MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default Holy F*ck Schrok me de T*ering...

    Een dik uurtje geleden zat k lkkr met me vrouwtje op de bank filmpje te kijken...
    Gaat er een vliegtuig over... gebeurd wel vaker want woon in Haarlem; maar last/of hinder hebben we zeker niet...

    Dit was ziek...alsof het vliegtuig op ons dak wilde landen.. dat geluid!!! Zo hard... met de berichten van de afgelopen maanden schiet er van alles door je heen...evenals de rillingen... het was weer stil.
    Snel naar buiten.. waar ook de buren naar buiten kwamen. Een groot passagiers vliegtuig met hoop rook ontwikkeling vloog weg.. heel, heel laag.. en f*cking niet normaal...kan je wel 1.94m en 115kg zijn. maar schrikken doe je hoor...

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Dit dus:
    Vliegtuig met brandende motor maakt noodlanding Schiphol

    AMSTERDAM - Een toestel van luchtvaartmaatschappij Air Maroc heeft zondagavond even voor tien uur een noodlanding gemaakt op luchthaven Schiphol. Het toestel moest na de start terugkeren naar het vliegveld vanwege brand in de motor.

    Dat hebben bronnen rond Schiphol zondagavond gemeld. Het vliegverkeer heeft vanwege de noodlanding een aantal minuten stil gelegen.
    De Luchtverkeersleiding Nederland (LVNL) laat weten dat het toestel veilig op Schiphol is geland en op eigen kracht naar de gate kon rijden. Passagiers worden met bussen naar de terminal vervoerd.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  2. #2
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Groot alarm op Schiphol (telegraaf)
    AMSTERDAM - Bij de luchthaven Schiphol is een zondagavond even voor tien uur een vliegtuig in de problemen geraakt. Een toestel van Royal Air Maroc heeft na brand in een motor een noodlanding moeten maken. Na een 'mayday'-oproep van de piloten werd groot alarm geslagen en rukten de hulpdiensten met groot materieel uit.

    Dat hebben bronnen rond Schiphol zondagavond gemeld. Het vliegverkeer heeft vanwege de noodlanding een aantal minuten stil gelegen.
    De noodlanding op de Polderbaan is goed verlopen en het toestel staat veilig aan de grond. Er zijn geen gewonden gevallen door de noodlanding en alle passagiers zijn met bussen vanaf de Polderbaan naar de luchthaven vervoerd. Het is nog onduidelijk hoeveel mensen er in het vliegtuig zaten.
    De Boeing 737-800, met bestemming Nador, raakte kort na opstijgen vanaf Schiphol in de problemen. Het toestel vloog vervolgens nog een laag rondje over Haarlem en keerde daarna terug naar Schiphol.

    Grote paniek
    De noodlanding zorgde voor grote paniek in de omgeving van Schiphol, omdat meerdere mensen het brandende toestel over hebben zien vliegen. Volgens ooggetuigen vloog het toestel niet hoger dan 100 meter.
    Een brandweerwagen die op weg was naar de plek waar het toestel zou landen, kantelde onderweg. Dat gebeurde op het terrein van de luchthaven, liet het Korps landelijke politiediensten weten. Bij dit ongeval raakte niemand gewond.
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  3. #3
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    damnnnnnnn

    echt ziek idd, zou me dood schrikken als ik dat zou zien gebeuren.

    Heb vaak gedroomd dat ik zo een crash mee maakte, dat waren dan wel 1 van de betere HD blue ray dromen van me.

    Maar goed, gelukkig dat er niemand gewond is geraakt.
    Home mtk-gym.nl


  4. #4
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    ...kan me voorstellen dat je wel even in je broek schijt...
    can i kick it?....Yes you can!!

    Rob Kaman highlights

  5. #5
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Nee niet leuk zoiets...
    Fat girlz need lovin too!



  6. #6
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    een toestel van royal air maroc haha

  7. #7
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    zo... dat is ff schrikken zeg.

    Daarna lekker bijgekomen met een biertje?
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    sakkerjuu das idd schrikken ja..
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #9
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    519
    vCash
    137714

    Default

    damn!
    Joe Daddy Stevenson ''Luke i am your father''


  10. #10
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Als ik het zo lees, lijkt het me toch wel vet om mee te maken. :P

  11. #11
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem, The Netherlands
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Nou vet was het niet hoor.. ik had zicht op hoe het toestel richting haarlem vloog.. Hij daalde op dat moment nog steeds en deed er alles aan om hoogte te winnen. Echt een wonder dat het gelukt is. Ik zat letterlijk op de klap te wachten. Het toestel raakte nog net niet 1 van de flats in de buurt van haarlem Schalkwijk. Ik dacht dat de piloot het toestel richting zee wilde krijgen om hem daar te parkeren. Haarlem is ontsnapt aan een grote ramp!
    Mirko "CroCop" Filipovic - the CROATIAN SENSATION -

  12. #12
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    791
    vCash
    126000

    Default

    Ik kan me voorstellen dat je daar van geschrokken bent zeg! Jeetje..

  13. #13
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    abradio.nl lees je nog meer mensen die t hebben meegemaakt... klote media, zegt niets over dat dat ding zowat op me dakje wilde landen... de geluid was zo hard..(maar ja, dat weten we nu wel...... )

    @ tony, nope, ging daarna deur uit off 2 work... helaas.... :P
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •