MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 62
  1. #1
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    86
    vCash
    126000

    Default Gokhan Saki daagt badr hari uit

    BACK ON FORM: Gokhan Saki (pictured above) looked sensational in his win over Melvin Manhoef.

    GOKHAN SAKI believes he is the fastest heavyweight kickboxer in the world - and is hoping his six-year pursuit of a rematch with Badr Hari will finally bear fruit after knocking out the Moroccan’s team-mate Melvin Manhoef in sensational style.

    Saki may have to wait a while longer for the contest he craves, as hot-headed Hari has announced he is taking an indefinite break from fighting to “set some things straight” following his disqualification defeat for kicking Hesdy Gerges in the face while he was down.

    Saki remains hopeful that a return with the fallen former It’s Showtime heavyweight champion will happen sooner rather than later however, and is more confident than ever he can avenge his rib injury retirement defeat from their 2004 encounter when it does.

    Razor-sharp and with knockout power in both hands and feet, Saki first told Fightnewz.net he wanted to get to grips with Hari again two years ago after stopping Paul Slowinski.

    And after producing the performance of the night to demolish Manhoef in two rounds before Hari had his meltdown at the annual It’s Showtime event in Amsterdam, a return looks one of the most appetising matches that could be made at the moment.

    Saki says he has both the speed and temperament to topple Hari, who seemed to tire after unsuccessfully trying to take out resilient Gerges with heavy punch combinations.

    "I’m the fastest heavyweight in the world - 100% - and I want to fight Badr Hari," he said.

    "It’s time to fight him - I want my rematch.

    "He is the best and he is popular but I know I can beat him and I want to take his place.

    "That’s why I want to fight him and I’m confident I can beat him because I train hard and I’m a tactical fighter.

    "He fights like Melvin Manhoef. He goes 20 seconds on full power and after that if you make good pressing you are going to win the fight for sure.

    "It's about tactics - not just fighting. Like when I fought Manhoef - it's about controlling your emotions."

    Saki is of the opinion that Hari - who was also disqualified in the 2008 K-1 World Grand Prix Final for stomping on the head of a downed Remy Bonjasky - committed his latest foul against Gerges because he was frustrated and beginning to gas out.

    The technical Turkish-Dutchman said: "It's not nice what he did. I think Badr was going to win but he was tired, so that’s why he made that action.

    "I'm a fighter too, I know these things. It’s not good what he did."

    Saki has always been renowned for his fast reflexes but looked even quicker than usual in his devastating three knockdown victory against slugger Manhoef, his fourth in a row since rebounding from an injury-affected 2009 which included three consecutive K-1 losses.

    The 26-year-old nicknamed 'The Rebel' added: "I train with light guys and heavyweights - I train a lot of time for explosion and that’s why I’m so fast.

    "A lot of people thought he was going to knock me out, but I know I’m faster than him.

    "I felt good on the day. I trained good and I wasn’t nervous."
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    Zijn overwinning op Manhoef vond ik erg indrukwekkend en denk zelf dat hij van Badr zou kunnen winnen als hij inderdaad tactisch vecht. Wordt dan in ieder geval een knal partij!

  3. #3
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Dat gaat hij niet redden maar is wel een partij die ik zou willen zien.
    Max. 400 x 125

  4. #4
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    98
    vCash
    126000

    Default

    nou ik denk dat Saki zwaar neer gaat tegen Badr

  5. #5
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Saki op K.O tijdens slagenwisseling met een snelle hoek

  6. #6
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    86
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat Saki zijn lengte niet mee heeft.

  7. #7
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    als saki z'n dekking op orde houdt die eerste ronde heeft ie een kans....maar m'n geld zou ik op badr zetten....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik zie wel winst voor Saki!
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #9
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    saki wint dit wel, 2e ronde DQ!!

    is het ook weer gezegd en kunnen we het weer laten gaan,

    nou lengteverschil zou als deze partij komt grote rol spelen maar zowiezo vind ik badr veel beter in slagenwisselingen en weet eigenlijk niet hoe saki zou winnen op trappen, ik heb badr nooit gezien dat die moeite had met low-kicks oid,

  10. #10
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Nou Badr is ook behoorlijk snel voor een heavyweight. de snelheid waarmee hij zijn stoten achter elkaar plaatst zie ik niet veel k1 vechters nadoen. dit zou een mooi partij worden, maar ik denk dat Badr het uiteindelijk wel zou winnen (als hij zich in kan houden en geen gekke dingen gaat doen)
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  11. #11
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    als saki z'n dekking op orde houdt die eerste ronde heeft ie een kans....maar m'n geld zou ik op badr zetten....
    Als ie z'n dekking stijf dicht houdt en de eerste ronde door komt is de kans dat hij ook gebadred wordt ook groot. Dus dan dan gaat ie nog steeds neer. En wint als nog.

  12. #12
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    saki op DQ RNC

  13. #13
    Join Date
    May 2009
    Location
    Enschede
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Als Badr zijn hele stijl omgooit en niet meer alleen maar een snelle knock out wil maken dan maakt saki geen schijn van kans tegen badr.Mike Passenier is ook niet gek die ziet ook wel wat er verkeerd gaat dus let op mijn woorden we gaan een hele andere Badr zien.Een Badr die snel,explosief,slim en met een bere conditie.Badr is altijd sterk terug gekomen.Badr heeft zich in mijn ogen gewoon niet goed voor bereid.Kijk naar de trip naar turkije en als ik het goed heb zat hij een week voor het gevecht tegen Hesdy in Marokko hij zat toen nog in een marokkaanse show.Dus Badr ga je goed voorbereiden en laat ons de echte badr zien.

    Ush

  14. #14
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    saki op DQ RNC
    hehe

    Ik denk dat iedereen een kans maakt tegen Badr, al is de kans dat je wint wel erg klein.
    Ook voor Saki.
    From Best!

  15. #15
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default Eurosport NU Wolfslair

    met rampage en bisping in de UK

  16. #16
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlsson View Post
    Als Badr zijn hele stijl omgooit en niet meer alleen maar een snelle knock out wil maken dan maakt saki geen schijn van kans tegen badr.Mike Passenier is ook niet gek die ziet ook wel wat er verkeerd gaat dus let op mijn woorden we gaan een hele andere Badr zien.Een Badr die snel,explosief,slim en met een bere conditie.Badr is altijd sterk terug gekomen.Badr heeft zich in mijn ogen gewoon niet goed voor bereid.Kijk naar de trip naar turkije en als ik het goed heb zat hij een week voor het gevecht tegen Hesdy in Marokko hij zat toen nog in een marokkaanse show.Dus Badr ga je goed voorbereiden en laat ons de echte badr zien.


    Ush

    X 2 !!!! Je houd al mijn woorden uit mijn vingers.. Dat wilde ik namelijk ook net gaan typen.. Klasse !! Badr Hari heeft kort voor de wedstrijd zoveel bezoekjes genomen in diverse landen en show s... En dat heeft hem uiteindelijk zijn nek gekost . ( Ik hoop dat wedstrijd plaats zal vinden.. Gokhan en Errol staan bij mij op de zwarte lijst.. .Ik hoop dat Badr verwoestend uithaal naar zulke soort vechters... Gokhan ruikt dat Badr niet echt lekker in zijn vel zit, en dan slaat hij pas toe)

    Maar voorheen, verstopte hij net een angsthaas in zijn hol.. Maar je daag hem uit... Bring it onn.. Ik hoop dat ik je in mijn Broodje Dunner Kebab tref..
    Last edited by Nightwalker; 03-06-2010 at 22:26.

  17. #17
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Nightwalker;927112]X 2 !!!! Je houd al mijn woorden uit mijn vingers.. Dat wilde ik namelijk ook net gaan typen.. Klasse !! Badr Hari heeft kort voor de wedstrijd zoveel bezoekjes genomen in diverse landen en show s... En dat heeft hem uiteindelijk zijn nek gekost .


    Sorry hoor maar als je dat serieus denkt dan ben je wel heel naief Badr heeft zich flink verkeken op Hesdy want anders had ie wel harder getraint in ik denk dat Saki wel kans maakt hij is lekker bezig de laatste tijd

  18. #18
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=knift;927122]
    Quote Originally Posted by Nightwalker View Post
    X 2 !!!! Je houd al mijn woorden uit mijn vingers.. Dat wilde ik namelijk ook net gaan typen.. Klasse !! Badr Hari heeft kort voor de wedstrijd zoveel bezoekjes genomen in diverse landen en show s... En dat heeft hem uiteindelijk zijn nek gekost .


    Sorry hoor maar als je dat serieus denkt dan ben je wel heel naief Badr heeft zich flink verkeken op Hesdy want anders had ie wel harder getraint in ik denk dat Saki wel kans maakt hij is lekker bezig de laatste tijd
    Nou ik zal je van je dromen verlossen.. Een goed getrainde Badr... Daar zie ik Gokhan nooit van winnen.. Een rustig gecontroleerde Badr Hari is niet te verslaan.. Maar hij zet zijn lat erg hoog... Hij wil per se vechters KO slaan... En dat doet ie voor ons.. Moet je nagaan he, hij wil mensen vermaken en hij gaat er elke gevecht 100 procent voor de KO... Maar mensen die zijn nooit te vreden.. Als dan iets fouts gebeurd..

    Dan boren ze hem letterlijk de grond in.. Ik vind dat laag .. Tuurlijk Badr moet aan zichzelf werken, maar hij heeft ons nooit in de steek gelaten en ons altijd vermaakt... Er hangt altijd KO in de lucht en dat is wat de mensen wil zien.. Dus alle haters, denk daar maar eens over na, ipv gelijk je oordeel te plaatsen...

    Ik kijk soms andere wedstrijden.. Daar word je echt niet vrolijk van.. Om de paar sec knuffelen ze elkaar.. Netof ze jaren droog zitten.. Badr laat spektakel zien en heel wat mooie partijen en dat speciaal voor ons.. Maar goed, Badr werk aan jezelf en nogmaals geef geen voer aan haters...

    Als je dat beheerst.. Dan ben jij de allerbeste vechter ooit..
    Last edited by Nightwalker; 03-06-2010 at 22:43.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sendur View Post
    hehe

    Ik denk dat iedereen een kans maakt tegen Badr, al is de kans dat je wint wel erg klein.
    Ook voor Saki.
    Wie weet maak jij ook kans, als je er toch zo makkelijk over denkt! Volgens mij had je ook het idee dat manhoef zou winnen maar helaas

    Maar ik geef Saki een goeie kans, wie weet bij final 16. Hoewel ze in Turkije staan te springen voor deze pot.

    en oja 'Nightwalker' donner kebab schrijf je zo, zet dat maar op je zwarte lijst!

  20. #20
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fan1976 View Post
    Wie weet maak jij ook kans, als je er toch zo makkelijk over denkt! Volgens mij had je ook het idee dat manhoef zou winnen maar helaas

    Maar ik geef Saki een goeie kans, wie weet bij final 16. Hoewel ze in Turkije staan te springen voor deze pot.

    en oja 'Nightwalker' donner kebab schrijf je zo, zet dat maar op je zwarte lijst!
    Kan me geen moer schelen.. Gewoon afslachten die handel... Donner of dunner of wat dan ook.. Ik wil harde partijen zien... Punt uit

  21. #21
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nightwalker View Post
    Kan me geen moer schelen.. Gewoon afslachten die handel... Donner of dunner of wat dan ook.. Ik wil harde partijen zien... Punt uit

    misschien moet ie MMA doen, als ie toch zijn ei kwijt wil. breken ze hem gelijk 2'en over slachten gesproken haha

  22. #22
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Nightwalker;927124]
    Quote Originally Posted by knift View Post

    Nou ik zal je van je dromen verlossen.. Een goed getrainde Badr... Daar zie ik Gokhan nooit van winnen.. Een rustig gecontroleerde Badr Hari is niet te verslaan.. Maar hij zet zijn lat erg hoog... Hij wil per se vechters KO slaan... En dat doet ie voor ons.. Moet je nagaan he, hij wil mensen vermaken en hij gaat er elke gevecht 100 procent voor de KO... Maar mensen die zijn nooit te vreden.. Als dan iets fouts gebeurd..

    Dan boren ze hem letterlijk de grond in.. Ik vind dat laag .. Tuurlijk Badr moet aan zichzelf werken, maar hij heeft ons nooit in de steek gelaten en ons altijd vermaakt... Er hangt altijd KO in de lucht en dat is wat de mensen wil zien.. Dus alle haters, denk daar maar eens over na, ipv gelijk je oordeel te plaatsen...

    Ik kijk soms andere wedstrijden.. Daar word je echt niet vrolijk van.. Om de paar sec knuffelen ze elkaar.. Netof ze jaren droog zitten.. Badr laat spektakel zien en heel wat mooie partijen en dat speciaal voor ons.. Maar goed, Badr werk aan jezelf en nogmaals geef geen voer aan haters...

    Als je dat beheerst.. Dan ben jij de allerbeste vechter ooit..

    Ik ben geen Badr hater maar jij bent een Badrlover want als je na 2 hersenloze acties nog niet in ziet dat zodra hij tegenstand krijgt de stoppen bij 'm door springen dan heb je echt een bord voor je hoofd en nog iets Badr hoeft mij voorlopig niet te vermaken ik kijk toch liever naar 2 "knuffelende"vechters die WEL respect voor elkaar hebben
    OSU.

  23. #23
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fan1976 View Post
    misschien moet ie MMA doen, als ie toch zijn ei kwijt wil. breken ze hem gelijk 2'en over slachten gesproken haha
    Dat is echt een reactie van een ezel die uren lang in de zon heeft gezeten.. Badr houd zich bezig met kickboksen en geen MMA... Begrijp je dat dan niet ??

  24. #24
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    misschien moet hij samen met kimbo gaan tag teamen.

  25. #25
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Bron? en echt uitdagen zou ik het niet noemen...
    zou wel veel geld over hebben om die pot in de ArenA te zien.

    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •