MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 7 FirstFirst ... 234567 LastLast
Results 126 to 150 of 155
  1. #126
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    [QUOTE=Illest;925931]Hij heeft de koning ook flink voor schut gezet vriend....hij vecht immers onder de Marokkaanse vlag.....ik denk niet dat je mijn punt begrijpt...
    De koning kan beter zijn paspoort terugvragen. Maar eigenlijk ook wel goed dat Badr kiest om misstappen onder een andere vlag te doen.
    je bent zo verblind door fascinatie voor Badr dat ik je bijna niet meer serieus kan nemen...

    Valt me ook op idd. dat een aantal Badrfans alles van hem accepteren en mensen met terechte verwijten steeds maar om de oren slaan dat ze haters zijn.

    W.b. straf lijkt het me een goeie als hij in 2010 niet meer voor It's Showtime & K-1 mag uitkomen . De vorige keer stond hij al vrij snel weer op het volgende evenement. Hij kreeg zijn straf toen van Alistair
    Voor altijd uit de sport gaat mij te ver.


    QUOTE]
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Uithoorn
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap niet zo goed waarom je iemand wil steunen die zijn fans niet serieus neemt.....??
    Aoki, Overeem, Akiyama, Emelianenko
    max 400x125

  3. #128
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Illest streetgangster,


    Wat bazel je nou over gevaar ? Waarom erger maken dan het is ?

    .
    het gevaar is:

    dat het baggatelliseren van zijn acties onder het mom van 'tis zo'n goeie vechter' en 'geen enkele andere vechter die zoveel spektakel met zich mee brengt'....hem nooit zullen doen inzien hoe fout hij bezig is......jij en jouw mede nuthuggers staan immers toch wel met een KIA shirtje te juichen...dat signaal wat dit soort 'fans' afgeven is heel erg fout....iets anders kan ik er niet van maken

  4. #129
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    het gevaar is:

    dat het baggatelliseren van zijn acties onder het mom van 'tis zo'n goeie vechter' en 'geen enkele andere vechter die zoveel spektakel met zich mee brengt'....hem nooit zullen doen inzien hoe fout hij bezig is......jij en jouw mede nuthuggers staan immers toch wel met een KIA shirtje te juichen...dat signaal wat dit soort 'fans' afgeven is heel erg fout....iets anders kan ik er niet van maken
    agreed

  5. #130
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    In mijn opinie is een terechte straf verwijdering uit de sport.

    reps trouwens voor een reactie op mij zonder het gebruik van scheldwoorden, sommige mensen...

    Misschien draaf ik wat lang door, maar deze actie is gewoon onvergefelijk en dient gewoon bestaft te worden, en niet zoals het nu gaat.
    Mensen maken fouten,en Badr hari met zoveel talent! wil jij niet meer zien vechten?
    Jij bent iemand die toch stiekem kickt op Badr en zijn spectaculare wedstrijden.

  6. #131
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    het gevaar is:

    dat het baggatelliseren van zijn acties onder het mom van 'tis zo'n goeie vechter' en 'geen enkele andere vechter die zoveel spektakel met zich mee brengt'....hem nooit zullen doen inzien hoe fout hij bezig is......jij en jouw mede nuthuggers staan immers toch wel met een KIA shirtje te juichen...dat signaal wat dit soort 'fans' afgeven is heel erg fout....iets anders kan ik er niet van maken
    Ey Straatjoch , gaan we schelden? Nuthugger ? Ben je ook al zo een internet scheldheld ?

    KIA shirt heb ik niet, was aanwezig in normale kleding.

    Het feit dat men zegt dat het een spectaculaire vechter is & het aangeven dat hij fout zit.

    Beide issues haal ik & andere naar voren.

    Waarom qoute je de rest eronder niet ??

    Juist, omdat daar het antwoord als stond, nog een keer voor jou: De fans floten Badr uit, laat meteen zien wat ze van hem vinden op dat moment.
    Ze hebben via internet laten weten dat ze het niet tolereren, er zijn enkele die het accepteren & die het OK vinden.

    Wat een onzin om het op de fans af te schuiven & zeggen dat ze een gevaar vormen.

    Probeer eens iets anders te verzinnen.

  7. #132
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Uithoorn
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Ey Straatjoch , gaan we schelden? Nuthugger ? Ben je ook al zo een internet scheldheld ?

    KIA shirt heb ik niet, was aanwezig in normale kleding.

    Het feit dat men zegt dat het een spectaculaire vechter is & het aangeven dat hij fout zit.

    Beide issues haal ik & andere naar voren.

    Waarom qoute je de rest eronder niet ??

    Juist, omdat daar het antwoord als stond, nog een keer voor jou: De fans floten Badr uit, laat meteen zien wat ze van hem vinden op dat moment.
    Ze hebben via internet laten weten dat ze het niet tolereren, er zijn enkele die het accepteren & die het OK vinden.

    Wat een onzin om het op de fans af te schuiven & zeggen dat ze een gevaar vormen.

    Probeer eens iets anders te verzinnen.
    Wat een niveau, jongens. Feit: Badr heeft een fout begaan. Feit: Badr laat zich door anderen beinvloeden. Feit: Badr is een van 's werelds beste kickboxers.
    Aoki, Overeem, Akiyama, Emelianenko
    max 400x125

  8. #133
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    98
    vCash
    126000

    Default

    Die Dirk5 is cht een hater jeetje

  9. #134
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Die blik in Hari zijn ogen aan het einde van de partij als ze met de microfoon naar hem toe lopen
    ......................... overgetelijk en gelijk spektakulair. Een kanjer van een vechter zit nog in de roes van het gevecht en hij weet diep van binnen ...... wat heb ik nou toch gedaan.

    En dan moet je niet aan komen zeiken met een microfoon en hem dingen opdringen. Als die zelf iets wil zeggen stapt die wel naar voren maar hier staat een knokker die vecht met alles en iedereen maar ook met zichzelf. Geef hem nog even rust en hij zal ongetwijfeld gepast reageren want hij weet ook wel dat hij fout is.

    Prachtige beelden en die blik in zijn ogen verraad een hele hoop ............. Hari is een vat vol tegenstrijdigheden en wat hij nu nodig heeft is rust en iemand die hem gaat begeleiden in de toekomst om totaal in balans te komen

    Osu !!!.
    Helemaal mee eens, het kwam op mij juist over als een blik van iemand die zich geen raad wist met de situatie, moet er meteen bij zeggen dat ik zijn reactie voor de at-5 camera niet goed vond. Daaraan kun je zien dat er nog veel moet gebeuren wat betreft de professionalisering van het kickboksen. Hij had nooit in aanraking met welke journalist dan ook moeten komen, juist omdat het Badr is en je dit wel had kunnen verwachten. Ik geloof er geen reet van dat hij er schijt aan heeft wat hij gedaan heeft en ik denk dat het gewoon een pose is voor zijn gappies die om hem heen zwermen. Kijk maar naar de reactie van die jongens. Daarmee praat ik niets goed want zijn reactie is onvolwassen.

    Hij zal bij zijn rentree heel goed begeleid moeten worden en er op voorbereid moeten worden dat hij waarschijnlijk niet zo'n prettige ontvangst krijgt in de eerste instantie, al helemaal niet in de Arena.
    Hij wordt nu uitgekotst, straks zullen veel van de mensen die hem nu uitkotsen toch blij zijn als hij weer gaat vechten, kun je op wachten.

    De vorige keer met Remy heeft hij niets van geleerd omdat die actie (die minstens net zo fout was) door veel mensen (ook hier op mf) bijna als een soort heldendaad werd gezien: Remy is een acteur bla bla (Remy wordt door velen juist door dat incident tot op de dag van vandaag uitgespuugt, onterecht trouwens), tot zelfs een oscarbeeldje dat hij kreeg van Alistair, tja wat leer je daarvan dan?
    Nu is de klap veel harder, niks heldendaad, eigen fans die hem uitfluiten en ga zo maar door. deze klap komt zeker harder aan bij hem.

    Ik zie hem de K-1 GP finale in december niet vechten.
    Last edited by mokumnised; 01-06-2010 at 19:01.

  10. #135
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    : De fans floten Badr uit, laat meteen zien wat ze van hem vinden op dat moment.
    .
    Scottish girl,

    Hiermee bevestig je wat ik zeg....een dag later is het allemaal weer ok voor jullie.....en dat klopt niet

  11. #136
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    @ illest,

    ben het met je eens dat al dat goedpraten nergens op slaat, maar aan de andere kant vind ik dat bashen ook wel erg simpel hoor. Niets is makkelijker als het zinnetje ''told you so'' en al helemaal als het je zo gemakkelijk wordt gemaakt door Badr. Dat bashen is eigenlijk hetzelfde als wat Badr in de arena gedaan heeft: natrappen, alleen dan vanachter je scherm. Allebei niet zo flink vind ik.

    Daarentegen is het ook zo dat bepaalde Badr fans echt even hun kop uit het zand moeten halen, het valt gewoon niet goed te praten klaar.

  12. #137
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Scottish girl,

    Hiermee bevestig je wat ik zeg....een dag later is het allemaal weer ok voor jullie.....en dat klopt niet
    Straat joch,

    Op dat moment, en nu nog steeds zijn er genoeg die het maar niks vonden wat hij deed.
    Dit kun je nooit goedkeuren, ook als fan niet, maar als fan/liefhebber zijnde hoop je dat zo een jongen dit afleert.

    Want hij heeft ook andere kant wat de fans goed bevalt.

  13. #138
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    sorry jongens maar ik heb het idee dat de fans helemaal niet aan het fluiten waren, maar juist heel stil van wat gebeurt er nu. hierdoor hoor je het neutrale publiek of de badrhaters harder fluiten.

    ik ben fan en heb hem niet uitgefloten, maar was zeer geschokt en boos op hem voor zijn smerige daad, dat wel

  14. #139
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Ik wordt een beetje moe van de selectieve verontwaardeging van sommige forumbroeders.

    Kijk wat Badr heeft gedaan wil ik absoluut niet goed praten, sterker nog ik vind het schandalig.

    Maar ik ben en blijf fan van Badr! Waarom? Hij is de gewoon de beste, en atractievste kickbokser die onze wereld op dit moment rijk is. Ook al de Badr haters zullen dat moeten erkennen. Dat zullen ze echter niet openlijk erkennen!

    Terugkomend op het punt van selectieve verontwaardeging: de beste en atractievste vechtsporters die onze wereld gekend heeft waren geen koorknaapjes maar straatjongens, die hun emoties maar moelijk in bedwang konden houden. Andre Brillemans, Peter Smit, Mike Tyson, Lee Murray etc. hebben bijv. dingen gedaan die het daglicht niet kunnen verdragen. Het waren jongens die op de straat zijn opgegroeid en andere normen en waarden hadden als de meeste hier op dit forum. Moeten we hun op hun daden aanspreken: zeer zeker ja!! Moeten we hun voor altijd verketteren: zeer zeker nee!!

    Op vechtsport gebied zijn deze personen voor mij allemaal helden en dat zullen ze ook blijven. Dat ze fouten hebben gemaakt, tja het zijn net mensen. (CynischGelukkig maken de meeste mensen hier nooit fouten.

  15. #140
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    En toch kicken de meeste van jullie schijheiligen op Badr zijn wedstrijden. Weet je wat het met Badr is: precies zoals Tony Montana zei: You need people like me. You need people like me so you can point your f-ckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie. So say good night to the bad guy! Come on. The last time you gonna see a bad guy like this again, let me tell you. Come on. Make way for the bad guy. There's a bad guy comin' through! Better get outta his way!

  16. #141
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Meppel
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    Vamos Badr u r the best. zonder jou is k1 en its showtime niks waard

  17. #142
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Badr is net zoals tyson. Een geniale vechter die een legende gaat worden maar een fucking monchool die door zijn fouten en domme beslissingen in de put terrecht zal komen (pas nog gelezen dat tyson bankroet is)...

  18. #143
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    jullie schijheiligen !
    Ik vraag me toch af hoe heilig de Hari groupies zouden zijn wanneer een andere vechter eens zou besluiten Badr te Badren. Blijkbaar zijn er bij zulke acties verder geen consequenties dan een dq voor die wedstrijd. Dus waarom niet?
    Ik durf nu al all-in te gaan dat jullie niet zo tolerant met die gast zullen zijn.

  19. #144
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Ik wordt een beetje moe van de selectieve verontwaardeging van sommige forumbroeders.

    Kijk wat Badr heeft gedaan wil ik absoluut niet goed praten, sterker nog ik vind het schandalig.

    Maar ik ben en blijf fan van Badr! Waarom? Hij is de gewoon de beste, en atractievste kickbokser die onze wereld op dit moment rijk is. Ook al de Badr haters zullen dat moeten erkennen. Dat zullen ze echter niet openlijk erkennen!

    Terugkomend op het punt van selectieve verontwaardeging: de beste en atractievste vechtsporters die onze wereld gekend heeft waren geen koorknaapjes maar straatjongens, die hun emoties maar moelijk in bedwang konden houden. Andre Brillemans, Peter Smit, Mike Tyson, Lee Murray etc. hebben bijv. dingen gedaan die het daglicht niet kunnen verdragen. Het waren jongens die op de straat zijn opgegroeid en andere normen en waarden hadden als de meeste hier op dit forum. Moeten we hun op hun daden aanspreken: zeer zeker ja!! Moeten we hun voor altijd verketteren: zeer zeker nee!!

    Op vechtsport gebied zijn deze personen voor mij allemaal helden en dat zullen ze ook blijven. Dat ze fouten hebben gemaakt, tja het zijn net mensen. (CynischGelukkig maken de meeste mensen hier nooit fouten.
    @ Mattie73, (belangrijk dus lees goed en trek daarna je eigen conclusie)

    Badr Hari is een van de beste (dan-wel-niet) de beste kickboxer van de wereld. Ik denk ook niet dat mensen hem afkraken vanwege zijn vechtstijl, maar puur zijn houding/imago, zijn badboy imago dat hij hanteerd binnen en buiten het de ring.

    Dit soort gedrag mag en kan je onder ging beding goed praten. En juist jij, jij Mattie73 als echt fan zou juist dit gedrag keihard moeten afstraffen. (dit doe je overigens wel, je vind het schandalig, ik lees je eerste zin) maar vervolgens spreek je de mensen aan die dit keihard afkeuren, schijnheilig.

    André Brilleman, Peter Smit, (je citeert zelfs one-liners vanuit Tony Montana) wij weten allemaal hoe het met deze personen/voor sommige helden is afgelopen. Juist ja, (VERMOORD)!!!

    En juist het gedrag van Badr Hari (aanname of niet), ik weet voor 100% zeker dat hij niet de juiste personen om zich heen heeft zitten. Helaas sta ik er niet gek van te kijken als ik ooit een Pers bericht lees met slecht nieuws.... (vul zelf maar in, ik durf het niet eens uit te spreken).

    Juist wij willen allemaal nog genieten van Badr Hari zijn vechtkunsten (op een eerlijke manier), en wij willen hier nog lang van genieten en dat er ooit over (TIG JAAR) een mooi biografie over hem word geschreven.

    Als hij dit badboy imago wilt aanhouden, (binnen en buiten de ring) en laten we elkaar geen mietje noemen, als je dit vertoont binnen de ring, vertoon je dat ook buiten de ring... dan kan ik je met zekerheid zeggen dat zijn CV niet langer word dat 1 A4-tje, en dat willen wij allemaal voorkomen, KEEP THAT IN MIND!

    Die jongen kan een glansrijke toekomst tegemoet komen, het enige wat hij zou moeten doen is "nadenken...nadenken over oorzaak/gevolg" en het vermogen moeten hebben in welke kring hij zich wilt bevinden. André Brilleman en Peter Smit, (jouw helden waar je eigenlijk langer van wilde genieten) die hadden dit vermogen helaas niet... Laat Badr Hari dat niet gebeuren. (ik zeg niet dat het gebeurd, maar 1+1=2, badboy houding, foute vrienden, geld, angst, eer... daar gebeuren vervelende dingen van waar je wellicht geen weet van heb).

    Dus soms is keiharde kritiek goed, want schijnheilig zijn we hier niet... we willen juist genieten van zijn gevechten en ik durf bijna te zeggen dat ik voor iedereen spreek.

    Collina
    Last edited by Collina; 02-06-2010 at 19:30.

  20. #145
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Ben het helemaal eens met Collina! reps

  21. #146
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    ach ja schijnheilig...tja....het is maar net hoe je het bekijkt, iedereen laat z'n mening kleuren door persoonlijke voorkeuren.....het is maar net wat je schijnheilig vind...
    badr fans noemen sommigen hier badr-haters en doen jankie jankie
    dezelfde badr-fans lieten geen spaan heel van BOnjasky wegens vermeende acteerkunsten en dezelfde mensen konden het na de loss tegen overeem ook niet laten iedere keer over vermeend dopinggebruik te beginnen...

    dus ja schijnheilig....ach....niets menselijks is ons vreemd toch....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  22. #147
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    mja het is jammer dat sommige mensen zich met hun helden beginnen te indentificeren...

  23. #148
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    ja ik probeerde net nog uit het raam te springen omdat ik zo'n fan ben van spiderman

  24. #149
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    Badr is net zoals tyson. Een geniale vechter die een legende gaat worden maar een fucking monchool die door zijn fouten en domme beslissingen in de put terrecht zal komen (pas nog gelezen dat tyson bankroet is)...
    De vergelijking met Tyson qua IQ & kennis van zaken klopt van geen kant.
    Badr is een snuggere jongen die tevens een hele snuggere manager heeft genaamd: Simon Rutz.

    In de ring een beest, maar daar buiten een slimme jongen.

    Dus financieel komt het helemaal goed.

  25. #150
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    153
    vCash
    126000

    Default

    Sinds ik het filmpje heb gezien met zijn reactie achteraf, heb ik toch ernstige twijfels of hij het wel zo slim aanpakt. Misschien is hij slim, maar hij verkocht eerder domme praat.
    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    De vergelijking met Tyson qua IQ & kennis van zaken klopt van geen kant.
    Badr is een snuggere jongen die tevens een hele snuggere manager heeft genaamd: Simon Rutz.

    In de ring een beest, maar daar buiten een slimme jongen.

    Dus financieel komt het helemaal goed.
    Lex vigilantibus est.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •