MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 53

Thread: Creatine

  1. #26
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Creatine is overrated. De werking is nooit bewezen. Toch gebruik ik het omdat het een bepaald psychologisch effect heeft. Alle beetjes helpen.
    Nooit bewezen??

    Op de Olympische Spelen in LA destijds gebruikte al 75% van de medaillewinnaars creatine...
    Zorgt absoluut voor een beter herstel en daarmee dus indirect voor de mogelijkheid harder/meer te trainen en dus betere resultaten..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  2. #27
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Zeeland
    Posts
    178
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Creatine is overrated. De werking is nooit bewezen. Toch gebruik ik het omdat het een bepaald psychologisch effect heeft. Alle beetjes helpen.
    Dude.. no offense, maar meen je dit nou echt? Ik hoop het niet voor je anders heb je echt te lang onder een steen gelegen.

    Er zijn enorm veel onderzoeken die de werking van creatine bewijzen!

  3. #28
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Creatine is overrated. De werking is nooit bewezen. Toch gebruik ik het omdat het een bepaald psychologisch effect heeft. Alle beetjes helpen.
    Overrated - allicht. Maar het heeft toch wel degelijk een werking - op mij heeft het in ieder geval wel werking gehad. Natuurlijk zal dit ook deels te danken zijn aan 't psychologische deel van het gebruiken van een supplement, maar daar zou ik 't echt niet helemaal op gooien.

  4. #29
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ik ken genoeg mensen bij wie het niet werkt en dat lees ik ook veel terug op het internet. Er zijn ook diverse onderzoeken geweest die twijfelen aan de werking. Zoals ik al zei ik gebruik het zelf ook al is het alleen al omdat ik er meer vertrouwen van krijg.
    Max. 400 x 125

  5. #30
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Dus 60+ euro in een creatine-pot gooien omdat je dan 'meer vertrouwen in je work-out' krijgt?

  6. #31
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Er niks van merken en niet werken zijn 2 aparte dingen....

    Creatine werkt echt wel...zit ook gewoon in voeding overgens en wanneer je teveel aan creatine binnen krijgt pis je het gewoon weer uit....misschien dat die mensen die zeggen er niks van te merken de hele dag aan de biefstukjes en de haring zitten...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  7. #32
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ik ken genoeg mensen bij wie het niet werkt en dat lees ik ook veel terug op het internet. Er zijn ook diverse onderzoeken geweest die twijfelen aan de werking. Zoals ik al zei ik gebruik het zelf ook al is het alleen al omdat ik er meer vertrouwen van krijg.
    dus..? non responders heb je altijd, wil niet zeggen dat creatine in general al niet werkt.

  8. #33
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Er niks van merken en niet werken zijn 2 aparte dingen....

    Creatine werkt echt wel...zit ook gewoon in voeding overgens en wanneer je teveel aan creatine binnen krijgt pis je het gewoon weer uit....misschien dat die mensen die zeggen er niks van te merken de hele dag aan de biefstukjes en de haring zitten...
    ik ben gestopt met kwark eten, ik merkte er niks van.

  9. #34
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben gestopt met kwark eten omdat ik 't gewoon niet naar binnen kreeg. Gore troep...

  10. #35
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    Ik ben gestopt met kwark eten omdat ik 't gewoon niet naar binnen kreeg. Gore troep...
    zoetstof.

  11. #36
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Ben ik altijd vrij voorzichtig mee geweest. Zitten in zoetstof geen dingen die het nut van de kwark tegen kunnen werken? Zoals suikers en zo waar ik niet al te blij mee ben...

    Dit is natuurlijk een opvatting op amateur niveau - zou dus graag willen weten wat voor werking zoetstof op de kwark heeft - naast de smaak wat aangenamer maken...

  12. #37
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Nou is dit allicht wel het nut van het topic verknallen. Maak er wel apart een topic over.

    Edit; voor ik dit doe 's ff 't kwark topicje doorlezen en zo

  13. #38
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    Ben ik altijd vrij voorzichtig mee geweest. Zitten in zoetstof geen dingen die het nut van de kwark tegen kunnen werken? Zoals suikers en zo waar ik niet al te blij mee ben...

    Dit is natuurlijk een opvatting op amateur niveau - zou dus graag willen weten wat voor werking zoetstof op de kwark heeft - naast de smaak wat aangenamer maken...
    zoetstof is geen suiker....dus enige wat het doet, is wat je zelf al zegt.

  14. #39
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Waar haal je zoetstof? Gewoon in de buurt AH?

  15. #40
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    Waar haal je zoetstof? Gewoon in de buurt AH?
    elke supermarkt heeft het, je hebt een A en B merk, B merk is goed zat, ik zie geen verschil, behalve 2 euro in prijs, je moet het B-merk wel onder of op de euro per pot kunnen krijgen.

  16. #41
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Ush.. :P Thanks! Ga er eens voor kijken - kan wel wat eiwit gebruiken...

  17. #42
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Toch maar geprobeerd met zoetstof - thanks for the tip t gaat erin als fruityoghurt :P

  18. #43
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Zoetstof zit wel rotzooi in wat slecht is voor je lichaam in grote hoeveelheden. (kan er even niet meer opkomen wat).
    Dus gebruik het met mate.

  19. #44
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Zoetstof zit wel rotzooi in wat slecht is voor je lichaam in grote hoeveelheden. (kan er even niet meer opkomen wat).
    Dus gebruik het met mate.
    juist, maar wat 'grote hoeveelheden' is al heel moeilijk om binnen te krijgen (a la 20 liter diet coke per dag)

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb Kre Alkalyn (soort van creatine) gehad en dat werkte vrij goed. Niet dat ik het exact heb bijgehouden, maar ben er wel van aangekomen heb ik het idee. Het is natuurlijk ook een combinatie van factoren, zoals goede voeding en rust.

    Crack heb ik ook een keer geprobeerd en dat werkte bij mij in ieder geval erg goed. Tegenwoordig pak ik een half uur voor de training Endorush van BSN. Werkt ook goed bij mij.

  21. #46
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    pak gewoon 500mg caffeine dan, 90% zelfde result voor 20% vd prijs

  22. #47
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Oh ja,
    Dat is hetzelfde als: becel werkt cholestorol verlagend.
    Dus vreet je 6 bakken becel leeg dan heb je een heel laag cholestorol.

    Ik heb het even opgezocht. Veilige dosis is minder dan 4 liter frisdrank of 320 kauwgumpjes of 133 zoetjes per dag.

    Bij 133 zoetjes ben je al dood van de cafeine in de koffie ben ik bang.

  23. #48
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    975
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    gewoon basic mono, denk er niet aan of andere fancy shit (Ethyl ester ofzo) te kopen.
    [/url]
    Waarom geen Creatine Ester?
    Heeft toch als voordeel dat het geen onnodig vocht vasthoud t.o.v. normale Creatine?

    Gebruik zelf met pauzes de Creatine Ester van bodystore en voel mij daar goed bij.
    It's not how you look in the light.
    It's how you fight in the dark.

  24. #49
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mdk View Post
    Waarom geen Creatine Ester?
    Heeft toch als voordeel dat het geen onnodig vocht vasthoud t.o.v. normale Creatine?

    Gebruik zelf met pauzes de Creatine Ester van bodystore en voel mij daar goed bij.
    C.EE is onzin, gehypte onzin wel te verstaan.
    http://www.ergogenics.org/sportvoeding33.html
    TMUSCLE.com | Creatine Controversy
    TMUSCLE.com | Catching Up On Creatine

    maar als jij je goedvoelt moet je het zeker nemen.

  25. #50
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Ik gebruik zelf NOX Pump Xtreme, dezelfde formule als de oude NOX Pump van Dorian Yates. Werk echt enorm goed, goede focus, flinke pump en kan altijd wel net iets verder gaan dan normaal. Denk dat als ik door mijn voorraadje heen ben ik eens Crack ga proberen, heb er veel goeds over gehoord.

    Zit te denken om ook gewoon creatine elke dag in te nemen, dat maakt vrij weinig uit toch? Want in NOX zit niet zo enorm veel creatine (geloof alleen kre-alkalyn) dus dat zou moeten kunnen. Creatine neem je ook op rustdagen in, toch?
    Fitness - if it came in a bottle, everyone would have a great body.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •