MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 51
  1. #1
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Switzerland
    Posts
    915
    vCash
    126000

    Default Fedor might retire from MMA

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Wat ie ook doet en hoevaak ie ook nog zou verliezen...

    Fedor is, en zal altijd zijn: the GOAT of MMA!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Wel typisch..


    Nu zal een gevecht met Ali O heel onwaarschijnlijk worden!
    Werdum, een pannekoek en dan retire..

  4. #4
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    verrast zou ik niet zijn.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Fedor blijft "The godfather of MMA" he's 1#

    Maar ik hoop dan echt op een afscheidswedstrijd tegen Alistair Overeem.

    Collina

  6. #6
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    ALS die besluit te retiren, dan gaat die zeker geen afscheids match doen tegen ali

  7. #7
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Switzerland
    Posts
    915
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    ALS die besluit te retiren, dan gaat die zeker geen afscheids match doen tegen ali
    x2

  8. #8
    Join Date
    May 2010
    Posts
    510
    vCash
    126000

    Default

    Zou wel jammer zijn.. Ik vind Fedor echt geweldig, maar ik krijg een soms een beetje de indruk dat hij niet tegen Overeem wil vechten omdat hij bang is dat hij zal gaan verliezen.. Hebben jullie mischien ook die gedachte?

  9. #9
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tik_tok View Post
    Zou wel jammer zijn.. Ik vind Fedor echt geweldig, maar ik krijg een soms een beetje de indruk dat hij niet tegen Overeem wil vechten omdat hij bang is dat hij zal gaan verliezen.. Hebben jullie mischien ook die gedachte?
    Grootste kolder ever, Kijk anders even tegen wie in het verleden allemaal heeft gevochten, Fedor is van niemand bang.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  10. #10
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Heerhugowaard
    Posts
    511
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Grootste kolder ever, Kijk anders even tegen wie in het verleden allemaal heeft gevochten, Fedor is van niemand bang.
    Exactly !

    It's Fighting, It's life.

  11. #11
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik weet niet wat ik er van moet denken.... Fedor is no way bang voor Alistair.. Maar het zou best kunnen zijn dat Fedor een kans ziet dat Alistair wint... en dan is ie niet meer ongeslagen... en dan is 50% van de mythe ontkracht.

    Hoe dan ook.. Fedor blijft de man... punt!
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  12. #12
    Join Date
    May 2010
    Posts
    510
    vCash
    126000

    Default

    Ja dat heb ik ook een beetje.. Maargoed ik hoop echt dat die partij er komt zou echt een geweldige match zijn!!

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Ik weet niet wat ik er van moet denken.... Fedor is no way bang voor Alistair.. Maar het zou best kunnen zijn dat Fedor een kans ziet dat Alistair wint... en dan is ie niet meer ongeslagen... en dan is 50% van de mythe ontkracht.

    Hoe dan ook.. Fedor blijft de man... punt!
    Dat denk ik ook.. Hij heeft nu de "GOD" status.. zodra hij verliest (en ik denk zeker dat Alistair hem kan hebben) gaat zijn marktwaarde enorm omlaag.

    Ik denk dat het meer tactiek is dan angst. Denk ook dat het management er anders over denkt dan Fedor zelf..

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Tegen Alistair moet hij sowieso nog? Hij had een contract voor 3 gevechten, en Werdum is nummer 2 en Ali is nummer 3.


  15. #15
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Fedor is misschien niet bang, maar zn management wel...

  16. #16
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Now the accompanied rumor is that after Fedor fulfills the last two fights in his Strikeforce contract, he will retire from MMA.

    Hij heeft nog 2 gevechten 1 daarvan is tegen werdum en die andere misschien heel misschien tegen overeem, zoals gerrit al zei als dat zijn laatste gevecht is dan is de kans groot dat hij tegen iemand anders gaat dan overeem maar veel blijft er niet over bij strikeforce. Enige matchup is tegen overeem al het andere is bullshit en denk dat de mensen dat gevecht(niet tegen overeem) dan zullen boycotten.

  17. #17
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tik_tok View Post
    Zou wel jammer zijn.. Ik vind Fedor echt geweldig, maar ik krijg een soms een beetje de indruk dat hij niet tegen Overeem wil vechten omdat hij bang is dat hij zal gaan verliezen.. Hebben jullie mischien ook die gedachte?
    Ik moet het toch een beetje opnemen voor Tik Tok, misschien begrijpen we hem verkeerd.

    Fedor zal iig niet bang zijn, hij is een echte vechter, wel denk ik dat het management dit expres tegenhoudt omdat ze wellicht weten dat deze kans er in zal zitten.

    Maar goed, de tijd zal 't leren. Ik hoop echt dat deze twee grootheden elkaar zullen treffen, uiteraard hoop ik dat Alistair wint, maar als Fedor dit zal winnen zal ik er niet om rouwen.. Hij is en blijft The Godfather of MMA.

    Collina

  18. #18
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Fedor is een topper en zal zo ook de boeken in gaan, maar om zijn legacy niet te schaden wordt de pot tegen Ali vermeden.

    De MMA vechters ontwikkelen zich steeds meer en meer en Ali is daar een perfect voorbeeld van, ik vind dat Fedor nog niet tegen een vechter van het
    kaliber van Ali O heeft gestaan (super sterke stand up en goed grondwerk).
    2 vechters die het Fedor moeilijk zouden kunnen maken in zijn lijst waren Arlovski en Nog. Ik zie Ali O deze dagen van beide winnen.

    Dat neemt natuurlijk niet weg dat Fedor the GOAT is, maar als je mee wilt blijven draaien met de top dogs, you've got to beat the top dogs!
    Last edited by Lionheart; 04-06-2010 at 13:38.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  19. #19
    Join Date
    May 2010
    Posts
    510
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Ik moet het toch een beetje opnemen voor Tik Tok, misschien begrijpen we hem verkeerd.

    Fedor zal iig niet bang zijn, hij is een echte vechter, wel denk ik dat het management dit expres tegenhoudt omdat ze wellicht weten dat deze kans er in zal zitten.

    Maar goed, de tijd zal 't leren. Ik hoop echt dat deze twee grootheden elkaar zullen treffen, uiteraard hoop ik dat Alistair wint, maar als Fedor dit zal winnen zal ik er niet om rouwen.. Hij is en blijft The Godfather of MMA.

    Collina

    Idd dat bedoelde ik mischien een beetje verkeerd geformuleerd van mijn kant.

  20. #20
    Join Date
    May 2010
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    als je mee wilt blijven draaien met de top dogs, you've got to beat the top dogs!
    Oftewel, Alistair is geen "top dog". JDS, Cain, Brock en Carwin zijn ook geen "top dogs". Echt een goeie man, heel slim.

  21. #21
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by Tehlirian View Post
    Oftewel, Alistair is geen "top dog". JDS, Cain, Brock en Carwin zijn ook geen "top dogs". Echt een goeie man, heel slim.
    Waar heb jij het over???!?!

    Als jij mijn post goed had gelezen, dan had jij erop uit kunnen maken dat ik JUIST Ali bedoel met een top dog!!!

    Begrijpend lezen is deze dagen ook teveel gevraagd, maar wel meteen met een antwoord komen dat ECHT nergens op slaat.
    Last edited by Lionheart; 04-06-2010 at 13:58.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  22. #22
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Er is zoveel gezeik en modder heen en weer gegooit door de mensen achter betreffende vechters.. t zou mij niks verbazen als ze Alistair deze match nu expres misgunnen.

  23. #23
    Join Date
    May 2010
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Waar heb jij het over???!?!

    Als jij mijn post goed had gelezen, dan had jij erop uit kunnen maken dat ik JUIST Ali bedoel met een top dog!!!

    Begrijpend lezen is deze dagen ook teveel gevraagd, maar wel meteen met een antwoord komen dat ECHT nergens op slaat.
    HAHAHAHAHA. Als je te dom bent om iets te snappen slaat het nergens op, blijkbaar. In kindertaal dan maar?

    Hoe word je, volgens jouw briljante logica, een "top dog"?
    Door het verslaan van een "top dog".

    Als we aannemen dat een "top dog" ook echt de nummer #1 betekent, zoals het begrip impliceert, is Fedor momenteel de enige "top dog". De enige man die een "top dog" heeft verslagen is namelijk Fedor (Antonio Rodrigo Nogueira 1).

    Als we aannemen dat je er een groep mensen mee bedoelt had je net zo goed niets kunnen posten. Werdum staat gewoon in de top 10 en is dan dus een "top dog". Zelfs met zo'n brede definitie heeft Alistair eigenlijk niets bereikt. Brett Rogers, zijn enige grote win, stond achterin de top 10. Momenteel is Rogers niet eens meer ranked.

    Hieruit kan je blijkbaar redeneren dat Fedor alleen tegen makkelijke tegenstanders vecht zoals Werdum. Fedor ontwijkt Alistair, want hij weet dat hij zou verliezen. Zie het filmpje hieronder maar, echt bruut. Overeem zou Werdum nog met twee handen op de rug verslaan. O, wacht...

    [youtube]uZa6Fdfu8oY[/youtube]

  24. #24
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by Tehlirian View Post
    HAHAHAHAHA. Als je te dom bent om iets te snappen slaat het nergens op, blijkbaar. In kindertaal dan maar?

    Hoe word je, volgens jouw briljante logica, een "top dog"?
    Door het verslaan van een "top dog".

    Als we aannemen dat een "top dog" ook echt de nummer #1 betekent, zoals het begrip impliceert, is Fedor momenteel de enige "top dog". De enige man die een "top dog" heeft verslagen is namelijk Fedor (Antonio Rodrigo Nogueira 1).

    Als we aannemen dat je er een groep mensen mee bedoelt had je net zo goed niets kunnen posten. Werdum staat gewoon in de top 10 en is dan dus een "top dog". Zelfs met zo'n brede definitie heeft Alistair eigenlijk niets bereikt. Brett Rogers, zijn enige grote win, stond achterin de top 10. Momenteel is Rogers niet eens meer ranked.

    Hieruit kan je blijkbaar redeneren dat Fedor alleen tegen makkelijke tegenstanders vecht zoals Werdum. Fedor ontwijkt Alistair, want hij weet dat hij zou verliezen. Zie het filmpje hieronder maar, echt bruut. Overeem zou Werdum nog met twee handen op de rug verslaan. O, wacht...
    ]


    Vriendelijke vriend,

    Je somt een heel verhaal op, maar je maakt nog geen sense, haha.

    Wat ik gewoon bedoel is dat Ali O op dit moment één van de meest ontwikkelde HW vechters is in het MMA
    en dat Fedor nog niet tegen zo een tegenstander heeft gestaan.

    En dat filmpje van jou, kom op gozer, ik heb het over de Alistair van NU!
    Last edited by Lionheart; 04-06-2010 at 14:34.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  25. #25
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    108
    vCash
    126000

    Default

    wat een dom gelul allemaal. Fedor hoeft zich echt niet meer te gaan bewijzen om tegen ali o te gaan staan in zijn laatste partij. En als hij het wel zal doen en hij zou hem verliezen. Dan blijft hij nog de grootste. Daar zal Ali o dan nog niks aan veranderen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •