MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 36
  1. #1
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default Crocop vs Barry spoiler!!!!!

    ik heb nu drie keer de partij gekeken van Crocop vs Barry maar ik heb gewoon de oude Crocop weer gezien! Hij was agressief, aanvallend en ondanks dat ie twee keer neerging bleef hij doorgaan.

    Verder gooide hij er weer een paar keer de LHK uit!

    Vond verder het respect tussen beide mannen ook erg mooi om te zien!

    War Crocop!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Met alle respect,

    Het leek er een beetje op dat Pat de partij weg gaf aan Crocop.

    Iets te veel respect.

    OOk toen hij hem 2 x goed raakte maakte hij geen aanstalte om het af te maken.

    maar wel een mooie match, aan elkaar gewaagd.
    Home mtk-gym.nl


  3. #3
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Arnhem
    Posts
    1.168
    vCash
    126000

    Default

    die 2 keer was hij naar mijn inziens meer de balans kwijt dan dat hij echt rocked was. (zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen in amerika)

    Of ik moet het verkeerd gezien hebben, maar had niet het idee dat hij echt in de problemen zat.
    Assholes finish first, quote: #21
    “In fact, this should be one of the measures of how good a friendship is: Will your buddy let you fuck a midget in his bed? If the answer is yes, then you know that dude is solid.”

  4. #4
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    wat nu voor Crocop? ik zeg een partij tegen big Nog

  5. #5
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    344
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond dat Crocop beter was dan in zijn laatste partijen, maar wat Pat Barry deed verdiend geen schoonheidsprijs en hielp hem leek het wel
    Hij had hem moeten finishen!!!

  6. #6
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Yeah crocop is back!!!

    en hij word steeds grappiger ook haha word nog wat!
    From Best!

  7. #7
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Ik zag juist een Crocop die traag was en helemaal niet leek op de Crocop van Pride.

  8. #8
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    crocop was traag idd, vroeger was hij degene die iemand te snel af was....hij herpakte zich in ronde 2 en 3, maar kan maar moeilijk inschatten of dat kwam doordat Barry vermoeider was.... crocop is bij lange na niet back, weet ook niet of dat uberhaupt kan, iedereen wordt ouder en dat heeft gewoon z'n gevolgen....voor de een wat meer dan voor de ander....

    crocop was wel stukken beter dan z'n afgelopen UFC optredens, dat wel!! en daar ben ik erg blij om
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond Cro Cop met name in de eerste ronde dramatisch. Hij leek gewoon weer te zijn opgedraven om zijn centen op te halen (wat ook bleek bij het commentaar achteraf). Barry heeft de partij inderdaad laten schieten en liet Crocop weer helemaal terugkomen. Wel zag je dat de aansporingen na ronde 1 effect hadden bij Cro Cop. Hij durfde inderdaad weer eens wat risico te nemen. In iedergeval liep de partij anders dan verwacht en dat was best een leuke opsteker.
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  10. #10
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Crocop doet het niet voor het geld man hou op....

    Ik vond hem goed ogen, hoop dat hij nieuwe inspiratie heeft opgedaan en keihard aan zijn weg timmert

  11. #11
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Crocop komt niet terug, jammer genoeg want ik hoopte het ook. Welke top contender moet hij verslaan? Nog een (paar) partij(en) in de subtop als legend en dan een mooi afscheid.

    Quote Originally Posted by Joris View Post
    Of ik moet het verkeerd gezien hebben, maar had niet het idee dat hij echt in de problemen zat.
    Moet je zijn gezicht zien na de 1e ronde, vind het echt een cadeau van Barry. Hij doet niet eens een poging om hem te finishen.

  12. #12
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Ik lees veel onzin. Hoe kan je iemand finishen die meteen op zijn benen is na de knockdown? onzin dus.

    CroCop is niet langzaam maar Barry is gewoon snel en explosief. Barry is korter en compacter ..beest van een man. CroCop trapte sneller, maar barry was sneller met zijn boven lichaam.

  13. #13
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Ik lees veel onzin. Hoe kan je iemand finishen die meteen op zijn benen is na de knockdown? onzin dus.
    Hij doet geen poging!! en betaalt later in de partij de rekening. Wanneer heb je meer kans om iemand te finishen na een knock down of een minuut later wanneer hij hersteld is?

  14. #14
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guile View Post
    Hij doet geen poging!! en betaalt later in de partij de rekening. Wanneer heb je meer kans om iemand te finishen na een knock down of een minuut later wanneer hij hersteld is?
    Het is wel CroCop die tegenover hem staat ..een man met veel ervaring als K1 en MMA vechter. Als je ziet dat ie meteen hersteld is dan ga je niet als een gek aanvallen anders ga je paar minuten slapen.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    hij had meteen achter die stoot aan moeten rennen....en erop moeten duiken....het ging in deze niet om hoe snel crocop opstond maar hoe traag Barry er op reageerde...of eigenlijk helemaal niet op reageerde....gros van de vechters waren meteen naar de grond gegaan en crocop geen kans gegeven om op te staan....maar goed, wsl was het een bewuste keuze van barry om niet naar de grond te gaan....in mijn ogen de verkeerde....GnP lag nu binnen handbereik....gemiste kans in mijn ogen...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  16. #16
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    ik snap niet waarom er geklaagd wordt, ik vond het een gruwelijke partij en beide hebben heel goed gevochten, ik vond vooral het wederzijdse respect heel mooi om te zien

  17. #17
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    mooie combinatie. 3-0

  18. #18
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    4-0

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Haha verkeerde topic Irishrover

  20. #20
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jerul View Post
    ik snap niet waarom er geklaagd wordt, ik vond het een gruwelijke partij en beide hebben heel goed gevochten, ik vond vooral het wederzijdse respect heel mooi om te zien
    X2 man! heb echt genoten van deze partij..mirko was in goede shape, anders kom je niet zo hard terug van zulke harde stoten op je kaak..
    Barry wist dat hij op de grond niks te zoeken had met mirko, daarom liet hiij hem weer opstaan.

    Tja of de oude mirko terug is, lijkt me heel sterk. Denk dat hij dat niveau niet meer haalt..wil wel graag een rematch zien tegen JDS!!

    Dus WAAAAARRRRR MIRKO!!!!

  21. #21
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Barry geeft zelf aan dat hij het verkloot heeft, maar dat zijn vinger gebroken was na die stoten in de eerste ronde, en zijn voet in de tweede ronde.
    Hij stootte nog een paar keer, maar het deed teveel pijn, en zijn rechter stoten waren een groot deel van zijn strategie.
    Snap dus wel dat hij niet veel meer kon doen, ook gezien hij ineens een heel stuk moeier leek.
    Volgens mij is dit het zelfde als de vechters die voor de eerste keer in de UFC vechten die opeens snel moe zijn.Het was toch zijn idool enzo.

    Pat Barry sits in a wheelchair after breaking a hand and foot in his UFC 115 submission loss to... - MMA Mania


    Valt het mij trouwens als enige op dat Cro Cop tijdens de aankondiging en soms tijdens de wedstrijd een soort tick heeft met zijn rechterarm?
    Dit zie ik nu al een paar keer in de laatste paar wedstrijden, dat had hij toch niet in zijn Pride tijd?

    Op sherdog hebben ze er helemaal een topic over geopend, ben dus niet de enige zie ik nu net.
    Zij hebben het erover dat het sinds zijn Ko van Gonzaga is, zou best kunnen, hij ging daar redelijk zwaar neer.

    Cro Cop twitching during post fight presser... - Sherdog Mixed Martial Arts Forums
    Last edited by raveboy; 14-06-2010 at 01:07.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    wat nu voor Crocop? ik zeg een partij tegen big Nog
    zeg ik ook!

  23. #23
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    885
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    Valt het mij trouwens als enige op dat Cro Cop tijdens de aankondiging en soms tijdens de wedstrijd een soort tick heeft met zijn rechterarm?
    Dit zie ik nu al een paar keer in de laatste paar wedstrijden, dat had hij toch niet in zijn Pride tijd?

    Op sherdog hebben ze er helemaal een topic over geopend, ben dus niet de enige zie ik nu net.
    Zij hebben het erover dat het sinds zijn Ko van Gonzaga is, zou best kunnen, hij ging daar redelijk zwaar neer.

    Cro Cop twitching during post fight presser... - Sherdog Mixed Martial Arts Forums
    Yep dat zag ik vandaag voor het eerst tijdens zij postfight interview, ik dacht eerst dat zijn tshirt niet lekker zat ofzo :P
    maar nu ik lees dat dit vaker bij hem opgemerkt is hoop ik dat het niets ernstigs is

    Graag gedaan mensen~!

  24. #24
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    LOL

    voetbal aan het kijken mate?
    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    4-0
    Ik vond het een mooie partij, maar het leek idd dat Barry iets teveel respect had na die 2 knockdowns
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  25. #25
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    net de partij gezien.

    Cro cop zag er niet zo scherp uit als vanouds (pride) maar die stoten in de laatste ronde waren echt scherp en snel!

    Ik denk niet dat hij met de top mee kan maar schijt, ik ben superblij dat hij heeft gewonnem.
    =

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •