MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 108
  1. #76
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Een schorsing voor het eerstvolgende It's Showtime evenement waar hij normaal op zou draaien lijkt mij wel een faire straf die ook een duidelijkere boodschap stuurt dan dit.
    Hoe zie je dat dan voor je?

    Maak je posters met hari erop en verkoop je kaartjes. Dan vervolgens zeggen hij is DQ hij mag niet vechten!!???? Dus jammer maar helaas, lijkt me wel een rare gewaarwording. Of om een zogenaamde straf toch te ontlopen je kan hem ook op een poster zetten waar hij toch niet gaat vechten ,dat is eigenlijk het zelfde Is een andere straf geven eigenlijk wel mogelijk
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by spacebox View Post
    Hoe zie je dat dan voor je?

    Maak je posters met hari erop en verkoop je kaartjes. Dan vervolgens zeggen hij is DQ hij mag niet vechten!!???? Dus jammer maar helaas, lijkt me wel een rare gewaarwording. Of om een zogenaamde straf toch te ontlopen je kan hem ook op een poster zetten waar hij toch niet gaat vechten ,dat is eigenlijk het zelfde Is een andere straf geven eigenlijk wel mogelijk

    Wat is dit nou weer voor flauwekul!?

    Als je een bepaalde wedstrijd wint staat toch voor de volgende al vast?
    Dit was vast nu ook het geval.....

  3. #78
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Japan heeft hem destijds het volgende jaar ook gewoon mee laten doen, Badr kreeg een financiele klap & hij moet z'n belt inleveren.
    In principe doet Simon precies hetzelfde, Badr straffen met de Belt/DQ & hem nog één kans geven
    Ja. Maar zoals iedereen en ook echt iedereen weet was dit niet de eerste keer dat hij zo in de ring flipt. Het staat allemaal op internet. En omdat de Japanners hem meteen weer lieten meedoen betekent ja niet dat men dan ook maar moet doen. En aangezien hem geen consequenties worden voorgelegd is het gewoon wachten op het volgende incident.

  4. #79
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by spacebox View Post
    Hoe zie je dat dan voor je?

    Maak je posters met hari erop en verkoop je kaartjes. Dan vervolgens zeggen hij is DQ hij mag niet vechten!!???? Dus jammer maar helaas, lijkt me wel een rare gewaarwording. Of om een zogenaamde straf toch te ontlopen je kan hem ook op een poster zetten waar hij toch niet gaat vechten ,dat is eigenlijk het zelfde Is een andere straf geven eigenlijk wel mogelijk
    Oh ja. Absoluut. Hari op de poster voor de Arena volgend jaar. En dan Jeroen Post laten vertellen dat hij voor dat evenement is geschorst zoals vorig jaar al was meegedeeld in het persbericht.

  5. #80
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Wat voor straf kan It's Showtime nog meer geven dan ?
    Wees een beetje creatief Irish. Jij kunt vast ook nog wel wat bedenken

    Ok, geldboete is gewoon het geld inleveren bij je manager, dat klinkt niet serieus, maar een DQ & titel naar je tegenstander vind ik realistisch, want volgens mij kun je niet meer straf opleggen.
    Een geldboete is idd broekzak-vestzak-verhaal. Een dq is geen straf: tijdens de wedstrijd was dat een direct gevolg van zijn handelen. Titel kwijt is ook geen straf. Ook dat is een logische consequentie van het voorafgaande (je kunt 'm tenslotte moeilijk dq'en en 'm wel z'n titel laten behouden).
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  6. #81
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    jammer hoor al dat herhaaldelijke onzin hier, wat vinden jullie eigenlijk dat badr eigenlijk verdient? maak hier maar een poll van.
    ik zie hem graag weer vechten, die man heeft fouten gemaakt en doet stomme dingen, maar ik zou hem missen in k-1 als hij niet meer is.
    ik vind dat hij de ergste straf al heeft gehad, en dat is imago schade, dat is moeilijk weer recht te zetten.
    geld boete doet hem niets, schorsen zou kunnen, maar dan zien we badr niet meer in de ring, dat vind ik een gemis.

    persbericht is trouwens zwak, helemaal dat stuk over, we weten niet waar badr is, is gewoon niet professioneel.

  7. #82
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    it's showtime zat natuurlijk in een lastig parket! alsof Badr het boeit als ie een jaar geschorst wordt bij It's showtime en daardoor volgend jaar niet kan vechten....interesseert um niet! heeft toch jaren niet in Amsterdam willen vechten om wat voor reden dan ook....dat zegt genoeg....

    Alleen de K1 kan badr straffen door hem niet mee te laten doen met de GP.....zal ie niet leuk vinden.....
    It's showtime had wel een schorsing op moeten leggen, al was het alleen al om de symbolische waarde, gemiste kans dus....
    maar badr zal er geen nacht minder om slapen als ie een jaar geschorst wordt door It's showtime....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  8. #83
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Best wel een zorgelijk bericht omdat er in principe geen sanctie volgt. Wat nog zorgelijker is is misschien wel het feit dat er vrij vertaald in het persbericht ook staat: "Wij weten op het moment ook niet waar Badr is". Als je na zo'n actie geen contact met je vechter kunt krijgen terwijl hij zich ook nog eens bij de politie moet melden, dan heb je denk ik toch wel een probleem.
    zit wat in Ronald

    Nightwalker was snel uitgetypt hiero
    Last edited by paspoes; 07-06-2010 at 19:25.

  9. #84
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=univers1l;928665]jammer hoor al dat herhaaldelijke onzin hier, wat vinden jullie eigenlijk dat badr eigenlijk verdient? maak hier maar een poll van.
    ik zie hem graag weer vechten, die man heeft fouten gemaakt en doet stomme dingen, maar ik zou hem missen in k-1 als hij niet meer is.
    ik vind dat hij de ergste straf al heeft gehad, en dat is imago schade, dat is moeilijk weer recht te zetten.
    [QUOTE]


    Badr verdient een waardige sanctie voor zijn misdraging in de ring. Daarnaast moet er ook een signaal afgegeven worden aan een ieder die deze sport beoefent dat het absoluut niet kan wat Badr (2x) heeft gedaan. Dit is natuurlijk niet gedaan omdat * Badr geld in het laatje brengt voor de organisatie *De organisatie het management doet voor Badr *De organisatie zich ook prive verbonden voelt met Badr.

    What's next ? Morgen lezen we dat fifa president dhr. Blatter de spelersmakelaar van Cristiano Ronaldo wordt ?!?

    Mijn zorg in dit hele verhaal is dat niemand het hier over de voorbeeldfunctie die Badr (of hij wilt of niet) heeft als het gaat om de jeugd die over 10 jr de sport moeten promoten. Als dit allemaal word getolereerd door organisatoren als It's Showtime dan zullen degene die de sport promoten het zelf ook kapot maken. Voor mij hoeft Badr niet de rest van zijn leven geschorst te worden omdat het gewoon zonde zou zijn van zo een talent.En ja het blijft een mens. Maar ik vind wel dat er een gepaste straf moet komen dat hij er ook echt wat bij voelt. En dat hij er ook van leert. En dat hij moet begrijpen dat het niet alleen maar om hem draait. Je kan namelijk niet alleen de vruchten plukken wanneer het jou uit komt en het zelfde geldt voor It's Showtime natuurlijk.

    Maar goed qua professionaliteit is deze hele gang van zaken een lachertje.

    Ik vraag me af als een GG vechter zo een hoofdpartij als deze zo zou verzieken, wat dan de consequenties zouden zijn.

    We weten allemaal hoe Simon Saki aan de schandpaal had genageld toen Saki verder dacht te onderhandelen. Toen wist men wel interne gesprekken en zakelijke geschillen naar buiten te brengen.
    Last edited by Marquis; 07-06-2010 at 20:44.

  10. #85
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by sterrenkijker View Post
    We weten niet waar Badr is, hij moet zich melden bij de politie maar doet dit niet.. Overbodige info?????
    Klein gokje, Marokko?

  11. #86
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    dit is idd een vaag bericht. Die gast zal er wel goed vanaf komen. Dit is al de 2e keer. Hij zou gewoon een jaar geschorst moeten worden. En niet met een boete van 10 of 20000 euro weg komen. Dat is pinuts voor zo'n gozer. Die gast is superlink in de ring. Maar goed ik vind het ook supertof om die gast te zien vechten net zoals Tyson in the old days. Wat me wel opvalt is dat ik weer niks van Mike hoor. De 1e keer was dat ook al zo. Weet dat hij zich nooit met internet forums bezig hou. Alleen zou wel is een reactie van hem willen horen. Wat zeg je tegen zo'n gast die lak heeft aan alles zo lijkt het wel? Welke kant ga je nu op met je pupil en hoe moet je zo'n gozer in het gereel houden?

  12. #87
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Het word een lastig pakket voor Badr politie zoekt je heel de vechtsport wereld kotst je uit ik hoop maar dat Badr ze eigen een beetje op het rechte weet te houden en nu niet helemaal afglijd.
    Maar van deze sanctie sta ik niet te kijken was te verwachte ik vind het erg jammer allemaal zeker na zijn interview in de ringsport wat nu echt totaal ongeloofwaardig is.
    De tijd zal het allemaal leren maar ik denk niet dat we Badr nog te zien krijgen in de k-1 final want de Japaners zullen ook wel op de hoogte zijn dat Badr nog op de koffie moet bij oom agent.

  13. #88
    Join Date
    May 2010
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Klasse van It's Showtime!

    kleine boete geven en straks weer knallen in Japan!

  14. #89
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post

    Badr verdient een waardige sanctie voor zijn misdraging in de ring. Daarnaast moet er ook een signaal afgegeven worden aan een ieder die deze sport beoefent dat het absoluut niet kan wat Badr (2x) heeft gedaan. Dit is natuurlijk niet gedaan omdat * Badr geld in het laatje brengt voor de organisatie *De organisatie het management doet voor Badr *De organisatie zich ook prive verbonden voelt met Badr.

    What's next ? Morgen lezen we dat fifa president dhr. Blatter de spelersmakelaar van Cristiano Ronaldo wordt ?!?

    Mijn zorg in dit hele verhaal is dat niemand het hier over de voorbeeldfunctie die Badr (of hij wilt of niet) heeft als het gaat om de jeugd die over 10 jr de sport moeten promoten. Als dit allemaal word getolereerd door organisatoren als It's Showtime dan zullen degene die de sport promoten het zelf ook kapot maken. Voor mij hoeft Badr niet de rest van zijn leven geschorst te worden omdat het gewoon zonde zou zijn van zo een talent.En ja het blijft een mens. Maar ik vind wel dat er een gepaste straf moet komen dat hij er ook echt wat bij voelt. En dat hij er ook van leert. En dat hij moet begrijpen dat het niet alleen maar om hem draait. Je kan namelijk niet alleen de vruchten plukken wanneer het jou uit komt en het zelfde geldt voor It's Showtime natuurlijk.

    Maar goed qua professionaliteit is deze hele gang van zaken een lachertje.

    Ik vraag me af als een GG vechter zo een hoofdpartij als deze zo zou verzieken, wat dan de consequenties zouden zijn.

    We weten allemaal hoe Simon Saki aan de schandpaal had genageld toen Saki verder dacht te onderhandelen. Toen wist men wel interne gesprekken en zakelijke geschillen naar buiten te brengen.
    Uitmuntende post.

  15. #90
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ja. Maar zoals iedereen en ook echt iedereen weet was dit niet de eerste keer dat hij zo in de ring flipt. Het staat allemaal op internet. En omdat de Japanners hem meteen weer lieten meedoen betekent ja niet dat men dan ook maar moet doen. En aangezien hem geen consequenties worden voorgelegd is het gewoon wachten op het volgende incident.
    De eerste keer was in Japan & snap niet echt wat je bedoelt met: het staat op internet.

    Japan koos ervoor om Badr zo een dergelijke straf te geven & de meeste vonden het een gepaste straf.

    Nu doet hij zo iets bij It's Showtime & Simon geeft bijna dezelfde straf.

  16. #91
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Herhaaldelijk wangedrag dient een 2e keer zoiezo zwaarder bestraft te worden....

    Dit hele verhaal is één grote farce....de "straf" is een lachertje! Zoiets als dit is exact de reden dat vechtsport niet serieus genomen gaat worden door een groter publiek waardoor er meer geld gegenereerd kan worden voor nog meer en betere gala's...

    Hari had een jaar geschorst moeten worden...dus t/m de Arena 2011... plus een behoorlijke boete! En dan niet met zo'n slap persberichtje aan komen van een "aanzienlijke boete" nee gewoon een bedrag noemen en er tegelijkertijd een goed doel aan verbinden...KIKA of iets dergelijks...

    Zoiezo is het eigenlijk van de zotte dat er geen overkoepelend orgaan is dat in dit soort gevallen handelend op kan treden om dit soort wandaden te bestraffen met een schorsing die voor alle mogelijke bonden en vechtsporten wereldwijd geldt. Jammer een gemiste kans voor het kickboksen maar goed de centjes van Badr en Simon zijn natuurlijk wel wat belangrijker dan de sport promoten....
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  17. #92
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Oh ja. Absoluut. Hari op de poster voor de Arena volgend jaar. En dan Jeroen Post laten vertellen dat hij voor dat evenement is geschorst zoals vorig jaar al was meegedeeld in het persbericht.

  18. #93
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    153
    vCash
    126000

    Default

    Waarom hij in de ring niets kon zeggen hadden we ook wel door en dat de politie hem zoekt is ook bekend.

    Wat we wel echt als nieuws vernemen uit dit bericht is dat:
    1. Er een boete is opgelegd ten belope van een onbekend bedrag.
    2. Er geen schorsing komt voor It's Showtime evenementen.
    3. It's Showtime geen rekening houdt met wangedrag van vechters op evenementen georgansieerd door andere organisators of met wangedrag in het privé-leven.

    Voor mij hoeft Badr Hari niet zwaar geschorst te worden of een hoge boete te krijgen. Wat Badr Hari moet weten is dat vele fans samen met mij zwaar teleurgesteld zijn. Fouten kunnen vergeven worden als er ook vergiffenis gevraagd wordt. Hij had tot nu op een of andere manier zijn spijt kunnen betuigen jegens Hesdy Gerges en de fans/toeschouwers.

    Dat hij in de ring zweeg, kon ik begrijpen. Maar de praat die hij verkocht in het interview van AT 5 na het gala en zijn gelaatsuitdrukking zegden genoeg. Sorry durven zeggen maakt je gro(o)t((s)er. Hij kan een voorbeeld nemen aan, een man met gigantische ballen aan zijn lijf, Melvin Manhoef die mijn grootste respect geniet.

    Mij stoot het niet tegen de borst dat er geen strenge schorsing of boete komt, mij stoot het tegen de borst dat er geen greintje spijt is getoond tot op vandaag door de vechter in kwestie.
    Lex vigilantibus est.

  19. #94
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    519
    vCash
    137714

    Default

    Quote Originally Posted by Mashkadov View Post
    Waarom hij in de ring niets kon zeggen hadden we ook wel door en dat de politie hem zoekt is ook bekend.

    Wat we wel echt als nieuws vernemen uit dit bericht is dat:
    1. Er een boete is opgelegd ten belope van een onbekend bedrag.
    2. Er geen schorsing komt voor It's Showtime evenementen.
    3. It's Showtime geen rekening houdt met wangedrag van vechters op evenementen georgansieerd door andere organisators of met wangedrag in het privé-leven.

    Voor mij hoeft Badr Hari niet zwaar geschorst te worden of een hoge boete te krijgen. Wat Badr Hari moet weten is dat vele fans samen met mij zwaar teleurgesteld zijn. Fouten kunnen vergeven worden als er ook vergiffenis gevraagd wordt. Hij had tot nu op een of andere manier zijn spijt kunnen betuigen jegens Hesdy Gerges en de fans/toeschouwers.

    Dat hij in de ring zweeg, kon ik begrijpen. Maar de praat die hij verkocht in het interview van AT 5 na het gala en zijn gelaatsuitdrukking zegden genoeg. Sorry durven zeggen maakt je gro(o)t((s)er. Hij kan een voorbeeld nemen aan, een man met gigantische ballen aan zijn lijf, Melvin Manhoef die mijn grootste respect geniet.

    Mij stoot het niet tegen de borst dat er geen strenge schorsing of boete komt, mij stoot het tegen de borst dat er geen greintje spijt is getoond tot op vandaag door de vechter in kwestie.
    x2, mooi verwoord erg jammerlijk je kon inderdaad aan het intervieuw zien dat het hem niet erg deerde.
    Joe Daddy Stevenson ''Luke i am your father''


  20. #95
    Join Date
    May 2009
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    Dit is korte termijn economisch denken van it,s showtime . Dan lijkt hari belangrijk . Voor de lange termijn was een echte goede straf veel slimmer geweest van it's showtime om de sport en hun naam te laten groeien onder andere . Zo gaat het nou eenmaal in het kapitalisme, showtime is er duidelijk alleen om ff snel wat geld in te zamelen .

  21. #96
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    self fulfilling prophecy ....

    ;een voorspelling die zichzelf direct of indirect waarmaakt.

    (hetzelfde zeiden ze over Tyson en die heeft het keer op keer waargemaakt)
    Last edited by Illest; 08-06-2010 at 14:57.

  22. #97
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    laatste nieuws!!!
    aflevering over Badr Hari KRO Nederland 1

    van de kro-site:

    Het is een week geleden dat het Its Showtime kickboxgala in de Amsterdam Arena plaatsvond. Een van de veelbesproken acties kwam van Badr Hari die in de 2e ronde natrapte naar een op de grond zittende Hesdy Gerges. Badr verloor zijn titel. In een poging zichzelf te vinden liet Badr Nederland achter zich en vertrok op een reis. Inmiddels is ook de politie op zoek naar Badr in verband met een eerdere zaak. In de aflevering van 21 juni reist Kamphues Badr achterna in zijn zoektocht. Hij spreekt onder meer met Hesdy en laat de beelden hiervan zien aan Badr. Verder confronteert Rob Badr met het feit dat de politie naar hem op zoek is.
    Natuurlijk geniet hij ook met Badr van de alledaagse dingen tijdens diens zoektocht.

    21 juni, 21.00, KRO Nederland 1


    dit heb ik van zijn hyves site

  23. #98
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Nou die stel ik alvast in dan!!
    Be a Warrior, not a Worrier

  24. #99
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Nou die stel ik alvast in dan!!
    ik wil het niet sappiger maken, maar kon het niet laten...

    deze reactie las ik op AT5.nl:

    Het wordt steeds sappiger

    " Het echte verhaal is namelijk zo, dat Badr niet binnen kwam omdat voetballer V.d Wiel de uitsmijter had betaald om niet naar binnen te komen, aangezien Badr zijn vrouwtje had afgepakt.

    Vandaar dat ie portier geen aangifte deed omdat ie geld heeft aangenomen om hem te weigeren, dat laat dus ook gelijk zien, hoe de portiers in elkaar zitten.

    badr is vaste klant daar, en was niet met een trainingsbroek maar netjes gekleed.

    Hoop dat mensen niet weer vooroordelen treffen over deze man, want hij is zelf uitgedaagd door de uitsmijter.



    Da "

  25. #100
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    ik wil het niet sappiger maken, maar kon het niet laten...

    deze reactie las ik op AT5.nl:

    Het wordt steeds sappiger

    " Het echte verhaal is namelijk zo, dat Badr niet binnen kwam omdat voetballer V.d Wiel de uitsmijter had betaald om niet naar binnen te komen, aangezien Badr zijn vrouwtje had afgepakt.

    Vandaar dat ie portier geen aangifte deed omdat ie geld heeft aangenomen om hem te weigeren, dat laat dus ook gelijk zien, hoe de portiers in elkaar zitten.

    badr is vaste klant daar, en was niet met een trainingsbroek maar netjes gekleed.

    Hoop dat mensen niet weer vooroordelen treffen over deze man, want hij is zelf uitgedaagd door de uitsmijter.



    Da "
    Dit is de beste & de meest voorhand liggende haha.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •