MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 51
  1. #26
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    151
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Fedor is een topper en zal zo ook de boeken in gaan, maar om zijn legacy niet te schaden wordt de pot tegen Ali vermeden.

    De MMA vechters ontwikkelen zich steeds meer en meer en Ali is daar een perfect voorbeeld van, ik vind dat Fedor nog niet tegen een vechter van het
    kaliber van Ali O heeft gestaan (super sterke stand up en goed grondwerk).
    2 vechters die het Fedor moeilijk zouden kunnen maken in zijn lijst waren Arlovski en Nog. Ik zie Ali O deze dagen van beide winnen.

    Dat neemt natuurlijk niet weg dat Fedor the GOAT is, maar als je mee wilt blijven draaien met de top dogs, you've got to beat the top dogs!
    Ik hoor dit wel vaker en ik vraag me telkens af waarom mensen toch denken dat Fedor stilstaat terwijl de rest van de wereld vooruitgaat. Fedor verbetert zijn spel ook en is nog steeds een van de weinige vechters die meer met z'n hoofd vecht dan met z'n hart. Wat dat betreft ligt hij (vind ik) mijlenver voor op de hele HW divisie.

    Waarom Overeem een top dog zou zijn en Fedor niet is mij een raadsel, trouwens. Alistair heeft enorm veel potentieel maar mag dat nog wel een paar keer bewijzen zoals hij dat tegen Rogers gedaan heeft. Fedor heeft heel vaak tegenover mensen gestaan die (net als Overeem nu) destijds werden gezien als DE top dog of DE man om het Fedor moeilijk te maken. Nogueira werd onverslaanbaar geacht. Heath Herring was destijds een van de meest all-round MMA vechters. Cro Cop was toen nog echt heel erg scherp en goed. Arlovski en Sylvia hetzelfde verhaal. De meeste van deze vechters zijn nooit in betere vorm geweest dan toen ze tegenover Fedor stonden en we weten allemaal wat er met ze is gebeurd.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Katsujinken View Post
    Ik hoor dit wel vaker en ik vraag me telkens af waarom mensen toch denken dat Fedor stilstaat terwijl de rest van de wereld vooruitgaat. Fedor verbetert zijn spel ook en is nog steeds een van de weinige vechters die meer met z'n hoofd vecht dan met z'n hart. Wat dat betreft ligt hij (vind ik) mijlenver voor op de hele HW divisie.

    Waarom Overeem een top dog zou zijn en Fedor niet is mij een raadsel, trouwens. Alistair heeft enorm veel potentieel maar mag dat nog wel een paar keer bewijzen zoals hij dat tegen Rogers gedaan heeft. Fedor heeft heel vaak tegenover mensen gestaan die (net als Overeem nu) destijds werden gezien als DE top dog of DE man om het Fedor moeilijk te maken. Nogueira werd onverslaanbaar geacht. Heath Herring was destijds een van de meest all-round MMA vechters. Cro Cop was toen nog echt heel erg scherp en goed. Arlovski en Sylvia hetzelfde verhaal. De meeste van deze vechters zijn nooit in betere vorm geweest dan toen ze tegenover Fedor stonden en we weten allemaal wat er met ze is gebeurd.
    dit + hij veslaat ze op het vlak waar zijn tegenstanders in uitblinken.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  3. #28
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tehlirian View Post

    Hieruit kan je blijkbaar redeneren dat Fedor alleen tegen makkelijke tegenstanders vecht zoals Werdum. Fedor ontwijkt Alistair, want hij weet dat hij zou verliezen. Zie het filmpje hieronder maar, echt bruut. Overeem zou Werdum nog met twee handen op de rug verslaan. O, wacht...


    Heb je het filmpje bekeken?

  4. #29
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    @ Tehlirian

    Je schets wel een vertekend beeld, waarom laat je deel 1 niet zien?

    Heb je gezien wat er toen met Sergei gebeurde, of zat je toen nog in de luier? (nogmaal gesproken zijn dit niet mijn termologien hier op Mixfight.nl) maar jij schets zo'n verkeerd beeld...

    Collina

  5. #30
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    @ Tehlirian

    Je schets wel een vertekend beeld, waarom laat je deel 1 niet zien?

    Heb je gezien wat er toen met Sergei gebeurde, of zat je toen nog in de luier? (nogmaal gesproken zijn dit niet mijn termologien hier op Mixfight.nl) maar jij schets zo'n verkeerd beeld...

    Collina
    ik ben ook een ali fan maar op de manier hoe jij het schetst is ook verkeerd. Ali heeft die partij gewonnen met een takedown waardoor sergei zijn schouder brak/uit de kom vloog, de rest wat daarna gebeurde kan ik niet zien als een prestatie.
    Last edited by dirk5; 04-06-2010 at 14:11.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  6. #31
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    @ Dirk5,

    Ik ben van mening (en denk vele met mij) dat Alistair een ware tegenstander is voor Fedor. Simpel like that.

    En ik weet dat Sergei zijn schouder brak, maar er word doormiddel van het publiceren van dit fimpje inclusief zijn tekst een verkeerd beeld geschetst en daar hou ik niet zo van.

    Collina

  7. #32
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Fedor hoeft echt niemand meer iets te bewijzen, neem aan dat iedereen daar wel zo over denkt.
    Het zou leuk zijn voor de fans dat de pot met bijvoorbeeld Ali komt, maar heeft hij dat nodig voor zijn legacy??? NOOOOO WAYYYY!!! wat al eerder gepost is, Fedor heeft in zijn top tijd de top van toen verslagen, tuurlijk wat pannekoeken als opwarm partijtjes (maar die krijgt een Ali bijvoorbeeld ook) maar verder was het steeds top 3 competitie waar hij tegen vocht als nr 1 zijnde en tot op heden nog niet verslagen (since die cut waaaaay back).
    Als hij het goed heeft qua financien geef ik hem geen ongelijk als hij retired en met andere dingen door gaat.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  8. #33
    Join Date
    May 2007
    Location
    El Norte de Holanda
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Dat is bullshit report trouwens. In feite is er tot zover geen sprake van retirement.

    Fedor is een topper en zal zo ook de boeken in gaan, maar om zijn legacy niet te schaden wordt de pot tegen Ali vermeden.
    Niet waar aldus Scott Coker via Loretta Hunt. De partij tegen Overeem was nog nooit aangeboden door SF.
    Last edited by michaell; 04-06-2010 at 14:58.

  9. #34
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    M-1 heeft al meerdere malen gezegd dat ze niet tegen Ali wilden vechten.

  10. #35
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    IETS ruikt ernaar dat Fedor met pensioen gaat voordat Ali de kans krijgt om tegen hem te vechten.

  11. #36
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    bron: Midlife Easy - is dat net zoiets als midlife crisis???
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  12. #37
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Zou het dood en dood zonde vinden als hij zou stoppen...

    Wat voor mij een droom zou zijn op dit moment als hij van heavy naar light heavy weight zou gaan stappen en zich dan met de top daarvan te gaan meten, het heavy weight circuit zit nu vol met van die super grote super sterke juggernauts waarmee hij zich qua techniek makkelijk kan meten alleen zijn ze fysiek veel imposanter

  13. #38
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Slome View Post
    bron: Midlife Easy - is dat net zoiets als midlife crisis???
    Heel scherp

  14. #39
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Alles is al gezegd, voordat hij stopt nog één keer tegen Ali, ik vind dat hij hem een kans mag geven.

    Ali roept het al een tijdje van de daken, hij wil zichzelf echt graag bewijzen tegenover de meest gevreesde.

    Nu Ali Brett op een zeer overtuigende wijze heeft verslagen, vind ik dat hij dit verdient.

    Fedor z'n prestaties spreken voor zich, de ideale voorbeeld vechter voor alle vechters around the world.

  15. #40
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    [.

  16. #41
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    PRECIES! als het aan Fedor lag zou die iedere man die tegenover hem wordt gezet een pak slaag geven, al is diegene 2,20 ofzo
    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    Fedor is misschien niet bang, maar zn management wel...
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  17. #42
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    873
    vCash
    126000

    Default

    Misschien is het gewoon niet zo interessant voor hem om tegen Alistair te vechten. Wie trekt het meeste kijkers op Payperview? Ik geloof dat Alistair nog niet aan een derde komt van fedor en andere vechters wel,... Hij vecht in SF en misschien vinden Amerikanen dan wel leuker om hem tegen een Amerikaan te zien banen???

  18. #43
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ik heb dit al paar keer geroepen dat zou gaan gebeuren als hij tegen werdum heeft gevocht, het is nog niet bevestigt maar zou me niks verbazen... voor zijn 'magie' zou het heel verstandig zijn want zie hem echt 0,0% kans maken tegen overeem, vindt het nog steeds lachwekkenend dat mensen denken dat hij nog steeds de beste is... was hij ooit maar allang nu niet meer, Lesnar,Overeem en JDS maken russische gehakt van hem en een gevecht tegen mannen als carwin en velasquez zou nog de maximum voor hem zijn maar zelfs dan zou het me niks verbazen als hij die zou verliezen, een grote legende voor de sport geweest maar allang niet meer de allerbeste

  19. #44
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Grootste kolder ever, Kijk anders even tegen wie in het verleden allemaal heeft gevochten, Fedor is van niemand bang.
    Tja dat zegt natuurlijk niets .
    Bergkamp vloog in tijd met internazionale de hele wereld rond en krijgt daarna bij Arsenal 1 keer turbulentie en heeft daarna vlieg angst
    Angst kan met de jaren komen alhoewel niet bang is voor het gevecht denk ik maar meer voor wat als hij verliest en dat met zijn status zou doen. vooral in $$$$$$.



    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  20. #45
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    33
    vCash
    126000

    Default

    Fedor is niet bang.
    hij is zeg maar de beste in mma en tactisch heel slim

    Ali is supersterk en heeft zeker momentum
    maar sommige doen net alsof alistair overslaanbaar is en dat is hij zeker niet badr had hem toch goed in ze nek te pakken

  21. #46

    Default

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  22. #47
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Heerhugowaard
    Posts
    511
    vCash
    126000

    Default


    Friday, June 04, 2010
    by Loretta Hunt ([email protected])

    Fedor Emelianenko is one of 58 candidates named in a Russian internal election primary for the United Russian Party in the Belgorod region, according to M-1 Global officials. The June 25 primary elections are a first step to identifying one candidate to represent the party later in national elections against other party nominees for a seat in the country's regional Parliament.

    The 33-year-old Emelianenko was nominated along with other notable politicians, including Belgorod Region Governor Yevgeny Savchenko and Belgorod Senator and State Duma Deputy Andrei Scotch. The world’s No. 1 heavyweight is among 24 new candidates added to the party’s primary ballot in that region this year.

    Evgeni Kogan, M-1 Global’s Director of Operations, said Emelianenko was flattered by the nomination, which will in no way interfere with his fight career.

    “He will easily be able to do both,” said Kogan via e-mail. “There has never been talk of one replacing the other.”

    Emelianenko faces former top five UFC heavyweight Fabricio Werdum at Strikeforce “Fedor vs. Werdum” on June 26 at the HP Pavilion in San Jose, Calif.

    Three-time Olympic wrestling gold medalist Alexander Karelin, also nominated by the United Russian Party, is currently a member of Russia’s Parliament.

    Editor's Note: This article was corrected at 3:30 p.m. EST to reflect that Emelianenko has been nominated for Parliament and not a Senate position.

    Fedor Nominated in Russian Primary, Will Continue Fighting

    It's Fighting, It's life.

  23. #48
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    IETS ruikt ernaar dat Fedor met pensioen gaat voordat Ali de kans krijgt om tegen hem te vechten.
    Als dat zou gebeuren dan heb ik het correct voorspeld. Fedor vocht gevaarlijke tegenstanders als Overeem en wat er nu in UFC rondloopt toen hij niets te verliezen had(dat is nu al heel lang geleden) maar nu heeft hij alles te verliezen met elke partij. Hij gaat de Mayweather route, helaas.

  24. #49
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    421
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bigboz View Post
    Exactly !
    Fedor misschien niet,maar zijn management daarintegen?
    Sir Chokealot

    The snake

  25. #50
    Join Date
    May 2007
    Location
    El Norte de Holanda
    Posts
    653
    vCash
    126000

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •