MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 53

Thread: Creatine

  1. #1
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default Creatine

    Beste forumbroeders,

    Sinds mijn blessure kan ik eigenlijk alleen kracht trainen. Nu heb ik wel een paar keer creatine gebruikt al was dit niet van een geweldige kwaliteit. Heeft iemand 1 tip over welke creatine ik kan aanschaffen???

    Reps in het vooruitzicht.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    gewoon basic mono, denk er niet aan of andere fancy shit (Ethyl ester ofzo) te kopen.

    heb zelf gewoon die van xxlnutrition.nl Creatine Monohydraat van XXL Nutrition - XXL Nutrition

  3. #3
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    gewoon basic mono, denk er niet aan of andere fancy shit (Ethyl ester ofzo) te kopen.

    heb zelf gewoon die van xxlnutrition.nl Creatine Monohydraat van XXL Nutrition - XXL Nutrition
    Oke dank u! Heb je er ook goede resultaten mee gehaald??

  4. #4
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    ben pas net er mee begonne :P maar is gewone mono he, dus je progressie zal alsnog 95% van je voeding/training afhangen.

  5. #5
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    No explode van BSN (aanrader!, werkt goed en is fucking lekker)

    Als je echt wil knallen moet je van Revolutions Crack halen.
    From Best!

  6. #6
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    no xplode is geen creatine en way overpriced.

  7. #7
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sendur View Post
    No explode van BSN (aanrader!, werkt goed en is fucking lekker)

    Als je echt wil knallen moet je van Revolutions Crack halen.
    Dank u!

    Ben zelf wel benieuwd naar crack. Heeft iemand dit al een keer gebruikt ???

  8. #8
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    153
    vCash
    126000

    Default

    Mega Grow van XXL Nutrition is ook een aanrader.
    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    gewoon basic mono, denk er niet aan of andere fancy shit (Ethyl ester ofzo) te kopen.

    heb zelf gewoon die van xxlnutrition.nl Creatine Monohydraat van XXL Nutrition - XXL Nutrition
    Lex vigilantibus est.

  9. #9
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    gewoon basic mono, denk er niet aan of andere fancy shit (Ethyl ester ofzo) te kopen.

    heb zelf gewoon die van xxlnutrition.nl Creatine Monohydraat van XXL Nutrition - XXL Nutrition
    x2
    Als je voeding goed zit en je wilt perse iets pakken dan is idd oldskool creatine monohydrate een goede, betaalbare optie. Laat je niet verleiden door de potten met mooie kleurtjes en andere fancy crap.

  10. #10
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Arnhem!
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    luister maar naar Gerrit, no xplode/hot blood/ crack al die dingen zijn leuke boosters maar als je creatine wilt kan je beter gewoon de normale halen bij xxl of gewoon bij de tuinen. Kan niks fout aan zijn.

  11. #11
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Idd, en als ej te lui bent (zoals ik) koop je gewoon basic caffeine capsules, werkt bijna het zelfde als dure No xplode (min de 'pomp') maar who cares about that

  12. #12
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Eerste post, hallo dus..

    Ikzelf heb ook al aardig wat crea geprobeerd en hoewel 't je oppompt en je helpt met groeien, ontneemt 't veel water wat naar andere delen van je lichaam zou gaan.

    Als je dus daarnaast ook nog een beetje traint heb je alleen veel vocht in je spieren zitten, en niet op de plekken waar 't nog meer hoort te zitten tijdens vechtsport training.

    Ikzelf heb een tijd No-Xplode gebruikt, en ik zweer bij die shit. Het geeft je een energie optater waar je door van kan blijven trainen.

    Maar goed - is maar net wat je wilt natuurlijk. Energie om spieren te maken, of je lichaamsfuncties lichtelijk aanpassen om meer spieren te krijgen.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    of je drink zoals velen zouden adviseren 2 liter water extra over de gehele dag.... Wat je beschrijft is waar maar te voorkomen....

    Daarbij is water net een super ondersteunend iets bij zowel aankomen als afvallen.....en je spoelt je nieren goed door.....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  14. #14
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Water is nooit verkeerd, tenzij je door de dag heen geen wc ter beschikking hebt :P Had overigens bij die No-Xplode ook wel iets vaker een bezoek aan 't kleinste kamertje van 't huis nodig dan normaal. En bij crea hoor je zowiezo meer water te drinken anders loop je kans uit te drogen.

    Natuurlijk reageert beetje goeie crea niet zo heftig als ik beschreef. Als je echt goeie wilt hebben zou ik toch 't merk BSN aanraden (hier is ook de No-Xplode van), die maken goed spul met een goeie prijs-kwaliteit verhouding. Nou zal 't nog steeds niet goedkoop zijn...

  15. #15
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Bsn is fucking duur, enige reden waarom jij no xplode zo geweldig vind, is omdat je gevoelig bent voor caffeine.

    Ik ben dat niet (meer), en merk van 6-7 scoops Noxplode zelfs niks meer, gewone caffeine caps is dus veel beter makkelijk te doseren, en te betalen.

  16. #16
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Dat zou wel eens heel goed kunnen kloppen. Duur/niet duur zal natuurlijk altijd relatief blijven.

  17. #17
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    heb je gelijk in, maar ook vanuit een dosing point of view, ik heb voor 15 euro 120 servings caffeine, met no xplode, waar ik sowieso al niks van merk aargoed, zit je je op 50 euro voor een maand?

    ik koop laatste maanden/jaar alle compounds altijd gewoon los, meestal goedkoper, maar voornamelijk beter naar eigen voorkeur te doseren.

  18. #18
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    255
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    no xplode is geen creatine en way overpriced.
    vreemd, want dit zit er toch wel in!

    Creatine Sodium Fosfaat: Creatine Gekoppeld aan een zout. Dit betekent een Creatine die zorgt voor zeer sterke spiersamentrekkingen. Met andere woorden, spieren krijgen meer energie en worden sterker.


    Creatine Ester-Beta Alanine: Creatine Ethyl Ester is Creatine gekoppeld aan een "transport-systeem". Beta Alanine is een aminozuur dat zorgt voor een aanzienlijke verhoging van kracht en uithoudingsvermogen. Door deze 2 stoffen te koppelen worden beide beter opgenomen en werken ze nog eens veel sterker.


    Creatinol-O-Fosfaat-Malaatzuur: Creatine gebonden aan malaatzuur zorgt voor een aanzienlijke toename van uithoudingsvermogen en een verbeterde afvoer van melkzuur. Hierdoor kun je langer doorgaan en dus ook meer herhalingen maken.


    Creatine-Alfa-Amino-N-Butyrate: Creatine gebonden aan een specifieke vorm van Leucine. Creatine en Leucine is een klassieke combinatie voor meer spiermassa. Nu ze samen gebonden zijn, werken ze nog beter. Leucine is waarschijnlijk het meest anabole (spieropbouwende) aminozuur.

    Greetz,

    Stephan

  19. #19
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Arnhem!
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lumpinigym View Post
    vreemd, want dit zit er toch wel in!

    Creatine Sodium Fosfaat: Creatine Gekoppeld aan een zout. Dit betekent een Creatine die zorgt voor zeer sterke spiersamentrekkingen. Met andere woorden, spieren krijgen meer energie en worden sterker.


    Creatine Ester-Beta Alanine: Creatine Ethyl Ester is Creatine gekoppeld aan een "transport-systeem". Beta Alanine is een aminozuur dat zorgt voor een aanzienlijke verhoging van kracht en uithoudingsvermogen. Door deze 2 stoffen te koppelen worden beide beter opgenomen en werken ze nog eens veel sterker.


    Creatinol-O-Fosfaat-Malaatzuur: Creatine gebonden aan malaatzuur zorgt voor een aanzienlijke toename van uithoudingsvermogen en een verbeterde afvoer van melkzuur. Hierdoor kun je langer doorgaan en dus ook meer herhalingen maken.


    Creatine-Alfa-Amino-N-Butyrate: Creatine gebonden aan een specifieke vorm van Leucine. Creatine en Leucine is een klassieke combinatie voor meer spiermassa. Nu ze samen gebonden zijn, werken ze nog beter. Leucine is waarschijnlijk het meest anabole (spieropbouwende) aminozuur.

    Greetz,

    Stephan
    Je geeft toch zelf al het antwoord?? Het is geen creatine maar het zit er wel in.

  20. #20
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mikeymcd View Post
    Je geeft toch zelf al het antwoord?? Het is geen creatine maar het zit er wel in.
    idd ja, als je creatine wilt koop je creatine, niet een product dat 'ook een paar %' creatine erin heeft en 5x zo duur is.

    Sowieso betwijfel ik het nut van de creatine in Noxplode sterk, gezien creatine zijn effectiviteit haalt uit de accumulatie van een aantal weken lang consistent gebruik.

    Maar wat moet je moet snappen over de supplementen industrie, er zijn maar een paar 'bewezen' supplementen, waaonder mono crea, dus veel supplementen bevatten een beetje crea (lang niet genoeg) ZODAT ze kunnen claimen dat hun product 'bewezen werkt'.

    Het 'leuke gevoel' van Noxplode komt voor 90% gewoon door de caffeine en andere stims die erin zitten, en die kan je ook goed bereiken met basic caffeine te pakken.

  21. #21
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Heb werkelijk nog nooit aan caffeine caps gedacht. Ga er toch maar eens naar kijken

  22. #22
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    Heb werkelijk nog nooit aan caffeine caps gedacht. Ga er toch maar eens naar kijken
    gebruik ze al eeuwen, had vroeger ook 'dure' pre-workout boosters, maar werd me iets te duur.

    gebruik nu dus gewoon losse compounds

    caffeine 500mg-750mg voor training (wel met 250mg , 1 cap) beginnen om je geveoligheid te checken.
    en crea mono gewoon los kopen.
    Cafeine Booster XXL van XXL Nutrition - XXL Nutrition

    sowieso beter capsules kopen, en geen tabletten. (snellere opname)

  23. #23
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Creatine is overrated. De werking is nooit bewezen. Toch gebruik ik het omdat het een bepaald psychologisch effect heeft. Alle beetjes helpen.
    Max. 400 x 125

  24. #24
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Basic monohydrate van Duitsland is de way to go!

  25. #25
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    van duitsland?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •