MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 76 to 100 of 155
  1. #76
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Mja Dit soort dingen krijg je als de organisator van het gala tevens de manager is..
    Ongeloofwaardig bij voorbaat al.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    zutphen
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Default

    heb het al vaker gezegd, die gast moet een levenslange schorsing uitzitten, het is de 2e keer al en gebeurt nog veel vaker met hem, hij heeft de verkeerde sport uitgekozen, hij had voetballer moeten zijn hahahahaha, nee never geen support voor deze koekwous , badr is en blijft een opgefokte stier, niet goed voor deze sport en ook niet voor promotors, kortom schorsen deze gast.

  3. #78
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Inderdaad iederen maakt fouten daar zijn we mensen voor maar bij elke sport wanneer je de regels niet weet te handhaven worden daar consequenties aan verbonden. Waarom word dat in deze niet gedaan ? Zit meneer Hari aan het roer als het om Kickboksen gaat.. Bepaalt hij tegenwoordig zelf wat de straf is voor zijn actie ? Dit laat alleen maar zien met wat voor amateurs we te maken hebben in de sport... In de Arena zag er alles op en top uit .. alles tot de puntjes geregeld. Maar blijkbaar heeft It's Showtime niet nagedacht over sancties die zij tegen vechters moeten opleggen als een vechter zich niet aan de regels van de sport houdt. Tot de dag van vandaag geen enkele persbericht van zijn management/trainer of van It's Showtime zelf. Hebben mensen dan geen recht op uitleg ? Alles word maar in de doofpot gestopt en over een paar maanden zit hij weer in Japan en is iedereen alles weer vergeten en onderschat iedereen deze onsportieve actie.
    Helemaal mee eens!
    Wanneer je de sport wil laten groeien,meer mensen aanspreken,meer sponsors en dus geld en daarmee meer grote gala's en meer positieve aandacht van de media is de manier van handelen zoals het nu gaat een regelrechte aanfluiting! De hele gebeurtenis rondom Badr Hari zal door tegenstanders van de vechtsport worden aangegrepen om hun standpunten kracht bij te zetten! Je zal maar net als sportschooltje bij de gemeente een vergunning voor het organiseren van een gala aan hebben gevraagd...sta je er goed op!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  4. #79
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    1 van de reacties op sherdog:

    First time I saw Hari fight he bitched out against Karaev, then threw a hissy fit and trashed his dressing room.

    After that episode I saw him attack Peter Graham backstage, only to get tooled in the fracas and have his jaw smashed by Graham's rolling thunder in the real fight.

    I saw him stomp on Remy when he wasn't getting his way.

    And now he kicks a downed opponent. He couldn't even man up and explain his actions to the crowd who paid good money to see a real fight, stands smiling in the corner while Manhoef apologises for him.

    I really don't care to see him fight again, no matter how talented he's supposed to be.

    zo kijkt de gemiddelde vechtsport kijker er dus tegenaan....
    je vergist je hier, dit is echt niet de beeld van de gemiddelde vechtsportkijker, maar een negatieveling als jij.

  5. #80
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    2e keer dit.
    Begin nu wel een beetje te twijfelen.

  6. #81
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    je vergist je hier, dit is echt niet de beeld van de gemiddelde vechtsportkijker, maar een negatieveling als jij.
    het beeld?

    zie: Badr Hari does it again - Page 13 - Sherdog Mixed Martial Arts Forums
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  7. #82
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Goede vechter maar mentaal zo zwak!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  8. #83
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    zielig mannetje

  9. #84
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    010
    Posts
    86
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by A-team View Post
    Goede vechter maar mentaal zo zwak!
    x2

    Ik ben echt een enorme liefhebber van Badr. Met zijn kracht, snelheid en techniek kan hij van iedereen winnen en heeft hij de kans om het kickboksen jarenlang te domineren.

    Helaas heeft hij te vaak kortsluiting in zijn hoofd waardoor hij het voor zichzelf en de vele vechtsportliefhebbers nu al voor de 2e keer verziekt heeft.

    Ben benieuwd wanneer we hem weer gaan zien...

  10. #85
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Als je sherdog een beetje zou kennen dan zou je weten dat het oppertunisten zijn. Na een winst partij van Badr ziet het er weer heel anders uit. Leuke poging though.

    Als we toch zo selectief bezig zijn...

    Hier is een quote over je favoriete vechter van het forum dat jij zo serieus neemt.

    " Fedor is overrated. He has'nt fought anyone"
    Last edited by Wiseguy; 01-06-2010 at 12:23.
    Max. 400 x 125

  11. #86
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Als je sherdog een beetje zou kennen dan zou je weten dat het oppertunisten zijn. Na een winst partij van Badr ziet het er weer heel anders uit. Leuke poging though.

    Als we toch zo selectief bezig zijn...

    Hier is een quote over je favoriete vechter van het forum dat jij zo serieus neemt.

    " Fedor is overrated. He has'nt fought anyone"
    plank + slag = mis.

    deze quote is van Todd Duffee, niet van iemand van sherdog.

    maar volgensmij gaan we offtopic, het gaat niet over fedor of mij, het ging over Badr
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  12. #87
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    plank + slag = mis.

    deze quote is van Todd Duffee, niet van iemand van sherdog.

    maar volgensmij gaan we offtopic, het gaat niet over fedor of mij, het ging over Badr
    Kan zijn dat Todd Duffee dat heeft gezegd maar dit is veelvuldig terug te vinden op sherdog en dat weet je zelf ook. Op die manier kun je iets slechts over alle vechters vinden.

    Wees maar niet bang Badr komt vanzelf terug en word populairder dan ooit.
    Max. 400 x 125

  13. #88
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    hoe frustrerend moet het wel niet zijn als je zo'n ballenlikker van Hari bent...
    zoveel potentie maar 0,0 K1 titels op zak...

    en dan blijven posten over hoe geweldig hij wel niet is....

    ik vind het bijna lachwekkend dit....

  14. #89
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    @ irishrover, dat was idd 1 van de reacties, ik kan je er alleen nog wel 50 meer geven, maar je mag ze ook zelf gaan zoeken.

    En de reden dat ik blijf bitchen op Badr is omdat hij zich als een Loser met een steekje los blijft gedragen, als hij niks fout doet heb ik ook niks om over te zeiken of wel? Ik schiet graag, maar heb daarvoor wel kogels nodig .

    Dat ik een misgunner ben is onzin, is alleen met Badr en daar heeft hij het ook zelf naar gemaakt. Ik snap dat je de woede bij mij neer legt maar denk eens goed na? is die niet voor iemand anders?

    Maar wat maak je je weer druk om mij? Kun je dat niet beter om dat idool van je doen?
    Ook al zijn het er 50, je hebt daar tegenover weer 150 die net andersom denken, neem aan dat je het niet berekend hebt hoe de gemiddelde verchtsportkijker denkt over Badr ?

    Als je dat wel hebt gedaan, zie ik graag de cijfers.

    Er is geen sprake van woede, verkeerde woordkeuze jegens mij, ik lees alleen over jou als Badr de mist in gaat, verder geen andere reacties over een winst of interview of iets dergelijks.

    Dat hoeft ook niet, het is niet je favoriet ( dat is duidelijk ), maar je kunt je prima negatief & haatdragend verwoorden als er slecht nieuws is over Badr.

    Dan val jij enorm op met talloze posts hoe slecht Badr wel niet is, en je zei nog iets over een passpoort.
    & weet je Dirkie, het liefst wil je graag andere uitspraken maken, maar dat gaat hier weer te ver.
    Dan hoor je op een andere site, je weet wat ik bedoel.

    Druk maken is het niet, meer in discussie gaan met jou, niks mis mee toch ?

  15. #90
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Irishboy,

    Je hebt de hele tijd over hoe populair Badr wel niet is, talloze fans bla bla bla.....who gives a rats ass!
    Wat doet het er toe hoeveel fans hij heeft? Alsof dat hem een titel zal opleveren...

    Wat voegen deze fans, groupies en nuthuggers toe aan zijn sportieve prestaties....??

    please tell me

  16. #91
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Irishboy,

    Je hebt de hele tijd over hoe populair Badr wel niet is, talloze fans bla bla bla.....who gives a rats ass!
    Wat doet het er toe hoeveel fans hij heeft? Alsof dat hem een titel zal opleveren...

    Wat voegen deze fans, groupies en nuthuggers toe aan zijn sportieve prestaties....??

    please tell me

    Moet jij niet naar de Kapper???.. Jij stress je zo behoorlijk, dat er om de minuut paar cm van je haren blijft groeien.. Chill, je vind Badr niets bijzonders of totaal geen kampioen..

    Negeer alles dus ook negatieve info over Badr.. Dan is er niets aan de hand toch ??.. Waar maak je druk om gap..

  17. #92
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Arnhem!
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Sorry maar ik vind dat Badr de sport verziekt. Vooral met zijn reacties achteraf. Kijk dat je in het heetst van de strijd 2x zo'n fout maakt is al niet goed te praten, maar dan die reactie naderhand is echt slecht voor de sport.
    En dan gaan mensen alsnog dingen goed praten en zeggen dat het bij de haters niet om het incident gaat. haha bij mij gaat het ook niet om het incident, het gaat om zijn houding en zijn reactie achteraf. Als je zoiets 2x gebeurd hoor je gewoon spijt te hebben en aan iedereen je excuses aan te bieden, maar dan overal schijt aan hebben en niet eens Hesdy de hand schudden is echt NEP.

    Deze man is een schande voor de sport die altijd met zoveel respect is neergezet door de grote vechters uit de K-1

  18. #93
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Irishboy,


    Je hebt de hele tijd over hoe populair Badr wel niet is, talloze fans bla bla bla.....who gives a rats ass!
    Wat doet het er toe hoeveel fans hij heeft? Alsof dat hem een titel zal opleveren...

    Wat voegen deze fans, groupies en nuthuggers toe aan zijn sportieve prestaties....??

    please tell me
    Illest Boy

    Ik bekijk het ook van de andere kant, er zijn bepaalde mensen die nooit over Badr beginnen, alleen over dergelijke misstappen die hij begaat.

    Dat over de fans was meer een antwoord op zijn mislukte stelling & berekening.

    De fans / liefhebbers kunnen een vechter een enorme boost geven om nog meer te sportief te presteren.
    Vechters doen het voor de fans, een vechter zonder fans, is de woestijn zonder water.

  19. #94
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nightwalker View Post
    Moet jij niet naar de Kapper???.. Jij stress je zo behoorlijk, dat er om de minuut paar cm van je haren blijft groeien.. Chill, je vind Badr niets bijzonders of totaal geen kampioen..

    Negeer alles dus ook negatieve info over Badr.. Dan is er niets aan de hand toch ??.. Waar maak je druk om gap..
    Dit is het probleem al die gasten die roepen dat Badr op moet rotten etc. hebben er een probleem mee dat er hier mensen zijn die hem graag zien vechten. Wat Irishrover aan probeert te geven is dat ondanks die reactie die dirk5 hier postte (reps dat je zo lang gezocht hebt) er waarschijnlijk veel meer mensen zijn die hem wel willen zien, dus gaat het ook niet gebeuren dat hij op rot. Dus neem het advies van Nightwalker over en negeer alles wat met Badr te maken heeft want ik denk dat hij nog lang niet klaar is in het kickboksen.

  20. #95
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Juist Mr.Dragon.

  21. #96
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Voor en tegenstanders zijn het er wel over eens dat Badr vreselijk de fout in is gegaan. Ik heb zelden zo'n discussie gezien over een vechter, het is wel begrijpelijk. Waar ik me niet zo goed in kan vinden is steeds verder afzagen van iemand, wanneer is het genoeg? Badr is terecht uitgefloten in de Arena, ook door zijn eigen ''fans'' die ook buiten het stadion masaal de naam van Hesdey aan het scanderen waren. Verder is Badr op alle fora aangepakt, in de media, noem maar op. Als hij een jaar niet vecht kost dat hem tonnen, dat in combinatie met alle goodwill die hij kwijt is lijkt mij voldoende straf.
    Ik denk dat zijn grijns en zijn nonchalante houding een pose was, het lijkt mij afschuwelijk om door een compleet stadion te worden uitgejouwd, ookal is dat op dat moment terecht. Hoe moet je daar nou op reageren?

    Ik denk zelf dat we Badr zeker een jaar niet in actie gaan zien en het is nog maar de vraag of we hem ooit nog in de Arena gaan zien. Dat zullen een aantal mensen toejuichen, ik vind het jammer, omdat er zo veel in die jongen zit. Natuurlijk is een sanctie op zijn plaats, ook ik ben zwaar teleurgesteld in hem, juist omdat ik dacht dat hij nu beter in elkaar stak op mentaal vlak.

    Het begint allemaal bij Badr zelf, maar ik mis toch ook een stukje professionele begeleiding om hem heen. Waar blijft de persverklaring van Simon Rutz? Waar blijft de reactie van Mike? Die reacties lijken mij toch vrij noodzakelijk, zeker als je ziet dat de persverklaring van Badr door veel mensen wordt weggewuifd. Zeker als je kunt zien dat Badr compleet wordt uitgekotst.

    Ik ben er persoonlijk een voorstander van Badr nog een kans te geven, de meeste mensen genieten namelijk wel van de Badr die zichzelf onder controle heeft en gewoon de meest spectaculaire kickbokser is van allemaal. Ik hoop dat de mensen, ook de anti's die jongen nog een kans geven zodat we nog een aantal jaren kunnen gaan genieten van een kickbokser die altijd voor de K.O. gaat.

    Badr zal heel hard aan zichzelf moeten gaan werken en voordat hij zijn rentree maakt is het misschien wel verstandig om een persconferentie te geven waarin hij nogmaals spijt betuigt.

  22. #97
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    @ irishrover

    Dus jij vind het erg dat wij niks positiefs over Badr kunnnen zeggen? och gut toch....

    Veel fans zorgen voor sportief presteren? WTF? waarom hoor ik dan altijd dat Badr ver uit de meeste fans heeft?

    je kunt lullen wat je wilt maar dit gedrag is gewoon niet recht te praten, simpel.

    ps. voor zijn partij tegen Iggy heb ik zelfs nog op hem gebet
    Last edited by dirk5; 01-06-2010 at 13:34.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  23. #98
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nightwalker View Post
    Moet jij niet naar de Kapper???.. Jij stress je zo behoorlijk, dat er om de minuut paar cm van je haren blijft groeien.. Chill, je vind Badr niets bijzonders of totaal geen kampioen..

    Negeer alles dus ook negatieve info over Badr.. Dan is er niets aan de hand toch ??.. Waar maak je druk om gap..
    dude, zit je nou echt m'n avatar te dissen hahaha.....FAIL!

    on topic:

    maak me totaal niet druk om Hari....alles behalve, maar vind het gewoon vreemd dat ie zo aanbeden wordt...

  24. #99
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=mokumnised;925887]


    Het begint allemaal bij Badr zelf, maar ik mis toch ook een stukje professionele begeleiding om hem heen. Waar blijft de persverklaring van Simon Rutz? Waar blijft de reactie van Mike? Die reacties lijken mij toch vrij noodzakelijk, zeker als je ziet dat de persverklaring van Badr door veel mensen wordt weggewuifd. Zeker als je kunt zien dat Badr compleet wordt uitgekotst.

    [QUOTE]

    Ben het eens met je verhaal, maar reageer nog graag op een qoute van jou.

    Het is denk ik al duidelijk dat Badr een grote fout heeft begaan, een dergelijke reactie hierop van Simon of Mike is niet van belang.
    Want zij zullen zeggen wat duizenden mensen al hebben gezegd, namelijk: Badr heeft een domme fout gemaakt, dit is slecht voor hem & de sport.
    Alles is al gezegd.


    Simon gaf trouwens wel een reactie op tv na de gala, namelijk dat Badr een wereldtopper is & dit niet nodig heeft.

  25. #100
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    @ irishrover

    Dus jij vind het erg dat wij niks positiefs over Badr kunnnen zeggen? och gut toch....

    Veel fans zorgen voor sportief presteren? WTF? waarom hoor ik dan altijd dat Badr ver uit de meeste fans heeft?

    je kunt lullen wat je wilt maar dit gedrag is gewoon niet recht te praten, simpel.

    ps. voor zijn partij tegen Iggy heb ik zelfs nog op hem gebet
    Och jochie, je begrijpt het weer niet. ( Zucht )

    Waar lees jij dat ik het erg vind dat jij niets positiefs zegt over Badr ?

    Ik geef zelfs duidelijk aan dat het juist niet hoeft, niet gelezen zeker ?

    Ik wil slechts aan geven dat jij graag alleen het negatieve bespreekt & hier met een slijmbak onder je mondje er uitbundig van geniet.

    Wedden op Badr is goed voor jou virtuele geld die je hier kunt verdienen haha.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •