MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 26 to 50 of 108
  1. #26
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Tja, dat was te verwachten.
    x2
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

  2. #27
    Join Date
    May 2010
    Posts
    164
    vCash
    126000

    Default

    1 zwak bericht - 2 --> geld boete?? yeah right ,denk dat badr geen cent heeft moeten inleveren. 3 waarom niet schorsen voor 2 jaar? oh ja dan verdienen zij niks meer....badr heeft de power en dat is duidelijk!

    beetje jammer allemaal, en dan praten over de toekomstige kickboxers... dat ze vooral niet moeten denken dat dit normaal is gedrag is, laat dan zien dat dit gedraf echt word afgestraft! nu laat je zien dat je met dit gedrag er toch mee weg komt...

    Its showtime ---> STEP YOUR GAME UP!!!

  3. #28
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    Hmmm ik vind het een gepaste straf... En erg netjes dat Its Showtime duidelijkheid verschaft.. Hoewel ik vind dat sommige gasten hier op forum, nooit tevreden zijn.. Maar je zal altijd haters hebben...

    Maar goed, ben blij dat we dit jaar toch Badr in aktie zien...

    Good lucK !!

  4. #29
    Join Date
    May 2008
    Posts
    451
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nightwalker View Post
    Hmmm ik vind het een gepaste straf... En erg netjes dat Its Showtime duidelijkheid verschaft.. Hoewel ik vind dat sommige gasten hier op forum, nooit tevreden zijn.. Maar je zal altijd haters hebben...

    Maar goed, ben blij dat we dit jaar toch Badr in aktie zien...

    Good lucK !!
    Wat is er gepast aan de straf?
    Ze zijn ook veel te onduidelijk over de geldboete die hij heeft ontvangen, dit heeft overigens niets te maken met 'haters' maar meer om de morele omgang en het werderzijdse respect dat vechters horen te hebben naar elkaar. Als bijvoorbeeld Gilber Yvel dit in de UFC had gedaan waren de sancties wel anders geweest en als hij er op zoon manier vanaf zou komen zou de reactie van iedereen ook het zelfde zijn.
    Last edited by Lennie; 07-06-2010 at 15:10.

  5. #30
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lennie View Post
    Wat is er gepast aan de straf?
    Het feit dat het geen straf is?

  6. #31
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tonebizz View Post
    beetje jammer allemaal, en dan praten over de toekomstige kickboxers... dat ze vooral niet moeten denken dat dit normaal is gedrag is, laat dan zien dat dit gedraf echt word afgestraft! nu laat je zien dat je met dit gedrag er toch mee weg komt...
    Nee. Ze maken overduidelijk dat je er niet mee weg komt als je niet Hari bent.

  7. #32
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik denk dat Simon gewoon de centen in de zak houdt die Badr voor de arena zou krijgen. Snelle winst voor hem, en geen gedoe met deurwaarders. Die kunnen hem toch niet vinden.

    Maar ik hoop dat Badr voldoende geld in de zak houd om een paar oordoppen voor Mike en Melvin te kopen voor in de K1 straks. Want ik denk dat er hier en daar wel wat gefloten wordt als Badr naar de ring wandelt.

  8. #33
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    Een gepaste straf zou hem in de kooi zetten met overeem op Pride regels.
    Lekkere soccerkick en footstomps op je smoel.
    If you gotta pair of fists and a beating heart then you gotta chance to beat anybody.

    mma video blog

  9. #34
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lennie View Post
    Wat is er gepast aan de straf?
    Ze zijn ook veel te onduidelijk over de geldboete die hij heeft ontvangen, dit heeft overigens niets te maken met 'haters' maar meer om de morele omgang en het werderzijdse respect dat vechters horen te hebben naar elkaar. Als bijvoorbeeld Gilber Yvel dit in de UFC had gedaan waren de sancties wel anders geweest en als hij er op zoon manier vanaf zou komen zou de reactie van iedereen ook het zelfde zijn.
    Luister gap,

    Het zijn gewoon haters !!! Badr heeft een overtreding gemaakt... Hij heeft zijn titel daardoor verloren en hij heeft een geldboete.. Je gaat toch ook niet vragen of kijken wat zn vechter verdient.. Wat is dat nou voor Bullshit.. Ik bedoel het blift een vechtsport..

    Als je even jezelf niet in de hand heb.. Dan kan je een overtreding maken.. Badr heeft zijn prijs moeten betalen... En wat vele hier doen, is van iets kleins een olifant maken.. Hesdy is al zo blij dat hij titel heeft gewonnen.. En die ligt vast met zijn belt in bed..

    En wat ik hier zie.. Zijn mensen die geen leven hebben en die telkens in herhaling vallen... Echt triest volk ...

  10. #35
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    Als je even jezelf niet in de hand heb.. Dan kan je een overtreding maken..

    even? Volgens mij mis jij zijn hele zooi misstappen al vanaf t punt dat ie niet meer naar school ging.
    iemand moet die gast eens opvoeden! want blijkbaar is dat de ouders of trainers niet gelukt.
    If you gotta pair of fists and a beating heart then you gotta chance to beat anybody.

    mma video blog

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Best wel een zorgelijk bericht omdat er in principe geen sanctie volgt. Wat nog zorgelijker is is misschien wel het feit dat er vrij vertaald in het persbericht ook staat: "Wij weten op het moment ook niet waar Badr is". Als je na zo'n actie geen contact met je vechter kunt krijgen terwijl hij zich ook nog eens bij de politie moet melden, dan heb je denk ik toch wel een probleem.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  12. #37
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    519
    vCash
    137714

    Default

    Nuthuggers die alles goed proberen te praten en zijn bil schoonlikken dat is pas triest volk.
    Joe Daddy Stevenson ''Luke i am your father''


  13. #38
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Evilman View Post
    Als je even jezelf niet in de hand heb.. Dan kan je een overtreding maken..

    even? Volgens mij mis jij zijn hele zooi misstappen al vanaf t punt dat ie niet meer naar school ging.
    iemand moet die gast eens opvoeden! want blijkbaar is dat de ouders of trainers niet gelukt.
    Luister pratende pussy,

    Als je heel realistich bent.. Heeft hij ook vanaf moment een mooie harde wedstrijden laten zien.. Hij geef waar voor je geld... En mensen kijken graag naar zijn wedstrijden... En hij heeft twee grote fouten begaan.. En tuurlijk, dat is niet goed te praten..

    Maar ga nou niet overdrijven en alles zo hypen... Slaat werkelijk nergens op, wat jij nu allemaal typ... Je mag hem haten of vreselijk vinden... Vermijd gewoon zijn wedstrijd.. Maar ga nou niet een vechter zwart maken, omdat jij hem om bepaalde reden niet mag...


    Want niet iedereeen heeft hetzelfde gedachte gang als jij... Dus gewoon niet janken... En genoeg andere saaie vechters waar je na kan kijken..

  14. #39
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ondiep View Post
    Nuthuggers die alles goed proberen te praten en zijn bil schoonlikken dat is pas triest volk.
    Luister kneus,

    Dat jij een smerige g.y bent... Wil niet zeggen dat vele zoals jou denken.. Wat ik doe is niets goed proberen te praten.. Ik ben gewoon van mening dat mensen zo overdreven reageren, om iets waar zelfs Hesdy al overheen is... Vele doen netof hun een trap in hun gezicht hebben gekregen..

    Dus hou je miezirige woorden voortaan voor je.. Alleen manier van denken, geef me al kotsneigingen en weet wel honderd procent zeker dat jij wellicht een g.y bent..

  15. #40
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Wat voor straf kan It's Showtime nog meer geven dan ?

    Ok, geldboete is gewoon het geld inleveren bij je manager, dat klinkt niet serieus, maar een DQ & titel naar je tegenstander vind ik realistisch, want volgens mij kun je niet meer straf opleggen.

    Dit is de eerste keer dat hij dit bij It's Showtime flikt ( Het mag sowieso nooit gebeuren ), maar Simon wil Badr nog één kans geven, bovendien brengt Badr de benjamins ($) binnen.

  16. #41
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nightwalker View Post
    Luister pratende pussy,

    Als je heel realistich bent.. Heeft hij ook vanaf moment een mooie harde wedstrijden laten zien.. Hij geef waar voor je geld... En mensen kijken graag naar zijn wedstrijden... En hij heeft twee grote fouten begaan.. En tuurlijk, dat is niet goed te praten..

    Maar ga nou niet overdrijven en alles zo hypen... Slaat werkelijk nergens op, wat jij nu allemaal typ... Je mag hem haten of vreselijk vinden... Vermijd gewoon zijn wedstrijd.. Maar ga nou niet een vechter zwart maken, omdat jij hem om bepaalde reden niet mag...


    Want niet iedereeen heeft hetzelfde gedachte gang als jij... Dus gewoon niet janken... En genoeg andere saaie vechters waar je na kan kijken..
    Normale reactie van Evilman word beantwoord met gescheld.....

    Het loopt vaak op hetzelfde uit met de Badr fans, hetzelfde als met Badr zelf. Meer wil ik er niet over kwijt.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  17. #42
    Join Date
    May 2008
    Posts
    451
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nightwalker View Post
    Luister pratende pussy,

    Als je heel realistich bent.. Heeft hij ook vanaf moment een mooie harde wedstrijden laten zien.. Hij geef waar voor je geld... En mensen kijken graag naar zijn wedstrijden... En hij heeft twee grote fouten begaan.. En tuurlijk, dat is niet goed te praten..

    Maar ga nou niet overdrijven en alles zo hypen... Slaat werkelijk nergens op, wat jij nu allemaal typ... Je mag hem haten of vreselijk vinden... Vermijd gewoon zijn wedstrijd.. Maar ga nou niet een vechter zwart maken, omdat jij hem om bepaalde reden niet mag...


    Want niet iedereeen heeft hetzelfde gedachte gang als jij... Dus gewoon niet janken... En genoeg andere saaie vechters waar je na kan kijken..
    Wat is dat nou voor beredenering?
    Omdat Badr iets verkeerd doet, moeten wij de andere kant opkijken? Het hele idee achter een straf is om herhaling te voorkomen.
    Het is overigens ook zonde dat je dan meteen de sport helemaal naar de sodemieter laat gaan en alleen maar aantrekkelijk maakt voor mensen die van een 'straat gevecht'houden want wat is het punt van regels als ze toch niet worden nageleeft en er bijna geen consequenties zitten op het breken ervan. Want je moet niet vergeten dat het op de nationale televisie wordt uitgezonden en wat voor beeld moet de 'gewone kijker' thuis wel niet krijgen? Zoon soort actie geeft een heel verkeerd beeld weer van de sport, een beeld waar heel hard aangewerkt wordt om te laten veranderen.

  18. #43
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Normale reactie van Evilman word beantwoord met gescheld.....

    Het loopt vaak op hetzelfde uit met de Badr fans, hetzelfde als met Badr zelf. Meer wil ik er niet over kwijt.
    Ooo kijk wie we daar hebben.. Judas !! Wees welkom Dirkje...

  19. #44
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Best wel een zorgelijk bericht omdat er in principe geen sanctie volgt. Wat nog zorgelijker is is misschien wel het feit dat er vrij vertaald in het persbericht ook staat: "Wij weten op het moment ook niet waar Badr is". Als je na zo'n actie geen contact met je vechter kunt krijgen terwijl hij zich ook nog eens bij de politie moet melden, dan heb je denk ik toch wel een probleem.
    Wat voor sanctie moet er volgen dan ?

  20. #45
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    519
    vCash
    137714

    Default

    Jezus wat ben jij een opgefokt kereltje zeg take a chill pill

    Maar oke je voelt je dus overduidelijk aangesproken door mijn mooi one-liner

    Blijf jij maar lekker prediken dat er niets aan de hand is en dat er van een mug een olifant word gemaakt en dat iedereen hem zwart wil maken.

    Owwwwww wacht dat is geeneens nodig zijn acties spreken voor zichzelf namelijk!
    Joe Daddy Stevenson ''Luke i am your father''


  21. #46
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Normale reactie van Evilman word beantwoord met gescheld.....

    Het loopt vaak op hetzelfde uit met de Badr fans, hetzelfde als met Badr zelf. Meer wil ik er niet over kwijt.
    Niet mee eens Dirk, De niet - Badr fans kunnen er namelij ook wat van, wat dacht je van dit:

    ondiep
    Orange belt


    Nuthuggers die alles goed proberen te praten en zijn bil schoonlikken dat is pas triest volk.

  22. #47
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Normale reactie van Evilman word beantwoord met gescheld.....

    Het loopt vaak op hetzelfde uit met de Badr fans, hetzelfde als met Badr zelf. Meer wil ik er niet over kwijt.
    Drikje toch,

    Waarom stuur je me nou prive bericht.. Je denk toch niet dat mijn leven stuk anders uit zal zien als ik word gebanned... Maar bedankt, dat je heel even lief wilde zijn... Succes heb ik al met of zonder ban..

    Hahah grappenmaker.. Mij veel succes wensen omdat ik een ban krijg en dat nog prive.. Ooo wat ben ik nu zo droevig en weet me geen raad meer..

    Hahahah grappenmaker

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    De eerste ban is een feit: Nightwalker heeft een ban vanwege zijn gescheld.

  24. #49
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Heeft Dirk in het geheim je aangegeven bij de Moderators Nightwalker ? haha.

  25. #50
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    De eerste ban is een feit: Nightwalker heeft een ban vanwege zijn gescheld.
    Justinian, er zijn meerdere in deze topic die aan het schelden waren, wat is de reden waarom alleen Nightwalker is gebanned ?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •