedoel ik die gasten die puur voor Badr zijn omdat hij zo vaak in fout gaat.
    Van "je weet toch , Badr heeft gewoon schijt weetje "
    En ik alleen maar comentaar op Badr??? je bent niet goed!!!

    Ik vindt hem als hij "normaal" vecht hem een geweldige vechter om naar te kijken, maar als persoon (zoals hij overkomt in de media en buiten de ring) heb ik totaal geen respect voor deze jongen!
    En dan kan je wel de fan boy uithangen met verhalen van wat andere wel niet hebben gedaan, maar dat veranderd niets aan het feit wat Badr weer heeft gedaan!!!
    En de hele wereld is volgens jou tegen Badr? Dat was niet wat ik meemaakte toen hij opkwam, wel toen hij weg ging!
    idd iemand ziektes toewensen gaat te ver!
    maar jij denkt dat als Badr had gewonnen er iets anders tegen hem zou worden verzonnen????
    Je bedoeld zoiets als "de scheids riep geen break" om andere de schuld te geven van Badr zijn fout??
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  10. #60
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ach joh, bij de gemiddelde amateurvoetbalwedstrijd flippen ze erger.
    Slim is het niet, maar begrijpelijk wel.

  11. #61
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Utrecht
    Posts
    551
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ach joh, bij de gemiddelde amateurvoetbalwedstrijd flippen ze erger.
    Slim is het niet, maar begrijpelijk wel.
    Wat begrijp je dan???? betreft agressie bij voetbal... als je zwaar buitensporig agressief bent wordt je door de bond geschorst... je hebt best kans dat als dat zich herhaald ( binnen 2 jaar tijd!)dat je als amateUr voetballer helemaal niet meer aan de bak mag...sterker nog... ik denk dat de vereniging je eruit trapt.. ben ook echte benieuwd wat Mike passenier hierin gaat beslissen....

  12. #62
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Betreft die andere topic kan ik je steunen omdat die puur over speculaties ging..
    Maar Badr is in deze tuurlijk zelf de schuldige Petrosyan... Het begon al bij de staredown dat hij Hesdy in zijn
    gezicht klapte .. was niet hard natuurlijk maar zo dissrespectfull. Het was misselijkmakend gewoon. Hij deed of Hesdy een
    stuk stront was die hij wel ff zou doorspoelen met zijn handen op zijn rug.

    Vervolgens krijgt hij Hesdy in de eerste ronde niet neer en krijgt hij weer last van zelfbeheersing en gaat weer de fout in..
    Ja dan kan ik niet anders zeggen dat hij deze reacties o.a. op MF zelf op hem heeft afgeroepen.

    Hoe vaak moet je je ogen sluiten voor dit soort wangedrag ? Hij dupeert namelijk niet alleen zich zelf er mee maar ook
    de organisator,zijn trainers,zijn tegenstander en ook niet geheel onbelangrijk de vechtsportliefhebbers die aardig wat knaken neer leggen om hem o.a. te zien. Het heeft allemaal met respect te maken en daar heeft Badr gewoon moeite mee om die te tonen.
    Boink..@_@ ik ben het gewoon eens met Marquis!

    Vooral het laatste idd, Hij dupeert de organisatoren, trainers en tegenstander die overigens hard heeft geknokt voor een fair wedstrijd. (win of verlies, dit is zeer respectloos voor je tegenstander, zo wil je niet dat de wedstrijd eindigd)

    Iemand anders had ook een goed punt; "Je bent met 20.000 man in de Amsterdam Arena, door zulke mismakende acties kan de hel losbreken... en wie zijn dan de dupe, vaders, (misschien moeders) die met hun kinderen een dag uit zijn om hun held te zien vechten".

    IK heb het 1x meegemaakt 9jr geleden in de Arnhem, dat wil je niet meemaken en al helemaal niet tussen zitten.

    @ Petrosyan188 "ik lees zo eens je post, en volgens mij snap je het niet helemaal".

  13. #63
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by boola View Post
    Ik ben nooit echt een van fan van badr geweest, maar hij verdient echt nog wel een kans.
    Alweer? De hoeveelste maakt dat dan? Ik ben de tel even kwijt.

  14. #64
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Om die reden zal het nooit een grote kampioen worden zoals Schilt, Aerts, Hoost of Bonjasky. En dat is jammer, want de skills heeft ie.
    De skills wel. Maar hij zal nooit de persoonlijkheid en uitstraling hebben van de anderen. Het zijn niet alleen skills die een kampioen werkelijk groot maken.

  15. #65
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    persoonlijk denk ik dat het met Badr verkeerd gaat aflopen...sportief zowel als op persoonlijk vlak....

    er zit een steekje los bij die jongen....die leipe blik ook op z'n gezicht toen ie in de hoek stond..die lach....bijna eng man....

    hij heeft echt zware mentale issues....en dat in een sport waarin je mentaal juist heel sterk moet zijn...

    Badr's grootste vijand is Badr zelf

  16. #66
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Go badr!!
    The real deal!

  17. #67
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    Feit: BAdr is 1 van de beste k/1 vechters ter wereld.
    Feit:Badr heeft moeite zich aan de respectvolle wijze van omgang en vechten binnen de vecht SPORT te houden.
    Feit: Badr gaat voor een 2e x vreselijk de fout in , wat hem, zijn trainer en de sport niet goed doet.
    Feit: Badr is een vechter die van een ieder kan winnen
    Feit: Badr is nog jong...
    Feit: BAdr heeft nog een grote ontwikkeling door te gaan, wil hij echt de grootste en meest gerespecteerde k/1 vechter te worden van de wereld.

    Feit: Je bent nooit te oud om te leren...



    Persoonlijk± ik vind dat BAdr vet de fout is in gegaan , maar ik hoop dat hij een weg vind om met dit soort impulsen om te gaan..... en zijn klasse als vechter te laten samen komen met zijn sterke kanten als persoon....en zo weer een TOP vechter te worden die al om gerespecteerd wordt om zijn complete plaatje als vechter......


    FEIT- Ontwikkelen doe je door vallen en opstaan......

    Badr)ik heb met afgruwelen zitten kijken naar je actie en vind het een schande wat je liet zien, maarrrrr ik ben er heilig van overtuigd dat jij alles in je hebt om een voorbeeld te kunnen zijn in de sport......later kun jij andere vechters uitleggen hoe je hebt leren omgaan met deze dingen

    Allemaal leuk feitjes........

    Feit is dat je maar op 1 manier weet of iemand leert van zijn fouten. En dat is door hem nog een kans te geven.

    Die heeft hij dan ook zeker gekregen en wederom verprutst. Wederom is er maar 1 manier om er achter te komen of hij heeft geleerd van zijn zoveelste fout en dat is door hem weer de ring in te sturen.

    Wie wil jij tegen over hem zetten en daarmee die vechter het risico laten lopen om daarbij zwaar letsel te laten oplopen.

    Feit is.....kans verkeken en bannen voor het leven. Hij is een handgranaat zonder veiligheidspal. Levensgevaarlijk en dat meen ik echt. Hesdy en remy zijn door het ook van de naald gekropen. Badr verdient gewoon geen kans meer.

  18. #68
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    1 van de reacties op sherdog:

    First time I saw Hari fight he bitched out against Karaev, then threw a hissy fit and trashed his dressing room.

    After that episode I saw him attack Peter Graham backstage, only to get tooled in the fracas and have his jaw smashed by Graham's rolling thunder in the real fight.

    I saw him stomp on Remy when he wasn't getting his way.

    And now he kicks a downed opponent. He couldn't even man up and explain his actions to the crowd who paid good money to see a real fight, stands smiling in the corner while Manhoef apologises for him.

    I really don't care to see him fight again, no matter how talented he's supposed to be.

    zo kijkt de gemiddelde vechtsport kijker er dus tegenaan....
    Hoe kom jij erbij dat de gemiddelde kijker zo tegen Badr aankijkt?

    Dit is letterlijk 1 iemand die dit schrijft.

    Ben je dom of doe je alsof ?


    Maar goed Dirkie, jij bent hier binnen mixfight bestempeld met het imago van een misgunner/hater.


    Vooral als het om de persoon Badr gaat.
    Probeer eens af te kicken zou ik zeggen.

  19. #69
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik vindt het niet raar dat veel mensen de hoop in badr op hebben gegeven. Hij is al zo vaak de fout in gegaan, en moet je van hem meer pikken dan van een normaal persoon puur en alleen maar omdat hij een goede K1 vechter is?Als 10 andere vechters straks hun tegenstanders flink natrappen op hun kin terwijl ze op de grond liggen of zitten wat dan? Hoe kan je hun dan fatsoenlijk straffen als je dat nu niet bij badr doet?
    Ik vindt dat hij gewoon een flinke straf moet krijgen hiervoor en een laatste waarschuwing, gebeurt dit geintje nog een keer dan is het gewoon echt klaar met badr zijn carriere en moeten ze hem boycotten, misschien geeft dat hem stof tot nadenken. En wat mij betreft heb je dan een win win situatie, we kunnen na zijn straf nog met zijn allen genieten van zijn spectaculaire gevechten, maar gaat hij weer de fout in dan is het bye bye badr.

  20. #70
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    102
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik vindt het niet raar dat veel mensen de hoop in badr op hebben gegeven. Hij is al zo vaak de fout in gegaan, en moet je van hem meer pikken dan van een normaal persoon puur en alleen maar omdat hij een goede K1 vechter is?Als 10 andere vechters straks hun tegenstanders flink natrappen op hun kin terwijl ze op de grond liggen of zitten wat dan? Hoe kan je hun dan fatsoenlijk straffen als je dat nu niet bij badr doet?
    Ik vindt dat hij gewoon een flinke straf moet krijgen hiervoor en een laatste waarschuwing, gebeurt dit geintje nog een keer dan is het gewoon echt klaar met badr zijn carriere en moeten ze hem boycotten, misschien geeft dat hem stof tot nadenken. En wat mij betreft heb je dan een win win situatie, we kunnen na zijn straf nog met zijn allen genieten van zijn spectaculaire gevechten, maar gaat hij weer de fout in dan is het bye bye badr.

    Helemaal mee eens,eigenlijk is het nu gewoon wachten op een jeugvechter die zijn "idool" gaat nadoen,want die kans bestaat ook ,kijken hoe men dan gaat reageren.Of dat andere a-vechters dit ook gaan toepassen,dan is het einde zoek!Wel mag Hari wat mij betreft na een lange afkoelingsperiode het nog ččn keer proberen,maar bij nieuwe disqualificatie is het niet te verkopen aan alle andere vechters/liefhebbers om Hari nog in de ring te laten plaatsnemen.En dat zou toch zonde zijn want het is en blijft gewoon een hele goede vechter,zonder twijfel!!

  21. #71
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    @ irishrover, dat was idd 1 van de reacties, ik kan je er alleen nog wel 50 meer geven, maar je mag ze ook zelf gaan zoeken.

    En de reden dat ik blijf bitchen op Badr is omdat hij zich als een Loser met een steekje los blijft gedragen, als hij niks fout doet heb ik ook niks om over te zeiken of wel? Ik schiet graag, maar heb daarvoor wel kogels nodig .

    Dat ik een misgunner ben is onzin, is alleen met Badr en daar heeft hij het ook zelf naar gemaakt. Ik snap dat je de woede bij mij neer legt maar denk eens goed na? is die niet voor iemand anders?

    Maar wat maak je je weer druk om mij? Kun je dat niet beter om dat idool van je doen?
    Last edited by dirk5; 01-06-2010 at 08:24.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  22. #72
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Wat Badr gedaan heeft is niet goed te praten.. Maar hij verdiend zeker nog wel een kans.. Ik denk dat iedereen wel meer als 2 fouten maakt in zijn leven.. Alleen is Badr een bekenkende K1 vechter en maakt hij die fout helaas voor hem voor duizenden bezoekers..

  23. #73
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    @ irishrover:

    Voor het geval dat je niet weet waar je moet zoeken:

    Badr Hari does it again - Page 13 - Sherdog Mixed Martial Arts Forums en hier staat geen post van mij tussen

    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  24. #74
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    791
    vCash
    126000

    Default

    Badrs laatste tweet:

    "I am very disappointed, and I owe all of my fans an apology."

  25. #75
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAFAN-1122 View Post
    Wat Badr gedaan heeft is niet goed te praten.. Maar hij verdiend zeker nog wel een kans.. Ik denk dat iedereen wel meer als 2 fouten maakt in zijn leven.. Alleen is Badr een bekenkende K1 vechter en maakt hij die fout helaas voor hem voor duizenden bezoekers..

    Inderdaad iederen maakt fouten daar zijn we mensen voor maar bij elke sport wanneer je de regels niet weet te handhaven worden daar consequenties aan verbonden. Waarom word dat in deze niet gedaan ? Zit meneer Hari aan het roer als het om Kickboksen gaat.. Bepaalt hij tegenwoordig zelf wat de straf is voor zijn actie ? Dit laat alleen maar zien met wat voor amateurs we te maken hebben in de sport... In de Arena zag er alles op en top uit .. alles tot de puntjes geregeld. Maar blijkbaar heeft It's Showtime niet nagedacht over sancties die zij tegen vechters moeten opleggen als een vechter zich niet aan de regels van de sport houdt. Tot de dag van vandaag geen enkele persbericht van zijn management/trainer of van It's Showtime zelf. Hebben mensen dan geen recht op uitleg ? Alles word maar in de doofpot gestopt en over een paar maanden zit hij weer in Japan en is iedereen alles weer vergeten en onderschat iedereen deze onsportieve actie.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •