MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 87

Thread: Gegard Mousasi

  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Houston, Texas, USA !!!
    Posts
    1.434
    vCash
    126000

    Default Gegard Mousasi

    Het is stil rondom Gegard....heb al een tijdje niks gehoord over hem of van hem, geen update, geen nieuwe column en eigenlijk ook helemaal niets na zijn laatse gevecht. Natuurlijk zal hij zwaar teleurgesteld zijn geweest na zijn verliespartij maar had graag zijn commentaar willen horen/zien.

    Ik hoop dat alles goed gaat met deze topper en dat ie snel weer in actie komt....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "I fear not the man who has practiced 10,000 kicks once, but I fear the man who has practiced one kick 10,000 times.”

  2. #2
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    x2

  3. #3
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMA Fan View Post
    Het is stil rondom Gegard....heb al een tijdje niks gehoord over hem of van hem, geen update, geen nieuwe column en eigenlijk ook helemaal niets na zijn laatse gevecht. Natuurlijk zal hij zwaar teleurgesteld zijn geweest na zijn verliespartij maar had graag zijn commentaar willen horen/zien.

    Ik hoop dat alles goed gaat met deze topper en dat ie snel weer in actie komt....
    10 Juli, dream 15 als het goed is....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  4. #4
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft minimaal 1x commentaar gegeven na zijn laatste gevecht.

    Overigens wel jammer dat Dream die matchups zo laat pas in orde heeft.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Laten we eerlijk zijn, de top MMA fighters zijn meestal top worstelaars, juist het gene wat hij niet kan, dus als je jezelf niet meer de top ziet bereiken, heeft de weg ernaartoe weinig zin. Misschien dat hij een carrière switch overweegt.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Het heeft niets met worstelen te maken wat bij Gegard in de weg zat.
    Er speelde meer zaken.

    Hij is nu hard aan het trainen wat ik van hem vernomen heb.
    Wel op een andere manier als voorheen.

  7. #7
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    421
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    Laten we eerlijk zijn, de top MMA fighters zijn meestal top worstelaars, juist het gene wat hij niet kan, dus als je jezelf niet meer de top ziet bereiken, heeft de weg ernaartoe weinig zin. Misschien dat hij een carrière switch overweegt.
    Lijkt me wat voorbarig.. Hij is jong en kan nog een hoop bij leren.
    Bovendien zijn er ook veel top vechters die niet het worstelen als basis hebben.
    Denk dat hij makkelijk een comeback kan maken.
    Z'n hele grondspel, worstelen en jiujitsu kunnen nog mijlen omhoog.
    Sir Chokealot

    The snake

  8. #8
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    Laten we eerlijk zijn, de top MMA fighters zijn meestal top worstelaars, juist het gene wat hij niet kan, dus als je jezelf niet meer de top ziet bereiken, heeft de weg ernaartoe weinig zin. Misschien dat hij een carrière switch overweegt.
    Wat een opmerking...
    Hij is pas 24 en heeft na een winning streak van 15 partijen 1x verloren en nu hoort hij niet meer tot de top?!?

  9. #9
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Chane View Post
    Wat een opmerking...
    Hij is pas 24 en heeft na een winning streak van 15 partijen 1x verloren en nu hoort hij niet meer tot de top?!?
    gaat niet om dat getal 1, gaat erom dat hij blijkbaar niet met topworstelaars mee kan. Ik zie een match tegen Rashad hetzelf uitspelen.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Nijkerk!!
    Posts
    201
    vCash
    126000

    Default

    Merken we vanzelf dan als dit gebeurd! Hij weet zelf wel wat die kan verbeteren.. dus daar is die vast aan het werken!

  11. #11
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    421
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    gaat niet om dat getal 1, gaat erom dat hij blijkbaar niet met topworstelaars mee kan. Ik zie een match tegen Rashad hetzelf uitspelen.
    Tja het was toch een voorspelbaar zwaktepunt.
    Er zijn geen Nederlandse vechters met een sterke worstelbasis.. Dus zou je dan maar meteen alle Nederlandse vechters afschrijven?
    Tijd zal het leren.
    Punt is dat Machida ook niet kan worstelen, of Shogun, ook hele slechte worstelaar, Wanderly, Anderson, Big en lil Nog..
    Sir Chokealot

    The snake

  12. #12
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Punt is dat Machida ook niet kan worstelen
    machida is master in sumo. Shogun kan idd niet worstelen, maar heeft imo veel meer power in zn striking.

    Ik zie persoonlijk ook rashad van shogun winnen met 25min lay and pray.

    Anderson heeft master TK defense, net als Liddell, Nog and Wan. horen imo niet echt bij de top. (top 3-5)

  13. #13
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    136
    vCash
    126000

    Default

    Wat een onzin, hij moet gewoon meer aandacht aan zn TD defense besteden.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    gaat niet om dat getal 1, gaat erom dat hij blijkbaar niet met topworstelaars mee kan. Ik zie een match tegen Rashad hetzelf uitspelen.
    Wat een typisch voorbeeldje van Nederlandse mentaliteit hier.
    "1x verliezen en je bent afgeschreven".
    Ik ben niet specifiek Mousasi fan maar de inhoud van je posts in dit topic raken kant nog wal.

  15. #15
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Hij is niet afgeschreven, ik denk dat hij, buiten de top worstelaars wel zo een beetje iedereen kan verslaan, en zoals ik al zei, het gaat me niet om dat hij 1x verloor, maar de manier waarop, er zit blijkbaar zo een huge gap tussen zijn TDD en de andere top, dat de vraag is of je dit op tijd kan inhalen.

  16. #16
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    nog steeds grote mousasi fan... hij mag wel van zich laten horen het hoeft niet persee negatief (dus over de laatste pot), ook gewoon waar hij mee bezig is etc waardeer ik

    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

  17. #17
    Join Date
    May 2010
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    gaat niet om dat getal 1, gaat erom dat hij blijkbaar niet met topworstelaars mee kan. Ik zie een match tegen Rashad hetzelf uitspelen.
    Rashad is niet eens half zo goed als King Mo. King Mo is van olympisch niveau... Rashad = glazen kin TUF die heel veel geluk heeft gehad de laatste tijd.

  18. #18
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    Hij is niet afgeschreven, ik denk dat hij, buiten de top worstelaars wel zo een beetje iedereen kan verslaan, en zoals ik al zei, het gaat me niet om dat hij 1x verloor, maar de manier waarop, er zit blijkbaar zo een huge gap tussen zijn TDD en de andere top, dat de vraag is of je dit op tijd kan inhalen.
    Adviseer je dan ook de rest van de Nederlandse MMA vechters om een carriereswitch te doen? Aangezien geen enkele Nederlandse MMA vechter een goede worstelbasis heeft...


  19. #19
    Join Date
    May 2010
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Het heeft niets met worstelen te maken wat bij Gegard in de weg zat.
    Er speelde meer zaken.

    Hij is nu hard aan het trainen wat ik van hem vernomen heb.
    Wel op een andere manier als voorheen.
    Ik vind het apart dat Gegard bij HyeFighters ging trainen. Daar kan je je toch niet voorbereiden voor een worstelaar?

    Hoe dan ook, Mousasi komt terug. King Mo is verreweg de beste worstelaar @ LHW en een topvechter, hij kan bijna iedereen in de gewichtsklasse een pak slaag geven, en datzelfde geld voor Mousasi.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tehlirian View Post
    Rashad = glazen kin TUF die heel veel geluk heeft gehad de laatste tijd.

    dude... WTF? Je kunt veel van Rashad zeggen maar een glazen kin met een record van 15-1 waaronder gevechten op HW?

    nee, die vlieger gaat niet op.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  21. #21
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Adviseer je dan ook de rest van de Nederlandse MMA vechters om een carriereswitch te doen? Aangezien geen enkele Nederlandse MMA vechter een goede worstelbasis heeft...
    Welke andere NL vechters? Ali, heeft imo de kracht om de clinch en striking te controleren en daarna heeft hij IMO ook betere worstel skills.

    welke buiten ali bedoel je? Sommige vechters zullen naar mijn idee nooit de top bereiken op MMA gebied, maar kunnen desondanks nog wel entertaining zijn, a la manhoef-lawler.

  22. #22
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Gegard Mousasi's grote gap is zijn takedown(defense) & sinds de meeste amerikanen goede worstelaars zijn zou hij die extreem moeten verbeteren. Kan dat? JA!
    hij is jong,talentvol & atletisch maar het zou wel beter zijn als hij in de states traint. (zie: ATT,Team quest,Xtreme Couture etc.)
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  23. #23
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Gegard Mousasi's grote gap is zijn takedown(defense) & sinds de meeste amerikanen goede worstelaars zijn zou hij die extreem moeten verbeteren. Kan dat? JA!
    hij is jong,talentvol & atletisch maar het zou wel beter zijn als hij in de states traint. (zie: ATT,Team quest,Xtreme Couture etc.)
    Idd bij 1 van de top teams in Amerika trainen lijkt mij ook de beste keuze. Daar zit op dit moment gewoon het meeste kennis over het complete spel. Staand kan je natuurlijk meer leren in Nederland maar dat is voor Mousasi geen probleem

  24. #24
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    Laten we eerlijk zijn, de top MMA fighters zijn meestal top worstelaars, juist het gene wat hij niet kan, dus als je jezelf niet meer de top ziet bereiken, heeft de weg ernaartoe weinig zin. Misschien dat hij een carrière switch overweegt.
    man wat een gelul, ga eens een keer met hem trainen zou ik zeggen.





    WAR GEGARD!

  25. #25
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    man wat een gelul, ga eens een keer met hem trainen zou ik zeggen.




    WAR GEGARD!
    en wat zou dat bewijzen? Ik ben geen top MMA'er

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •