MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 30
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Exclamation Verslaggevers en Fotografen gezocht

    Verslaggevers en fotografen gezocht.

    Mixfight.nl is op zoek naar verslaggevers en fotografen die van verschillende gala's verslag willen leggen.

    In Nederland worden tegenwoordig zo veel vechtsportevenementen georganiseerd dat het voor een klein team onmogelijk is om dat allemaal bij te houden. Maar, hoe meer verslagen er op Mixfight.nl geplaatst worden, hoe beter de rest van forumbezoekend Nederland op de hoogte blijft van wat er in den lande speelt. Vandaar dat wij op zoek zijn naar mensen die onze gelederen willen komen versterken.

    Wat vragen wij?
    Uiteraard is het handig als je wat van vechtsport afweet, maar je hoeft geen Fred Roijers te heten wil je je aan kunnen melden . Als je twijfelt over of je dit kunt of niet, bedenk dan dat iedereen die hier verslagen schrijft ook ooit z'n eerste stappen heeft gezet. Niemand had ervaring toen die voor het eerst begon. Probeer het gewoon eens en kijk of het bevalt.

    Ook voor de fotograaf geldt dat je echt geen professioneel fotograaf hoeft te zijn met professionele apparatuur of iets dergelijks. Onze hofleverancier als het gaat om foto's s maken (Marieke) is ook ooit klein begonnen met een huis-, tuin- en keukencamera. Het gaat er ons om dat er een paar leuke foto's geplaatst kunnen worden zodat andere forumbezoekers een idee krijgen van wat er die avond gebeurd is. Dat kan in principe ook al met eenvoudige middelen.

    Wat bieden wij?
    Mixfight.nl is een verzameling mensen die puur vanuit hun hobby met vechtsport bezig is. Iedereen die een bijdrage levert doet dat uit liefhebberij. Er staat dus geen financiële vergoeding tegenover.

    Wel regelen wij perskaarten voor je. Eigenlijk moet je het zo zien: je gaat naar een gala waar je normaal gesproken zo'n 35 euro voor neer moet leggen. Nu ga je naar datzelfde gala, alleen nu kun je gratis naar binnen en zorgen wij er voor dat je met je neus op de ring zit. Betere plaatsen kun je niet hebben .
    Van welk gala je verslag gaat leggen is voor het grootste deel ook door jezelf te bepalen.

    Overigens hoef je je niet als team aan te melden (verslaggever-fotograaf). Als je enkel interesse hebt in schrijven of alleen in foto'ss maken, geef dat dan gerust aan. Dan kijken wij of we een match kunnen maken tussen beiden.

    Als je interesse hebt, stuur dan even een PM naar Wheelie vie onderstaande link

    www.MixFight.nl

    Ik zie jullie reacties graag tegemoet.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  2. #2
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Ik wil de k-1 grand final wel verslaan

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Dan zal je je eerst via PM aan moeten melden en wat kleinere gala's verslaan.
    Als je dit met goed gevolg hebt doorstaan moeten we maar een bekijken wat er te regelen valt..
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    PM is verstuurd

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    acces granted...
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Nijverdal
    Posts
    715
    vCash
    126000

    Default

    pm is verstuurd
    greetz tuigenke

  7. #7
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Almelo
    Posts
    4
    vCash
    126000

    Default

    Pfff...graduated in English, can do Dutch as well (my native language)

  8. #8
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Almelo
    Posts
    4
    vCash
    126000

    Default

    Er.fighting...? No no no. How would any sane person be able to comment

    on that....fighting sports...you're all a bunch of criminals, aren't you...(smile) -,- take care!!!

  9. #9

    Default

    ik lees regelmatig hier forums, zoals mijn naam het al zegt ben ik broertje van Halit Kurt van Balans Event. Dank zij hem ben ik heel erg betrokken bij Kickbox gala's. En ik vind ik dit echt super. Ik weet niet of je een nieuwe lid wilt accepteren als fotograaf/verslaggever? Het lijkt echt leuk om toch dit te doen.

    , lijkt wel een sollicitatie gesprek :P

  10. #10
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    huizen
    Posts
    293
    vCash
    126000

    Default

    Hallo.ashi ik heb jou een pm gestuurt maar ik hoor niks van jou.dus probeer ik het even zo. Patrick...

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by petjekick View Post
    Hallo.ashi ik heb jou een pm gestuurt maar ik hoor niks van jou.dus probeer ik het even zo. Patrick...
    check je pm..
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    LOL een spambot als reporter

    What am I? Flypaper for freaks?!


  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Banned the mofo..
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  14. #14
    Join Date
    May 2008
    Location
    Kolham
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default

    hallo mijn naam is Jan en ben sinds een tijdje fotograaf. Nu heb ik afgelopen zondag foto's gemaakt bij Ringrage. Natuurlijk wil ik die graag delen met jullie en wil ik de mogelijkheid gebruiken om mensen ze te koop aan te bieden.
    Ik vraag simpelweg 2 euro voor een digitaal bestand groot genoeg voor een poster. Natuurlijk blijven de rechten bij mij dus men mag deze niet gebruiken voor verder verspreiding of publicaties. In overleg is dit natuurlijk wel mogelijk.
    Als nu iemand mij helpt hoe ik de foto's op dit forum krijg of anders klik mijn site aan www.dejee.nl en kijk bij reportages.


    Jan

  15. #15
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    331
    vCash
    126000

    Default

    Hoi ik wil wel verslag gaan doen van wedstrijden, nu ik eindelijk een vaste baan heb en in het weekend niet meer hoef te werken. Voor bewijs dat ik kan schrijven moet je maar de Fight Sensation van mei lezen, het stuk getiteld 'vechtsport is voor criminelen'.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Ringmaster View Post
    Hoi ik wil wel verslag gaan doen van wedstrijden, nu ik eindelijk een vaste baan heb en in het weekend niet meer hoef te werken. Voor bewijs dat ik kan schrijven moet je maar de Fight Sensation van mei lezen, het stuk getiteld 'vechtsport is voor criminelen'.
    Mr. Sterk refereert naar de Fight Scene.. Hij was de auteur van het artikel "Vechtsport is voor criminelen"

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Ringmaster View Post
    Hoi ik wil wel verslag gaan doen van wedstrijden, nu ik eindelijk een vaste baan heb en in het weekend niet meer hoef te werken. Voor bewijs dat ik kan schrijven moet je maar de Fight Sensation van mei lezen, het stuk getiteld 'vechtsport is voor criminelen'.
    Stuur anders even een PM naar Ashi...
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  18. #18
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    331
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Mr. Sterk refereert naar de Fight Scene.. Hij was de auteur van het artikel "Vechtsport is voor criminelen"
    Haha excuse me. Pm is verstuurd, thanks u beiden.

  19. #19

    Default

    pm is verstuurd

  20. #20
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    PM verstuurd

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by ZakKa! View Post
    PM verstuurd
    En ontvangen.
    Vervolgens PM terug gestuurd.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  22. #22
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Hallo Ashi,
    ik heb 2x een PM verstuurd maar ik hoor niets...Of je hebt genoeg aanmeldingen en doet het daarmee of ik heb iets niet goed gedaan en je hebt mijn berichten niet ontvangen. Ik lees het hier wel.....

    Gr Adenane

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Hallo Ashi,
    ik heb 2x een PM verstuurd maar ik hoor niets...Of je hebt genoeg aanmeldingen en doet het daarmee of ik heb iets niet goed gedaan en je hebt mijn berichten niet ontvangen. Ik lees het hier wel.....

    Gr Adenane
    Stuur Wheelie ff een PM aub.
    Hij neemt sinds kort de werving van nieuwe reporters waar.
    Waarschijnlijk is er in onze overdracht iets mis gegaan met jouw aanmelding.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  24. #24
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    PM verstuurd ( 10 dagen geleden ) nog niks gehoord...

  25. #25
    Join Date
    May 2009
    Location
    Next to the beertender
    Posts
    277
    vCash
    126000

    Default

    pm is verstuurd
    alleen nog niks gehoord??

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •