MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 101 to 125 of 155
  1. #101
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    stel dat KIA niet meer geassocieerd wilt worden met dit soort leipe acties...wat dan?

    ik denk dat Badr (in tegenstelling tot een Hoost of Bonjasky) weinig anders kan dan vechten, des te vreemder dat hij z'n eigen boterham op het spel zit....

    iets anders zou hij simpelweg niet kunnen....vandaar dat er wel een steekje los MOET zitten bij die jongen....en daarom kan je t hem ook niet echt kwalijk nemen.....toch?

    hij kan de druk niet handelen
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post

    Ik wil slechts aan geven dat jij graag alleen het negatieve bespreekt & hier met een slijmbak onder je mondje er uitbundig van geniet.
    Je hebt helemaal gelijk, ik geniet hier van
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  3. #103
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    @Hey Irishrover mate,

    Ik denk dat het beter is, dat je gasten als Dirk negeerd.. Zulke gasten komen zwaar aandacht tekort.. En als je juist op zulke kneuzen reageerd, dan raken ze juist meer geladen.. En dan word het nog gekker dan dat ze werkelijkheid zijn..

    Dus laat het rusten mate.. Zulke domme rare gasten kunnen gewoon niet aan jou tippen.. Dus proberen op een of ander manier, jou uit de tent te lokken, zodat je ook uiteindelijk tot hun zal verlagen, wat tot een grote teleurstelling is omdat het niet lukt..

  4. #104
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nightwalker View Post
    @Hey Irishrover mate,

    Ik denk dat het beter is, dat je gasten als Dirk negeerd.. Zulke gasten komen zwaar aandacht tekort.. En als je juist op zulke kneuzen reageerd, dan raken ze juist meer geladen.. En dan word het nog gekker dan dat ze werkelijkheid zijn..

    Dus laat het rusten mate.. Zulke domme rare gasten kunnen gewoon niet aan jou tippen.. Dus proberen op een of ander manier, jou uit de tent te lokken, zodat je ook uiteindelijk tot hun zal verlagen, wat tot een grote teleurstelling is omdat het niet lukt..
    Nightraper,

    Dat flirten doe je maar middels een pm....

    dit is een vechtsportsite!

  5. #105
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nightwalker View Post
    @Hey Irishrover mate,

    Ik denk dat het beter is, dat je gasten als Dirk negeerd.. Zulke gasten komen zwaar aandacht tekort.. En als je juist op zulke kneuzen reageerd, dan raken ze juist meer geladen.. En dan word het nog gekker dan dat ze werkelijkheid zijn..

    Dus laat het rusten mate.. Zulke domme rare gasten kunnen gewoon niet aan jou tippen.. Dus proberen op een of ander manier, jou uit de tent te lokken, zodat je ook uiteindelijk tot hun zal verlagen, wat tot een grote teleurstelling is omdat het niet lukt..
    Gelijk heb je, uit de tent lokken probereert dit jochie, maar helaas ga ik niet mee met het niveau, behalve dan dat ik hem weerleg met z'n leugens en miscalculaties.

  6. #106
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    stel dat KIA niet meer geassocieerd wilt worden met dit soort leipe acties...wat dan?

    ik denk dat Badr (in tegenstelling tot een Hoost of Bonjasky) weinig anders kan dan vechten, des te vreemder dat hij z'n eigen boterham op het spel zit....

    iets anders zou hij simpelweg niet kunnen....vandaar dat er wel een steekje los MOET zitten bij die jongen....en daarom kan je t hem ook niet echt kwalijk nemen.....toch?

    hij kan de druk niet handelen
    Denk je dat KIA alleen z'n inkomsten is, nota bene de King of Morocco die z'n mate is, dus over brood met beleg hoeft hij zich niet druk te maken.

    Kijk, dat hij de druk niet kan handelen is wel waar, maar een steekje los ? Nee, niet mee eens.
    Mensen kunnen raar uit de hoek komen wanneer er een bepaalde druk heerst, dus niet alleen de persoon Badr.

    Twee personen die worden uitgescholden door 4 personen.
    De ene persoon reageert niet & kan de druk aan, de andere die kan de druk niet aan & valt aan.

  7. #107
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Je hebt helemaal gelijk, ik geniet hier van
    Dus al jou reacties zijn ongeloofwaardig & slechts gebasseerd op het genieten van het negatieve.

    Weten de forumleden ook weer dat ze jou reacties niet al te serieus moeten nemen & bullshit bevat.

  8. #108
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Dus al jou reacties zijn ongeloofwaardig & slechts gebasseerd op het genieten van het negatieve.

    Weten de forumleden ook weer dat ze jou reacties niet al te serieus moeten nemen & bullshit bevat.
    De forumleden die er toe doen weten precies wat ze aan mij hebben...

    jij behoort niet tot die groep.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  9. #109
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    De forumleden die er toe doen weten precies wat ze aan mij hebben...

    jij behoort niet tot die groep.
    Je bent één en al onzin, dat bewijs je iedere keer met je op niets gebasseerde depressieve reacties.
    Dirkie geeft toe dat hij geniet van het negatieve, toe nou, we hebben niets aan je.

  10. #110
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Denk je dat KIA alleen z'n inkomsten is, nota bene de King of Morocco die z'n mate is, dus over brood met beleg hoeft hij zich niet druk te maken.

    Kijk, dat hij de druk niet kan handelen is wel waar, maar een steekje los ? Nee, niet mee eens.
    Mensen kunnen raar uit de hoek komen wanneer er een bepaalde druk heerst, dus niet alleen de persoon Badr.

    Twee personen die worden uitgescholden door 4 personen.
    De ene persoon reageert niet & kan de druk aan, de andere die kan de druk niet aan & valt aan.
    Hij heeft de koning ook flink voor schut gezet vriend....hij vecht immers onder de Marokkaanse vlag.....ik denk niet dat je mijn punt begrijpt...
    je bent zo verblind door fascinatie voor Badr dat ik je bijna niet meer serieus kan nemen...



    Bij 'The Last Emperor' zaten ze zelfs aan het drolletje van de jonge keizer te ruiken....ken je die film?

  11. #111
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Je bent één en al onzin, dat bewijs je iedere keer met je op niets gebasseerde depressieve reacties.
    Dirkie geeft toe dat hij geniet van het negatieve, toe nou, we hebben niets aan je.
    Oke, dan gaan we terug naar het begin:

    Badr is een loser, gebaseerd op de dingen die hij in het verleden heeft gedaan.

    klaar....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  12. #112
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Simon gaf trouwens wel een reactie op tv na de gala, namelijk dat Badr een wereldtopper is & dit niet nodig heeft.
    Die reactie vond ik dus wat te luchtig en dat is juist omdat het beeld heerst dat het vanuit het management enz. makkelijk over gedacht wordt. ik denk dat het juist wel positief kan werken als er een uitgebreide reactie vanuit het Badr kamp komt. Maar da's mijn mening.

    @ Dirk5,

    natuurlijk heb je recht op je mening, maar vind het wel makkelijk om op iemand in te blijven hakken die toch al in de hoek staat waar de klappen vallen. niemand vraagt aan jou je mening bij te stellen, of om je aan te sluiten bij de Badr fanclub, maar iets minder kan ook wel toch?
    Het is glashelder dat Badr helemaal fout is, maar ik denk persoonlijk dat alle gevolgen die zijn actie nu al hebben wel genoeg zijn. Tonnen inkomstenderving, goodwill weg noem maar op.

  13. #113
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mokumnised View Post
    @ Dirk5,

    Het is glashelder dat Badr helemaal fout is, maar ik denk persoonlijk dat alle gevolgen die zijn actie nu al hebben wel genoeg zijn. Tonnen inkomstenderving, goodwill weg noem maar op.
    In mijn opinie is een terechte straf verwijdering uit de sport.

    reps trouwens voor een reactie op mij zonder het gebruik van scheldwoorden, sommige mensen...

    Misschien draaf ik wat lang door, maar deze actie is gewoon onvergefelijk en dient gewoon bestaft te worden, en niet zoals het nu gaat.
    Last edited by dirk5; 01-06-2010 at 14:51.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  14. #114
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    mmm een woestijn zonder water??

    doe anders maar : is als een woestijn zonder zand.

  15. #115
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    Feit: BAdr is 1 van de beste k/1 vechters ter wereld.
    Feit:Badr heeft moeite zich aan de respectvolle wijze van omgang en vechten binnen de vecht SPORT te houden.
    Feit: Badr gaat voor een 2e x vreselijk de fout in , wat hem, zijn trainer en de sport niet goed doet.
    Feit: Badr is een vechter die van een ieder kan winnen
    Feit: Badr is nog jong...
    Feit: BAdr heeft nog een grote ontwikkeling door te gaan, wil hij echt de grootste en meest gerespecteerde k/1 vechter te worden van de wereld.

    Feit: Je bent nooit te oud om te leren...



    Persoonlijk± ik vind dat BAdr vet de fout is in gegaan , maar ik hoop dat hij een weg vind om met dit soort impulsen om te gaan..... en zijn klasse als vechter te laten samen komen met zijn sterke kanten als persoon....en zo weer een TOP vechter te worden die al om gerespecteerd wordt om zijn complete plaatje als vechter......


    FEIT- Ontwikkelen doe je door vallen en opstaan......

    Badr)ik heb met afgruwelen zitten kijken naar je actie en vind het een schande wat je liet zien, maarrrrr ik ben er heilig van overtuigd dat jij alles in je hebt om een voorbeeld te kunnen zijn in de sport......later kun jij andere vechters uitleggen hoe je hebt leren omgaan met deze dingen
    Feit: Karakter veranderd (bijna) niet. Het karakter dat je hebt als je een jaar of 18 hebt dat heb je ook nog op de dag dat je 88 wordt. Badr heeft een kut karakter en is gewoon een domme lul die continu zijn eigen ramen ingooit. En waarom? hij heeft een aandoening waar heel veel mensen tegenwoordig last van hebben: Narcisme - Wikipedia


  16. #116
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    In mijn opinie is een terechte straf verwijdering uit de sport.
    Dat vind ik dus overdreven, een maatregel die ook nooit genomen zal worden. badr is dé posterboy van zowel It's Showtime als k-1, hij is met afstand de populairste vechter in Azië en Japan. Buiten dat vind ik dat iedereen recht heeft op herkansing(en), een oliedomme actie, maar een veel te aantrekkelijke vechter om definitief afscheid van te nemen.

    In deze discussie zie ik 2 dingen gebeuren: badr fans die hun kop in het zand steken en anti's die op hun manier ook weer doorslaan. Ik ben geen pro of anti Badr, maar zie wel onder ogen dat het volledig verwijderen van Badr uit de sport een groot gemis voor de sport zal worden. Een jaar eruit o.k. ,maar daarna gewoon weer een eerlijke kans.

    Ik snap best dat het heel zuur is voor de hardcore Badr fans ( al vraag ik me wel af waar die gebleven waren na de partij, heb verschillende grote groepen jongens met KIA shirts Hesdy horen en zien scanderen) en een soort overwinning voor de anti's, maar je kunt dus ook overdrijven.

  17. #117
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mokumnised View Post
    Dat vind ik dus overdreven, een maatregel die ook nooit genomen zal worden. badr is dé posterboy van zowel It's Showtime als k-1, hij is met afstand de populairste vechter in Azië en Japan. Buiten dat vind ik dat iedereen recht heeft op herkansing(en), een oliedomme actie, maar een veel te aantrekkelijke vechter om definitief afscheid van te nemen.

    In deze discussie zie ik 2 dingen gebeuren: badr fans die hun kop in het zand steken en anti's die op hun manier ook weer doorslaan. Ik ben geen pro of anti Badr, maar zie wel onder ogen dat het volledig verwijderen van Badr uit de sport een groot gemis voor de sport zal worden. Een jaar eruit o.k. ,maar daarna gewoon weer een eerlijke kans.

    Ik snap best dat het heel zuur is voor de hardcore Badr fans ( al vraag ik me wel af waar die gebleven waren na de partij, heb verschillende grote groepen jongens met KIA shirts Hesdy horen en zien scanderen) en een soort overwinning voor de anti's, maar je kunt dus ook overdrijven.
    Een gemis voor de sport zou het zowiezo zijn wanneer hem nooit meer zouden zien vechten.

    Maar een straf moet gegeven worden om er diegene iets van te laten leren...
    Dat is de vorige keer niet gelukt, ik wil graag dat hij er deze keer wel iets van leert.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  18. #118
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Hij heeft de koning ook flink voor schut gezet vriend....hij vecht immers onder de Marokkaanse vlag.....ik denk niet dat je mijn punt begrijpt...
    je bent zo verblind door fascinatie voor Badr dat ik je bijna niet meer serieus kan nemen...




    Bij 'The Last Emperor' zaten ze zelfs aan het drolletje van de jonge keizer te ruiken....ken je die film?
    Hij heeft zichzelf voor schut gezet, denk je nou echt dat Badr heel het land voor schut heeft gezet ?

    Wat Gilbert Yvel wel dan niet gedaan hebben ?

    Tuurlijk niet, het is maar een vechtsport, hij heeft niet gefaald in een slagveld of iets dergelijks.

    Nee , niks verblindheid, je faalt iedere keer met zulke opmerkingen, maar doe gerust weer een poging.

    Ik kijk geen films waar ze aan drollen ruiken, doe niet zo pervers jochie.

  19. #119
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    idd ff een jaartje eruit.....

    prima sanctie!

  20. #120
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    idd ff een jaartje eruit.....

    prima sanctie!
    zoiets, en dan met 2 maanden verplicht wonen bij tibetaanse Monniken. Ik denk dat hij daar meer van kan leren dan de mensen die hij op het moment om zich heen heeft. (en dan heb ik het niet over Mike)
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  21. #121
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Hij heeft zichzelf voor schut gezet, denk je nou echt dat Badr heel het land voor schut heeft gezet ?

    Wat Gilbert Yvel wel dan niet gedaan hebben ?

    Tuurlijk niet, het is maar een vechtsport, hij heeft niet gefaald in een slagveld of iets dergelijks.

    Nee , niks verblindheid, je faalt iedere keer met zulke opmerkingen, maar doe gerust weer een poging.

    Ik kijk geen films waar ze aan drollen ruiken, doe niet zo pervers jochie.

    Irish coffee,

    Ik nam een loopje met je....maar eerlijk is eerlijk.....jullie steken wel een beetje je kop in het zand...

    ps:
    Yvel vocht niet onder een vlag en voor zijn partij(en) ging er geen officiele ceremonie, met volksliederen etc, aan te pas....en waarom nu weer over Gilbert beginnen? dat is weer zo zwak....

    accepteer gewoon dat er bij Badr een steekje los zit en juist de mensen om hem heen....en fans zoals jij, die alles van hem recht proberen te praten, vormen een gevaar voor die jongen....

  22. #122
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Nightraper,

    Dat flirten doe je maar middels een pm....

    dit is een vechtsportsite!
    hahaha

  23. #123
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Irish coffee,

    Ik nam een loopje met je....maar eerlijk is eerlijk.....jullie steken wel een beetje je kop in het zand...

    ps:
    Yvel vocht niet onder een vlag en voor zijn partij(en) ging er geen officiele ceremonie, met volksliederen etc, aan te pas....en waarom nu weer over Gilbert beginnen? dat is weer zo zwak....

    accepteer gewoon dat er bij Badr een steekje los zit en juist de mensen om hem heen....en fans zoals jij, die alles van hem recht proberen te praten, vormen een gevaar voor die jongen....
    Illest streetgangster,

    Nee, kijk ben er mee eens dat hij een grote fout heeft begaan die je echt niet goed kunt praten.

    Ik begon over Gilbert omdat hij ook met een gekke actie kwam.

    Als Badr teveel druk kent & agressief wordt dan gaat inderdaad de knop om, maar voor de rest is het een snuggere jongen.

    Wat bazel je nou over gevaar ? Waarom erger maken dan het is ?

    Fans of liefhebbers van zijn vechtstijl kunnen natuurlijk niet geen gevaar voor die jongen vormen, want zij willen natuurlijk dat hij dit niet doet & je hebt gezien dat bijna alle fans Badr uitfloten & lieten merken dat zij dit niet tolereren.

    Je bedoelt dat ik reageer op de anti - Badr Campagne voerders & genieters van negatieve misstappen.

    Ik verdedig niemand, want ze geven me geen brood of betalen me rekeningen.

    Accepteer jij nou maar dat ik niet ineens ga zeggen: Badr is een totale gek & moet stoppen met vechten.

    Slechts zeg ik dat hij moet stoppen met deze acties & dat hij maar even tot zichzelf moet komen & 'even' stopt.

  24. #124
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Arnhem!
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mokumnised View Post
    Die reactie vond ik dus wat te luchtig en dat is juist omdat het beeld heerst dat het vanuit het management enz. makkelijk over gedacht wordt. ik denk dat het juist wel positief kan werken als er een uitgebreide reactie vanuit het Badr kamp komt. Maar da's mijn mening.

    @ Dirk5,

    natuurlijk heb je recht op je mening, maar vind het wel makkelijk om op iemand in te blijven hakken die toch al in de hoek staat waar de klappen vallen. niemand vraagt aan jou je mening bij te stellen, of om je aan te sluiten bij de Badr fanclub, maar iets minder kan ook wel toch?
    Het is glashelder dat Badr helemaal fout is, maar ik denk persoonlijk dat alle gevolgen die zijn actie nu al hebben wel genoeg zijn. Tonnen inkomstenderving, goodwill weg noem maar op.

    Badr in de hoeken waar de klappen vallen? Ik denk eerder bij de mensen en vechters die deze sport al jaren in positief daglicht proberen te krijgen. Je kan wel praten over tonnen ed., maar Badr heeft zijn boterham toch wel dikbelegd en 1 jaartje minder inkomsten doet hem niks (al denk ik dat hij de K-1 final er toch wel weer staat). Daarbij betalen veel mensen wel een kaartje om hem te zien vechten en flikt hij weer zo'n geintje. Vervolgens in een interview gaatie lachen en boeit het hem allemaal niks. De arrogantie straalt er vanaf.
    Ik vind het mooi om naar hem te kijken, want hij brengt altijd spectakel, maar een Graham of Leko (1e partijen) actie zal ik nu toch wel heel graag willen zien.

  25. #125
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Die blik in Hari zijn ogen aan het einde van de partij als ze met de microfoon naar hem toe lopen ......................... overgetelijk en gelijk spektakulair. Een kanjer van een vechter zit nog in de roes van het gevecht en hij weet diep van binnen ...... wat heb ik nou toch gedaan.

    En dan moet je niet aan komen zeiken met een microfoon en hem dingen opdringen. Als die zelf iets wil zeggen stapt die wel naar voren maar hier staat een knokker die vecht met alles en iedereen maar ook met zichzelf. Geef hem nog even rust en hij zal ongetwijfeld gepast reageren want hij weet ook wel dat hij fout is.

    Prachtige beelden en die blik in zijn ogen verraad een hele hoop ............. Hari is een vat vol tegenstrijdigheden en wat hij nu nodig heeft is rust en iemand die hem gaat begeleiden in de toekomst om totaal in balans te komen

    Osu !!!.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •